כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה – 20 ליוני 21

אז.. מה קורה באהבה השבוע? 

את התחזית הפעם אפתח במה שכולנו חושבים שהוא האירוע המשמעותי של השבוע – חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו מהילוך אחורי להילוך רגיל.

בשלושת השבועות האחרונים המלצתי בעיקר לא להתחיל קשרים חדשים, אלא בעיקר לסגור קשרים שמיצו את עצמם, או לנהל שיחות עומק בקשרים שאנחנו לא מאושרים בהם, שיחות סטייל פנינו לאן.

ולשדרג בעיקר את התקשורת הרגשית שלנו,  וכעת עם מעברו של מרקורי להילוך רגיל זהו זמן מצוין לנסות ולהפעיל את התובנות החדשות שלנו, הכוונות שלנו המלים והגישה שלנו בעיקר כלפי אהבה.

במקביל, עוברת לה השמש כבר ביום שני למזל סרטן שהוא מזל רומנטי ורגשי מאוד, שבו נמצאת זה השבוע האחרון לשהותה שם גם ונוס הרגשית.

המיקומים האלה ביחד עם הזוית ההרמונית של השמש עם יופיטר כוכב שפע, הופכים את פרק הזמן שבין יום שני לסוף השבוע לאידיאלי גם עבור יזמות רומנטיות חדשות וגם עבור אלה שמעדיפים לעשות דווקא עכשיו את שיחות פנינו לאן, כדי לשמור על הקיים…

יזמות חדשות – זה מומלץ למזלות סרטן מאזניים גדי וטלה

פתיחת מעגלים חדשים ביחסים – זה מומלץ למזלות תאומים דגים קשת ובתולה

חפוזים סטוצים שנת כפיות או סתם חיבוקי – לאריות הדליים העקרבים והשוורים, שמרגישים צורך יותר במגע פיזי עכשיו ובחיבוק שמגיע מבפנים…

וככה זה נראה במפת הכוכבים של השבוע

 

בקיצור.. רק אהבה!

 

@

ואיך התחזית השבועית נראית במפת הכוכבים בשמים?

 

 

@ ושוב אני מבקש חברים: עשו מנוי לערוץ היו טיוב שלי  כדי שהסרטונים שלי יגוע לכמה שיותר אנשים… פלייזזזז!  🙂

 

 

@

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן