תחזית יומית – יום רביעי – 11 לאוגוסט 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי   11/8

ירח בבתולה צמידות ונוס 120 פלוטו 180 נפטון

שמש באריה

מרקורי במזל אריה 180 יופיטר (יציאה)

ונוס במזל בתולה 120 פלוטו 180 נפטון (יציאה)

מרס במזל בתולה 120 אורנוס 150 סטורן (כניסה) 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

 

 

@

תחזית האהבה של השבוע

 

@

 

 

והנה גם התחזית השבועית

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

ומה קורה למזלות?

רביעי 11/8

טלה

סידורים בירורים ומטלות שלא הספקתם מתחילת השבוע בגלל העומס – את היום הזה כדאי להקדיש להם. השמש ומרקורי במזל אריה ממשיכים להביא איתם רגעים מרגשים ודרמות זעירות… ימים מעניינים.

שור

הירח שוהה במזל בתולה המעשי והשור שלנו יכול להרגיש נוח פשוט לבצע בלי לדפוק חשבון ולקבוע עובדות בשטח מה גם שהירח צמוד לונוס שליטת המזל שלכם: יזמה שתקחו היום תוכל גם להצליח!

תאומים

נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם היום בעיקר בכל מה שקשור ליכולת שלכם להפעיל ולפעול עם בני הבית האחרים. כעת הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בתקשורת המשפחתית : זמן לשדרג ו..להקשיב.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם, סרטנונים: זה בדיוק הזמן לחשוב קצת אחרת כלומר מחוץ לקופסה, לקצר דרכי תקשורת ועשייה, ולקחת יזמה תקשורתית חדשה שתגרום לדברים גם לקרות. קדימה.

אריה

הירח שוהה בבית החומר והכספים שלכם, אריות, וזה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בנעשה בחשבון הבנק. קצת יצאתם משליטה שם לאחרונה אז לכבוד היומולדת – קחו פיקוד על המשאבים והכספים.

בתולה

זה נראה כמו היום הטוב שלכם, בתולות: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו וזה בדיוק הזמן לשתי מלים ממוקדות מטרה: יזמות חדשות. השמש  ומרקורי במזל אריה מסייעות לתכניות שלכם. שתים זוז

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה ביחד עם הירח ומרס שגם הם שם, והתחושה היא שהאקשן האמיתי נמצא במקום אחר ולא במגרש הביתי שלכם. כעת הזמן להוריד הילוך, ולשבת ולהגדיר תכניות מחדש.

עקרב

אמביציה ודרייב – אלה המלים שעדיין מפעילות אתכם עכשיו בעוצמה, בעזרתם של מרקורי והשמש שנמצאים במזל אריה. לעקרב לוקח זמן לזוז אבל כמו מכונית אמריקאית – כשהוא כבר בתנועה הוא לא עוזר.. העבירו הילוך.

קשת

זוית העימות של מרקורי כוכב התקשורת שלנו עם יופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה הבטחה גדולה ואפילו גישה אופטימית, אולם דווקא עכשיו חשוב לברר מה באמת קורה עובדתית בשטח ולפני שיוצאים לתזוזה. הזהרו מאופטימיות יתר ומנהיגה מהירה מדי.

 

גדי

היום הזה מזמין פתיחות לרעיונות חדשים ולאפשרויות לא מוכרות, בעזרת מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה. זהו זמן טוב לזוית ראייה אחרת של המציאות הפרקטית שלכם, ולזיהוי נקודת פריצה או שתים שדרכה תוכלו לפתוח דלת שהיתה סגורה בפניכם.

דלי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה מדגיש היום את הצורך לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות. זהו זמן שבו כדאי לנוע עקב בצד אגודל בדברים שאינכם בטוחים בהם, תוך שאתם שמים את הגישה השאננה בצד. חשוב במיוחד עכשיו להזהר בדרכים.

דגים

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, דגיגים. הירח שוהה לו במזל בתולה ושם את הדגש על כל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה, ולהעמקת הקשר הזוגי. בערב – בלוי מתוק בשנים…

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן