תחזית יומית – יום חמישי 25 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?  0504488114

חמישי  25/6

ירח באריה 150 יופיטר ופלוטו    

שמש במזל סרטן  90 מרס (כניסה)

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .120 סטורן

מרס במזל דגים 60 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה גם היום במזל אריה השייך ליסוד האש, וממשיך להזרים אלינו אנרגיה. הרבה אנרגיה. ואכן, אין כמו אנרגיית האש הזו כדי לדרבן לעודד ולגרום לנו לפעול.

אמה מה – הירח שולח במקביל גם זויות של מתח לפלוטו הכוחני וליופיטר כוכב השפע, מה שאומר שזרימה הרמונית פשוטה לא תעבור כאן: אותנו מפעילות היום הדאגות, המתחים, חוסר האמון שהדברים באמת יהיו בסדר גם אם נפעל ונעשה, ואלה עלולים להיות מוקשים לא קטנים בדרך הפעולה שלנו, שכן הם עלולים לגרום לנו לפעול באופן אגרסיבי ותוקפני יותר, או לחלוטין לאבד אמון בתהליך, ובגישה סקפטית לעשות פחות ממה שתכננו.

מעניין איך אנרגיה טובה לבדה לא מספקת, וצריך לראות את כל התמונה כדי להבין מה עלול לעצור את הזרימה שלה או לעצור אותנו מלפעול או לפחות למסמס את ההתלהבות והתשוקה שבעשייה וכך בעצם לסרס מראש את תוצאות העשייה הזו.

אבל.. במפה האסטרולוגית היומית הזו אפשר לראות מראש את סוגי המכשולים שאנחנו עלולים להתקל בהם היום, וכבר מראש להכין לנו כמה עזרים טכניים. למזל.. חבר שמאמין בנו ושיהיה פנוי לשיחה על הבוקר… קולגה מקצועי שיחזיר לנו את האמון בעצמנו אם נזקק לאנרגיה שלו.. ופירוק העשייה היומית שלנו לחלקים קטנים שלכל אחד מהם אין משמעות דרמטית מהסוג הקריטי והם בעיקר טכניים, אבל העשייה של כולם תצטרף לתחושה שהמדובר בגל אקטיבי שאנחנו יוצרים, ועם כל אישור שמצטרף ופרט קטן שמצליח להזיז משהו ונופל למקום, גם האמון שלנו לא רק בעצמנו אלא גם בתהליך עצמו, תלך ותגדל.

אז מה יש לנו היום שיעזור לנו לקדם ולהתקדם? הצורך בחבר טלפוני, בהגדרות מדויקות של מטרה, ובחיתוך המשימות שלנו לפרוסות דקות של אקשן שכל אחת מהן כשלעצמה אינה ענקית אבל ביחד יניעו פתאום את הגאט פילינג הפנימי הזה שיעמוד בצד יתבונן בהשתאות ויאמר לעצמו: וואלה, זה קורה..

ואת הגאט פילינג הזה ביום שכזה – אני מחפש. זו המטרה. אם יש לנו אותו, את הגיץ הזה, את גרעין התשוקה הזה קטן ככל שיהיה – זה יעבוד.

וגם אם לא יעבוד בענק – גם התקדמות קטנה בהחלט תזכר לטוב ותקבע עובדונת בשטח: כל מטר מתחיל מסנטימטר, נכון? אבל בכל מקרה, זה סנטימטר יותר ממה שהיה שם קודם…

ואם נוסיף לכל התהליך הזה את חזרתה של ונוס להילוך רגיל שכבר בלילה אפשר יהיה להרגיש אותה, גם אם בקטן ואפילו בקטנטן, מין בריזה רגשית זעירה שתחלחל מבעד לבית החזה ותגרום לראש להתרומם בפתיעה ואפילו לחייך – שיחקנוה, ביג טיים, גם אם המדובר במחווה פעוטה, זעירה, ניד עפעף קוסמי ותו לא. נכון או לא? אה? רק כן או לא בבקשה, ואם כן – אז החלטי. כן! כזה.

ומרקורי בהילוך אחורי והבלגן שהוא עושה? ששש שקט, הס מלהזכיר והס פנתעיר – לא נעורר ישנים מרבצם, כי אם נתחיל לחשוב גם על זה – גם המחשבות שלנו ינדדו להן אחורנית. נטפל בו שוב בתחזית השבועית. פרומיס.

ובינתים – קשה או קל, מרומז או בוטה – אקשן!

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

@

 

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

הירח שוהה גם היום במזל אריה ומביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית לאריה שלנו. זהו זמן להתרגש, להתלהב, ולפעול מתוך תשוקה: כעת הזמן לעשות מה שאוהבים, או להתאהב במה שאתם עושים… זמן להכניס את האהבה ליומיום שלכם.

שור

נושאי בית ומשפחה ממשיכים לזכות היום בעדיפות, שוורים, וזהו זמן מצוין למסע קניות לבית, וארגון מחודש של סדר ונקיון. זהו יומה האחרון של ונוס בהילוך אחורי: ממחר היא כבר מתחילה לנוע קדימה, ולאט לאט גם המנוע של השור יותנע, כרגיל לאט בהתחלה, עד שתכנסו לקצב.. כן כן.

תאומים

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, תאומימים. הירח שבמזל אריה מדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם במוסדות וארגונים בחייכם, אולם הילוכו האחורי של מרקורי לא ממש תורם לתהליך… עכשיו עדיף לנקות משקעים שהצטברו מאשר להתקדם.

 

סרטן

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, סרטנונים. זהו זמן טוב להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, לסגור אוברדראפט אם צריך, להחזיר חובות, ולעשות את המכסימום כדי לחזור ליציבות ולאיזון שחשובים לכם עכשיו יותר מתמיד.

אריה

הירח שוהה גם היום במזל שלכם, אריות, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להמשיך ולקדם את מה שהתחלתם לקדם אתמול, ולהתמקד בעוד יזמה עו שתים. יום מצוין להתחיל מערכת יחסים, או לעמוד מול קהל, להסביר ולשכנע.

בתולה

היום הזה מצריך מכם בעיקר פעילות מאחורי הקלעים עם כבר פעילות, ולא במרכז הבמה. עדיין אינכם במיטבכם גם היום, אלמנט שמזמין בניית תכניות פעולה ויזמות מעניינות אולם לממש אותן בפועל – עדיף רק מחר או מחרתיים. סבלנות.

מאזניים

חברים מכרים ידידים  ואפילו קולגות מקצועיות – היום הזה מתאים בעיקר להרחבת המעגלים החברתיים שלכם, לפעולה בשתוף עם אחרים בתחום המקצועי, בסיעור מוחות לגבי תכנית שחשובה לכם, ובשעות הערב – מפגש חברתי קטן עם אנשים שחשובים לכם באמת. קדימה.

עקרב

גל האמביציה שהתחיל אתמול נמשך גם היום, עקרבים. זהו זמן מצוין לדחוף קדימה רעיונות שאתם מאמינים בהם, ולעמוד במרכז העניינים בכל מה שקשור לאקשן בתחום המקצועי. זמן להחלטות משמעותיות הקשורות לקריירה, בעיקר כאלה לטווח ארוך.

קשת

ונוס הרגשית שוהה זה היום האחרון בבית הזוגיות והיחסים שלכם בהילוך אחורי, לפני שמחר תשנה כיוון ותתחיל לנוע קדימה. זהו זמן להחלטות חשובות הקשורות ליחסים קרובים, לדיאלוג זוגי אמיתי שמנקה משקעים ופותח דף תקשורתי חדש, ולבילוי שמח בשנים.

גדי

גם השמש וגם מרקורי בהילוך אחורי נמצאים כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, גדיים. המיקום הזה עלול לבלבל מעט כי השמש הולכת קדימה ומרקורי – אחורנית…קונפליקט מעניין שעלול לגרום לכם לקבל החלטות סותרות הקשורות למערכות היחסים ולמערכת הזוגית בפרט. אם הלב פנוי – הרימו טלפונים…

דלי

הירח שנמצא ממש ממול שם את הדגש היום על שיחות כנות וישירות של אחד על אחד, ובארבע עינים. כעת הזמן לדבר בכנות ובאומץ על מה שחשוב לכם באמת, בלי לעשות לעצמכם או לפרטנרים שלכם הנחות. בהמשך – שיחות עומק אל תוך הלילה.

דגים

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עשוי לגרום לצורך ליצור קשר עם אהבות מהעבר, אם כדי לסגור מעגלים ואם כדי להזכר היום, כשאתם רגשניים מהרגיל… פתחו את הלב, דגיגים, כי זהו זמן מעולה לאהבה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן