תזית יומית ובלוג – יום רביעי 17 לפברואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  17/2

ירח בשור צמידות אורנוס 90 סטורן

שמש במזל דלי ללא

מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי צמידות יופיטר (יציאה)

ונוס במזל דלי

מרס במזל שור   נפטון60

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח עובר היום סופסוף למזל שור, וזה אמור להיות שינוי אחרי האנרגיה הקדחתנית של הירח במזל טלה, האמנם?

אז זהו, שלא בדיוק: הירח אמנם עובר למזל שור השייך ליסוד האדמה המעשי, אבל נצמד גם לכוכב אורנוס התזזיתי בשעות הבוקר והצהריים, אלמנט שמביא איתו גישה אינטנסיבית וחסרת שקט, ופה ושם עלולות להרים את ראשן כמה דרמות קטנות, ולהצטרף לחגיגה, כשמשהו פתאום מרגיז אותנו, או כשאינפורמציה שלא הכרנו נכנסת למערכת.

הצמידות הזו עלולה ליצור כל מיני קטיעות בלו'ז שלנו, סוג של הסחות דעת מרגיזות  שגורמות לנו לעשות דברים אחרים ממה שהתכוונו מלכתחילה וכך גם לפספס מומנטום של עשייה יקרה דווקא עכשיו…

דווקא. כן, זו המלה של אורנוס וכשהוא בצמידות עם הירח הזה הוא עלול להפיל חלק משמעותי מהתכנית שלנו להיום.

אבל אורנוס גם עלול להביא איתה כמה בונוסים. אחד מהם – היכולת למצוא כמה הארות או פריצות דרך בחשיבה שלנו, לפתור בעיות שהציקו לנו בימים האחרונים בהברקה פתאומית, ובהפלת אסימונים שחשובים לנו שהתעקשו לא ליפול עד היום… לכל דבר יתרון – וחסרון. העניין הוא לא להלחץ כשמשהו מעכב או דוחה, אלא להבין היכן הוא כן תורם לחיינו.

זוית הפעולה המכבידה של הירח וסטורן גם היא לא קלה, ועלולה לגרום לנו לראות את הדברים באופן פסימי יותר ממה שהם באמת. במקום הזה אנו עשויים דווקא לעשות קצת יותר ממה שתכננו ואולי זה גם יצא לטובה, בעיקר בכל מה שקשור לחומר וכספים.

השמש וונוס עכשיו ללא זויות משמעותיות – גם זה אומר משהו לגבי הקושי שלנו לקבל תובנות מאחרים ולא מעצמנו, בדרך הפעולה הרגילה של שתופי פעולה: היום אנחנו יכולים לסמוך בעיקר על עצמנו, ורצוי שנצפה פחות מאחרים.

מרס בזוית פרקטית לנפטון מביא איתו בונוס לאלה מאתנו שלוקחים יזמה: כמה אפשרויות יצירתיות להרים דברים, ולגרום להם לקרות בהמשך, בתנאי שלא נפחד לפעול באופן יצירתי במיוחד, ונאתגר את עצמנו.

מה נשאר? ליהנות קצת מהגשם הזה ומהמתיקות שבין האפור בהיר לאפור כהה והגשם שהוא מביא, להבטיח לילד שאולי בסוף השבוע נראה שלג, ולהמשיך ולהשקיע ביזמות שלנו, שקצת עלו על שרטון לאחרונה בגלל מרקורי, אבל אם נשלב גם אותו בתכניות ונוסיף אנשים מהעבר, הדברים בהחלט יוכלו לשוב ולהתרומם…

@

 

התחזית השבועית

והנה גם כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה ל 14 לפברואר 21

ולפני תחזית המזלות אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 17/2

טלה

אחרי יומיים של סופר אקשן הדברים מתחילים להירגע, והגיע הזמן לתרגם זאת למעשים. הירח במזל שור מדגיש את הצורך בעובדות, בעיקר כאלה הקשורות לחשבון הבנק. קדימה.

שור

נראה שלא הייתם במיטבכם בימים האחרונים, אבל הנה גם אתם מקבלים את זמן האיכות שלכם: הירח עובר למזל שלכם, מרכך את אורנוס שנמצא במזל שלכם, ומביא איתו נוכחות עוצמתית ויכולת להזיז דברים. תנו גז, שוורים!

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין צמוד מעט ליופיטר כוכב השפע, סיבות טובות לאופטימיות, אבל הירח שבמזל שור עלול לגרום לכם להרגיש שהיום – דברים נתקעים, לא זזים או זזים ממש לאט.. הרפו, שחררו, ו..חכו בסבלנות. עוד קצת.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית החברתי שלכם ועוזר לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת הקשור למוסדות וארגונים בחייכם. צמידות של הירח לאורנוס עלולה לגרום ליום עצבני וחסר שקט.. לא לריב!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לשייט במזל דלי שממול ועוד בלי זויות עם כוכבים אחרים… תחושה של בדידות במערכה עלולה לגרום לתסכול. התמקדו בעובדות ואל תתנו לרגש להביס אתכם: קחו את עצמכם בידים.

בתולה

פתיחות לרעיונות חדשים יכולה להביא איתה היום גישה יצירתית ומקורית שאיתה אפשר היום לפתור בעיות, ולחשוב קצת אחרת. הירח שוהה במזל שור ומביא איתו נינוחות ופתיחות. חשבו לטווח ארוך.

מאזנים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דלי המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מאזנאים. זהו זמן טוב לתת לרגש לדבר, ובעיקר להקשיב לו וללבכם הרך.. בערב – רומנטיקה.

עקרב

הירח שוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומדגיש את הצורך לשתף ולחלוק עם הפרטנרים שלכם את מה שעובר עליכם. יום מצוין לתקשורת זוגיות כנה וישירה. אם הלב פנוי – צאו לדייט ברשת..

קשת

הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת ליופיטר שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, ויכולת הביטוי שלכם עדיין מצוינת. אולם הירח שבמזל שור מאט את הדברים, ועלול ליצור תסכול עבור הקשתים שרוצים לרוץ קדימה.. היו יסודיים.

גדי

מתחת לשריון הקשוח של הגדי מסתתר לב רומנטי ורך אבל ביישני, וביום שכזה שבו הירח שוהה במזל שור המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם שווה לפתוח אותו ולשתף עם מי שאוהבים..

דלי

צמידות בין הירח לאורנוס שליט המזל שלכם ששוהה במזל שור עלולה לגרום לאי הבנות וקצרים בתקשורת היום וכדאי להזהר שלא לנתק קשרים. נסו להסביר את עצמכם ולא להתנתק.

דגים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, דגיגים, ואכן, ביום שכזה כדאי וחשוב לדבר לשתף ולחלוק ולא להשאיר דברים בבטן, או לפעול מבלי לומר איך ולמה. תנו היום למלים לפעול אתכם – ועבורכם..

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן