תחזית ובלוג יומי – יום שני 27 ליולי 2020

אז.. מה אומרים היום הכוכבים?

שני 27/7

ירח במאזניים 90 יופיטר 90 פלוטו 90 סטורן

שמש במזל אריה  90 אורנוס (כניסה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים 60  מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל טלה 90 יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

אז.. מה באמת אומרים הכוכבים? אקשן, זה מה שהם אומרים! הירח המאזנאי הזה בזויות פעולה ליופיטר כוכב השפע לפלוטו היצרי ולסטורן המכבידני – מה עוד צריך כדי לדחוף אותנו הלאה, חלק קדימה וחלק פנימה, חלק לשמחת היצירה וחלק לערפל הדכאוני הקל על חוסר היכולת להתחבר להשראה ולתשוקה ולרוץ איתן קדימה במקום לשקוע בעובדות הקשות הפשוטות של היומיום ולאפשר להן להוריד אותנו למטה ועוד עם המרס הזה במזל טלה שגם הוא דחפן שחבל'ז, דחפן אלה היסטר!…מוב איט!

כן, זה מה שאקשן עושה לכולנו, או לפחות התחושה הזו של כדוריות דם רצות קדימה, נדחקות להן בתוך התאים ומחפשות מקום לצאת, להתבטא, להפגין ציצים או שרירים או מלים מדהימות או עינים מקסימות – אך בעיקר הן מחפשות דרך לטוס החוצה כמו חללית עם ידים מקופלות לצדדים, כשהן מוצאות להן אפיק פעולה מוגדר היטב: סטרט אפ חדש, היכרות וירטואלית, קידום בתפקיד, מלה שאת חייבת אבל חייבת לומר למושהו עכשיו… מטרות, זה האישו. קטנות גדולות מעורפלות או מדויקות – ביום שכזה כדאי שיהיו לנו כמה, שתים לפחות כדי שנוכל לבחור, אבל אפשר גם אחת, אחת ברורה מוצקה בריאה ומכילה – בעיקר אותנו, ואת האנרגיה שלנו.

יום שכזה. דפנטלי.

אבל משהו מפריע.. הכדוריות מהססות, מסתכלות זו על זו במבוכה, מעפעפות בסגול: מה קורה? זו ונוס שנכנסת לזוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, וקצת ממסמס לנו את האנרגיה העוצמתית על הבוקר. ממסמס, מסיט לצדדים הופך הכל לרגשי ואפילו לרגשני… אבל אם הוא בכל זאת מתחבר – זה נפלא, כי אז גם הרגש תומך – לא נלחם ומתנגד.

הטכסט הזה, כל מה שכתבתי עכשיו, הוא בדיוק סוג של השפעה ונוסיאנית-נפטונית שכזו: אסוציאטיבית מעורפלת אך עם זאת – מדויקת להפליא מבחינה רגשית, ואם הצירוף הזה יכול לתת לכם את ההשראה הזו על הבוקר לקום לכתוב להרים טלפונים וכל זאת כשבפנים עשרות אלפי כדוריות אדומות נמרצות (עם הכתובת ווייק אפ! על הטי שירט) דוחפות בלי הכרה, כי אז הצלחתי אכן לתמצת ולמקד את כל הערפל הרגשי הזה לתנועה, לחוויה, לכוונה, ולמלה אחת: קדימה!

מה עוד קורה היום? השמש נכנסת לזוית עם סטורן הנוקשה, מרקורי נכנס לזוית עם מרס האגרסיבי, ושתי ההשפעות האלה עולות פנימה ונכנסות לפריים שלנו בעדינות מהצד, אבל להתמקד גם בהם זה אומר שכל היום הולך על תיאורים פלסטיים שכאלה ולא על עובדות ממוקדות מטרה בשטח, אז.. לא, הם יחכו עוד קצת: בינתיים, היום – רק נתמקד בבשורת האקשן ומטרה ממוקדת היטב, קפה – ולעשייה.

לא קל, מודה, עם הערפל הנפטוני הזה, אבל… מאתגר,ללא ספק..

ובעיקר אפשרי.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שני 27/7

טלה

 מצד אחד שוהה מרס במזל שלכם ומביא איתו עוצמה ונוכחות, ומצד שני – ירח במזל מאזניים שממול, כזה שעוזר לכם לא רק להיות ממוקדים בעצמכם אלא לראות גם את השני, ולהיות קשובים גם לו. שעות הערב יתאימו לבילוי בשנים.

שור

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל נראה שזה לא ממש היום שלכם, שוורים: כעת הזמן לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ועם הפגישות החשובות והשיחות והיזמות – לחכות בעיקר למחר,. כעת הזמן למסע מחודש של התארגנות הן כלכלית והן רגשית: עם האקשן האמיתי לעומת זאת כדאי לחכות למחר.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מתקדם לקראת הידוק זוית הפעולה בינו לבין מרס כוכב האקשן, אלמנט שעלול להביא איתו היום ובימים הקרובים כמה וכמה קצרים בתקשורת, אי הבנות ומאבקי אגו. החשוב ביותר עכשיו מבחינתכם הוא שליטה עצמית: גם כשמגיע קצר בתקשורת – חשוב לא להרוס הכל ולהתפרץ בזעם.

סרטן

זויות פעולה שיוצר הירח עם הכוכבים יופיטר פלוטו וסטורן עלולות לגרום לשינויים קיצוניים ופתאומיים במצב הרוח, ולקושי לשמור על יציבות לאורך היום. נסו להיות עם אנשים יציבים ורגועים, ובעיקר המנעו מהחלטות פזיזות שלטווח ארוך עלולות להיות לרעתכם: דחו אותן למחר.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה שלה עם כוכב אורנוס התזזיתי ששוהה במזל שור. התוצאה – עצבנות וחוסר שקט שיגיעו לשיאם אמנם בשבוע הבא, אבל יורגשו לאורך השבוע במידה גדלה והולכת, וחשוב להזהר שלא לנתק קשרים שדברים יוצאים משליטה… זהירות!

בתולה

הצורך להתארגן מבחינה כספית וכלכלית ממשיך גם היום, בתולות: הירח המאזנאי שם את הדגש על הנושא הכספי, ומכריח אתכם להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם. זמן לפעול באופן חסכוני וחכם, ולצאת למסע קניות חכם לבית למשפחה ולעצמכם בשעות אחר הצהריים.

מאזניים

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם ושם את הדגש על היכולת שלכם לאסוף אנרגיה ולמקד אותה ביזמה חדשה אחת או שתים, ובקביעת עובדות בשטח. יום מצוין לפגישות חשובות, ולשיחות משמעותיות הקשורות לתכניות שלכם לתקופה הקרובה. שעות הערב יתאימו לשיחת עומק עם בן או בת הזוג, ואם הלב פנוי – לדייט מקסים…

עקרב

השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולדחוף קדימה את האמבציה שלכם כמו גם את הצורך ליזום ולפעול, בעוד מרקורי כוכב התקשורת מאפשר לכם שיחות מהורהרות על מהות החיים, והחלטות הקשורות לנסיעות או לטיולים. יתכן והגיע הזמן לשנות אנרגיה, ולפגוש נופים אחרים, עקרבים.

קשת

חברים מכרים ידידים וקרובים – את הצד המקצועי כדאי להשקיע במוסדות וארגונים בחייכם, אבל את היום הזה כדאי להקדיש למעגלים הקרובים שלכם לשפץ ולשדרג קשרים, ולצאת עם חבר או שנים למקום כיפי עם המסיכה הכי יפה שלכם…זמן נפלא לחגוג חברויות שעמדו במבחן הזמן, ובמבחן הקורונה.

גדי

הגדי שלנו נמצא היום באור הזרקורים, אן מבחינת תשומת לב שאתם משיגים לעצמכם, והן מבחינת היכולת שלכם לשלוט באופן יחסי על מה שבאמת קורה סביבכם, ולמצות פוטנציאל של כל רגע באופן מכסימלי. זמן טוב להתמקד על תכניות לחודש ספטמבר: משהו הולך להשתנות שם, וכדאי לקחת זאת בחשבון.

דלי

נכון שאתם אולי עוד לא מרגישים זאת, אבל שנה עוצמתית במיוחד הולכת להגיע אליכם, דליים. סטורן יחזור עוד מעט למזל שלכם, יופיטר כוכב השפע יעבור אליו,והדליים שלנו יעלו מדרגה מבחינת עשייה ומיקוד: זה בדיוק הזמן להתחיל להתכונן, ולחשוב כמה צעדים קדימה. העתיד שלכם לתקופה הקרובה מתחיל עכשיו.

דגים

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ונוס מדגישה את הצורך לשדרג יחסים עם בני הבית, ויש לא מעט אהבה באויר…רק השמש במזל אריה מתעקשת להפוך לדרמה כל מה שאתם לא מוכנים להסכים לו, וחבל.. זמן טוב לשדרג יחסים עם חברים מהעבר.

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר :–)

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן