קאסם סולימני: כשמרס מכתיב את חייו של קיל-ביל – דווקא יופיטר אל הירח משגר את הטיל..

 

 

.שם: קאסם סולימני

תאריך: 11 למרץ 1957

מקום לידה: קרמאן, אירן

 

מפת הלידה של קאסם סולימאני ראויה להרבה תשומת לב. אין ספק – האיש מוכשר מאוד, ובהרבה תחומים. מעניין שדווקא מאיש שכזה היית מצפה לריכוז כוכבים גדול ביסוד האש הלוחמני, אבל בסופו של דבר יש לו רק שלושה כאלה וגם הם כוכבים דוריים, כלומר כוכבים ארוכי טווח של דור: אורנוס, פלוטו, וסטורן.

מרבית הכוכבים האישיים נמצאים דווקא במזלות המים: מקבץ של שלושה כוכבים במזל דגים הרגשי (בעגול אפור בתחתית המפה) הכולל את השמש מרקורי וונוס כשהשנים האחרונים נמצאים בצמידות מדויקת, והירח שאמור להקרין את אורה של השמש נמצא דווקא במזל סרטן המשפחתי… גם נפטון היצירתי והמעורפל נמצא ביסוד המים במזל עקרב, ומשלים ריכוז של 6 כוכבים ביסוד המים הרגשי!

ריכוז שכזה, למרות מיקומן של שאר הפלנטות, מראה שבסופו של דבר המפה הזו מופעלת באופן רגשי, יותר מכל אלמנט אחר.

 הכוכב האישי האחרון, מרס (בעיגול אדום בצד ימין),  נמצא במזל שור השייך ליסוד האדמה, והוא מעניק יציבות ועוצמה למפה, אבל גם איכות אחרת, שבהמשך נדבר עליה.

עם ריכוז כזה של כוכבים – ובעיקר רוב הכוכבים האישיים – במזלות ביסוד המים, ועוד במזל דגים העדין והרגשני – נשאלת השאלה איך אדם כזה הופך להיות אחד האנשים המסוכנים ביותר בעולם בשני העשורים האחרונים?

כרגיל, המפה בנויה משכבות. מיקום הכוכבים מראה על סגנון הפעולה שלהם בסביבת המזל והיסוד. אולם זויות הפעולה מראות על הדיאלוג ביניהן, והן אלה שקובעות בסופו של דבר איך באמת תתנהל כל פלנטה בסופו של דבר, ומה יהיה אופיה.

שתי זויות פעולה מעצבות כאן את עולמו של בעל המפה באופן משמעותי ומי שיוצר אותן הן הכוכבים בזויות פעולה לכוכבים האישיים. הכוכב הראשון הוא סטורן הנוקשה (בעגול שחור משמאל). הוא יוצר זויות פעולה למקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים (החיצים האדומים).

הזוית הזו מראה על תחושות מצוקה ובדידות בגילאים צעירים, שהקשיחו מאוד את האיש בהמשך. ואכן סולמני נולד למשפחה ענייה וכבר בילדותו היה צריך לעזור בכלכלת הבית, ועבד קשה בבניין. בהמשך התפתח ועבד כקבלן עצמאי. סטורן מביא איתו גישה קשוחה עניינית ומאורגנת ומשמעת עצמית נוקשה

הזוית הזו מעיקה על מקבץ הכוכבים במזל דגים העדין אך גם מחשלת אותו. סולימני שנאלץ לוותר על ילדות שמחה ומשחקית בגלל לחצים כלכליים, משקיע כעת בבנייה גם מקצועית וגם אישית: הוא לומד קראטה ומרים משקלות (זוית הפעולה בין סטורן לשמש), ועובד חזק על המלים החשובות בחייו שיביאו אותו רחוק מהפגיעות שחווה בגילאים צעירים: עוצמה ושליטה.

את השליטה בעצמו ברצונותיו בגופו ובחייו מביא לו סטורן, אבל את העוצמה והדרייב הלוחמני מביאה זוית אחרת: זו זוית הפעולה בין כוכב פלוטו היצרי העוצמתי והלוחמני (בעגול סגול) לבין כוכב מרס (בעגול אדום. זו אחת הזויות הלוחמניות והאגרסיביות ביותר באסטרולוגיה. מרס הוא הצד הלוחם שבתוכנו ומייצג את הצד הגברי והכובש. פלוטו בזוית הפעולה שלו מפעיל אותו בעוצמה בלי הפסקה, וגורם לצורך להלחם לכבוש וליזום ולבטא את האנרגיה הלוחמנית הזו בכל דרך אפשרית.

הזוית מחברת בין היצירתיות שלו במזל דגים ובין הצורך לפעול מתחת לפני השטח במקומות רבים בעולם. הירח מביא איתו עולם סודי שמעט מכירים, ומקבץ הכוכבים במזל דגים מביאים איתם יכולת הסתגלות מדהימה לכל מקום ותנאי, כשהרגשות הכבושים שמתחת לפני השטח מפעילים אותו שוב ושוב בעוצמה שעיקרה כאמור שליטה – ולוחמה.

היבט לוחמני נוסף נוכל לראות בציר הדרקונים שלו. ראש הדרקון היא נקודה המסמנת מה היעוד שלך בגלגול הזה. במפה שלו הוא נמצא במזל עקרב מסומן בחץ אדום. ממש מולו נמצאת הנקודה ההפוכה – זנב הדרקון (היא אינה מסומנת במפות) שמראה מה היית בגלגול הקודם ואיזה מטען אתה מביא איתך משם.

זנב הדרקון של סולימני נמצא במזל שור וצמוד אליו כוכב מרס, אלמנט שעשוי להצביע על העובדה שגם בגלגול הקודם היה לוחם וזה היה גורלו ומהותו. אך את המטמורפוזה – שינוי הגורל מהלוחם בגלגול הקודם לאיש רוח ההופך את המלחמה לעוצמה פילוסופיה ודרך חיים של שלום – לא הצליח לממש בגלגול הזה (נראה שגם לא ניסה במיוחד..) וחוסל כפי שהגיע לכאן, לוחם וטרוריסט.

אבל מבחינת הכוכבים הדרך שבה חוסל, מעניינת במיוחד: פעמים רבות אנחנו רואים במפות מוות אלים דרך כוכבים אלימים היוצרים זויות אלימות עם כוכבים אישיים. אולם במפת הלידה של סולימני זה קורה ההיפך: דווקא הכוכב המיטיב מכולם, יופיטר כוכב השפע, הוא זה שיוצר זוית עימות לירח בליל החיסול תוך שהוא צמוד באופן מדויק למרקורי כוכב התקשורת.

זה היה מצב הכוכבים מעל עירק כשסולימני חוסל:

ירח בטלה 120 מרס 90 מרקורי ויופיטר

שמש במזל גדי 120 אורנוס צמידות יופיטר (יציאה) 60 נפטון

מרקורי בגדי צמידות יופיטר (מדויק!) 120 אורנוס

מרס במזל עקרב  60 סטורן ופלוטו

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (כניסה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

יופיטר בזוית עימות לירח, מכולם – דווקא הוא זה שיוצר את ההזדמנות לחסל אותו. במחשבה שניה יש בזה בהחלט הגיון: דווקא בזמן שכזה הוא הרגיש בטוח לגמרי, אופטימי ושמח, ובעיקר לא מאוים… ודווקא אז הגיע הטיל. אולי בזמנים אחרים היה חשדן יותר ולא היה מגיע כל כך שאנן לשדה התעופה של בגדד..

כוכב יופיטר קשור גם לנסיעות, טיולים, שדות תעופה… דווקא כאן, שדה תעופה שהוא מקומו הטבעי של מי שנסע כל כך הרבה בעולם… והצמידות הזו בין יופיטר למרקורי שמביאה איתה יום של הרבה שיחות מלים וכאמור אופטימיות…

מעניין, מחייך האסטרולוג לעצמו,: יופיטר מול הירח, מכל הזויות האפשריות… אבל מי יודע. אולי דווקא בגלל הזוית הזו יאפשרו לו, לקיל ביל האיראני, לקבל עוד כמה בתולות נוסף על השבעים ושתים שמגיעות לו על פני חוק… ועם הראש היצירתי והקרימינלי שלו – מי יודע מה יעשה איתן שם, למעלה, מי שהיה הטרוריסט האיסלמי הגדול ביותר בעולם אבר, סולימני שלנו.

יאיר טריבלסקי (C)

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן