מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 לאפריל 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

שבוע החג הזה לא מביא איתו שינויים גדולים בעיקר בנושא מרכזי אחד שרצינו שמאוד ישתנ: הכוכבים מרקורי וונוס לא יוצרים זויות עם כוכבים אחרים, וזה עלול להביא איתו לא מעט קצרים בתקשורת כמו תגובות עצבניות או קושי בתקשורת הרגשית הזוגית. אבל זוית מרכזית אחת קובעת את אופי השבוע הזה וממנה כדאי להזהר: זו זוית הפעולה בין השמש שזה עתה עברה למזל שור, לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני שנמצא במזל דלי.

הזוית הזו עלולה להפוך את כל האווירה השבוע לאגרסיבית ותוקפנית, מה גם שהיא מגיעה כמעט לשיאה בליל הסדר שלנו, וכדאי שנשמור על עצמנו מליל הסדר ואילך.

 זה גם אומר שכל אירוע קטן שקורה אפילו בסדר עצמו – קוראים יותר מדי מההגדה למרות שכולם רעבים, שוכחים להחביא את האפיקומן בזמן, והמרק של דודה חווה חסר את הקניידלאך הידועים ועוד אירועים שומטי לסתות מסוג זה – עלול לעורר קיטור מרמור והיעלבויות קשות באופן אישי.

לשמחתנו מרס מאוד מתקרב השבוע לנפטון, מרכך את העלבונות, ולקראת סוף השבוע אפילו מפזר קצת ערפל רומנטי שגורם לכל הריבים המוכרים של חו'ל המועד להסתיים לפני הזמן, ואפילו להביא איתם מייק אפ אביבי נפלא.

בקיצור, שמרו על עצמכם, חברים, גם מאירועים לא צפויים שהזוית עם פלוטו עלולה להביא איתה, וגם מהתגובות שלנו עצמנו כשדברים יוצאים משליטה, ומכניסים אותנו לג'ננה פסחית טיפוסית בהכנות לחג, בליל הסדר עצמו, או בכבישים עמוסי הפקקים..

בקיצ – חקשמח ומבדח, מהשמש, מפלוטו וממני, יאיר

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ השמש בזוית פעולה לכוכב פלוטו היצרי והכוחני

 

על פניו מדובר באחת הזויות הטעונות ביותר על פני גלגל המזלות, כמו כל אחת מזויות הפעולה בין השמש ומרס לבין פלוטו היצרי והכוחני. תופעות הלוואי של הזוית הזו הן פתיל קצרצר שגורם לנו להגיב גם על כל שטות של הילדים, איבוד שליטה מהיר כשנדמה לנו שמעליבים אותנו שמתבטא בזינוק מהיר של זרם אדרנלין למוח ומטר קללות שמתחיל לטפס במעלה הגרון, ויכולת מופלאה למצוא חוסר כבוד או עלבון בתגובות של אחרים גם אם ממש לא התכוונו לומר משהו אישי נגדנו, ומשם הדרך לטריקת דלת או סינון משפט ציני ומעצבן – הדרך קצרה.

על זה שכל גרוי כל סיטואציה וכל אירוע קטנטן מפעיל בעוצמה גם את אלה שנחשבים לרגועים בדרך כלל, אין לנו שליטה… אבל יש לנו בהחלט שליטה על דרך התגובה שלנו, יכולת האיפוק, והסבלנות שאנחנו יכולים להקרין לסיטואציה מבלי להסחף לקללות של הורים למרות שדיפ דאון אנחנו מתפוצצים מכעס… איך? החלטה אישית שכבר עכשיו, בעודכם קוראים את תופעות הלוואי המרגיזות של הזוית, להחליט בינכם לבין עצמכם שמה שלא קורה – אתם נשארים רגועים.

זה נכון גם ילד קטן צוחק מכם, וגם אם בן או בת הזוג שולחים כתגובה כועסת אליכם כטב'מ ביתי מקצה המטבח בדמות צלחת (ברור שמפלסטיק, בפסח אין מי שינקה) או קללה עסיסית שכוללת בתוכה כמה דורות מבני המשפחה האצילית שאתם נמנים עליה… סופרים עד עשר ולא מגיבים, קפיש?

כדי לראות מה אם לא תצייתו להמלצה האדיבה שלי, אתם מוזמנים להציץ בסדרה 'שוגון' שמשודרת בדיסני פלוס, ולהבין שיש עמים בעולם שמשלמים ביוקר רק על הערות כאלה, גם אם המדובר ביפנית מדוברת.

ואם הצלחתם אכן לצלוח את השבוע הרגיש הזה בלי להעליב או לפגוע או חמור יותר להיעלב או להפגע מאף אחת מהנשמות הטובות שתפגשו בשבוע הרגיש הזה כולל בליל הסדר עצמו – טפחו לעצמכם על השכם, טפיחה שתזכיר לכם שלא להגיב בעוצמה כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו גם נמצא בהילוך אחורי גם נמצא במזל טלה הלוחמני וגם לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים, ושבסופו של השבוע עשויה אפילו להפוך אתכם למצב של קדושים אמיתיים, גם אם לא מצאתם את האפיקומן ולא קיבלתם אופניים חשמליים.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@

@ מועדון הכוכבים האישי שלי      

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

@ הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

חג הפסח, אפריל 2024 – איך יעברו המזלות את הסדר בשלום?

טלה

הירח שוהה בבית היחסים  והזוגיות שלכם בערב ליל הסדר. לטלה כידוע יש תמיד פתיל קצרצר, אבל יש רמז בכוכבים: אל תשבו בליל הסדר לבד אלא סמוך לאשה חכמה מאוד – אשת החיק הקבועה שלכם למשל – או גבר סבלן במיוחד, שמדי פעם ימרפק אתכם כשתגידו שטות או שיעלה לכם הסעיף, כי אחרת… ודי לחכימה.

שור

השמש זה עתה עברה למשל שלכם ואתם נהנים ממסיבת הפתעה כיפית או מודאגים שמא תגיע ולא תהיו מוכנים… אל דאגה – כולם אוהבים את השור וגם בליל הסדר הם ימליצו לכם שוב ושוב על המתוקים: אל תתפתו, כי מי כמו השור המצוי סובל מרגשות האשם כשהוא עולה על המשקל ביום שאחרי הסדר..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם גם בהילוך אחורי וגם לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים, ולכן אתם עלולים להיות אלה שיגיבו ראשונים וישברו את הקסם של חד גדיא המתגלגל בלי חשבון… דווקא אתם צריכים לדבר פחות אלא להתמקד בקריאת ההגדה בניגון איטי כאומרים – כשמרקורי בהילוך אחורי עדיף לא להתעסק איתנו! מכסימום תקבלו עוד פרוסה מעוגת המצות המוכרת..

סרטן

הסרטנון הביתי הוא זה שלוקח על עצמו בדרך כלל את כל הבישולים המורכבים,  אבל לא מעט תקלות עלולות להתרחש דווקא עכשיו כשונוס ומרקורי ללא זויות, ואין מי שיעריך את הארטישוק ברוטב הבננה או את המפרום הפרום ללא החציל הידוע! תחליטו כבר עכשיו שלא לוקחים ללב אם לא נרשמות התעלפויות מרוב עונג על המאכלים המדהימים שהכנתם, ובטאו את התסכול שלכם בהשפלת עינים קורבנית ללא מלים כששרים והיא שעמדה.. הם כבר יבינו את הרמז

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל שור, והמעבר שלה למזל אנין הטעם הזה שידוע ביכולת שלו לבלוס כמויות ולא נודע כי באו אל קרבו עלול לגרום לכם לכובד בלתי מצוי בסוף הערב ולרגשות אשמה נוראים כשאתם צריכים מדי פעם להוסיף עוד חור בחגורה או לצאת לפדר את האף במקלחת כדי לראות אם רואים עליכן… תחליטו כבר עכשיו שלא מגזימים, ולא משנה כמה טעים הכל!

בתולה

הילוכו האחורי של מרקורי שהוא גם שליט המזל שלכם, עלול להביא איתו את מצב הרוח המוזר שמזהה כל מי שמכיר אתכם מקרוב, והוא גורם להערות המעצבנות והציניות שלכם בכל נושא, החל מהמתכון המדויק של החרוסת וכלה בקיצוצו של הכבד הקצוץ. ההערות הציניות האלה עלולות ליצור לכם אויבים מרים בתוך המשפחה לפחות עד הסדר הבא, וכדאי להתאפק בכוח, גם אם זה כרוך בלצבוט את עצמכם ולשנן בשקט: רק היום – חייבים לסתום. רק היום.. לקראת אמצע הארוחה המסר יועבר סופית.

מאזניים

הירח שוהה בערב הסדר במזל שלכם, וזה אומר שאתם קסומים מתוקים ומתחשבים מתמיד, ונראה שאתם זוכים באהבת השולחן כמעט מבלי להתאמץ, וטוב שכך. אבל.. ונוס שליטת המזל שלכם לא יוצרת זויות עם עם כוכבים אחרים כעת והיא גם במזל טלה האגרסיבי, כך שדווקא אתם עלולים פתאום להתקף בדחף לומר את האמת לגבי הצלי (לא מבושל מספיק) או האורז (אתם למשל אוהבים שזה גרגיר גרגיר ופה הוא נדבק..) מן התקף של טוב לב שעלול להרוס כליל את התדמית המתוקה. אז מה עושים? רומזים לבן או בת הזוג לקרוץ לכם כשאתם מגלים חופש פתאומי שכזה או פשוט לסנן לכם באוזן: סתום/מי מיד! זה מנער כל מאזנאי ומאזנאית.

עקרב

זוית הפעולה בין השמש לפלוטו שמגיעה לשיאה בערב ליל הסדר פוגעת קודם כל בכם, עקרבים, ומי כמוני שמגדל עקרב קטן בבית למד על בשרו את משפט המפתח לכל מי שיש לו עקרב בסביבה: העקרב – תמיד מוכן לקרב! הלשון החדה כתער העקרבית אינה ברת שליטה ולא תהיה כזו. מה עושים? מאיימים: אם אתה מתחיל עכשיו – אנחנו הולכים הביתה ואין מתוקים! עונש שכזה אף עקרב מצוי לא יכול לשאת (מלבד עקרבים קשישים שלא שומעים טוב) וראה זה פלא… זה יעבוד!

קשת

אורנוס בשמים יושב עכשיו בדיוק על יופיטר שליט המזל שלכם, והוא מביא לידי קיצון את התכונה הקשתית החמודה שכולנו אוהבים להתגאות בה ואף אחד לא באמת סובל אותה: הקשת המצוי הוא היצור חסר הטקט הגדול ביותר על פני גלגל המזלות, והוא תמיד ירגיש חופשי להגיב באופן אימפולסיבי אותנטי אסוציאטיבי ועוד מלים שמתארות בעצם סוג של פיגוע מתגלגל חסר שליטה ושומט לסתות (מת על הביטוי הזה…). מה עושים כשהקשת מתעקש לומר מה דעתו בדיוק בכל רגע? לא עושים כי אין שליטה על זה כידוע. הדרך היחידה שאני מכיר היא לפרוץ בצחוק ספונטני ולהעמיד פנים שזה נעשה בהומור. גלוי נאות – אישית מעולם לא ניסיתי את זה כי בדרך כלל זה הייתי אני עם המרס בקשת שלי, ולכן מכל המזלות – דווקא פה אני משאיר מקום לאלתור שמורכב מאיום בעונש כמו לא נוסעים לאילת או לח'ול אם תמשיך ככה, לבין מסע תחנונים משפיל שיכול להגיע גם עד כריעת ברך ודמעה נסתרת.. הקשת כידוע הוא ילד לא מאולף, אבל בבסיסו הוא טוב לב, וקשה לו לראות מבוגרים (אתם) בוכים… לבנות על זה? לא, אבל.. זה מה יש.

גדי

דווקא אתם מפגינים הוד והדר קריר ובשליטה מכסימלית כשדרכו של הגדי האופייני, כשהירח במזל מאזניים שם אתכם בראש המארגנים או האחראים בשולחן (כמו תמיד) אבל הוא גם מוציא מכם ג'סטות זעירות של טוב לב לא מצוי שבהם אתם מוכנים להפקיד את התדמית שלכם ולו רק כדי להראות איזה אחראים אתם, מה שאומר לפצוח בקריאות כמו מי רוצה עוד מרק? עם כופתאות או בלי? למי אין מפית? למי אין הגדה תקנית? ועוד שאלות טרחניות מסוג זה שממילא נשארות חסרות תשובה, אבל שמראות שממש – אבל ממש – אכפת לכם, ותדמיתכם החסודה תשאר ללא רבב.

דלי

אתם נמצאים בימים אלה בחגיגה מתמדת של שינויים, את חלקם אתם מקדמים בברכה וחלקם עדיין לא באו באמת לידי ביטוי בשטח, אבל כבר אפשר לראות עליכם שאתם בתהליך. אם זה שינוי גישה, שינוי בהסתכלות, שינוי בטעמים – פתאום לא בא לכם עוף במרק, או קיי? או קיי? הדלי שחי כרגיל בתוך בועה מצפה תמיד מסביבה לקבל את כל הקריזות הקטנות שלו בעיקר כי כולם יודעים שזהו הוא ואין מה לעשות אלא שכעת כשפלוטו נמצא כבר בדלי ואורנוס שליט הדלי על יופיטר – זה עשוי כבר להיות קיצוני יותר… סו פקינג וואט? הדלי בסך הכל רוצה שיקבלו אותו כמו שהוא, ולילה הסדר לא שונה מכל יום אחר. תתמודדו! אומר הדלי, וממשיך לשים קטשופ על העוף שסבתא הכינה.

דגים

לדגיגים שבחבורה צריך להתייחס באופן מבין ומתחשב יותר מכולם: סטורן הנוקשה שנמצא עכשיו במזל דגים מעביר להם טירונות לא קלה ומכביד מאוד, בעיקר לאלה שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל. אם הדגים הם המארחים – חושו כבר מיד עם כניסתכם לעזור להם, כי הם זקוקים לכל טיפה הכלה אמפטיה וצומי שרק אפשר, לזולגים שלנו. אל תטעו בהם גם אם נדמה לכם שהם רק יושבים ומנסים לנווט בדיפלומטיה : התבוננו שוב במבט עיניהם הסובל, במלמולים הלא ברורים כששואלים אותם אם הם רוצים עוד פירה, ובקושי הכמעט בלתי נסבל לאבד שוב  ושוב את המקום המדויק שבו קוראים באותו רגע את ההגדה: איפה אנחנו, בכרפס יחץ או אמר רבי אלעזר בין זומא? אל תטעו: הם פשוט לא ממש אתנו, היצורים הרגישים והרגשניים האלה… אבל שימו לב כשבשירים בסוף, אם הדגיג מצליח להשתחרר – הוא שר בקול הכי חזק מכולם: ואתא שונרא לכלבא תרי זוזיי… חד גדיא חד גדיא!

 

ויהי ערב, ויהי לילה, ויפלו כולם בתרדמה כבדה על ההגה בדרך חזרה הביתה, עמוסים עופות ובקר ודגים ורגשות אשמה בשביל כל חגי ישראל לאורך השנה כולה.. ובבניין ירושלים ננוחם כולנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן