מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 11ליוני 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אחרי שבוע קשוח למדי מגיע לסביבה שבוע הרבה יותר נעים: יופיטר כוכב התקשורת וונוס אחראים על השיפור בגישה ועל האופטימיות, ומרקורי – על השיפור התקשורתי שלנו. נשאר רק לראות ולהבין איך אנחנו מכניסים את האלמנטים האלה ליומיום שלנו ומשתמשים בהם בחכמה…

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@זוית פעולה 90 מדויקת בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע

@מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל תאומים

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל שור המעשי למזל תאומים התקשורתי.

בגדול, זהו מעבר חיובי: מרקורי הופך את התקשורת שלנו לקלילה וזורמת במזל תאומים, ובהחלט מקל עלינו גם לבטא את מה שאנחנו באמת רוצים לחלוק, וגם להכיר אנשים חדשים ומעניינים… זהו זמן מצוין להרחיב את מעגלי התקשורת שלנו, ולדבר על הכל.

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע.

בינינו, מה כבר יכול להיות גרוע כשהצורך שלנו לאהוב לחבב ולשתף בכך אחרים, מתחזק בעזרת זוית עם יופיטר האופטימי כוכב השפע? כן, צריך להתאמץ כדי להרוס זוית כזו או לפחות לא להשתמש בה ביומיום שלנו. אחרי הכל כשטוב לנו, מה יותר טבעי שאת הטוב הזה נחיל גם על נושאי חומר וכספים למשל..

אז זהו, שלא ממש. אכן האופטימיות מתחזקת עכשיו, אבל זוית פעולה עלולה לגרום לאופטימיות יתר, וזה עלול להתבטא למשל גם בהחלטות פזיזות הקשורות לשוק ההון למשל, לכספים בכלל, ואפילו ליחסים שלנו.

לכן אפשר ליהנות בכיף מהזוית הזו אבל חשוב לזכור לשמור על פרופורציות, ולא להגזים גם כשנדמה שהולך לנו למשל עם מניות מסוימות, או שיחסים תופסים כיוון מבלי שנצטרך להשקיע: חשבו פעמיים על הדרך שבה אנחנו ממצים תכניות השבוע, ו..אל תגזימו.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם שוהה עכשיו במזל אריה, ומביא איתו ים של מרץ לאנרגיה לעשייה ובעיקר ליזמות חדשות. זמן מצוין להתמודדות עם אתגרים גדולים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה ועדיין חלק מהזמן בזוית עם פלוטו: זמן מצוין להתחלות חדשות, אולם גם לזהירות בדיאלוג מול סמכויות ומול משקעי עבר. דברו על הכל.

תאומים

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, כשגם מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל תאומים. הגיע הזמן לראות את כל התמונה ואת המטרות האמיתיות, ולשדרג תקשורת.

סרטן

גם מרס וגם ונוס שוהים במזל אריה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, וכדאי להזהר מאוד מהוצאות גבוהות ושללא לצורך. חשוב לפעול בזהירות עם כספים השבוע ולבנות תכנית מסודרת.

אריה

גם מרס כוכב האקשן וגם ונוס הרגשית שוהים עכשיו במזל שלכם, ולאריה שלנו אין רגע דל שם בג'ונגל. חשוב לא לבזבז את האנרגיה היקרה הזו לריק: נסו לתעל אותה בעיקר ליזמות חדשות

בתולה

גם השמש וגם מרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם, ותורמים לא מעט לתדמית שלכם וליכולת לקדם את מה שחשוב באמת. פעילות מאחורי הקלעים עלולה לשמש תכניות. פעלו בזהירות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו בבית החברתי שלכם, מיקום שעוזר לכם להרחיב מעגלי תקשורת קיימים וגם להוסיף אליהם חדשים. זמן מצוין להכניס חברים חדשים לחייכם.

עקרב

גם מרס וגם ונוס נמצאים בבית האמביציה שלכם ועלולים להביא עוצמה, קסם אישי, יכולת קידום עניינים, ומימוש רעיונות ויזמות. שוב לעשות זאת בלב פתוח, ולשים את האגו בצד,

קשת

זוית פעולה שיוצרת השבוע ונוס הרגשית עם יופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה גישה אופטימית ויכולת לממש רעיונות ויזמות באופון אסרטיבי. קדימה.

גדי

השמש ומרקורי במזל תאומים מאפשרים לכם לרוץ קדימה עם תכניות פעולה ויזמות בתחום המקצועי, גדיים. חשוב השבוע להגדיר מחדש את התכניות שלכם כדי שלא לבזבז זמן לריק

דלי

השמש ומרקורי במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האווירה עוזרים לכם להתחבר לאהבה ולרומנטיקה, כשונוס ומרס במזל אריה מדגישים את הצורך להשקיע בדיאלוג הזוגי וביחסים

דגים

השמש ומרקורי במזל תאומים מדגישים את הצורך להשקיע השבוע בבית בסביבתו ובמשפחה קצת יותר. זמן לשתף לחלוק ולדבר ולהרחיב את תחושת הביחד החשובה לכם כל כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן