בלוג של אסטרולוג – פרק 3: איך בונים תחזית ליום הבחירות?

לבנות תחזית ליום הבחירות יכול להיות חלום רטוב לכל אסטרולוג, או סיוט מתמשך.

בימי קדם התחיל הצורך באסטרולוג: שיתן תחזית ליום הקרב, ולפיה יוכל המצביא להחליט איך ומתי לתקוף, אם בכלל. היו לו שמות רבים לחוזה בכוכבים: האורקל מדלפי, הכהן הגדול, המכשף של השבט.. הצורך לדעת מה יקרה ולפי זה לפעול היה תמיד חזק מאוד.

אבל בימינו, בניית התחזית הזו הפכה הרבה יותר מורכבת ומסובכת, בגלל הצורך להתחשב בכל כך הרבה גורמים ומעורבות של כל כך הרבה מפות לידה של אנשים שמעורבים בתהליך, כשהראשון והמשמעותי שבהם הוא.. האסטרולוג עצמו.

מה לעשות, והאסטרולוג הוא קודם כל בן אדם פרטי, גם הוא כמו כולם חשוף לעולם ויש לו דיעות משלו על כל נושא, כולל דיעות פוליטיות. קשה מאוד עד בלתי אפשרי לנתח מפות של בני אדם שאתה מכיר, כל שכן תחזיות פוליטיות, ולשים בצד את האדם שבך: זה פשוט בלתי אפשרי.

ישנם אסטרולוגים, גם בעולם וגם כאן אצלנו, שמראש ובמודע אינם מסתירים את רצונם לגבי תוצאת הבחירות או ההחלטה מי המועמד שיזכה בהם. הסיבה – הצורך לרצות את הקוראים או המאזינים, שזו גם דרך המחשבה שלהם, וזה מה שהם רוצים לשמוע. כך הם אוספים להם קהל רב של אומרי הן היודעים מראש מה יקבלו עוד לפני שהם קוראים את התחזית.

האמת שלי אישית – ולא רק לי – זה ממש צורם, הצורך הזה להפוך את האסטרולוגיה לסוג של אקמול להמונים, ולמקום מתחנף ומרצה. למרות הקושי אני עצמי ממש משתדל לנתח את הדברים באובייקטיביות עד כמה שניתן, אבל גם יודע שבאופן לא מודע דעותי שלי משתרבבות פנימה באופן מודע ולא מודע, ויש גם כאלה בעלי דיעה פוליטית שונה משלי שמאשימים אותי בחוסר אובייקטיביות.

אני בהחלט יכול להבין אותם: לרבים האסטרולוג הוא בסך הכל סוג של שופר שמהדהד דיעה ספציפית, ולכן גם כשאני מנתח מועמד מסויים ומתייחס לנתונים האסטרולוגיים באופן חיובי, הם בטוחים שאני עושה לו פרסום בדרך זו. מעצבן.

זה משאיר אותי בעצם בסופו של דבר לבד עם מצפוני האישי: האם אני משרת בניתוח מערכת בחירות או מועמד פוליטי את ההסתכלות האסטרולוגית והניתוח האובייקטיבי, או באופן לא מודע מחזק את האלמנטים החיוביים בניתוח ומחליש את השליליים?

הייתי רוצה לחשוב שאני אובייקטיבי בסופו של דבר, אבל קשה לי אפילו להיות אובייקטיבי וחד משמעי לגבי התשובה..

שש וחצי בבוקר. יום הבחירות. אתמול פרסמתי את מפות הלידה של המעורבים העיקריים בתהליך הבחירות: יאיר לפיד, איתמר בן גביר, וגם את המפה הישנה שעשיתי לביבי עם תחזית עד סוף שנת 2022: כעת כשכל המידע בחוץ, אני צריך לנתח את היום הספציפי הזה עצמו, ולא להתעלם מהעובדה שמצפים ממני לתחזית…

האמת שאותי בגדול מעניינים בעיקר תהליכי עומק ארוכים, ולא תחזיות פופוליסטיות מהסוג הזה, אבל אני בהחלט מוכן לעשות מאמץ ולסקור את התהליך הזה שקורה עכשיו לעומק דרך מפת השמים של היום הספציפי הזה

 

בתמונה – מיונת רואה טלביזיה מקופלת בכורסה כשאני כותב. במרכז החדר הקחון שהוא תוף קופסה מוזר שקניתי אתמול וזה עתה יצא מהאריזה.

 

אין ברירה, השעון רץ. אשתה קפה, ובעוד מיה הקטנה רואה טלביזיה בסלון עם אזניות כשהיא מחבקת את טופי, אני מרתיח מים, מעלה את מפת היום הזה על מורכבותו הרבה, ומתחיל לארגן את הזום.

וברגע הזה מתחיל גשם בחוץ.

 

וזו התחזית היומית שהקלטתי לבסוף ביום המבולגן הזה..

 

 

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

@

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן