תחזית יומית – יום חמישי 14 למאי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 14/5

ירח בדגים צמידות מרס 90 מרקורי 60 אורנוס 

שמש במזל שור 60 נפטון 120 פלוטו ויופיטר

מרקורי במזל תאומים

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דגים

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו 

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

צמידות בין הירח הדגי לכוכב מרס שזה עתה עבר למזל הזה, היא האישו המרכזי של היום הזה. הירח ומרס הם שני הפכים: הירח הוא המכיל הרגשי העדין, ומרס הוא כוכב האקשן האגרסיבי והמהיר. הצמידות בין השנים מביאה איתה רגישות גבוהה מאד, פגיעות במינון גבוה, וצרור קטן של היעלבויות עם או בלי סיבה בדיוק בגלל כל אלה.

בנוסף, יוצר הירח זוית פעולה עם מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל תאומים, זוית שמביאה איתה צורך חזק במיוחד לדבר לשתף ולחלוק ולתרגם חלק לא קטן מהאנרגיה שלנו למלים, והרבה מהן.

עודף המילוליות הזו עלול לבלבל, ונראה שנשמע היום אלפי מלים מכל כוון, רובן עוסק בשני נושאים: בחשבון נפש שאחרי הבחירות, ותיאוריות הקונספירציה למיניהן שמעסיקות רבים וטובים בינינו. עכשיו מאוד אין להיות חלק מהתיאוריות האלה, להשמיץ את גייטס ולהלל את טראמפ, וכשהעזתי להטיל ספק באחד הפורומים גורשתי משם בבושת פנים: התקשורת עבדה עליך, קבעה מישהי ברחמים…  באסה.

הילוכה האחורי של ונוס והילוכו הקדמי של מרס במזל דגים מתחילים לגבות קרבנות משיקול הדעת שלנו, וממסמוס תכניות שנראו יסודיות ומאורגנות עד שפתאום מגיע הספק… כן, הספק הזה יהיה אורח תמידי אצלנו בתקופה הקרובה: ספק בהגיון שלנו שמנסה להתאים את עצמו למצב הנוצר, ספק ביכולת לשקם את חשבון הבנק, ואפילו ספק מקצועי לנוכח אלפי אנשיי השיווק המתנפלים עלינו בעשרות סיפורי הצלחה מהסרטים עד שאתה מרגיש ש..אהמ.. שאתה כשלון מהדהד יחסית אליהם.

כן, זהו יומם של הרגשות – והמלים. אם נצליח לחבר את אלה לאלה וליצור רצף הגיוני של עשייה שגם תעניק בטחון לרגלינו המשוועות לקרקע – שיחקנו אותה. אם לא – נמשיך להחליף רגל ברגל, לדשדש מול האינטרנט, ולא להבין מאיפה נצליח לחזור לתחושת הבטחון – אפילו הכוזבת – שהיתה לנו עד לא מזמן, ולקיטורים שנראים עכשיו מוגזמים וחסרי משמעות יחסית למצב סביבנו.

אני פותח את מגירת הסבלנות, ולוגם ארוכות מהבקבוק שכתוב עליו קול איט, בייב. זה הרסקיו רמדי של התקופה. נראה שעוד אזדקק לא מעט לבקבוקון הזה בתקופה הקרובה. השאלה  רק מה יקרה בסופה של התקופה הזו כשאגלה שהתמכרתי: מי יעביר את האסטרולוג טיפול גמילה? ובמלים אחרות: מי יציל את המציל, או יתפור נעליים לסנדלר? אוף!

יום שכזה…כן כן.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  15/5

טלה

בגדול, זה לא ממש היום שלכם, טלאים. הירח עובר למזל דגים שם נמצא גם מרס שליט המזל שלכם, והמעורבות הרגשית ביומיים הקרובים גבוהה במיוחד. זהו זמן להשאר בעיקר מאחורי הקלעים, לעשות קצת פחות, ולנוח יותר.

שור

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד, שוורים. זהו זמן טוב לצאת קצת מעצמכם, ולנצל את שהותה של ונוס שליטת המזל שלכם בהילוך אחורי במזל תאומים כדי לשנות גישה, להשלים פערים וחוסרים, וליצור קשרים עם חברים מהעבר כדי לסגור מעגלים.

תאומים

גם הירח וגם כוכב מרס שוהים כעת בבית הקריירה שלכם, אלמנט שעוזר לכם לקדם תהליכים ו..את עצמכם. יום מצוין לשיחות משמעותיות מכל הסוגים, ולפגישות שבהן אפשר להזיז דברים, ולגרום להם לקרות.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, אבל הצמידות שלו לכוכב מרס לא עושה לכם חיים קלים. רגישות יתר עלולה לגרום לכם לתגובות קיצוניות וחשוב ביום שכזה לא לאפשר לרגש לנהל אתכם אלא לשמור על פרופורציות. הצמדו לפרטים הקטנים, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולהפעיל בעוצמה את הצד האמביציוזי שלכם, אריות. זהו זמן טוב לקדם תהליכים שחשובים לכם, לעשות מהלכים חשובים בנושאי קריירה, ולחשוב איך להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד.

בתולה

גם הירח וגם מרס נמצאים כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם ממול, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. זהו יום מצוין לשדרוג התקשורת הזוגית, אך גם לזהירות מפני גישה תוקפנית רגישות יתר ותרגום לא נכון של מלות או מעשי הפרטנרים. דברו על הכל.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו בהילוך אחורי במזל תאומים, ונכנסת שוב אל תוך זוית הפעולה עם נפטון שעלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי ולקושי לפעול באופן מעשי. זהו זמן יצירתי מאוד, אולם חשוב למצוא שותף או בן ברית לעשייה הפרקטית שלכם.

עקרב

גם הירח וגם מרס נמצאים ביסוד המים, אלמנט שאמור לגרום להיות הזה להיות נינוח יותר, אבל הצמידות בין הירח למרס עלולה לגרום לכם לשיקול דעת גרוע ולתרגום לא נכון של כוונותיהם של אחרים. זהו זמן יצירתי שבו אפשר לפתור בעיות בחכמה, ולחשיבה מחוץ לקופסה.

קשת

מקבץ של שלושה כוכבים בבית הקריירה שלכם כשהירח צמוד לכוכב מרס עלול להצביע אמנם על דרייב חזק לעשייה ויזמה, אבל גם על עשיית יתר  ומעורבות רגשית גבוהה מדי ביחסים עם סמכויות – הורים מורים או אחראים – שמביאה טעויות בשיפוט. פעלו בזהירות.

גדי

צמידות בין הירח למרס בבית התקשורת שלכם מביאה איתה רצון חזק ביזמות חדשות והתחלות מעניינות, אולם עלולה לגרום גם לגישה תוקפנים כשדברים לא קורים כפי שרציתם, וקצרים בתקשורת ביחסים קרובים. נסו להיות קשובים יותר למי שנמצא אתכם  או מולכם.

דלי

נושאי חומר וכספים עשויים להיות משמעותיים היום יותר מהרגיל, והם מכריחים אתכם להיות מדויקים וקפדנים בכל מה שקשור להוצאות שלכם. אל תוציאו יותר מהדרוש היום, ונסו להתארגן מחדש בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, ולסדרי העדיפויות.

דגים

הירח שוהה היום במזל שלכם ביחד עם כוכב מרס, ונוס נכנסת לזוית הפעולה עם נפטון, ונראה שהכל הופך רגשי ורגשני ומקשה עליכם לקבל החלטות מעשיות. קחו צעד אחד אחורה ונסו לראות את כל התמונה וההשלכות של כל פעולה, לפני שאתם זזים קדימה.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן