תחזית יומית – יום ראשון – 23 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  23/8

ירח בעקרב 90 סטורן 180 אורנוס 60 מרקורי

שמש עוברת למזל בתולה (!)  120 מרס

מרקורי במזל בתולה

ונוס במזל סרטן 60 אורנוס 180 יופיטר 120 נפטון

מרס במזל טלה 90 סטורן (מדויק!)

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

על פניו זהו יום משמעותי לכל השבוע הזה וקורים בו שני אירועים שחשובים ומשפיעים על כולנו.

הראשון – השמש עוברת למזל בתולה. כן, סוף סוף זה קורה, ואולי בפעם הראשונה אני אפילו שמח על זה: הצירוף שלה ושל מרקורי במזל אריה עם כל הזויות האלה לפלוטו רק הפך את הכל לאוסף של טריגרים כוחניים ואכזריים לפעולות, והצית אש שלא תכבה במהרה, והגחלים שלה ילוו אותנו לא מעט בתקופה הקרובה.

האונס באילת, ההתעללות בגני הילדים בראשון ובחולון, המלחמה בדרום שנראה שהיא רק מתחילה – פלוטו אוהב לבשל הכל על אש איטית גם כשהוא לא בסביבה – והמלחמה האכזרית שהכריזה אתמול המשטרה באופן מעשי על המפגינים כפי שראינו ברטונים שמתפרסמים היום, חושפים את הצד האפל של פלוטו הטוטאלי שהולך עד הסוף ולא בוחל באמצעים.

אבל חזרתו של מרקורי לפני כמה ימים למזל בתולה וכעת גם של השמש, מביאים איתם אולי התחלה של רגיעה מסויימת: מזל בתולה השייך ליסוד האדמה מתמקד בפרטים הקטנים ובעובדות ולא נותן לרגש עדיפות ראשונה כדרך פעולה. וטוב שכך.

זה לא אומר שזה יקרה ברגע: כמו שכתבתי, את פלוטו אלף כוכבים לא יכבו כשהוא תופס תאוצה, אבל מעברם של השמש ומרקורי והיום גם הזוית המדויקת של פלוטו וסטורן הנוקשה שתלווה אותנו בימים הקרובים, אמורים להתחיל להביא קצת קונטרול לתהליך הזה לפני שבאמת יצא משליטה, כי עם פלוטו – הכל אפשרי.

הזוית המדויקת הזו בין מרס הערס לפלוטו היצרי – זה האירוע המשמעותי של היום הזה. מרס וסטורן הם שני הפכים, סוג של סטופ-גו, וכשהם בזוית מדויקת התחושה החזקה ביותר היא לא צורך לשחרר לחצים, אלא בעיקר תסכול שקורה כאשר שתי מגמות נפשות זו מול זו או כשזו מפעילה את זה – ושתיהן רוצות להתממש במקביל: גם לפעול – וגם לעצור.

התוצאה – כמה ימים של פול גז בניוטרל, בין הרצוי למצוי, ובין המצוי לראוי. ואלה לא ימים קלים..

התסכול בגלל התהליך המרסיאלי-סטורני מתבטא בעיקר בתחושה שדברים לא זזים, ושהכובד קשה מנשוא, כשרבים רבים מאתנו מרגישים עכשיו שכובד העולם כולו על כתפיהם: נושאי פרנסה כספים פוליטיקה הפגנות מלחמה מולידים סוג של יאוש מסוים, ותחושה של דכדוך ופסימיות, שעיקרה – דברים רק הולכים והופכים גרועים יותר, והם לא ישתנו.

דווקא אורנוס כוכב השינויים עכשיו – ממנו אפשר למצוא קצת תקוה, כשהוא ממריא פנימה אל המעלה העשירית במזל שור והלאה, כשרוח השינוי לא עוצרת אך מתקדמת לאט, כמה לאט.. וזה קורה כשסטורן הנוקשה ממשך לנוע אחורנית בין המעלות 27 ל 25 מעלות במזל גדי, לפני שממש בסוף ספטמבר יתעשת יחזור להילוך רגיל ויעבור שוב למזל דלי. אבל זה יקרה רק בדצמבר..

זה אומר שעד אז אנחנו תחת העינוי הזה של תהליכי שינוי איטיים ותהליכי סבל שכותשים את מצב הרוח והמורל של כולנו, ונצטרך להחזיק מעמד…אוווף.

אז.. מה עושים? חורקים שיניים, מגלים סבלנות ואיפוק, ומנסים לא לאבד פרופורציות. איבוד הפרופורציות הזה הוא האישו – ראינו אתמול איך שוטרים מאבדים שליטה והופכים לחיות אדם בסיטואציה מסויימת, וזה תהליך אנושי שחייבים לחזות אותו מראש בעיקר עם מצב כוכבים שכזה. כל עימות כשזה עלול להביא להרס רקמות חברתיות מובנות שעוצבו במשך שנים, ומצבים שכאלה שמאבדים שליטה בחוסר אחריות שכזה פוגעים בכולנו.

אז.. כן כן, סבלנות. אין ברירה.

ומה עוד קורה היום? ירח עקרב היום ומחר שרק תורם לתהליכים הפלוטוניים האלה ולעויינות שיש לכולנו, ועוד בזוית קשה לסטורן בנושא לזוית הפעולה בין מרס לסטורן! אכן, יום סופר היפר סטורני לפנינו שדורש מכסימום סבלנות וסובלנות ובעיקר אחריות – מכווולנו!

וכל זה קורה כשהילדים ממשיכים לטפס על הקירות (רק עכשיו אני שם לב כמה הקירות האלה לא נגמרים..) ורק עוד עשרה ימים נגמר החופש האינסופי הזה… הצילו וווו!

אולי קצת אהבה, טיפונת, תשנה את הכל…

וזה שיר הזעקה שכתבתי על האלימות שדיברתי עליה. אשמח אם תשתפו כדי שהזעקה תמשיך ותעבור ולא תעצור.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

ומה קורה למזלות?

ראשון  23/8

טלה

השמש עוברת למזל בתולה, ומרס שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה. זה אולי היום הקשה של השבוע שדורש מכם מיקוד מכסימלי במה שחשוב לכם, והתמודדות מדויקת עם תחושות כובד ומצוקה, אם בתחום הכספי ועם בכלל. לא קל, אבל מלמד.

שור

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והשבוע הזה נפתח כשהמלה המודגשת היא 'דיאלוג': דיאלוג ישיר ובגובה העינים עם בן או בת הזוג שלכם, דיאלוג עם הבוס, ודיאלוג בכלל. יום מצוין לוידוי רגיש או שיחות בירור של אחד על אחד, ובארבע עינים.

תאומים

הירח שוהה היום בבית המקצועי שלכם, ודורש מכם מיקוד מדויק בכל מה שקשור לעבודה, הן בתפקיד והן בדרך החשיבה שלכם שמשלבת גישה פרקטית במיקוד של כאן ועכשיו. השמש עוברת למזל בתולה, ונושאי בית ומשפחה יעסיקו אתכם לא מעט בתקופה הקרובה.

סרטן

השמש עוברת למזל בתולה המאכלס את בית התקשורת שלכם שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת, והסרטנונים שלנו ילמדו בתקופה הקרובה שכיף לדבר להוציא ולחלוק, ולא להשאיר דברים בבטן.הגיע הזמן לא לשמור כעסים אלא לומר מה מפריע לכם בזמן אמיתי, סרטנונים.

אריה

אחרי חודש של חגיגות יום הולדת בתקופה מוזרה שכזו, עוברת השמש שליטת המזל שלכם למזל בתולה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, והאריה שלנו לומד כעת איך לתרגם את על העוצמה והאנרגיה שצברתם בחודש האחרון לעובדות בשטח, לפרנסה, ולחשבון הבנק. התמקדו!

בתולה

מזלטוף, בתולות! אל מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל שלכם מצטרפת גם השמש והחגיגה בעיצומה. כעת אפשר להיעזר בחכמתו של מרקורי כדי לפתוח דברים ולקדם את מה שחשוב לכם, ואת עוצמתה של השמש כדי להתחבר לעצמכם ולאנרגיה הטובה שלה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בבית הקריירה שלכם ונכנסת לאיטה אל תוך זוית העימות עם יופיטר כוכב השפע, זוית שעשויה להביא איתה דרייב חזק לעשייה לצמיחה ולהתפתחות אישית. כעת הזמן לברור מתוך תכניות הצמיחה שלכם את זו האפשרית ביותר, וללכת על כל הקופה. זה בהחלט עשוי להצליח כעת.

עקרב

הירח שוהה לו במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו היום. אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם הגיע הזמן שגם אתם תתחברו בעוצמה לעצמכם. נצלו את היום הזה לפגישות חשובות מכל הסוגים, לשיחות משמעותיות, ולכל מה שדורש נוכחות ועוצמה בחייכם.

קשת

על פניו נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום ומחר, קשתים. הירח שוהה במזל עקרב המופנם וביום שכזה כדאי בהחלט להוריד את מינון הפעילות שלכם, לעשות קצת פחות, ולנוח יותר. פגישות חדשות ויזמות משמעותיות – דחו לעוד יומיים שלושה, כשהאנרגיה הטובה תחזור.

גדי

זוית פעולה שמגיעה היום לדיוקה בין מרס כוכב האקשן לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום היום למתחים ולחצים, ופה ושם גם לריבים ולעימותים כשדברים יוצאים משליטה, או כשאנשים מתעקשים לפעול אחרת ממה שרציתם, או פשוט לא להבין אתכם.. גלו איפוק – ואל תכנסו למלחמות מיותרות. זה יפגע בעיקר בכם.

דלי

הירח העקרבי שם אתכם היום ומחר במרכז האקשן, אלמנט שהופך את היומיים האלה למשמעותיים במיוחד מבחינת היכולת שלכם להתמקד במטרה אחת או שתים, ולנסות ולהריץ אותה קדימה באופן יזום, בלי לפחד ממעצורים שבדרך. זמן טוב גם לשפר ולשדרג תדמית, לעמוד בהצלחה מול קהל, ולגייס לטובתכם שותפים ובני ברית לרעיון, או לדרך.

דגים

השמש עוברת היום למזל בתולה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, שם נמצא כבר כוכב מרקורי. זהו זמן איכות זוגי שכדאי לנצל להעמקת הביחד שלכם, וזה יכול להיות גם זמן להחלטה על עשייה מקצועית ביחד עם שותף שביחד איתו תוכלו להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד שלבד יהיה לכם קשה להתמודד איתם.

ובינתיים – יום סבלני

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן