תחזית יומית – שני 13 ליוני 22

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  17ליוני

ירח בקשת 180 מרקורי 120 מרס ויופיטר

שמש במזל תאומים  90 נפטון (כניסה) 120 סטורן

מרקורי 90 סטורן (יציאה) 120 פלוטו

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה)

מרס במזל טלה  

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

הירח עובר היום למזל קשת ההרפתקני אחרי יומיים במזל עקרב הטעון והמופנם, ומיד יוצר הקלה בעומס הרגשי של היומיים האחרונים.

במזל קשת מביא איתו הירח את הצורך בהרבה תנועה ואקשן: דברים שנתקעו ביומיים האחרונים יכולים לזרום כעת באופן קל יותר, אבל כדאי להזהר היום מאופטימיות יתר, ומאגו פעיל מדי, שלכם או של מי שמולכם.

בנוסף  מקבל היום הירח זוית של קונפליקט ממרקורי כוכב התקשורת שממול,  אלמנט שעלול להביא איתו יום פטפטני למדי, אולם לאו דווקא ממוקד. כדאי לגלות היום דיסקרטיות, ולא לדבר על דברים שכדאי לא לדבר עליהם.

הזוית הקשה של השבוע מתחילה בעצם היום: השמש נכנסת לזוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל ומביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה, שעלולה לגרום לכם לקבל החלטות רגשניות אולם לא ממש מעשיות.

הזוית הזו תגיע לשיא ביום חמישי: אולי משום כך כדאי לאורך כל השבוע הזה כולו לפעול בזהירות, להתמקד בעובדות, ואת ההחלטות החשובות שלכם – לדחות לשבוע הבא.

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

@

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

 

אחרי שנים רבות החלטתי להיענות לבקשת רבים (ורבות..) ולפתוח סוף סוף את המכללה לאסטרולוגיה ואת קורס הדגל הייחודי שלי: Master1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

ובנוסף: חברות ב**מועדון הכוכבים** שלי ובו מבצעים סדנאות ואירועים מיוחדים.

 

@ל30 הנרשמים הראשונים – מחיר מיוחד@

 

הסתקרנתם? מוזמנים להציץ..Master1

https://cp.responder.co.il/xsites/edit_page?#xtemplateid=4595443&action=edit

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך!

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 13/6

טלה

ירח קשתי מוציא את הצד ההרפתקני מהטלה שלנו. זמן לראות את כל התמונה. לתכנן טיול לקיץ או לחשוב על סדנה או לימודים.. זמן להרחיב אופקים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת מתוך הצמידות עם כוכב אורנוס

 אבל המתחים עדיין בסביבה. חשוב עדיין להזהר בכבישים, בעיקר כעת כשהירח במזל קשת ההרפתקני.

תאומים

זוגיות ויחסים – הירח ששוהה ממול בבית היחסים שלכם מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לשדרג את הקשר הזה, עכשיו כשמרקורי בהילוך רגיל. זמן לפתוח דברים לעומק, תאומימים.

סרטן

הירח מדגיש היום את הצורך להתמקד במטלות היומיום, סרטנונים, ולנקות את שולחן העבודה: תשלומי חשבונות, עיריה או מוסך – זה הזמן לכל הפרטים הקטנים והמעצבנים שפשוט חייבים לעשות.

אריה

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר יצירתיים של השבוע, אריות: הירח שוהה לו בבית היצירתיות שלכם, וזהו זמן מצוין לפתור בעיות בחשיבה מקורית, וכשהלב פתוח – דווקא היום אפשר לתת מקום גדול יותר לאהבה.

בתולה

נושאי בית ומשפחה דורשים היום התייחסות מיוחדת. זהו זמן שבו כדאי ורצוי לפעול באופן שקט, לצאת לקניות גדולות לבית ולמשפחה אחר הצהרים, ולסיים את היום בארוחה שמחה ומקרבת לבבות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת בהדרגה מהצמידות עם אורנוס התזזיתי, ולאט לאט הרוחות נרגעות, אם כי מצבי הרוח עדיין משתנים במהירות. שיקול הדעת עדיין אינו במיטבו: פעלו בזהירות מכסימלית.

עקרב

נושאי חומר וכספים מצריכים היום חשיבה נוספת, ואם אפשר גם לטווח ארוך. זהו זמן להגדיר את התכניות הכלכליות שלכם לתקופה הקרובה, ולהיות זהירים מאוד בהוצאות שלכם: חשבו פעמיים לפני כל הוצאה.

קשת

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, קשתים. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזהו יום מצוין ליזמות חדשות ולהיכרויות מעניינות מכל הסוגים. קדימה.

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל דווקא היום כדאי להשאר בעיקר מאחורי הקלעים, ולא לפעול בקדמת הבמה: הירח שוהה היום במזל קשת והצורך הוא להוריד הילוך ואת מינון האקשן, ולהסתפק בטעינת מצברים.

דלי

הדלי נחשב כאחד המזלות היותר חברתיים על פני גלגל המזלות, אולם כשהירח שוהה לו בבית החברתי שלכם הצד החברתי אפילו מתחזק. יום מצוין למפגש חברתי מעניין, או לבילוי עם חברים שמחים מהעבר, דליים.

דגים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, דגיגים: מיקומו של הירח בבית הקריירה שלכם מדגיש את היכולת שלכם לפעול במרכז הבמה ומול סמכויות, להזיז דברים, ולשווק את עצמכם באופן מעולה: קפצו למרכז הבמה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן