תחזית יומית – שלישי 5 למאי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  5/5

ירח בעקרב 90 סטורן 180 אורנוס 120 מרס

שמש במזל שור צמידות מרקורי (מדויק!)

מרקורי במזל שור  

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (מדויק!)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

ירח עקרבי אף פעם לא היה כוס התה שלי, אבל כשהוא גם יוצר זוית פעולה עם סטורן הנוקשה וגם זוית של עימות עם אורנוס התזזיתי – זה כבר באמת מתכון ליום מעצבן למדי שמתחיל בתחושה של עוינות, כובד ואי אמון, וממשיך בצורך למצוא לעצמך איזו פינה ולקצת ספייס, כדי שאף אחד לא ישב לך על הצוואר ויבקש ממך דברים שממש לא מתחשק לך לעשות, כמו.. כמו לכתוב הורוסקופ, למשל.

כן, לפעמים לא בא לך לפרוט לשקלים את כל השטר היומי הזה ולהבין לעומק למה הדברים קורים ואיך ובגלל, אלא פשוט להתמסר לתחושות הכובד האלה ולנסות לפרק אותן בעצמך תוך כדי מציאת דיאלוג עם מישהו שמח או כניסה למקום הקורבני הזה שרק רוצה להצטנף ולהתכנס לו, ולהרגיש שהוא לבד בעולם.

אז זהו, שלא – לפחות לפי הכוכבים: הם מסבירים לך באופן שלא משתמע לשתי פנים – תמיד אהבתי את המשפט הזה, משתמע לשתי פנים שיש מעלה לי ציור של מישהו שיש לו שני פרצופים באותו הרעש – שהרגשות האלה של קורבניות והצטנפות או הצורך בספייס או המקום הזה שכבד לו הם רק משבצות רדודות על פני השטח: ברגע שאתה מגרד אותן או יוצר גרוי יצירתי כלשהו או אפילו ממציא רעיון חדש – הכובד נעלם, הקורבניות מתאדה והספייס מחפש לו חברים חדשים: כל שאתה צריך זה לחפש איזה זיז שממנו תוכל להמציא משהו חדש מרענן ומבריק ובעצם להמציא את עצמך מחדש וזה ממש לא קשה: זה פשוט לגרד קצת את הקליפה של הישן והמוכר…

בדיוק! כתוב משהו חדש ומעניין, אומר מרקורי, וזה אפילו קורה תוך כדי כתיבת הורוסקופ: משהו בצליל של מלה שכתבת, רעיון שהגיע משומקום או אסוציאציה שמתחברת לדמיון שלך, והנה אתה כבר מתעופף לך…  וזה אפשרי.

אבל היום הזה זוית הפעולה הזו בין ונוס לנפטון שאני כותב עליה כל כך הרבה לאחרונה והיא הולכת להעביר איתנו איזה שבועים מהיום, תפסה אותי חזק ופשוט רוקנה את המחסנית שלי. ישבתי בשקט, זומבי מזדקן שמחכה להארה, שיחקתי איזה שלושים משחקי שחמט של שלוש דקות כל אחד באינטרנט, ואחרי שהפסדתי את כולם בלי בושה ביחד עם החדשות מהאינטרנט לגבי שופטי הבג'צ וההערה אתמול שהולכים להשתיל לילדים שלנו צ'יפים מתחת לעור הבנתי שזהו, שהיום – אין לי את זה. אני דעוך ומעוך, ופשוט.. ריק. עשיתי טעות ואפשרתי לעולם לרוקן אותי ולהכביד עלי. אוף.

אז..מה עושים עם הריק הזה? מרחמים על עצמנו? נו פאקינג וואיי! לא בבית ספרנו, מה שנקרא: להיפך – מתיידדים איתו, ובעיקר – נעזרים בכוכבים של היום כדי לפעול לפי הרצונות של הקוסמוס ששולח לנו הוראות מדויקת.:

אז הנה דוגמאות לאיך שתרגמתי את הוראות ההפעלה היומיות האלה: הירח שוהה במזל עקרב? מלת המפתח היא עומק, לא חפיפיות. קדימה, חופרים בשיחה עם אדם קרוב, מתנצלים, ומנקים משקעיים רגשיים.. הזוית הביקורתית עם סטורן? עשיתי שגיאה במשהו שכתבתי אתמול – אני כותב התנצלות ומתקן. זוית העימות עם אורנוס? הגיע הזמן לנתק קשר עם חבר שמעיק עלי ולא יודע גבולות, ולנתק מהמייל שלי שלושה מומחי שיווק אובססיביים שלא מפסיקים להציף: כל אלמנט אסטרולוגי הוא לא רק אותיות אדומות או ורודות – זו הזמנה לפעולה פרופר!

אז נכנסתי לכתיבה, וטלפונים, והסברים וניתוקים, וכשעברה שעה סיימתי את הכל וסימנתי וי ובעיקר – שמתי לב לחיוך שצמח לי על השפתיים, שאומר: במקום להתבכיין – צא לאקשן! ומכאן גם הגיעה ההחלטה: בכל יום – ארשום לפי מצב הכוכבים את ההזמנות לפעולות של אותו היום, ובהמשך אתחיל לבנות את סדנת האסטרולוגיה הפרקטית שלי שתוכל לעזור למי שירצה להבין איך לנצל את מצב הכוכבים במפת הלידה שלו בשתוף מפת הכוכבים היומית לעשייה ממוקדת מטרה, ולמטרה ממוקדת חיים! וזה – אפשרי, ויותר מזה…

ועכשיו, כשגם מלאתי חוסרים, וגם הקשתי להוראות ההפעלה הכוכבים והגדרתי מטרות ופעלתי ועשיתי ואפילו בניתי התחלה של סדנת הפעלה אסטרולוגית חדשה של כאן ועכשיו ובלי הבולשיט שמסביב – משהו בי נרגע, והחיוך הזה שדיברתי עליו לפני כמה שורות, הולך ומתרחב..

כיף, נכון? 🙂 

ומתנצל על ההורוסקופ שהגיע מאוחר, אבל לפעמים צריך גם לפנות זמן כדי להפיל אסימונים, וזה – עושה קצת רעש,מה לעשות.. אבל בהחלט שווה.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי 6/5

טלה

הירח שוהה היום במזל עקרב, ומדגיש את הצורך שלכם לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, לא בנושאי חומר וכספים, ולא בדרכים. זוית הרמונית בין ונוס למרס שליט המזל שלכם ממשיכה להביא איתה הרמוניה זוגית וגישה נינוחה.

שור

זוגיות יחסים ומה שביניהם מודגש היום, שוורים, כשהירח שוהה לו בבית היחסים והזוגיות שלכם  ושם דגש על היכולת להעמיק קשר רגשי קיים, בעזרתו מרקורי כוכב התקשורת שצמוד לשמש. אם הלב פנוי – השתמשו במרקורי לצוד לכם ברחבי הרשת נפש תאומה..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל שור השייך ליסוד האדמה כעת וצמוד לשמש, שני אלמנטים שהופכים את התאומון שלנו למעשי במיוחד. זהו זמן טוב לתעל את המלים החכמות שלכם לכוון של עובדות ופרטים, ולא לבזבז אותם על יזמות תקשורתיות חדשות. היו כאן ועכשיו.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שהופך את היום הזה לנינוח יחסית, סרטנונים. זהו זמן טוב לראות את כל התמונה ולהתמקד בתכניות ארוכות טווח, ולא לפעול רק בכאן ובעכשיו. כעת הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה, ולא לעסוק רק בכיבוי שריפות ובדאגנות יתר.

אריה

הצמידות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עדיין בסביבה, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם גם היום לתרגם במהירות מחשבות רצונות ותכניות למלים – ומשם להגדרות מדויקות ולפעולה עצמה. אל תדחו למחר מה שכבר ברור לכם היום.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם והקסם האישי שלכם חזק מספיק כדי שהיא גם תגיע לאנשים הנכונים ובאופן מדויק, ורק עדיף להוריד היום את מינון הציניות והביקורתיות. בערב – חיזור עדין, ומלים רכות.

מאזניים

הגיע הזמן לטפל בכסף באופן חכם – אך חד משמעי, ומה שחייבים לעשות אכן חייב להיעשות, גם אם לא נעים לומר לאנשים שחייבים לכם כסף, או לקבל החלטות מקצועיות שמדגישות את הצורך לפעול בלי הכנה מילולית מוקדמת. יום שמתאים גם למסע קניות.

עקרב

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, מגיע גם התור שלכם לפעול בנוכחות ובעוצמה, עקרבים. מיקומו של הירח במזל שלכם מדגיש את היכולת שלכם היום לקדם את מה שחשוב לכם באמת, ובעיקר להתמקד בתכניות המקוריות שלכם שעברו כמה שינויים לאחרונה. היו נאמנים לעצמכם.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה, קשתים, אבל האמת היא שביום שכזה כדאי להוריד הילוך, לעשות קצת פחות – ולנוח יותר. הירח שוהה במזל עקרב, ונראה שהיום תהיו יותר יעילים ומועילים דווקא מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן טוב להתבוננות שקטה ומהורהרת.

גדי

כוכב מרס ממשיך לנוע בבית הכספים שלכם, ומביא איתו גל מחודש של אמביציה בצד הצורך להזהר מהוצאות מיותרות שלא לצורך. הצמידות בין השמש למרקורי במזל שור עוזרת לגדיים שיודעים לא רק להיות קשוחים אלא גם לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס…

דלי

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו דרייב חזק לפעולה ועשייה, אך גם עצבנות וחוסר שקט, ופה ושם גם גישה תוקפנית שעלולה לפגוע בכם. זמן לפעול בעוצמה אך גם בטקט, בעדינות אך בתקיפות, ולא לריב גם כשאתם צודקים.

דגים

הירח ששוהה היום במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים כמו הדגיג שלנו, מביא איתו יכולת לפעול לרוחב ולא רק לרוץ קדימה, אך להזהר מאוד ממעורבות רגשית גבוהה מדי בכל שיקול והחלטה:  התמקדו כעת בפרטים הקטנים, ולא דווקא בחזון הרגשני הגדול. שלטו ברגשות.

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר ::-)

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן