תחזית יומית – שלישי 2 ליוני 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  2/6

ירח במאזניים 90 פלוטו יופיטר וסטורן

שמש במזל תאומים 90 מרס (כניסה) צמידות ונוס (כניסה)

מרקורי במזל סרטן 150 סטורן  (יציאה) 120 מרס

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 מרס (כניסה)

מרס במזל דגים

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה גם היום במזל מאזניים העדין יחסית, אבל יוצר שלוש זויות לא נעימות שבגללן אסור להסתבך היום עם רשויות, עם בעל הבית, או עם האקסית שלך שדווקא עכשיו מרגישה צורך להכנס בך רטרואקטיבית בגלל הונוס הזו בהילוך אחורי ששולטת על מזל מאזניים, שמעלה כעת דרמות מהעבר, אבל בלי להרגיש עלולה להעלות גם את מי שאיתו היו לך את הדרמות האלה ישר לטלפון, כמו איזה מכונת זמן דפוקה שמתעקשת להציף אותך דווקא בזמן שההווה דופק בדלת, וחזק.

אז איפה היינו? כן, בזויות של הירח, שהוא עצמו כאמור חביב עדין ורגיש אבל בזויות שלו זה קצת אחרת. הזוית הראשונה היא עם פלוטו הכוחני והיצרי, וזו בעיקרון הזוית המעצבנת יותר: פלוטו מביא אלינו את התחושה שמסביב הכל בכאוס, ושאנחנו בעצם בסטייט אוף מיינד של השרדות היום, ולכן הדאגות עלולות לחגוג לפחות עד הצהריים.

אחרי פלוטו מגיעה הזוית עם יופיטר שהיא כבר הרבה יותר אופטימית, ומראה כמה אפשרויות חביבות עתידיות שבהן אפשר או לנסוע קצת או איזה יזמה כלכלית או אולי סדנת שיווק מזדמנת או סתם ללמוד משהו חדש..

ואחרון אחרון – סטורן. זה כבר סיפור אחר. סטורן זה כבר יותר הקשר לחשבון הבנק ומה שקורה בו, לאוברדראפט שגדל, ולמחויבויות שלנו לכל המעצבנים שמופיעים באותיות הקטנות בחשבון שלנו, החל מהבנקים וכלה בעיריה במוסך ובכל מי שעשה לנו טובה ועכשיו מנסה לקחת לנו את הכסף. סטורן – אלה המחויבויות שלנו, המשימות שלנו, האחריות שלנו על החיים שלנו ושל מי שאתנו, והאחריות הזו בימים כאלה היא לא פשוטה… אבל היא מעשית, ובזה יש משהו טוב, כי כשזה מעשה – אז מעשים יכולים לשפר את זה ולשדרג את התוצאה. כשזה רגשי זה קצת יותר קשה..

אבל סטורן מכביד, ומעיק, ומזכיר לנו היום שלכל דבר יש מחיר, וכדאי שבחשבון הבנק שלנו יהיה את הכסף לשלם אותו.

אלה שלוש זויות הירח. ומאחוריהן ממשיכה ונוס לשוט ברברס בשריקה קלילה במזל תאומים עם בקבוק מיץ דל קלוריות ביד אחת וביד שניה מנפנפת במשקפי השמש שלה בנונשלנטיות: זה שהיא עושה לנו בלגן בחיי הרגש זה לא ממש מעסיק אותה..

ובצדק. מי שמעסיק אותה עכשיו הוא מרס שמרגיז אותה, ולכן היא נצמדת היום באופן מדויק לשמש, וחלק לא קטן מאתנו יוכלו לחוות את הצמידות הזו בערב עם מינון גבוה יותר של רומנטיקה, היכרות מעניינת, ואפילו חיבוקי ויותר.

אבל הזוית המרגיזה באמת היא זוית הפעולה בין מרס לשמש שממחר תהיה מדויקת, ותביא איתה שבוע אגרסיבי וכוחני, וכדאי להזהר.

נזכרתי בזוית הזו של מרס כשקראתי אתמול בעתון על קטטה המונית ברמת גן… נראה שמרס פועל כבר בגדול עוד לפני הזוית שמגיעה לדיוקה, ונחמד לראות שכל כך הרבה אנשים הולכים מכות ברמת גן אחרי שקראו על מרס הערס… מסתבר שרמת גן הופכת למרכז אסטרולוגי. מעניין מה יעשו שם כשונוס תעשה את הזוית הזו..

יום מוזר, קשוח ודורשני לפנינו, והחזאי אומר שגם חם במיוחד. נסו לא להגיב בתוקפנות גם כשיש לכם סיבה, לספור עד עשר לפני שכועסים על מי שלא זז ברמזור, ולא להסתבך בקטטנות המוניות לא ברמת גן ולא בשום מקום אחר, כי יש סיכוי ששם פשוט לא קוראים את ההורוסקופ, וחבל..

בקיצ – יום רגוע וקריר, חברים.

 

 

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

כדששלישי 2/6

טלה

הירח שוהה לו גם היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם לפעול באופן שקט יותר, ואגואיסטי קצת פחות, כלומר – זמן להיות ממוקדים בפרטנרים ובמי שלידכם. יום מצוין להתחלה של מערכת יחסים.

שור

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות. הירח מדגיש את הצורך שלכם לנוע עקב בצד אגודל, ולא לקחת סיכונים מיותרים, בעיקר עכשיו כשונוס שליטת המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי ושיקול הדעת אינו במיטבו. קרפול..

תאומים

רגישות היתר של מרקורי מפריעה מעט, אבל חשוב לא להיעלב משטויות. זוית המתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לסטורן הנוקשה עדיין בסביבה אבל לקראת שעות הערב אפשר כבר לחוש בירידה בלחצים ומחר תתפוגג לה הזוית.  

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים ומדגיש את הצורך שלכם להשקיע קצת יותר בבית, ובבני הבית. זה הזמן שהסרטן זקוק לפסק זמן ביתי כדי לטעון מצברים, ולהתחדש בעזרת הבית ואנשים קרובים שסביבו. זמן לארגן מחדש אם הבית לסדר ולשנות אווירה. זוית עם פלוטו עלולה לגרום לריבים מיותרים: גלו איפוק.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם, וזהו פרק זמן שבו האריה שלנו יכול לעשות קצת פחות – ולדבר קצת יותר: לתכנן, לפעול בסיעור מוחות עם אחרים, להעביר מסרים, ולשתף בתכניות כדי לקבל פידבק. בערב – חיזור עדין…

בתולה

יום פרקטי נוסף לפנינו היום, בתולות כשהירח שוהה לו עדיין בבית החומר והכספים שלכם, ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר מחשבה בנעשה בחשבון הבנק שלכם, בתולות. כעת הזמן להחזיר חובות, לסגור אוברדראפט, ולחזור לאיזון עד כמה שאפשר. אל תדחו.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה את התהליך המוזר שבו היא נמצאת בהילוך אחורי, מה שאומר שתהליך חשבון הנפש שלכם עדיין בסביבה: היכן בדיוק אני עומד יחסית למה שתכננתי? לאיזה כוון ללכת בחודשיים הקרובים? האם ליזום משהו חדש או לשמור על הקיים? זמן לשאלות חשובות, אך עדיין לא לתשובות סופיות. כעת – שורדים ומחכים.

עקרב

זוית פעולה שיוצר היום הירח עם פלוטו היצרי עלולה להביא איתה יום לא יציב ומצבי רוח משתנים. המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, וחשוב עכשיו לדחות החלטות משמעותיות כי שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. דחו אותן למחר או מחרתיים. בערב – שיחות נפש.

קשת

היכולת לקדם נושאים שחשובים לכם היום במוסדות וארגונים בחייכם מודגשת במיוחד, קשתים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את התכניות שלכם לתקופה הקרובה, זמן מוצלח לעמידה בפני קהל, ויזמות חדשות הקשורות לקידום אישי – יצליחו היום אם תפעלו בחכמה.

גדי

יזמות חדשות עשייה ממוקדת מטרה וריצה קדימה בפול ווליום – הירח ששוהה היום בבית הקריירה שלכם מדגיש את האפשרויות האלה היום, אבל זה לא יקרה מעצמו: כדי שדלת תפתח צריך גם ללחוץ על הידית.. זהו בדיוק היום הזה, יום לחיצת הידיות שלכם, ומי כמו הגדי יודע לעשות זאת. קדימה.

דלי

ונוס ממשיכה לנוע בהילוך אחורי בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ודליים לא מעטים עכשיו נמצאים בתהליך מעניין מבחינה רומנטית, עם צורך להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב. נוסטלגיה וקשרים מהעבר עשויים להעסיק אתכם עכשיו. תקופה מעניינת רגשית…

דגים

מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים מביא איתו את נינוחות תקשורתית, בעיקר כי הוא ממוקדם עכשיו בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. זמן לחזר, לשתף ברגשות, לפתוח את הלב – ולתת לאהבה להכנס, עם כל המלים הנכונות, דגיגים…

ובינתיים – יומרגוע

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן