תחזית יומית – רביעי 27 למאי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 27/5

ירח באריה 90 אורנוס 180 סטורן 60 שמש  

שמש במזל תאומים 120 סטורן 90 מרס (כניסה)

מרקורי במזל תאומים צמידות ונוס (יציאה) 90 נפטון (יציאה)

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה היום במזל אריה השייך ליסוד האש, אלמנט שכבר מבטיח אקשן ממש מהבוקר, נכון? אלא שמיד חוטף הירח הזה זוית פעולה אדומה מכוכב אורנוס התזזיתי, זוית שמכניסה אותנו לבועה, או יוצרת קצרים בתקשורת ומנתקת אותנו ממעגל האקשן הזה שתכננו להבוקר.

לכאורה הכל תקין כלפי חוץ, אבל כשהירח גם חוטף זוית מאורנוס וגם זוית של עימות מסטורן הנוקשה – אנו עלולים להתקל היום בכמה סיטואציות שמכבידות, שופטות, מבקרות ואפילו מאיטות את כל מה שתכננו  ורצינו לעשות היום.

כמו ההורוסקופ הזה למשל… בטבעי אני מוציא אותו בבוקר, אבל עם לילה ובוקר כאלה נראה לפעמים שהכוכבים ממש מתנכלים לך, וברגע שאתה נכנס להשראה וכותב במהירות – מגיעים טלפונים, שיחת זום ששכחת ממנה, הפסיכולוגית שמזכירה לך שיש לנו מפגש, וקופת חולים שדוחה לך את התור כי מה לעשות – ביום שכזה אתה פשוט לא מוכן…

אחרי שסיימתי את כל זה ראיתי איך כל זה ממש מופיע לי בכוכבים, החל מהאנרגיה הראשונית שבאתי איתה הבוקר לפעולה, וכלה בכניסה לבועה  שבה המיינד קודח לך ההגיון מסביר לך והתשוקה מתבוננת ביאוש מהצד, שעונה על הברזלים עם הסיגריה, ואומרת בקול צרוד: ומה איתי?

כן, לא קל לרצות את כל החלקים האלה שמרכיבים אותך וכל אחד מהם זקוק לגרוי משלו לזמן איכות משלו לתחושת שלמות שמגיעה ממקום יצירתי משלו, אבל לפעמים – לעיתים נדירות – הכל מתחבר ביחד, ואתה מרגיש שלם, יענו.. קומפליט, כמו שאומר השיר.

אבל זה – לא היום.

כן, היום הזה מורכב מתמהיל בלתי נגמר של חלקים שלא מתאימים זה לזה, ורק האנרגיה הזו, האנרגיה הזורמת הזו שאתה בכל זאת מצליח להתחבר אליה לבסוף, עוטפת את כולם בבועה שלמה, ומושיבה אותך לכתוב את כל זה, ולתרגם את זה למלים, ולא לוותר.

חוץ מהירח אנחנו פוגשים כאן את השמש בזוית המעצבנת עם מרס שבעצם דוחפת אותך לעשייה, וגם את ונוס בהילוכה האחורי שמרפה את ידיך ודוחפת אותך לנמנום, או גמגום, או כל מה שלוקח את האנרגיה היקרה הזו ומסמס אותה מכיוונים אחרים, וגורם לתסכול: דברים לא קורים כמו שרצית, ולפעמים לא קורים בכלל.

ועם זה, עם כל זה, צריך היום המוזר הזה להסתדר, ואיתו גם כולנו.

וזה אפשרי.

נותר רק להשאיר את הבוקר המוזר הזה מאחור, ולנסות להפוך את אחר הצהריים לפורה אחרי שהבנת את כל זה, ומשום – לרוץ קדימה, ולפתוח דלתות. אם תרוץ מהר מספיק, הם כבר יפתחו, לפחות אלה שבפנים..

יום שכזה…

 

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  27/5

טלה

הירח עובר לו סוף סוף למזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, מפלס הדרמות והכעסים בירידה, ואפשר להתחבר מחדש לאנרגייה שלכם. זהו יום לריגושים, לגישה יצירתית, ולחשיבה מחוץ לקופסה, אריות.

שור

נושאי בית ומשפחה על הפרק, שוורים. השקיעו בבני הבית. ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל תאומים המאכלס את בית הכספים שלכם, אבל הילוכה האחורי מכריח אתכם להתארגן מחדש כלכלית ורגשית.

תאומים

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, מרקורי וונוס שוהים גם הם במזל שלכם, ונראה שכל האקשן הוא סביבכם, באופן כזה או אחר. בית התקשורת שלכם פעיל היום במיוחד: זמן ליזמות תקשורתיות חדשות, ולהתחלות מעניינות.

סרטן

נושאי חומר וכספים שעד עכשיו חיכו בסבלנות, דורשים היום ומחר טיפול רציני, סרטנונים. זהו זמן לקחת את העניינים בידים, להזיז דברים, ולפעול באופן פרקטי – ולא רגשי: התמקדו בפרטים הקטנים, כי הם עכשיו עושים את ההבדל.

אריה

הירח עובר למזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו יום מצוין ליזמות חדשות מכל סוגים, להתחלות מעניינות, ולכל מה שקשור ליכולת שלכם לקחת את העניינים בידים כמו שאריה יודע לעשות, ו..להזיז דברים. קדימה.

בתולה

לא ממש היום הטוב שלכם, בתולות: הירח שוהה לו במזל אריה ונראה שהיום המקום שבו כדאי לפעול הוא בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן לעשות דברים קצת אחרת, לישון מוקדם, ולדחות יזמות למחרתיים.

מאזניים

הצד החברתי שלכם הופך מודגשי היום, מאזנאים: הירח שוהה לו במזל אריה וזהו זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, או לקבוע עם חברים לבלות ביחד בחג: הרימו טלפונים, וקבלו החלטות במשותף.

עקרב

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, עקרבים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, וזהו יום אחרון לפני החג לעשות מאמץ ולצאת באיזה רעיון מקורי החלטה מעניינת או יזמה מקורית.. היום – יש לכם את זה.

 

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להביא איתה היום גישה חדשה ומרעננת, קשתים, ומה שחשוב יותר – היא תביא איתה את הרעיון לטיול האולטימטיבי לחג המתקרב והגשר לסופ'ש. זמן לתכנן משהו מרתק, הקשור לחיק הטבע..

גדי

היום כדאי לפעול בזהירות, גדיים, ולא לקחת סיכונים מיותרים. זהו יום של עקב בצד אגודל, כדי להמנע ממאבקי כוח ואגו מיותרים. זוית עימות בין הירח לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לעורר קונפליקט או ריב מיותר. שווה להתאפק.

דלי

מיקומו של הירח במזל אריה מול המזל שלכם שם את הדגש עכשיו על נושאי זוגיות ומערכות יחסים, וזהו זמן להתפייס עם רבתם לאחרונה כי תיכף מגיע החג ותבלו ביחד… זמן לשתף ברגשות ובתכניות. אם הלב פנוי – תנו מאמץ אחרון לדייט לפני החג..

דגים

מקבץ הכוכבים במזל תאומים מדגיש את הפעילות הביתית והמשפחתית, ולכן כדאי כבר עכשיו לקבל החלטות לגבי המשפחה והחג הזה: איפה, איך ומי עושה את עוגת הגבינה. יום מצוין לשיחות עומק עד השעות הקטנות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן