תחזית יומית – ראשון 29 למרץ 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

ראשון    29 למרץ

ירח בתאומים 90 מרקורי 120 סטורן ומרס 60 שמש

שמש במזל טלה .

מרקורי במזל דגים

ונוס במזל שור 120 מרס ויופיטר 60 נפטון

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (יציאה) צמידות סטורן (כניסה) צמידות  פלוטו (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (כניסה) 60 נפטון

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ברוכים הבאים לאחד השבועות הטעונים העמוסים והמורכבים של השנה, חברים. חלק מהמטען הזה מגיע משינויי מיקום וזירוז תהליכים שהתרחשו בשבוע הקודם, אבל המנה העיקרית מגיעה השבוע. איזה כיף…

כן, זהו שבוע לא קל ובו יכולות – או יותר נכון עלולות – להתקבל החלטות מהסוג הגורלי פה ושם ודווקא עכשיו – היכולת שלנו לקבל החלטות טובות היא על הפנים… אבל הלחצים מובילים לא מעטים מאתנו פשוט להחליט משהו כדי לשחרר את הלחץ, מה שקרה גם בשבוע שעבר, אבל מי שיתאפק השבוע ולא יגיע מהר מדי למסקנות ומשם להחלטות – ירוויח.

אבל היום הזה עדיין מאופק יחסית ואפילו די תקשורתי: הירח שוהה במזל תאומים ואחרי יומיים איטיים במזל שור נראה שהדברים מתחילים לרוץ בקצב מהיר למדי. אמה מה, כבר בתחילת היום יוצר הירח זוית פעולה (מסומנת באדום) למרקורי כוכב התקשורת שלנו, והזוית הזו גורמת למעורבות רגשית גבוהה – גבוהה מדי אפילו – בתקשורת במלים ובחשיבה שלנו, וגורמת במקביל ללא מעטים מאתנו לתקוע לנו גולים עצמיים כשאנחנו רצים מהר מדי למסקנות פרשנויות ציפיות ו.. כן, אכזבות.

במקביל, מרס נכנס לצמידות עם סטורן הנוקשה שתגיע לשיאה ביום שלישי, באותו יום עצמו שבו הוא עובר למזל דלי. אין ספק שזה אחד השיאים של השבוע מבחינת מצב כוכבי, אבל את התהליך הזה אפשר היה להתחיל להרגיש כבר שלשום מלווה בתחושות של התפכחות, אכזבה, חזרה לקרקע, ושינוי לא צפוי שהביא איתו הפתעה, מי באכזבה ומי בשמחה, אבל אין ספק – זו בהחלט תוצאה של אי עמידה בלחצים מסוימים ושינויי פוזיציה כוכביים שמתרגמים בהחלטות אישיות לא פשוטות.

אין דבר שמסמל את הסגר יותר מאשר כוכב מרס, כוכב האקשן, שנכנס לצמידות עם סטורן הנוקשה. ואכן המלה סגר מתארת באופן ממש מדויק את התחושה הכבדה הזו: כוכב אחד רוצה לנוע קדימה בכל מחיר, והשני – יעצור יסגור וישים לו גבולות בכל מחיר. התהליך יגיע לשיא ביום שלישי אבל ימשך עוד חמישה ימים בערך, מה שמסמל כנראה את אורך הסגר ההדוק מאוד הפעם הזו, פחות או יותר… אוף!

בנוסף, שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו כעת: לא די שמרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא במזל דגים הרגשני – לקראת אמצע וסוף השבוע נצמד מרקורי לנפטון המטשטש ומערפל ומביא איתו שיקול דעת גרוע במיוחד, החלטות גרועות, ואולי גם חרטה על החלטות גרועות שהתקבלות בשבוע הקודם…

כל כוון הפעולה מוביל אכן גם לשלישי שהוא צומת משמעותית השבוע מבחינת אקשן ושינויי מצב של מרס וסטורן, וחמישי – סופ'ש שם מרקורי נצמד הרמטית לנפטון. בין לבין נחזה בכמה מהלכים לא צפויים, דרמטיים ואולי גם מעט מצחיקים, בעיקר למי שצופה מהצד ולא לוקח בהם חלק.

אבל למה להקדים את המאוחר? נתחיל ביום ראשון הפטפטני הזה – בגלל הזוית בין הירח למרקורי – ונמשיך ללוות את מרס בעוד הכובד שהוא מתחיל להתחבר אליו הולך ומתחזק.

ורק דבר אחד: אל תספידו אף אחד, אל תצטערו על שום מהלך, אל תצפו ואל תתאכזבו: תיאטרון הכוכבים מציג שבועות לא יציבים בעליל, ואורנוס שמושך בחוטים פעם מעלה פעם מטה, צוחק לו בקול רם מעל העננים, בעיקר בכל פעם כשנדמה שאו טו טו הכל גמור.. הכל עוד עשוי להשתנות, ואפילו יותר מפעם אחת.

רק סבלנות…

 

ומה קורה למזלות?

ראשון  29/3

 

טלה

הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם, ופותח באופן תקשורתי במיוחד שבוע עמוס וטעון רגשית שבו כמה וכמה שינויים. זהו זמן טוב לדבר לשתף להתעניין ובעיקר ליזום התקשרויות שונות שיעזרו לכם למצוא שותפים לעשייה,  טלאים.

 

שור

נושאי חומר וכספים מודגשים אצלכם בפתיחתו של השבוע, שוורים. הירח התאומי מביא איתו צורך להבין בדיוק על איזו קרקע אתם עומדים עכשיו, ומה צריך לעשות כדי לייצב אותה ואת המצב הכלכלי בכלל.  זויות חיוביות של ונוס למרס יופיטר ונפטון רומזות על אפשרויות חדשות לעשייה.

 

תאומים

הירח שוהה לו במזל שלכם בתחילת השבוע, מה שמבטיח שבוע תקשורתי במיוחד, ואולי גם יכולת לממש רעיונות ויזמות שיש לכם עכשיו. זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין הירח מביאה איתה יום פטפטני למדי.. זמן לדבר, ועל הכל.

 

סרטן

יש לא מעט תכניות ורעיונות ליום הזה, אבל פתיחתו של השבוע מוצאת אתכם לא ממש במצב אופטימלי לתקשורת, סרטנונים. זהו זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ, ולנסות ולתכנן את השבוע מבלי לפעול עדיין. בערב – קרבה ומנוחה.

אריה

חברים, מכרים ידידים וקרובים – ביום הזה כדאי להשקיע קצת יותר בהם, בין אם במחשבה, בין אם באינטרנט, ובין אם בטלפון ובוואטסאפ: הם ישמחו לדעת לפי הפסים הכחולים שאתם מתעניינים בהם… זמן להחזיר חברים אבודים למעגל המוכר והקרוב, ולשדרג קשרים.

 

בתולה

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, בתולות. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם והופך את היום הזה לאמביציוזי במיוחד. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, ולהיות יצירתיים בכל מה שאתם רוצים לעשות ומתקשים טכנית… קדימה.

 

מאזניים

היום הזה מצריך מכם פתיחות מכסימלית לרעיונות חדשים, מאזנאים, ביחד עם יזמה יצירתית חדשה ולא מוכרת שאתם רוצים לנסות. בין אם המדובר בתכנה חדשה ולא מוכרת או בשירות טלפוני שמחבר חברים – זה הזמן להפתח לאפשרויות חדשות שהטכנולוגיה מאפשרת לכולנו.

 

עקרב

הירח התאומי עלול להביא איתו רגעים לא קלים והחלטות אימפולסיביות, שעלולות לפגוע בשיקול הדעת שלכם. מומלץ דווקא היום לחשוב פעמיים לפני שמחליטים לריב או להתווכח, ובעיקר לא לקחת סיכונים בכבישים ובדרכים. בערב – סרט טוב באמת עם מי שמכיר אתכם כפי שאתם.

 

קשת

מרקורי כוכב התקשורת נמצא כעת במזל דגים והתקשורת עם הבית והמשפחה מקבלת כעת עדיפות גבוהה מהרגיל. אולם המעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה לגרום לאחרים לא להבין אתכם, והפרשנויות שלכם לעומת זאת לדבריהם לא בהכרח נכונות… דברו ושתפו כדי למנוע אי הבנות.

 

גדי

הירח התאומי מביא איתו יום של מחויבויות במידה עמוקה: מחוייבות מקצועית, מחוייבות משפחתית ומחוייבות זוגית. הגדי הוא אחד המזלות היותר אחראיים על פני גלגל המזלות: קחו היום אחריות על מגוון הנושאים שמקיפים אתכם, ופעלו בהתאם.

 

דלי

כוכב סטורן הנוקשה ממשיך לנוע במזל שלכם, ונראה שהדלי שלנו מתחיל להיות רציני ואחראי יותר מתמיד. זהו זמן לבדק בית אמיתי, דליים, הן מקצועי והן רגשי, ולניצול הסיטואציה הלא קלה עכשיו כדי להשלים חוסרים, ולחזור לעצמכם מקצועית וחברתית ברגל ימין.

 

דגים

הבית והמשפחה הם האישו המודגש היום ומחר, ואת האנרגיה שאספתם בסוף השבוע כדאי להשקיע בבית, ובבני הבית. זמן טוב לארגן מחדש את הבית וסביבתו, לנקות לארגן ולשנות אווירה, ולהפוך את הבית לאקווריום למופת שכל דגיג יוכל להתגאות בו…

 

יומקסים!  מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן