תחזית יומית – ראשון 26 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

אז הנה, היום זה קורה, ואני מתכוון לזוית הצמידות בין השמש במזל שור לכוכב אורנוס התזזיתי שהיום מגיעה לדיוקה (בצבע אדום) וכבר שבוע אני מזכיר אותה ומדבר עליה, והנה היא בכבודה ובעצמה.. בגדול, זו לא אחת הזויות שכדאי לכתוב עליהן הביתה: אורנוס מביא איתו לשמש עצבנות חוסר שקט וחוסר סבלנות לאחרים, ובמקביל – צורך במינון גבוה של ספייס וחופש אישי.

אישית אני תמיד נזהר כשהזוית הזו בסביבה, בעיקר כשהיא מגיעה לדיוקה, נזהר במיוחד בכבישים ובמלים שלי כדי שלא לריב עם אף אחד: יש משהו חסר סבלנות ולפעמים גם אלים בזוית הזו, גם גלובלית, כי היא גם גורמת לאנשים רגועים יחסית ללחוץ על הכפתור האדום ולגרום לאיזה בלגן.. קורה.,

הכפתור הזה נמצא גם אצלנו: אם בפוליטיקה – שם מישהו יכול ללחוץ עליו ולבצע ניתוק פתאומי או שינוי לא צפוי, או אפילו בכביש כשהמכונית מולך עושה פניית פרסה באין כניסה, או שהמטוסים שלנו מחליטים שמשהו לא נחמד בגבול ושווה להפציץ אותו או משהו..

כן, זו אחת הצמידויות הפחות צפויות, מה גם שממש עכשיו גם הזוית של ונוס עם נפטון מתקדמת והמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, והיום הזוית של הירח עם נפטון… אוהו, זה לא נגמר. אבל הצמידות של השמש עם אורנוס היא זו שמדויקת היום, וככזו אפשר לראות גם את הצדדים החיוביים שלה, אלמנט שאני בדרך כלל מסביר לאנשים באופן אישי אם צריך.

,ולכן החלטתי הבוקר להשתמש בזוית הזו לצורך מה שבאמת אפשר לעשות איתה ממקום חיובי: פריצות דרך. כן, זה אחד האספקטים החיוביים של הזוית הזו, שתוקפת מצבים קבועים ומקובעים, אבל בהחלט מעודדת אנשים שרוצים לצאת ממה שקיים עכשיו להמציא את עצמם מחדש, אם אפשר.

ועם ההחלטה הזו אני יושב בבוקר, מרים טלפונים, שולף פרוייקטים ורעיונות שהגיתי לאחרונה ומנסה להזיז אותם, למצוא לי שותפים ובני ברית, ותוך כדי גם להפיל עוד אסימון או שנים לגבי הדרכים שאני הולך לעשות את זה, בידיעה ברורה שאם אני יוזם – אורנוס מצטרף, ועוזר לי להמריא, לצייד אותי בחשיבה אינטואיטיבית מעמיקה ובפיסות מידע כאלה ואחרות, ולרוץ קדימה.

זו גם הסיבה שאת ההורוסקופ היומי הזה אני מפרסם מאוחר יחסית, אבל אני יודע שתסלחו לי, נכון? כי כשאורנוס בשטח – כדאי להצטרף, ואת המתח להפוך ליזמות חדשות – וזה כיף!

ומהמקום הזה אני גם מציע לכם עכשיו, בפתיחתו של השבוע הזה: קחו רגע עם עצמכם, חפשו לכם משהו שהייתם רוצים לתמרץ, לתרגם לפעולה, להעביר איתו הילוך או לממש ובגדול, עצמו עיניים וחישבו מי יוכל לעזור לסייע או לעודד ולדחוף, או אולי צריך ליזום משהו אחר לגמרי בעצם? במלים אחרות – אני מזמין אתכם לחשיבה אסטרולוגית אקטיבית : להשתמש במה שיש עכשיו, כדי לקדם את מה שחשו מהרגע – לאחר כך:. חשיבה, יזמה, פעולה, ו.. חיוך.

וזה – אפשרי. קדימה!

 

ראשון  26/4

ירח בתאומים צמידות ונוס 90 נפטון 120 מרס 

שמש במזל שור  צמידות אורנוס (מדויק!)

מרקורי בטלה  60 מרס 90 יופיטר (יציאה) 90 סטורן (כניסה)

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

 

אסטרו-זום – ואתה בכיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

@

 

@

ומה קורה למזלות?

ראשון 26/4

טלה

תקשורת – זו מלת המפתח שפותחת עבורכם את השבוע, טלאים, וזה נכון להיום וגם למחר: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, והטלה מרגיש משוחרר לדבר לשתף ולחלוק את מה שהצטבר לו בפנים בשלושת הימים האחרונים.. דברו – והרבה.

שור

השמש שבמזל שלכם חוגגת לכם יומולדת, אבל היא גם צמודה באופן מדויק לאורנוס שגם הוא במזל שלכם. הצמידות הזו אינה קלה עבור השור חובב היציבות. זה עלול להביא איתו עימותים פתאומיים, ויכוחים חסרי תועלת וגישה עצבנית וחסרת שקט: השארו רגועים.

תאומים

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם סוף סוף האקשן מגיע גם אליכם: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזהו זמן מצוין לפתוח את השבוע ברגל ימין. מלות המפתח של היום הזה – אקשן, ובגדול. הגיע הזמן להזיז דברים ואת..עצמכם.

סרטן

נראה שזה לא ממש היום הטוב של השבוע מבחינתכם, סרטנונים: הירח עובר למזל תאומים הדינמי, והסרטנון שלנו מרגיש חוסר שקט, וקצת חוסר שליטה במה שקורה. יום לא טוב להתחלות חדשות, וליזמות אישיות. זמן לפרופיל נמוך, ולטעינת מצברים, סרטנונים.

אריה

זה נראה דפנטלי כמו היום המתוח של השבוע מבחינתכם, אריות: השמש שליטת המזל שלכם צמודה לאורנוס התזזיתי, ואחרי שבוע של הכנות העצבנות וחוסר השקט מגיעים היום לשיא. פעלו בזהירות, אל תריבו עם אף אחד, והזהרו בכבישים ובדרכים.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין במזל  טלה, והשבוע נפתח בנימה מתוחה למדי. יש לכם הרבה אנרגיה אבל היכן להוציא אותה? פעילות פיזית וספורטיבית ממש מתבקשת עכשיו. אם אתם בנסיעות – אל תקחו סיכונים. שעות הערב יתאימו לשיחות נפש.

מאזניים

גם הירח וגם ונוס במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר, אלמנט שהופך אתכם קלילים תקשורתית, אולם ונוס נכנסת עמוק אל תוך זוית הפעולה עם כוכב נפטון, מה שאומר מעורבות רגשית גבוהה, מצבי רוח משתנים במהירות, ושיקול דעת מוטעה. החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

עקרב

השמש ממשיכה לנוע במזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגישה את הצורך שלכם להשקיע במיקום הזה קצת יותר. אולם צמידות מדויקת של השמש עם אורנוס עלולה להכניס חוסר שקט ליחסים וחשוב לא להכנס לריבים ועימותים מיותרים בזמן שכזה. מרקורי במזל טלה וונוס במזל תאומים מדגישים את הצורך לשמור על הבריאות שלכם בימים אלה, עקרבים.

קשת

לב פתוח ודיאלוג שמח – מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל טלה ומדגיש את היכולת ליהנות עכשיו מתקשורת שמחה ויוזמת, ומהרבה אקשן. ונוס שבבית היחסים שלכם עוזרת לכם לפתוח את הלב, ולקשת המאוהב – לתת מקום גדול יותר לאהבה, בונוס לא קטן בימים טרופים אלה.

גדי

מחויבויות ומטלות – נראה שתחילת השבוע שלכם מלא  באלה, גדיים. הירח וונוס במזל תאומים מכריחות אתכם לפעול כדי להוריד את כל הסידורים התשלומים והבירורים מסדר היום, ולנקות את שולחן העבודה שלכם מכל מה שלא הספקתם בשבוע שעבר. אל תדחו למחר.

דלי

זה אחד הימים היותר מתוחים ולחוצים של השבוע, חוך ממחר: השמש צמודה במדויק לאורנוס שליט המזל שלכם, ואתם זקוקים כעת יותר מתמיד גם למינון גבוה של ספייס וחופש אישי, וגם שלא יציקו לכם יחליטו בשבילכם או יעמידו אתכם בפני עובדות. יום להיות עם עצמכם, ולהזהר מתאונות אישיות.

דגים

הירח שוהה בבית המשפחה היום ומחר, ומכריח אתכם להשקיע קצת יותר בבית וסביבתו יותר מאשר השקעתם בשבוע הקודם. מבחינת סדר וארגון. זוית פעולה בין ונוס לנפטון שליט המזל שלכם הופכת אתכם לרגשניים ונוסטלגיים: תנו לרגש לדבר, דגיגים…

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן