תחזית יומית – ראשון 14 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 14/6

ירח בטלה 90 מרקורי 60 סטורן

שמש במזל תאומים 90 מרס ונפטון (יציאה) 150 יופיטר ופלוטו

מרקורי במזל סרטן  60 אורנוס 120  מרס ונפטון   

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .

מרס במזל דגים צמידות נפטון (מדויק!) 60 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

ערפול ובלבול ומעורבות רגשית גבוהה במיוחד – זה אולי המשפט שאופייני במיוחד ליום הזה: מרס נצמד לנפטון היום באופן מדויק, ואנו עלולים לפגוש לא מעט מהמלים האלה לאורך היום.

פגישות שמתבטלות, אי הבנות, החלטות רגשניות שמתברר בהמשך כגרועות במיוחד והוצאות גבוהות – כל אלה ועוד עלולים להגיע היום ואפילו מחר, ואפשר אפילו לומר שחלק מזה כבר הרגשנו בימים האחרונים, שזה דומה קצת למה שקורה כשמרקורי נמצא בהילוך אחורי – וגם זה יגיע בהמשך השבוע, כי אלוהי הכוכבים הרי לא רוצה לחסוך מאתנו בלגן, את זה כבר הבנו מזמן – הרי שמה ששונה פה הוא המעורבות הרגשית הגבוהה הזו שנלווית לכל פעולה שלנו.

למרות זאת, הירח בכל זאת מביא איתו אנרגיה של פעולה ליום הזה – ואתם זה אני בטוח שאתם מרגישים, כבר מהבוקר – כשהוא עובר למזל טלה אחרי יומיים מוזרים במזל דגים, ויוצר זוית פרקטית עם סטורן וזוית פטפטנית עם מרקורי כוכב התקשורת שלנו.

אז למה לחכות ביום הזה? קודם כל לאקשן, ויש הרבה ממנו בסביבה, כי הירח הזה מפעיל אותנו אנרגטית בעוצמה כאילו כדי להתעורר ולהתמקד. הזוית עם סטורן מביאה איתה אפשרויות נאות של צמיחה לכל מי שבכל זאת מזיז דברים קדימה למרות כל הרגש הזה מסביב – ואולי אפילו בגלל: זמן להתמקד בעובדות, ולשים את הפחדים בצד, ולפחות להגדיר לאן רוצים ללכת, וכשמרס הקרציה יואיל ויפנה את עצמו מנפטון שאליו הוא נדבק, השמים יתבהרו והכל יראה צלול וברור יותר, ואפילו מזמין. כן כן.

פשוט סבלנות.

ולגבי הפטפטנות של מרקורי והירח – השנים האלה פשוט אין עליהם כשהקשקשת מגיעה, אמה מה – אפשר לכוון אותה לדברים שחשובים לנו, ואז לעשות במשך היום הזה סדרת טלפונים שעיקרם יזמות חדשות ומעניינות מכל הסוגים, ולהריץ קדימה רעיונות וכווני חשיבה, ומעניין שדווקא אלה יכולים ליהנות קצת יותר מהדמיון וההשראה שהם מקבלים מהצמידות של מרס עם נפטון…

כן, לצמידות הזו יש בונוס גדול: היא מדגישה את הצד היצירתי שלנו, והדמיון שלנו עובד היום שעות נוספות, ואם נשכיל לחבר אותם לדרייב של הירח, למרקורי שחייב – פשוט חייב – לקשקש עם מישהו, ולסטורן שמרים אגודל ונותן אוקי לשיירת האקשן שאנחנו מנסים לקדם, כי אז משהו טוב בכל זאת ואף על פני ולמרות הכל יצמח לו ביום הזה עבורנו.

בשאיפה.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

 

אז.. יומקסים!

מיאיר  🙂

 

@

ומה קורה היום למזלות?

 

ראשון 14/6

טלה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם ורק אגרתם כוח, מגיע גם הזמן שלכם: הירח עובר למזל טלה, והקסם האישי חוזר. אמה מה, דווקא עכשיו מרס שליט המזל שלכם בצמידות רגשנית ומסוכנת לשיקול הדעת שלכם לנפטון… פעלו היום בזהירות מכסימלית, טלאים.

שור

נראה שהיום אתם לא ממש במיטבכם, שוורים: הירח הטלאי שם את הדגש בעיקר על הנעשה מאחורי הקלעים, וזהו זמן אכן להתבונן בדברים אבל לעשות – קצת פחות… החלטות חשובות ואקשן לסוגיו נסו לדחות לעוד יומיים שלושה: היום – נחים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, יוצר רק זויות הרמוניות עם אורנוס מרס ונפטון, ומאפשר לכם לשדרג את הנעשה בבית החומר והכספים שלכם. זמן טוב לקבל כמה עצות הקשורות לתחום הכלכלי בתקופה הקרובה, לשפר ולשדרג, ולפעול באופן חכם ומדויק.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא שוהה במזל טלה המאכלס את בית הקריירה והאמביציה שלכם, והסרטנון שלנו דרוך ומוכן לפעולה מתמיד. יום מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם, אבל להזהר מזוית הפעולה של הירח עם מרקורי כוכב התקשורת, ולא לפטפט היכן שלא צריך…

אריה

מתחים ולחצים – נדמה שאלה שתי המלים שפותחות את השבוע מבחינתכם, ומחר הן מגיעות לשיא. השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זויות של מתח עם יופיטר ופלוטו, אלמנט שעלול להביא איתו אופטימיות יתר מצד אחד, וסיכונים מיותרים מצד שני. חשוב במיוחד ביומיים שלושה הקרובים להזהר בנושאי כספים ונהיגה בכבישים.

בתולה

השבוע נפתח כשהירח במזל טלה דורש מכם פעילות מבוקרת, ובעיקר בעיקר – זהירה. הירח הטלאי הזה עלול לגרום לכם לקחת סיכונים, ולגרום לצד הילדותי שלכם לפעול בפזיזות וללא שיקול דעת. מסקנה: היום ומחר פשוט לחשוב פעמיים לפני כל החלטה עשייה ופעולה, והחלטות משמעותיות אם אפשר – לדחות לאמצע או לסוף השבוע.

מאזניים

דיאלוג ובגובה העינים – אלה המלים שמשמעותיות במיוחד בתחילתו של השבוע, מאזנאים. זהו זמן לשיחות של אחד על אחד, מלב אל לב – ובארבע עינים, בין אם כדי לברר דברים באופן מדויק, ובין אם כדי לחלוק לשתף ולהיות שם עבור מי שנמצא ממול. אם הלב המאזנאי העדין פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט.

עקרב

זוית של מתח בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם שמתחילה היום ומגיעה לשיאה מחר, הופכת את היומיים האלה למתוחים ולחוצים, וחשוב להזהר מגישה הרפתקנית ומלקיחת סיכונים. נצלו את סוף השבוע הזה בעיקר לבילויים שקטים, ועדיף עם בני משפחה, עקרבים, כדי שתגיעו רגועים לתחילת השבוע.

קשת

  של הירח במזל טלה פותח שבוע אנרגטי מאוד מבחינתכם, קשתים: הירח שוהה כעת בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, מה שאומר שלקראת סוף השבוע הזה כדאי לפתוח קצת יותר את הלב, ואת הצד ההרפתקני שלכם. יום שבו כדאי לצאת לטייל עם מי שאוהבים, לחזר בעדינות, ולתת ללב להוביל…

גדי

נושאי בית ומשפחה מודגשים אצלכם במיוחד בתחילת השבוע, גדיים. זהו זמן שבו כדאי לארגן את הבית, לשנות אווירה בבית, ובעיקר לשדרג את היחסים עם בני הבית אחרי שאתם חוזרים מהעבודה או מסיימים לנוח. זמן טוב לארוחת ערב גדולה ומקרבת לבבות.

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, דליים: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין לפגישות היכרות, ליזמות חדשות, ואפילו לעמידה מוצלחת מול קהל. בערב – זמן מעולה לחיזור עדין, ולמלים רכות, דליים.

דגים

הצמידות בין כוכב מרס לנפטון שליט המזל שלכם מגיעה לשיאה, והמעורבות הרגשית הזו ועוד עם כוכב אסרטיבי כמו כוכב מרס הופכת אתכם לפגיעים ורגישים יותר, מצבי הרוח שלכם משתנים במהירות, ושיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. החלטות חשובות מכל סוג – נסו לדחות לאמצע השבוע, או לשבוע הבא.

יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן