תחזית יומית – מה קורה בכוכבים? סופשבוע 13-14/3 למרץ 2020

אז.. מה קורה בכוכבים בסוף השבוע?

הירח שוהה לו במזל עקרב בשישי הזה, מיקום טעון ורגשי מאוד, ונראה שלא מעט לחצים מתנקזים כעת בדיוק לכאן. הצירוף הזה של ידיעות הקורונה הפלונטר הפוליטי והסערה הזו שבחוץ מכביד למדי, והעננים השחורים האלה בחוץ והסופה שהיתה ומבטיחים שתהיה לא עושים לנו חם בלב, בלשון המעטה.

הקשבתי לרוח השורקת אתמול ולעצים שעשו פוזות של או טו טו נעקרים והיום גיליתי כאן בסביבה גם כמה כאלה שבאמת נעקרו..מן תחושה אפוקליפטית שמרגישים לא מעטים מאתנו שסוף העולם בדרך… אחר כך אתה חוזר הביתה, הגשם מתופף על הגג, הרוח שורקת בחלון, הילד שלך מגיע למיטה בפחד, ואתה מרגיש כמו האדם הקדמון במערה עם כל הלגיטימציה הפעם להרגיש את זה אחרי שאתה שומע חדשות…

ואכן, ישנה תחושה לא קלה שכזו, והתקשורת בהחלט מפמפמת אותה. המעורבות הרגשית של כולנו הופכת עכשיו גבוהה מתמיד כשהתחושה היא שאנחנו כולנו – ביחד ולחוד – לבד במערכה, ומצב הכוכבים לפחות כרגע אפילו תומך בגישה הזו.. באסה.

מה כן חיובי בשישי הזה? הירח העקרבי הזה יוצר רק זויות הרמוניות ללא לחצים מסומנות בכחול במצב הכוכבים בשישי): שתי זויות פרקטיות עם מרס ויופיטר ושתים הרמוניות עם השמש ונפטון, וזה אומר בגדול שזהו זמן טוב ל..הירגע. כן כן. 

נכון, זה לא קל עם הירח החרדתי הזה במזל עקרב, אבל בגדול עם הזויות האלה אין סיבות אמיתיות ללחץ חוץ מאשר בגדול הפחדים שלנו עצמנו ואי הודאות הכללית שאיכשהו מזדחלת גם לניואנסים הקטנים והדקים של היומיום שלנו, החל מעודפם של נייר טואלט בסופר וכלה בילדים שלא ילכו לבית הספר בשבוע הבא…

אבל, שוב – אלה רק ניואנסים. המוקש העיקרי הוא הפחד הפנימי שלנו שעולה כאשר אנחנו נתקלים במצבים של אי ודאות, וכל סימן קטן שכזה רק מגביר אותו. אם נוכל לנתק את הפחד הפנימי הזה ולשמור על פרופורציות מבחינת העובדות – זה יעשה את ההבדל.

בשבת לעומת זאת הירח עובר כבר למזל קשת, והאווירה משתנה. כעת כבר יש יותר אש במערכת, והצד ההרפתקני של הקשת מחבר אותנו מחדש לצד הילדי שלנו. כאן כבר מגיעה האופטימיות במינונים כאלה ואחרים, וחשוב שניתן לה את הלגיטימציה לפעול דרך תנועה. כן, תנועה זה האישו בשבת, למרות מזג האויר אם אפשר: טיולים ארוכים או קצרים, נסיעות לנופים אחרים  וביקור ידידים שגרים רחוק – הצד הקשתי שבתוך כל אחד מאתנו מתחנן לקצת שינוי באווירה, לניחוח של הרפתקה, ובעיקר ליציאה מהקופסה הזו שאנחנו סגורים בה עכשיו בין הקורונה לגשם: קצת אוויר, רבאק!

יציאה קטנה לטבע או יציאה מהשגרה, אפילו אירוח אצל חברים שמזמן לא פגשנו או אירוח לידידים ותיקים לארוחה אצלנו, כמה קומדיות שהקלטנו ובעיקר הומור שתמיד מצליח לשמור על פרופורציות אם נרצה או לא – וכבר הדברים נראים אחרת, נכון?

אז קדימה, חברים. זה קל יותר ממה שנדמה. 

 

מצב הכוכבים – שישבת 

שישי 13/3

ירח בעקרב 60 מרס ויופיטר 120 שמש ונפטון

שמש במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 מרס יופיטר סטורן

מרקורי במזל דלי 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה)

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 14/3

ירח בקשת 90 מרקורי 60 פלוטו

שמש במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 מרס יופיטר סטורן

מרקורי במזל דלי 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה)

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה במזלות?

טלה

הירח שוהה בעקרב בשישי הזה, מקום טעון ולא קל, וחשוב דווקא ביום הזה לנסות ולשמור על מצב רוח טוב וגישה אופטימית. בשבת לעומת זאת הירח עובר למזל קשת: אם מזג האויר משתפר – צאו לנוף של מרחבים, והרחיבו את הריאות… אם לא – שיחות עומק עם אדם קרוב וסרט טוב.

 

שור

זוגיות ויחסים – אלה המלים המשמעותיות במיוחד בשישי הזה, שוורים. ונוס שנמצאת ממול מביאה איתה רגעי קרבה ואפילו רומנטיקה, וזהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם. בשבת – זהירות בכבישים, בדרכים, ובמלים שלכם. אל תקחו סיכונים מיותרים מכל סוג.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל להגביר מהירות, ולאט לאט אתם חוזרים לעצמכם. השישי הזה יתאים למחויבויות חברתיות או משפחתיות. השקיעו קצת  יותר בקרובים אליכם. בשבת – שיחות בשנים, דיאלוג של אחד על אחד, ואם הלב פנוי גם דייט מקסים. קחו יזמה.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, והופך את השישי הזה לנינוח יחסית. זויות הרמוניות עם שמש ונפטון מביאות איתן שיחות נפש ועומק, ורגעים של ביחד. קצב הדברים משתנה בשבת: כעת עם הירח הקשתי כדאי להזהר מגישה עצבנית וחסרת שקט. קצת ספורט או הליכה בטבע יעזרו לשחרר את הגוף.

 

אריה

ע ל פניו השישי הזה נראה ביתי במיוחד. זמן לארגן את הבית לצאת למסע קניות גדול ולהשקיע בארוחה משפחתית כולל קרובים שלא הייתם איתם בקשר לאחרונה. בשבת – נוסעים לבקר ידידים שמזמן לא ראיתם, ומחדשים קשרים. הירח הקשתי מביא איתו אופטימיות וגישה חיובית. אם מזג האויר מאפשר למרות הכל – אל תשארו בבית.

 

בתולה

השישי הזה תקשורתי במיוחד. זהו זמן מצוין למפגש עם אנשים קרובים, ושיחות אל תוך הלילה. שבת תתאים לאירוח של חברים ובני משפחה ולחידוש קשרים משפחתיים שקצת התרופפו בחורף הקשה הזה. הגיע הזמן להחזיר אל מדורת השבט גם את חברי השבט עצמם…

 

מאזניים

סוף השבוע הזה הזה יתאים לסדרה של הנאות קטנות, ולא לבילויים מעייפים: הרצאה, סדנה, סרט טוב, ואנשים שתמיד כיף להיות בחברתם. זמן טוב גם לשבת בבית, להירגע ובמקום לשמוע חדשות – ליהנות מכל מה שהקלטתם השבוע, מוסיקה שקטה, וזמן איכות עם עצמכם.

 

עקרב

הירח שוהה במזל שלכם בשישי הזה, וזהו זמן מצוין ליום של איכות: מפגש עם אדם שחשוב לכם, בילוי במקום חדש, ואולי גם מסיבה טובה באמת. בשבת – אוכל טוב, חברותא נעימה, ואולי נסיעה קצרה לביקור אצל ידידים וחברים ולהרבה מלים שמזמן לא אמרתם.

 

קשת

בשישי הזה אתם לא ממש במיטבכם, ולכן כדאי דווקא עכשיו לתכנן לעצמכם בעיקר מנוחה. אולם הירח עובר למזל שלכם בשבת, וזה הזמן למלא אותה בתוכן איכותי: מפגשים של קרבה, נסיעה לנופים אחרים, וקצת טבע – למרות או בגלל מזג האויר – שתמיד מחזיר את הקשת הטיילן לקרקע.

 

גדי

השישי הזה חברתי במיוחד. זהו זמן טוב להרים טלפון לחברים הכיטובים, ולארגן מפגש כיפי, קטן או גדול, ולו רק כדי לשחרר קיטור. בשבת – זמן להוריד הילוך, ובמקום לעשות תכניות בילוי מעייפות להיות קצת רגע לבד, לטעון מצברים אחרי שבוע מתיש, ובעיקר בעיקר – לנוח. אתם זקוקים לזה.

 

דלי

הירח העקרבי שם אתכם במרכז האקשן בשישי, וזה באמת הזמן לפגוש אנשים ולהיות במרכז החבורה אחרי שבועיים לא קלים. בשבת – משקיעים במחויבויות החברתיות שלכם, נוסעים לבקר ידידים שגרים רחוק, ומחזירים את תחושת הביחד. הגיע הזמן למלא מצברים חברתיים, ומרקורי שבמזל שלכם יוצר קשרים חדשים.

 

דגים

ונוס שוהה בבית התקשורת שלכם כעת, והדגיג שלנו יכול כעת להקסים כשהוא משתף, חולק, ואפילו מחזר.. בשבת – אתם הם אלה שנמצאים במרכז תשומת הלב. זמן לאירוע חברתי ספונטני, לטיול בטבע עם מזג האויר מאפשר, ולמפגש עם נופים אחרים שעוזרים לרענן את תחושת הכובד שבפנים.

ובינתיים, עד כמה שאפשר – סופ'ש נעים!

מיאיר :)

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן