תחזית יומית – יום שני 6 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

הירח הדליי נראה חברתי וחביב, אבל הקרבה שלו לסטורן הנוקשה שבסוף מזל גדי לא עושה לנו חיים קלים היום.

אולי משום כך שעות הבוקר לא יהיו קלות במיוחד, ואם נוסיף לכך את הזוית שנוצרת בין מרקורי כוכב התקשורת למרס האגרסיבי אנו עלולים לחוות התחלה של קיטורים ומרמורים  שיהפכו בקלות לויכוחים ומשום לריבים ועימותים אם נאפשר להם.

וחבל…

גם אני עצמי נקלעתי לויכוחון עימותון כזה הבוקר, למרות שאני מכיר את מצב הכוכבים, ולא הצלחתי לרסן את עצמי. זה לא היה קל, וגם לא היה קל להבין שאפילו אני המודע גם למצב הרוח וגם למצב הכוכבים נסחף וכמעט מאבד שליטה. זה לא החמיא לי, מודה.

אבל..מודה ועוזב ירוחם, אם כי לא ממש ינוחם: זה לא צריך לקרות אומר הסטורן במפה שלי. נו נו נו. סורי, אני אומר. אני רק בן אדם..  באסה.

הסטורן הזה גם דומיננטי במפת השמים בשעות הבוקר, והצד הפרפקציוניסטי הזה עלול לפגוע בכולנו. אולי משום כך חשוב במיוחד עכשיו כדאי להזהר משני מקומות בתוכנו: מהצד הזה של האובר דואינג שמגזים בעשייה כדי לצאת בסדר עם עצמו, ומהפתיל הקצר של הזוית בין מרס למרקורי כוכב התקשורת שלנו שיכול להיות היום הרסני במיוחד.

וזה – יכול להיות ממש לא נחמד…

מול הזוית הזו יש הרבה מאוד זויות פרקטיות היום בשמים: הירח בזוית פרקטית למרס והרמונית לונוס, השמש בזוית פרקטית לאורנוס, מרקור בזוית פרקטית לאורנוס, ונוס בזוית פרקטית למרס… ים של זויות, וזה אומר ים של אפשרויות להזיז דברים, להבחין באפשרויות לעשייה ולשינוי, ובעיקר לעבוד על שיתופי פעולה מכמה וכמה סוגים, אם..

אם נצליח לנטרל את הצורך הזה שמביאה איתה הזוית בין מרס למרקורי, להיות צודק בכל מחיר, ולא חכם.

אז במקום לחפש אפשרויות לעשייה – בואו נחפש קודם אפשרויות לרגיעה מול הזוית הזו כי היא יכולה בשניה אחת להרוס הכל.

בקיצ – בי קול! אבל על באמת.

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 6/7

טלה

חברים מכרים קרובים וידידים – היום הזה הם במרכז מבחינתכם, טלאים. הירח הדליי שם את הדגש על התחום החברתי בחייכם, ובעיקר על היכולת שלכם לצאת מעצמכם ולהתמקד בשיתופי פעולה מסוגים שונים. אל תפעלו לבד. והכי חשוב – לא לריב!

שור

נראה שדווקא אתם מקבלים יום לא רע, כשהירח שוהה במזל דלי בבית הקריירה שלכם, שוורים. זמן טוב להריץ קדימה תכניות פעולה ויזמות חדשות ולפעול באופן לכם ומדויק מול סמכויות: היום – השליטה אצלכם. אל תדחו לימים אחרים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך אמנם גם היום בהילוכו האחורי אבל הירח שעבר למזל דלי בהחלט מקל ומביא איתה קלילות וזרימה נעימה בהתנהלות היומיום. ונוס שנמצאת עדיין במזל שלכם עוזרת לתאומים הבודדים עדיין לפתוח את הלב.. קדימה.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם עובר היום למזל דלי, לא ממש מיקום מחמם לב עבור הסרטנון שלנו. אולי משום כך חשוב היום לפעול בזהירות מכסימלית, לנוע עקב בצד אגודל, ולא לקחת סיכונים מיותרים בכבישים ובדרכים.

אריה

השמש שליטת המזל  שלכם שוהה עדיין במזל סרטן הרגשני, אבל את כל הרגשות האלה אפשר להפנות היום לתחום הזוגי ולמערכות היחסים שלכם: הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים, וזה הזמן להעמיק קשר קיים, או..לצאת לדייט, אם אין לכם איזו נפש תאומה בסביבה.

בתולה

התחום המקצועי דורש היום השקעה מיוחדת מכם,בתולות. הירח שוהה לו בבית העבודה שלכם ושם את הדגש בעיקר על היכולת שלכם לחשוב על שינוי ואולי גם להגדיר אותו באופן מדויק יותר, כדי שתוכלו להפנות את האנרגיה שלכם למקום אחרים. זמן לשנות גם את הגישה אם אין עבודה מתאימה בשטח.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם סוף סוף חופשיה ליהנות קצת במזל תאומים התקשורתי, ונראה שאתם חוזרים לתקשורת הטובה שלכם עם חברים ידידים מכרים וקרובים שמזמן לא ראיתם.. תנו לונוס להוביל ולהחליט באיזה קשרים רצוי להשקיע שוב.

עקרב

אחרי יומיים תקשורתיים במיוחד הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה, עקרבים. זהו מיקום ששם את הדגש על כל מה שקשור ליחסים עם בני הבית, כמו גם ליכולת שלכם לשדרג את התקשורת איתם, ולדבר על מה שחשוב לכם באמת. זמן טוב לנקות משקעים שהצטברו.

קשת

בית התקשורת שלכם הופך פעיל במיוחד עכשיו, כשהירח עובר למזל דלי המאכלס אותו כעת. המיקום הזה מאפשר לכם לא רק לפעול באופן אימפולסיבי אלא להעביר את התנועה הזו קודם למחשבה ולתכנון: סוף מעשה במחשבה תחילה? היום – עושים את ההיפך.

גדי

אחרי יומיים שבהם שהה במזל שלכם והביא איתו נוכחות חזקה ויכולת לשנות דברים כמו גם לקחת יזמות חדשות, עובר הירח לבית החומר והכספים שלכם, בית משמעותי מאוד בעולמו של הגדי המצוי. זמן טוב לסגור אובדראפט אם צריך, ולבנות תכנית כלכלית מדויקת עד כמה שאפשר לטווח ארוך.

דלי

לא ממש הייתם במיטבכם ביומים האחרונים אבל כל זה משתנה היום: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי הדליי החברתי חוזר, ואיתו גם החיוך המוכר. יום מצוין ליזמות חדשות מכל התחומים, ולפגישות חשובות שאיכשהו לא הצלחתם לשבוע בשבוע שעבר. קדימה.

דגים

נראה שאתם לא בשיאכם היום, והירח הדליי החברתי הפתוח הזה הוא ממש לא כוס התה שלכם: אתם דווקא מעדיפים להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ, להוריד הילוך, ובעיקר – להיות יותר עם עצמכם. זמן מצוין לא לבזבז אנרגיה, אלא לטעון מצברים, דגיגים.

ואחר כל זה – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן