תחזית יומית – יום שני 22 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 22/6

ירח בסרטן צמידות מרקורי 60 אורנוס  

שמש במזל סרטן  150 סטורן

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .120 סטורן

מרס במזל דגים 60 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הכוכבים מתמקדים גם היום במזל סרטן הביישני, ובעיקר בשלושה כוכבים – שמש ירח ומרקורי בהילוך אחורי – שנמצאים בו. המזל העדין והמשפחתי הזה מחזיר אותנו הביתה, ולא רק לבית הפיזי שלנו אלא גם לבית הפנימי, שבתוכנו.

רגישות ורגשנות, צורך חזק בבטחון שהחל אתמול וממשיך גם היום, וצורך להתכווץ מעט פנימה ולעשות איש לביתו – הירח המופנם הזה הוא בניגוד מוחלט לונוס המוחצנת במזל תאומים ומכריח אותנו לעשות בדק בית היום גם בכל מה שקשור לבית וסביבתו: ארגון הבית, קניות לבית, ושיחות עם בני הבית.

צמידות בין הירח שהולך קדימה לבין מרקורי כוכב התקשורת שהולך אחורנית, מחברת את הלב עם המלים, והיכולת שלנו לבטא בדיוק את מה שאנחנו מרגישים גבוהה מתמיד.

בנוסף יוצר לו הירח זוית מעשית עם אורנוס, זוית שמביאה איתה יכולת להפוך כל סיטואציה – גם קשה ולא נעימה – ליצירתית במיוחד מלווה בכמה תובנות חדשות. במה זה תלוי? בהעזה שלנו לחשוב אחרת, לחשוב מאתגר, לחשוב מחוץ לקופסה. כן כן.

תומך בגישה הזו כוכב מרס שנמצא במזל דגים הרגשני אמנם, אבל גם הוא – הפלא ופלא – יוצר זוית פרקטית לכוכב אורנוס, וגם הוא מאפשר לנו לפעול קצת אחרת אבל עם שתי רגלים על הקרקע, לשם שינוי.

אלא שכל זה תלוי באיך נפעל כולנו כעת כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא בהילוך אחורי, מה נסכים לשנות כעת בחיינו, ומה רק יגרום לנו סבל, בעיקר כשהמדובר בדברים שלא נוח לנו לראות ואנו חייבים לשנות: לשם כך באמת חייבים לחשוב מחוץ לקופסה היום, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו.

נוסיף לכך את זוית המתח בין השמש לסטורן הנוקשה, זוית מרדנית מול חוקים נוקשים מערכת אטומה ואנשים שלא מבינים אותנו, שעלולה לגרום לנו לשבור את הכלים כי הם לוחצים ופשוט לא מתאימים לנו.

האמת שהזוית הזו הגיעה לשיאה אתמול בשעות הבוקר והצהריים, ואפילו אני הרגשתי תסכול וכעס כלפי מישהו שלא הבין אותי ורציתי לשבור את הכלים, אבל מבט אחד בכוכבים הבהיר לי מה באמת קורה, והצלחתי להתגבר על עצמי, עניתי שוב ושוב רק באופן ענייני, והצלחתי לעבור את המשברון.

היום הזוית הזו כבר חלשה יותר, אבל אפשר להרגיש שרידים שלנו מנסים פה ושם להמריד אותנו ושולחים פרצי כעס קטנים ומטרידים: אל תכנעו לה, לזוית הקטנה והמרגיזה הזו. פליז.

ונוס ממשיכה להאט את הקצב, והיום אפשר כבר לחוש זאת באופן ממשי כשדברים גם מאטים את הקצב אצלנו בכל מה שקשור לתחום המקצועי ולנושאי חומר וכספים: כאן חשוב מאוד להיות כעת עם היד על הדופק, לא לבזבז כספים – ועוד כשמרקורי בהילוך אחורי.. – ולא לעשות שטויות מטוגנות ביחסים, בגישה צינית וביקורתית: כדאי לוותר עליה, לפחות היום.

יום שכזה…

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 22/6

טלה

בית ומשפחה הם גם הנושאים שפותחים את היום הזה, כמו אתמול, טלאים. אין ברירה, אם לא פותרים בעיות הן משיגות אתכם היכן שתהיו. זה לא אומר שיש כאלה אבל דיאלוג עם בני הבית  חשוב שיהיה עכשיו וחשוב שיהיה רציני אחראי ועם הרבה אמון ובטחון. דברו על זה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה להאט היום, לקראת חזרתה להילוך רגיל ביום חמישי השבוע, ואפשר אפילו להרגיש זאת בנפילות אנרגיה פה ושם, ובצורך לחזור לעצמכם ולהיות קצת לבד. בית התקשורת שלכם פעיל ועמוס גם היום: אל תזניחו קשרים מהעבר ואל תעדיפו על פניהם קשרים חדשים שאתם יוצרים ממש בימים אלה.

תאומים

מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית הכספים שלכם ומרקורי שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי בזמן שכזה – ובכן, לא ממש מצב אידיאלי, לומר את האמת, מה גם ששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו כעת. זהו זמן לבקש סיוע ועצה טובה מחברים מביני עניין לגבי הטיפול בכספים כעת, ובעיקר חשוב כעת לא לבזבז כספים שלא לצורך. מלות המפתח – לשמור על הקיים.

סרטן

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, סרטנונים: השמש עברה אתמול למזל שלכם, הירח שוהה גם הוא במזל שלכם, ומרקורי בהילוך אחורי.. כן, גם הוא כאן. מה זה אומר? הרבה אקשן מכוונים שונים, וכמה וכמה אנשים שונים שכדאי לנהל איתם דיאלוג אסרטיבי ובעיקר להריץ תכניות פעולה חדשות, ושיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב.

אריה

לא ממש היום שלכם, אריות, וכמו אתמול – כדאי לעשות היום קצת פחות, ולנוח קצת יותר, אם אפשר. מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן עלול לגרום לכם להרגיש שהאקשן האמיתי מתרחש לו במקום אחר, ולא במגרש הביתי שלכם. במקום להכנס עם הראש בקיר, כדאי לקחת פסק זמן זעיר, להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ, ואת הפגישות והשיחות החשובות – לדחות למחר.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן מכריח אתכם לפעול בשתוף עם אחרים, אבל אלה כמה סוגים שונים של שתוף וכדאי להזהר מביקורתיות יתר ומציניות שלא במקום, כשדברים קצת יוצאים משליטה, והם אכן יצאו משליטה השבוע, מה שאומר איפוק, בעיקר מול הצורך לומר את המלה האחרונה. זמן טוב לפגישות מחודשות עם חברים מכרים וידידים.

מאזניים

בית הקריירה שלכם הופך עמוס לעייפה כשמקבץ הכוכבים במזל סרטן גדל, עם מעברה של השמש אליו והיום גם הירח שוהה בו וגם מרקורי בהילוך אחורי. הגיע הזמן לרוץ קדימה, אומרים הכוכבים, אבל זאת לא לפני שתעשו בדק בית אמיתי תשדרגו את הכוונות למציאות בשטח, ותקבעו עובדות. מוכנים? אז קדימה.

עקרב

מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן מדגיש את היכולת שלכם להרחיב את סוגי הפעילות שלכם גם לאזורי פעולה שלא מוכרים לכם, ולנקוט בגישה חדשה של צמיחה והתפתחות אישית. מקבץ הכוכבים הזה גם מצביע על הרצון לצאת קצת מהקופסה המוכרת, להכיר עשייה מסוג אחר, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. אל תדחו לשבוע הבא!

קשת

מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן הוא לא המקום החביב על הקשת שלנו השייך ליסוד האש, וכל המים האלה והרגשות הנלווים אליהם לא ממש עושים לו את זה. אבל אפשר בהחלט לנצל את המומנטום עכשיו,  ולחבר את הרגש ממקום יצירתי לסוג פעילות חדש ויוזם… הגיע הזמן לבדוק גישות חדשות, קשתים.

גדי

זוגיות יחסים וכל מה שביניהם – זה בעיקרון מה שמודגש היום, כשגם הירח גם השמש וגם מרקורי בהילוך אחורי נמצאים בבית הזוגיות והיחסים שלכם. יתכן והגיע הזמן לדיאלוג מסוג אחר עם הפרטנרים או השותפים שלכם: זמן לדבר בכנות באומץ ובגובה העינים בשיחות של אחד על אחד ובארבע עינים, על מה שחשוב לכם באמת. שיחות בירור שכאלה יקדמו קשרים קרובים.

דלי

ונוס עדיין בהילוך אחורי במזל תאומים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ואלה הימים האחרונים שבהם היא מאפשרת לכם לסגור מעגלים רגשיים או מעגלים שותפויות למיניהן לפני שהיא חוזרת להילוך רגיל, ותוכלו לפתוח שוב דף חדש ביחסים חדשים. זמן לנצל את המומנטום הזה לדבר עם הפרטנרים שלכם על הכל, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

דגים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן דווקא נחמד לדגיגים שלנו, שאוהבים בעיקרון את כל מזלות המים, אבל שהותו של מרס בסופו של המזל שלכם כעת עלולה לגרום עדיין לכמה עימותים ומאבקי כוח שעלולים לפגוע בעיקר בכם. זהו זמן לדעת לוותר, להתפשר, ובמקום לכעוס – לחפש את המכנה המשותף, ואפילו לסיים בחיבוקי.

ובינתיים – יומקסים!

יאיר

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן