תחזית יומית – יום שני 15 ליוני 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני 15/6

ירח בטלה 90 מרקורי ופלוטו

שמש במזל תאומים 90 מרס (יציאה) 150 יופיטר ופלוטו (מדויק!)

מרקורי במזל סרטן  60 אורנוס 120  מרס ונפטון   

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .120 סטורן

מרס במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) . 60 יופיטר ופלוטו

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

ראשית – התנצלות, ותובנה בצידה.

מדי פעם לאחרונה אני מעלה את התחזית היומית קצת מאוחר, אבל בגדול זה בגלל סיבות טובות, ואחת מהן – הילוכה האחורי של ונוס שמתרחש עכשיו.

ונוס בהילוכה האחורי גורמת למי ששהיא דומיננטית אצלו – מזלות שור ומאזניים למשל וונוס במקום משמעותי במפה – מצד אחד לסגור מעגלים, אבל מצד שני – ליהנות מכמה וכמה אפשרויות חדשות שקשורות בעצם לתהליכים ישנים שעבר ניסינו ולא הצלחנו במיוחד, ודווקא כעת הן חוזרות בלבוש חדש – או אנשים חדשים – אל חיינו, ואם נזהה אותן נוכל לא רק לסגור את המעגלים האלה אלא אפילו להצליח לממש את אלה שלא הצלחנו לממש עד כה, ובהצלחה.

מה החשוב בכל זה? להיות קשובים, ולזהות את האפשרויות האלה שמגיעות אלינו, כדי שסוף סוף נוכל לפגוש בהן באמת ולהתמודד איתן.

זה בעצם מה שקורה לי ולעוד מאזנאים שוורים ווונוסיאנים כמונו: אפשרויות זיהוי, מפגש ומימוש.

אבל, כמו שאומרים בפולנית, לי למשל יש רק שתי ידים, ואם אני מתעקש גם לשמוע הרצאה גם לכתוב תכניות פעולה למשהו ישן חדש גם לקבל הזמנה מעניינת ולענות עליה וגם לנסות ולהעלות תחזית – משהו כאן עלול להדחות, ולכן במקרים כאלה התחזית מתאחרת לה…

אבל לא המסר. וזהו כלשונו: כשכוכב משמעותי נמצא בהילוך אחורי – וכעת יש כמה כאלה חוץ מוונוס ובהמשך השבוע גם מרקורי נכנס לשם – זה הזמן לזהות הזדמנויות, לארוב להן כמו מדען לנגיפים לזהות אותן ו.. שלאק! לממש.

הידע האסטרולוגי מאפשר לנו לדעת מראש מתי מתחילים תהליכים ביו קוסמיים שכאלה בחיינו ומתי הרגישות שלנו לזהות אותם היא גבוהה במיוחד, מה שאומר שבמקום להיאנח ולקטר על מה שאין – כדאי להתמקד במה שמגיע פתאום, בצירופי מקרים כאלה ואחרים, ולהצטרף לכוון התנועה: אחורנית ופנימה, במקום קדימה והחוצה.

וזה לא רק אפשרי, אלא גם רצוי.

ולגבי היום הזה? זויות מתח מדויקות של השמש עם יופיטר ופלוטו מביאות איתן  צורך לפעול באופן חכם ומדויק ובעיקר מעשי תוך זהירות מאופטימיות יתר: זמן לפעול באופן תכליתי, לא פסימי ולא אופטימי אלא…ריאלי. כאן ועכשיו – אלה מלות המפתח.

הירח הטלאי מריץ קדימה עדיין זוית פעולה למרקורי כוכב התקשורת, אבל גם זוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני: כאן כדאי להזהר קצת, שכן עימותים עלולים להתפתח היום באופן מיידי ומהיר מבלי שנרגיש, וכדאי שנעצור לרגע ונעשה חושבים אם מתחיל לו ויכוחון שכזה עם כמה אפשרויות הסלמה בצידו. לא בבית ספרנו!

מרס במזל דגים כבר הבין את המסר שקיבל מנפטון: להתרחק, וכמה שיותר, והוא מתחיל כבר לנוע בזריזות ולצאת מהצמידות של החמקמק הזה, מה שאומר שבקרוב המסך יהיה שוב בהיר וצלול.

וטוב שכך.

מה נשאר? ונוס שעד ה 26 היא עדיין בהילוך אחורי במזל תאומים עם כל התובנות ההארות והאסימונים הנופלים שהיא מביאה איתה: כעת אפשר רק להתמקד בפוטנציאל שהיא מביאה איתה וכבר לתכנן את הדף החדש בעוד עשרה ימים בערך שיכלול היערכות מחודשת מבחינה רגשית וכלכלית.

ומרקורי? הוא תיכף מתחיל להאט, לקראת כניסתו להילוך אחורי ולכן כדאי לא להתפלא אם דברים אכן מתחילים להאט בחיינו, בעיקר תהליכים מקצועיים כלכליים ואפילו רגשיים: בקרוב יגיע הזמן לתובנות שלו, אבל בואו לא נקדים..

כרגע – עובדות. קפיש?

והשאר יגיע מעצמו, בעדינות אך בתקיפות. (תמיד אהבתי את צמד המלים הזה, אז סוף סוף אני יכול להשתמש בו.. והנה עוד מתנה קטנה של ונוס שלנו.)

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

 

אז.. יומקסים!

מיאיר  🙂

 

@

ומה קורה למזלות?

שני 15/6

טלה

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם, ונוכחות שלכם עוצמתית במיוחד. נראה שהצמידות בין נפטון למרס שליט המזל שלכם במזל דגים רק מגבירה את הקסם האישי שלכם, אבל מקטינה את היכולת שלכם להיות אפקטיביים נוכח כל הרגש הזה והקושי לחשוב מעשית. התמקדו בפרטים הקטנים, ודחו החלטות להמשך השבוע.

שור

יש לא מעט תכניות ליום הזה, שוורים, אבל בגדול כדאי לדחות אותן עדיין למחר או מחרתיים: הירח שוהה לו עדיין במזל טלה, ואתם זקוקים יותר לטעון מצברים שהתרוקנו מאשר לבזבז אנרגיה יקרה שגם כך אין לכם יותר מדי ממנה בגלל הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם. זמן להיות קצת לבד, וללכת לישון מוקדם עטופים בחיבוק.

תאומים

הירח שוהה עדיין במזל טלה בבית החברתי שלכם, וזהו זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, לעשות לכם כמה חברים וידידים חדשים, ובעזרתה של ונוס שגם היא במזל שלכם בהילוך אחורי – לנצל את הקסם האישי הזה למקום יצירתי וחכם, ואולי גם לסגור מעגל רומנטי שמיצה את עצמו.

סרטן

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח שליט המזל שלכם בבית הקריירה, ואם אתמול ביקשתי מכם להגדיר מטרות, היום הייתי מבקש מכם לעשות צעד ראשון – אחד לפחות – כדי לגרום לתכניות ובעיקר ליזמות שלכם להתממש: הגיע הזמן לקבוע עובדות בשטח, סרטנונים, ויפה שעה אחת קודם. אל תדחו.

אריה

הירח שוהה היום במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, ואמור להביא איתו תחושה נינוחה למדי אולם זוית המתח של השמש שליטת המזל שלכם שהתחילה אתמול מגיעה היום לדיוקה עם כוכב פלוטו היצרי, והמתח שהיא יוצרת עלול לפגוע לא רק בשיקול הדעת שלכם אלא גם בעשייה ובפעולות שלכם בכלל. נסו להתבונן בדברים, גם אם הם לא קלים, באופן  שכלתני וללא מעורבות יתר, ומהמקום הזה גם לקבל החלטות.

בתולה

הצורך לפעול בדיוק מכסימלי ולא להיות מופעלים על ידי כל הערה או שטות ובעיקר לא לקבל החלטות אימפולסיביות, מודגש גם היום, בתולות. זמן לשים את הציניות והביקורתיות בצד, ולהתבונן בדברים כמו שהם, ובעיקר בפרטים הקטנים שמרכיבים את העובדות. החלטות – מחר או מחרתיים.

מאזניים

זוגיות ויחסים – זה האישו היום, מאזנאים. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ושם את הדגש על היחסים שבינו לבינה ועל היכולת שלכם לשפר תקשורת זה עם זו, לדבר על הכל, או אם הלב פנוי – לצאת לדייט בלייב או בזום, ולהכיר נפש תאומה שתתאים לכם. זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר זוגי, מאזנאים.

עקרב

זוית המתח בין השמש לבין פלוטו שליט המזל שלכם מביאה איתה סופש שעלול להיות מתוח, ובו כדאי לשלוט על מה שקורה מבחינת התגובות שלכם, כשדברים לא קורים כפי שרציתם. המתח הזה מתפרק בריצה או הליכה ארוכה, והכי עדיף הליכה בחיק הטבע. אפשרו לעצמם לנוח בחיק נופים קרירים, וצננו את המתחים אם אפשר גם בחוף הים או בבריכה.

קשת

הירח שוהה גם היום במזל קשת עם כל האש שבו, מה שאומר שדווקא אתם אמורים להרגיש במיטבכם. זהו זמן מצוין לאפשר לקשת לפעול באופן ספונטני, בתחום המקצועי להתמקד בעיקר במה שאהוב עליכם, ולתת לרגש לדבר. זמן מעולה לשיחות נפש ועומק, ולשיתופם של אחרים במה שעובר עליכם, קשתים.

גדי

זהו יום נוסף שבו הדגש הוא בעיקר על הבית וסביבתו, ופחות על התחום המקצועי או החברתי. כעת כדאי להוריד את מינון הפעילות בעולם שבחוץ, ולהשקיע אותו בעיקר בבית. זמן טוב לארגון מחדש של הבית, ואפילו לאירוח של קרובים ובני משפחה או ידידים לארוחת ערב שמחה במיוחד, גדיים.

דלי

גם היום המלים שלכם משמעותיות מתמיד, וכדאי להפעיל אותן בחכמה. צמידות בין מרס לנפטון בבית החומר והכספים שלכם עלולה לגרום למעורבות רגשית בהחלטות הכלכליות והעסקיות שלכם, או לחילופין להוצאות גבוהות מדי. נסו להתייעץ לפני קבלת כל החלטה, או פשוט דחו אותן לעוד יומיים שלושה. חשוב במיוחד לא לצאת למסע קניות ללא צורך אמיתי.

דגים

הירח ששוהה היום במזל טלה בבית הכספים שלכם, מדגיש את היכולת שלכם להתמקד בעיקר בצד הפרקטי של החיים. זהו יום טוב למסע קניות גדול לבית למשפחה או לעצמכם, להחלטות לגבי דיאטה ואורח חיים בריא יותר, ולהשקעה של קצת יותר מחשבה בגוף ובבריאות שלכם בכלל. יום טוב לפגוש ידידים מהעבר.

יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן