תחזית יומית – יום שני – 10 למאי 21: שלושה מוקדים שונים של צומי…

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  10/5

ירח בשור צמידות אורנוס  60  מרס

שמש במזל שור 60 נפטון

מרקורי במזל תאומים 120 סטורן

ונוס  במזל תאומים 120 פלוטו 90 יופיטר

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגד

 

אחרי יומיים במזל טלה הירח עובר למזל שור שם נמצאת גם השמש, והמיקום הזה של השנים האלה מושך אותנו למטה, אל הקרקע, ואל הצורך לשים את הרגלים על מקום יציב ואמין, יחסית.

האמנם?

בתחילת מזל שור פוגש הירח את אורנוס התזזיתי: הצמידות איתו תלווה את הצהריים ואולי גם חלק מהאחה'צ שלנו,  והיא מאופיינת בגישה עצבנית ואינטנסיבית וחסרת שקט, שבה קשה לנו למצוא לעצמנו מקום נינוח ושקט.

ואכן, שקט ונינוחות הם לא כוס התה של הצמידות הזו, ללא ספק. אולם אם נתגבר על חוסר השקט נפגוש זוית מעשית מאוד של הירח עם כוכב מרס שעיקרה – שיתופי פעולה בין הצד הרגשי לצד המעשי. וזה אומר שאם יש אפשרות כזו היום והיא צצה ועולה – כדאי ללכת עליה, ללא ספק.

אז שקט אין פה..יש מצב שלפחות מיקומם של הירח והשמש במזל שור מבטיח גישה מעשית? הממ… לא ממש. והסיבה – ונוס שליטת המזל שור עברה רק אתמול למזל תאומים, וזה אומר המון אקשן ובלגן ורעיונות חדשים ובקיצור – יותר מדי יציבות שקט וגישה מעשית אין כאן… בטח לא כשגם מרקורי כוכב התקשורת נמצא כאן, במזל תאומים.

כן, ונוס במזל תאומים היא פרוייקט בפני עצמו: המצאותם של הירח והשמש במזל שור מאפשר חשיבה פרקטית מאוד, אבל ונוס היא שליטת השור והיא זקוקה עכשיו לרעיונות, למעוף, לחזון, ובעיקר למלים. הרבה מלים.

וממלים אי אפשר לבנות בניינים… אלא רק לדבר עליהם, ועכשיו – לדבר הרבה.

ומה קורה עם המתחים והמצב הלוחמני הזה בגבולות? זו זוית הפעולה בין כוכב מרס לכירון שמגיעה לשיאה מחר,  וזוית המתח של מרס עם סטורן שרק הולכת ומתחזקת ומגיעה לשיא ביום חמישי, אז יוחלט כנראה לאן דברים הולכים: האם להרחבת האלימות או להמעטה והשקטה. מנסיוני עם זויות שכאלה, האפשרות השניה סבירה יותר, אבל עם מרס כמו עם מרס – עד הרגע האחרון אתה לא יכול ממש לדעת..

מה נותר? לשים שתי רגלים איתנו על הקרקע עם הירח והשמש במזל שור, ליהנות עד כמה שאפשר מונוס ומרקורי במזל תאומים, ולהזהר עד כמה שאפשר מהזויות של מרס במזל סרטן שמצבי הרוח שלו משתנים מהר מהרגיל…

יום שכזה.

 

וכך נראים הדברים במפת הכוכבים של היום:

 

 

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 9 לאפריל – 2021

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 10/5

טלה

אחרי יומיים של נוכחות ועוצמה, עובר הירח למזל שור המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, ומעודד אתכם לתרגם את כל האנרגיה שקיבלתם לעובדות בשטח. זהו יום מעשי במיוחד, ולו'ז מדויק יעזור לכם לנצל אותו.

שור

לא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים, אבל הירח עובר למזל שלכם שם נמצאת השמש והחיבור הזה בין השמש לירח מאפשר לכם לחבר רצון לפעולה. צמידות בין הירח לאורנוס התזזיתי עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט.

תאומים

ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, עוזרת לכם לפתוח את הלב ולשלב רגשות ביומיום שלכם,  ואם תתעקשו תוכלו אפילו להתאהב או להעמיק קשר רגשי שכבר קיים.. אבל היום – שומרים על פרופיל נמוך בעשייה עצמה, ודוחים פגישות והחלטות למחרתיים

סרטן

כוכב מרס ממשיך להמטיר עליכם אנרגיה עוצמה ורצון להתקדם ולכבוש יעדים, והיום יכולים גם השמש וגם הירח במזל שור לעזור לכם להגדיר את היעדים של התקופה הקרובה. מרקורי וונוס כעת מאחורי הקלעים: יש מצב עכשיו לאי הבנות, וחוסר שקט ביחסים. גלו סבלנות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם, והיום מצטרף אליה גם הירח והופך את היום הזה לסופר אמביציוזי אם רק תצליחו להתמקד ולהתרכז במה שחשוב באמת. פוקוס, אריות – ויש תוצאות.

בתולה

גם הירח  וגם השמש היום במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה אלמנט שעשוי להביא איתו נינוחות מסויימת. אבל במקביל שועטים להם מרקורי וונוס בבית הקריירה שלכם וגורמים לכם לשאוף לתכנן ולחשוב בגדול: התמקדו באתגרים שהם ברי מימוש, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה להרגיש טוב במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר והמאזנאים שלנו הופכים רכים ושנונים ותקשורתיים יותר. כעת הזמן למלים החכמות שלכם, לשיחות של אחד על אחד, ולניתוחי המצבים. זמן מצוין לצמיחה אישית.

עקרב

המצאותם גם של השמש וגם של הירח במזל שור שממול מדגישה את הצורך להשקיע קצת יותר בזוגיות וביחסים ובעיקר בפרטנרים שלכם, עקרבים. זמן מצוין לדיאלוג ישיר ובגובה העינים, ולהיכרויות חדשות עם הלב פנוי.

קשת

יש לא מעט רצון לרוץ קדימה, אבל השילוב הזה של השמש והירח במזל שור עלול כעת להאט אתכם, ולהפוך תהליכים פשוטים למורכבים כי לקשת שלנו אין ממש סבלנות. במקום להיות מתוסכלים – נסו לגלות אורך רוח,לראות את כל התמונה, וליהנות קצת מונוס שנמצאת בבית היחסים שלכם עם כל האהבה שבעולם..

גדי

גם השמש וגם הירח שוהים במזל שור השייך גם הוא כמו הגדי ליסוד האדמה, אלמנט שהופך את היום הזה לנינוח במיוחד. כעת הזמן לפעול בניחותא, להוריד הילוך לרגע, ולהגדיר לעצמכם את המטרות המדויקות לשלושת החודשים הקרובים.

דלי

נושאי בית ומשפחה דורשים השקעה והתייחסות, דליים. בין אם המדובר בהשקעה בבית עצמו או בסביבתו ובין אם המדובר בהשקעה בבני הבית – כעת הזמן לתשומת לב למה שמחזיק אתכם על הקרקע. זמן לשנות אווירה, לגלות חמימות, ולהתחבר לביחד.

דגים

מצד אחד מצטרף הירח לשמש בבית התקשורת שלכם ואתם מקסימים ומשכנעים מתמיד. מצד שני, מיקומם של מרקורי וונוס במזל תאומים מדגיש את הצורך בשדרוג היחסים בבית ושדרוג את התקשורת עם בני הבית. כעת הזמן לפתוח ערוץ תקשורת ישיר  ושמח עם בני המשפחה: כולכם תיהנו מזה. קחו יזמה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן