תחזית יומית – יום שני 1/11

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני   1/11

ירח בבתולה 180 נפטון

שמש במזל עקרב  90 סטורן (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 יופיטר 150 נפטון (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)

ונוס במזל קשת 60 יופיטר

מרס במזל עקרב

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל בתולה בזוית של עימות עם כוכב נפטון הרגשי, מרקורי כוכב התקשורת עדיין בזוית המתח עם נפטון, ואפילו ונוס עוד לא סיימה להשתחרר מהזוית עם נפטון, מה שכל זה אומר שנפטון היום הוא פקטור משמעותי בהשפעה עלינו.

אכן, עדיין הכובד מהזוית של השמש עם סטורן שהגיעה אתמול לדיוקה חזק גם היום, ומיקומו של מרס במזל עקרב כבר מתחיל להשפיע, אבל בגלל הזוית עם הירח – נפטון הוא זה שמשפיע עלינו היום בעיקר, אם ברגעים של ערפול בלבול ואפילו עייפות פיזית, ואם בגלל רגישות היתר שלנו ומצבי הרוח המשתנים במהירות, שמקשים עלינו להתמקד במה שחשוב באמת.

מה עושים? מגלים סבלנות , ואת ההחלטות החשובות באמת שלנו דוחים מהיום למחר ואולי אפילו למחרתיים, אם אפשר.

ואיך הופכים בכל זאת את השפעתו של נפטון היום לחיובית? על כל דיברתי בסרטון הזה.

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

ומה קורה היום למזלות?

שני 1/11

טלה

ירח מעשי שוהה היום במזל בתולה, ומאפשר לכם להתמקד במה שחשוב באמת: בפרטים הקטנים. תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עירייה או מוסך – זה בדיוק הזמן לאלה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מעשית עם יופיטר כוכב השפע, אלמנט שמדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להתקדם דרך שיתופי פעולה מסוגים שונים. לא לפעול לבד.

תאומים

נושאי בית ומשפחה מודגשים היום, וכדאי להשקיע קצת  יותר במאמץ לשדרוג התקשורת הבית. חשוב לנקות משקעים שהצטברו ומפריעים לתקשורת המשפחתית.

סרטן

בית התקשורת שלכם פעיל היום במיוחד, אלמנט שמדגיש את הצורך לתרגם למלים רצונות ומשימות אך הפעם ללא ביקורתיות או שיפוט.. נסו להקשיב לזולת ולדבר קצת פחות.

אריה

נושאי חומר וכספים על הפרק, אריות. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם בתחום הכלכלי. זוית המתח עם סטורן מכריחה אתכם לחשב מסלול ולשנות גישה.

בתולה

הירח שוהה במזל שלכם, וזהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם לשבוע הזה ובעיקר ליזום, ולצאת לאקשן. פגישות חשובות מכל הסוגים – זה הזמן לאלה.

מאזניים

יש לא מעט תכניות ליזמה ולעשייה, אולם דווקא היום נמצא הירח במזל בתולה, ואתם לא ממש במיטבכם. אז.. כדאי לחכות עם יזמות חדשות, והיום – להרגיע ולנוח.

עקרב

אל השמש שנמצאת במזל שלכם וחוגגת ימי הולדת לעקרבים הצטרף אתמול גם כוכב מרס, והיום אפשר גם לחוש את נוכחותו המסיבית. זמן לקחת יזמה, ו..להתחיל לפעול.

קשת

קריירה ודרייב – נראה שאלה מלות המפתח היום כשהירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, ועוזר לכם לקדם תכניות אמביציוזיות ויזמות חדשות. ונוס שבמזל שלכם עוזרת לקדם דברים.

גדי

פתיחות לרעיונות חדשים, גישה מקורית וחשיבה מחוץ לקופסה – את כל אלה מביא איתו הירח במזל בתולה, אולם זוית הפעולה בין השמש לסטורן מכבידה עליכם עדיין. גלו איפוק.

דלי

הירח הבתולי עלול להביא איתו גישה ביקורתית במיוחד, ובמקביל גם צורך לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות. כדאי היום להזהר במיוחד בכבישים ובדרכים.

דגים

זוגיות ויחסים – זה האישו היום מבחינתכם כשהירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומדגיש את הצורך בהשקעה בבן או בת הזוג, או ביחסים עצמם. אם לב הדגי פנוי – צאו לדייט.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן