תחזית יומית – יום שלישי 14 ליולי 2020

אז?.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 14/7
ירח בשור צמוד לאורנוס 60 מרקורי

שמש במזל סרטן  120 נפטון 180 יופיטר (מדויק!) פלוטו וסטורן (כניסה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (כניסה)

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

ראשית, הנה כמה משפטים מהקול פנימי הקוטר הפולני שלי: מה קרה אתמול, יאיר? למה לא פרסמת הורוסקופ? (מגרד ראשי במבוכה) ובכן.. היתה לי משימה לא קלה אתמול: מישהי ביקשה שאשב על שש מפות לידה, ועשיתי את זה ביום אחד ובשני המשכים, וזה היה קצת מעייף.. כן, היית זקוק אחרי כן זמן לעצמי. שש מפות… אחרי שאתה מסיים אתה הולך ומכין קפה ומנסה לנוח, אבל המון פרטים מהמפות האלה ממשיכים לרדוף אותך מבפנים: מה עם השמש הזו מול אורנוס – אולי הייתי צריך להיות יותר חד? והוונוס בדלי.. מיקום מעניין.. אולי הייתי יכול לדבר עליה יותר.. ועוד ועוד, והקול הפנימי ממשיך להעלות מצבים כוכבים ומלים שאמרתי או לא.. לא קל להיות אסטרולוג, וזה בעיקר באחריות שאתה לוקח על מה שאתה אומר לאנשים, אבל הכובד הזה משיג אותך כשאתה מסיים בסוף, וכל מה שאתה רוצה זה רק לשכב ולתת לכל זה להתפוגג לאט לאט, ולעצמך – לחזור לקרקע. וזה לוקח זמן, אז לגבי אתמול – סורי..

ומה היום? האירוע הבולט בשמים היום קשור לזוית העימות בין השמש ליופיטר שמגיעה לדיוקה – כן, זו הזוית המשמעותית של היום הזה. זה אומר, בגדול – זהו יום להחלטות גדולות ומשמעותיות, כאלה שיכולות גם לשנות מצב נתון בתחומים מסויימים, למי שיש אומץ להרים את הכפפה ולהחליט ליצור צעדים דרמטיים.

אופטימיות? שמחת חיים? כל אלה נמצאים כאן בפוטנציאל,  אבל הצמידות בין פלוטו וסטורן – זו שרבים חושבים ואני ביניהם שהיא גרמה לקורונה בין היתר – עדיין בסביבה, ולמרות שהם מתחילים להפרד, זה נראה פחות טוב כרגע, אולי כי אנשים לא מרגישים עדיין את צעדי התגובה לצמידות הזו, והם יגיעו בתקופה הקרובה.

הירח שוהה היום במזל שור המעשי, מה שלכאורה תומך בהחלט ביכולת שלנו לממש בשטח את זוית העימות המדויקת בין השמש ליופיטר, אבל הירח צמוד היום לכוכב אורנוס התזזיתי, מה שאומר שבצד הרצון בהחלטות דרמטיות ארוכות טווח, אנו עלולים לחוות שינויים פתאומיים במצב הרוח, קטיעה זמנית באנרגיית הצמיחה שמפעילה הצמידות, ושינויים חדים גם במה שקורה סביבנו, שינויים שהם בעיקר בלתי צפויים.

מצב כזה עלול לגרום לאנשים לקבל החלטות פתאומיות תחת לחץ, ולחץ כידוע הוא חבר גרוע להתייעץ איתו כשבאים לקבל החלטות, כי הוא תמיד קיצוני.. בוטום ליין – רצון חזק בשינוי והסתכלות שמחה ארוכת טווח וזיהוי פוטנציאלים, בצד פחדים ולחצים שעלולים לגרום לנו לעשות שינויי כיוון ושינויי גישה בגלל הפחד שמא העזנו יותר מדי, ושמא האופטימיות שבין השמש ליופיטר אינה במקומה…

ומחר מגיעה גם זוית העימות בין השמש לפלוטו – וזה בהחלט מיקום אגרסיבי ומאיים יותר, כך שכדאי להזהר היום מכל מה שקשור להחלטות בכלל, הן שמחות ואופטימיות מדי והן לחוצות ומפוחדות, ופשוט לנשום עמוק ו..ליהנות ממה שיש.

וכן, יש, בהחלט, למרות שכשהלחץ גובר אנחנו שוכחים.

מה עוד נפגוש היום? עוד זוית לא נחמדה ומוכרת – אוהו, כמה מוכרת – כשמרקורי חוזר בהילוך רגיל ומתחיל להכנס לזוית הפעולה בינו לבין מרס הערס.

הזוית הזו עשתה לנו צרות לא קטנות לפני שבועיים והביאה איתה לא מעט עימותים ויכוחים ואפילו אלימות פה ושם – כעת היא חוזרת אלינו לאט לאט מכיון שמרקורי מהיר יותר ממרס, ובשבוע הבא אפילו תגיע לדיוקה, אלא שעד אז נוכל כבר להרגיש איך מפלס המתחים בכל מה שקשור לתקשורת שלנו עם אחרים ועם העולם בכלל, נמצא בקו עלייה, ומשפיע כמובן – איך לא – על שיקול הדעת שלנו, ועל היכולת שלנו להיות שלווים למרות הכל בעין הסערה.

לפחות ונוס הרגשית נעה קדימה ומביא איתה קלילות ואהבות קטנות ושמחות, ומרקורי הולך קדימה, אני אומר לעצמי, סוג של נחמת טפשים, אבל בימים שכאלה שבהם הלחץ רק עולה כמו הטמפרטורות וסיר הבישול של הכנסת והממשלה רותח גם היא, גם קוץ במדבר לפרח יחשב, כמו שאמרו אצלנו בצבא.

רק סבלנות… כי המתח – רק יעלה. אני מחייך כשאני כותב את זה, מרגיש כמו הסטוריון קוסמי שעד לתהליכים משני תודעה ותרבות ותקשורת, אבל מחכה לפרק הבא של הבינג' הכוכבי כדי לראות איך נשרוד כולנו, וכמובן – גם אני בתוכם…

אז כן, חם רותח ולא קל – אבל בהחלט יהיה מעניין, והנה עוד נחמת טפשים קטנה בעיצומו של הקיץ שרק הולך ומתחמם סביבנו.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום  למזלות?

שלישי 14/7

 

טלה

אחרי יומיים של נוכחות ועוצמה עובר הירח למזל שור, ומאפשר לכם לתרגם את כל האקשן הזה לעובדות בשטח. כעת כשמרקורי כבר הולך קדימה, הגיע הזמן לבנות תכנית כלכלית לחודשים הקרובים, ולהיערך בהתאם.

שור

אחרי יומיים בהם לא ממש הייתם במיטבכם, מגיע גם הזמן שלכם, שוורים. כעת הזמן להגדיר מחדש את המטרות לתקופה הקרובה, ואת היומיים הקרובים – היום ומחר – להקדיש לפגישות חשובות בכל התחומים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל לאט לאט להגביר את הקצב, אבל אתם עדיין רחוקים מהקצב הרגיל שלכם, מה גם שמרקורי שוהה במזל סרטן הרגשני… למרות זאת-זמן להחזיר חברויות ואנשים קרובים לחייכם, ואיתם את הקרבה.

סרטן

חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל במזל שלכם עוזרת מאוד לחזור ולאזן אתכם, סרטנונים, ובעיקר לאזן את התקשורת שלכם. כעת הזמן לצאת קצת מעצמכם ומחשבון הנפש שהייתם בו, ולחזור ולהתיידד עם העולם. הגיע הזמן לשיחת הטלפון הארוכות..

אריה

היום מגיעה לדיוקה זוית העימות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין יופיטר כוכב השפע וחשוב לפעול באופן מדויק מול מטרה או אתגר שחשוב לכם, לא לבזבז אנרגיה לריק, אך להזהר מאופטימיות יתר. גו גו גו!

בתולה

היום הזה מזמן מצדכם פתיחות מכסימלית לרעיונות חדשים, וגישה פתוחה ומאפשרת, בתולות. זהו זמן לצאת קצת מהגישה הצינית יודעת הכל, לפתוח את הראש לאזורי פעולה חדשים ולא מוכרים, ולהעז לנוע קדימה.

מאזניים

חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית הקריירה שלכם מסמלת מגמה חדשה: שוב הולכים קדימה עם יזמות חדשות ותכניות פעולה מעניינות, אחרי שלושה שבועות מתסכלים מעט כשדברים לא זזו בקצב הרצוי. קחו תנופה, והעבירו הילוך.

עקרב

הירח שוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עקרבים, אלמנט שמדגיש את הצורך בכניסה פנימה ובירור עניינים ושיחות עומק עם הפרטנרים שלכם. זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, או לשתף חבר טוב או שנים במה שעבר עליכם עמוק בפנים בזמן האחרון.

קשת

על פניו זה היום המאתגר של השבוע מבחינתכם, קשתים: זוית העימות בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם מגיעה לדיוקה, וזה הזמן לאתגרים גדולים באמת, אולם מבלי לקחת סיכונים מיותרים: תנו לראש לרוץ, ואת הרגלים שמרו על הקרקע.

גדי

הירח שוהה היום במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שגורם לגדיים שלנו להרגיש נינוחות יחסית. זהו זמן להוריד הילוך, להעמיק יחסים, ולתת לרגש לדבר. שעות הערב יתאימו לבילוי רומנטי שמח, ולמלים רכות במיוחד.

דלי

נושאי בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם במיוחד היום ומחר, דליים. זהו זמן טוב לצאת קצת מהבועה הדליית המוכרת, לעזוב לרגע את הבעיות שמציקות לכם, לפתוח את הלב, ולאפשר לאנשים קרובים להתקרב קצת יותר…

דגים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, דגיגים. הירח מדגיש את כל מה שקשור ליכולת של הדגיג שלנו לצאת מהאקווריום הפרטי ולהתמקד בהרחבת המעגלים החברתיים, ויצירת קשרים חדשים. שימו את הצד העדין והביישני בצד, ואפשרו לנפטון שליט הדגים לחבר אתכם מחדש לצד החברתי שלכם.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן