תחזית יומית – יום רביעי 3/11

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  3/11

ירח במאזניים 150 אורנוס 120 יופיטר

שמש במזל עקרב  90 סטורן (יציאה) 180 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 יופיטר 150 נפטון (יציאה) 90 פלוטו (יציאה)

ונוס במזל קשת 60 יופיטר

מרס במזל עקרב 90 סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

 

נראה שכוכב אורנוס מככב בשמים היום: השמש כבר נכנסת לזוית העימות איתו ותגיע לשיא ביום שישי, והירח המאזנאי מייצר היום זוית של מתח עם אורנוס, שמגיעה גם ליומיום שלנו, והופכת אותו למתוח ואינטנסיבי.

אולי משום כך כדאי דווקא היום – ובודאי שמחר ובעיקר מחרתיים – להיות על מוד רגוע עד כמה שאפשר, לקחת לנו קצת יותר ספייס וחופש אישי, ולא לחנוק את עצמנו באובר מטלות אישיות ומקצועיות או מחוייבויות מסוגים שונים: אורנוס מדבר בעיקר על הרבה ספייס ותרומה לקהילה, אבל גם קצת פחות אגו מאבקי כוח וחשיבה פרקטית.

זהו זמן איכות טוב לנפש שזקוקה לאיורור שמתאים גם לניקוי מערכות יחסים שמיצו את עצמן, וגם לטעינת מצברים אחרי שהעמסנו על עצמנו לא מכט ורוקנו אותם.

ואיך בכל זאת כדאי להתייחס לאורנוס הזה? על כך אני מדבר כאן, בסרטון הזה.

 

@

 

 

וכך זה נראית התחזית השבועית במפת השמים 

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

 

רביעי 3/11

טלה

זוגיות ויחסים – זה האישו של היום: הירח שוהה יום נוסף בבית היחסים שלכם, אבל היום הדגש הוא דווקא על נושא השותפויות: יום מצוין לשיתופי פעולה מכל הסוגים.

שור  

גם השמש וגם מרס במזל עקרב בבית היחסים שלכם מאתגרים את מערכות היחסים שלכם ומכריחים אתכם לשדרג גם את התקשורת הזוגית, וגם דיאלוג עם שותפים ובני ברית.

תאומים

הירח המאזנאי מדגיש את היכולת שלכם לפתוח היום את הלב, ולהתמסר לאהבה. זהו זמן מצוין לתת לרגש לדבר ולהיעזר לשם כך במרקורי שנמצא במזל שלכם: תנו למלים לפעול, תאומימים.

סרטן

ביתו של הסרטן הוא מבצרו – כולנו מכירים את המשפט הידוע, והוא רלוונטי היום יותר מתמיד: הירח שוהה בבית המשפחה, וזהו זמן מצוין להשקעה בבית, בסביבתו, וכמובן בבני הבית.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק אל תוך זוית עימות עם כוכב אורנוס התזזיתי, שתגיע לשיאה בשישי אבל כבר היום אפשר לחוש בעצבנות ובחוסר השקט שהיא מביאה. גלו איפוק.

בתולה

נושאי חומר וכספים זקוקים לתשומת לבכם גם היום, בעיקר כשהמדובר בתשלומי חשבונות מסוגים שונים, קנסות ועירייה. זהו זמן לחפש קרקע כלכלית יציבה יותר מתחת לרגלים.

מאזניים

הירח שוהה במזל שלכם והקסם האישי שלכם עשוי לגרום לכם לפעול ולעשות את ההבדל: פעילות אקטיבית, יזמות חדשות, וחשיבה מחוץ לקופסה – כל אלה יגרמו לתכניות להתממש.

עקרב

יש לא מעט תכניות ליום  הזה, אבל אתם פועלים היום בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. זהו זמן טוב להתכנס מעט, לטעון מצברים ולחכות למחר או מחרתיים כדי לפעול

קשת

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום כדאי לשים את הדגש בעיקר על חידושי קשרים כאלה ואחרים, ואל מציאת פרטנרים חדשים כבני ברית לעשייה ופעולה: קחו יזמה, ואל תדחו.

גדי

קריירה ודרייב – המלים האלה משקפות את היכולת של הירח לעזור לכם היום לקדם תכניות ויזמות חדשות, ומכל הסוגים. זמן להפשיל שרוולים ולהתמקד בתכניות לטווח ארוך.

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה יצירתית עשויים היו היום להיות מודגשים אולם השמש שנכנסת לזוית עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם מביאה איתה אי הבנות וקצרים בתקשורת. המנעו מעימותים.

דגים

כוכב מרקורי יוצא מהזוית עם נפטון שליט המזל שלכם וסוף סוף אפשר לחזור לקרקע. השמש ומרס במזל עקרב מעודדים אתכם לצאת למסע חדש להרחבת אופקים וליזמות חדשות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן