תחזית יומית – יום רביעי 24 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

רביעי  24/6

ירח באריה 90 אורנוס    

שמש במזל סרטן  

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .120 סטורן

מרס במזל דגים 60 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

יום מעניין לפנינו. הזוית היחידה שהירח יוצר בתחילת היום ואפשר גם לחוש בה בהמשך היום, היא זוית הפעולה בין הירח לכוכב אורנוס התזזיתי, שנמצא במזל שור. ועל הזוית הזו כדאי בהחלט להתעכב, כדי להבין מה עומד מאחוריה, ואיך אפשר לנצל אותה לצרכינו.

בעיקרון, זו זוית לא פשוטה. הירח מסמל גם את עולם הרגש שלנו מצד אחד וגם את ההתנהלות הרגשית שלנו ביומיום, בעוד אורנוס הוא כוכב השינויים האינטנסיבי והמהיר. זוית הפעולה בין השנים האלה אינה פשוטה: אורנוס בעצם פוגע בזרימה ההרמונית הטבעית של הירח, ומביא איתו ניתוקים, שינויים, עצבנות וחוסר שקט ובעיקר קטיעות ברצף הפעולה והעשייה שלנו.

תחת זוית כזו אנשים מחליטים לעזוב יחסים, להתפטר, לשנות כוון בחיים, או לנסוע לפתח תקווה דרך קיצור דרך שלא מופיע אפילו בווייז… כן כן.

כי אורנוס נחשב לכוכב השינויים, וזה תפקידו: לפגוע בזרימה הטבעית של כל תהליך כדי למנוע סטגנציה וקיפאון, וכדי שהתהליך הטבעי של צמיחה ימשיך בכל מחיר תוך כדי זירוז האלמנטים שגורמים לנו לצמוח, אלה שפוגעים בזרימה הטבעית שלנו ומכריחים אותנו לפעול.

לכן היום שלנו מתחיל באופן קדחתני וחסר מנוח, תהליך שימשיך כל זמן שהירח יהיה בזוית לאורנוס, וזה יהיה בערך עד שעות אחר הצהריים המאוחרות. עצבנות וחוסר שקט מלווים את הפעילות שלנו וחלק מההרמוניה שרצינו או שהגיעה בחלקים מסויימים אתמול לא ממש תהיה כאן היום. באסה.

אבל… מי אמר שזה רע? כמו שאתם קצת מכירים אותי, אתם יודעים שמבחינתי האישו הוא להפוך כל לימון ללימונדה, אבל לשם כך – וזה אולי השינוי שאני אוהב לדבר עליו – צריך קודם כל למצוא את הלימון… חחח

כנכן, אני מחפש לימונים ידוע. אם יש אסטרולוגים שלא אוהבים את הזויות הקשות של סטורן – אני מת עליהן. אם יש כאלה שעושים עניין מזויות קשות של פלוטו – אני לעומת זאת רואה בהן מנועים נפלאים לצמיחה.

ואם יש כאלה שמפחדים מהניתוקים של אורנוס, אני לעומת זאת ממש מחפש אותם, את הניתוקים האלה, כדי להפוך אותן ללימון סופר אסרטיבי שיכול גם לגרום לנו לחפש מיץ תפוזים, ולאו דווקא לימונדה, ואפילו לבחור במיץ אוכמניות למשל, שזה מיץ עם סופר אוקסידנטים חיוביים שמונעים חימצון של כל מיני אלמנטים אחרים ושתמיד אני שוכח את שמם, אבל אני יודע שהם טובים,  וששווה לנסות אותם ולו רק בגלל העובדה שלפעמים עודף לימונדה מביא צרבת.

אז מה טוב באורנוס הזה, שבסך הכל ממלא לנו כמה שעות היום, ואני עושה ממנו כזה עניין? שהוא מנקה את הסיסטם, ומביא אלינו חלל שאפשר למלא אותו בתוכן חדש, מרענן, שונה. זה כמו שבמחשב לפעמים בלי להרגיש אנחנו לוחצים על איזה כפתור שמוחק לנו טכסט ולא מצליחים להחזיר אותו… אחרי אבל קצר אנחנו מבינים שאין ברירה – צריך לכתוב את הטכסט הזה מחדש, ואז בחריקת שן עושים בדיוק את זה, וראה זה פלא – פתאום מגיעות אלינו זויות חשיבה קצת שונות, גישה קצת אחרת, והטכסט הזה הופך להיות הרבה יותר טוב, וזה – כי אפשרנו לכוח השינוי להצטרף אלינו, במקום להמשיך ולהתאבל על מה שהיה ואיננו.

ומי אחראי על החלק הזה, על הכוח הזה? אורנוס שלנו.. וזה אומר בגדול, שאם ניקח את חוסר השקט הזה, את התחושה הזו שדברים לא עובדים כמו שרצינו ואנחנו נאלצים להפסיק ולחשוב קצת אחרת, שמפריעים לנו ביצירת הרצף של העשייה ביום הזה מבחוץ או מבפנים.

כן, אורנוס קוטע לנו משהו ברצף היום, ומביא איתו חשיבה מסוג אחר, בעיקר מהסוג המקורי, השונה, המיוחד. אם נבין את זה יהיה לנו קל יותר להפוך את הבוקר הזה כבר מראש לסיעור מוחות מעניין, ובעיקר לחשיבה מחוץ לקופסה שזה בעצם הייחודיות הגדולה ביותר של אורנוס.

שכן לאורנוס אין קופסאות, או תבניות, או כווני חשיבה קונבנציונליים, עצות סבתא מעצבנות, או אזהרות אמא פולניה. לא לא: אורנוס הוא המרדן האולטימטיבי, שובר המסגרות והקונבנציות, זה שהופיע בוודסטוק חצי עירום עם ג'וינט ביד מול הבמה, הכוכב ששוחט פרות קדושות, שעושה דווקא לכל אחד – גם לעצמו – וגם גאה בזה, ואפילו יושב על הגדר וצוחק לו אחר כך.

אז.. מה נעשה ביום הזה ואיך נשתמש בו? נתמקד בצדדים המקוריים שלנו, נחשוב מחוץ לקופסה, ונפעל קצת אחר מיום רגיל. אולי נעשה דברים שחורגים מהשגרה שלנו, ניסע מכוון אחר ליעד, נשבור איזו חומה בינינו לבין אנשים שאנחנו חיים או עובדים איתם, וניתן לאורנוס לפעול גם במקרים שבהם לא צריך לאמלל איזה לימון כדי לזכות בתובנה כזו או אחרת.

ואם הבנו את זה – נוכל להפוך את כל היום הזה לפריצת דרך מעניינת אחת גדולה, שונה, מקורית, או לפחות שונה בכמה מוקדים שעד עכשיו היו מובנים מאליהם והסכמנו להפוך את האבנים הקשורות אליהם, ולהזיז את הגבינות המוכרות.

ואם מצליח לכם – אשמח לשמוע…

ולגבי כל השאר – מרקורי ממשיך להביא איתו צורך בסגירת מעגלי תקשורת, ונוס ממשיכה לארוז בדרך לחזור להילוך רגיל מחרתיים, ומרס כבר מריח את מזל טלה שהוא מתקרב אליו ומעביר הילוך, ואת זה, את הריגוש הזה שמתקרב אלינו דרכו, אפשר כבר לחוש באויר.

יום שכזה…

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 24/6

טלה

סוף סוף אפשר ליהנות מאנרגיה אחרת, עם קצת יותר אש, אומר הטלה לעצמו, ואכן היום אפשר ליהנות מהירח האקטיבי הזה במזל אריה, ומהזויות המעשיות בין מרס שליטת המזל שלכם ליופיטר ופלוטו. רוצו קדימה, טלאים!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם כבר מתחילה לארוז לפני חזרתה מחרתיים להילוך רגיל, אבל היא עדיין בהילוך אחורי היום מה שמאט מאוד את הפעולות החשובות שלכם. הדגש היום הוא דווקא על נושאי בית ומשפחה: השקיעו קצת יותר בבית ובסביבתו.

תאומים

בית התקשורת שלכם פעיל היום במיוחד, תאומימים, וזה בהחלט יתרון מסויים על פני מזלות אחרים, אולם כאילו לעשות דווקא נמצא היום מרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי, ולמרות הכוונות הטובות – ויש הרבה כאלה – נראה שדברים קורים אחרת.. סבלנות.

סרטן

נושאי חומר וכספים הופכים משמעותיים יותר היום ומחר, והם אכן דורשים מכם טיפול משמעותי ובעיקר תשומת לב לפרטים ודיוק בעשייה. חשוב כעת לא להגזים בהוצאות, ולא להוציא כספים על מה שאין לכם בו צורך אמיתי, סרטנונים. זוית בין הירח לאורנוס לעומת זאת עלולה לגרום לניתוקים לא צפויים.

אריה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, הגיע גם הזמן להשקיע בעצמכם, אריות: הירח עובר למזל שלכם, הרעמה מזדקפת, ואפילו השאגה שלכם, אפעס, נשמעת משכנעת יותר.. זמן מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים, ולהתחלות חדשות ומעניינות.

בתולה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, בתולות, אבל מיקומו של הירח במזל אריה לא מוצא אתכם במיטבכם, ואולי טוב שכך: זהו זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, להוריד את איזמל הביקורת והציניות, ובעיקר.. לנוח. אתם זקוקים לכך ולשינוי באווירה ובגישה. אורך רוח, בתולות.

מאזניים

הצד החברתי שלכם מודגש היום במיוחד, מאזנאים. זהו זמן טוב לחזור קצת לחברים וידידים מהעבר,להרים טלפון או שנים למי שבאמת היה חשוב לכם והקשר איתו ניתק, ולקראת חזרתה של ונוס שליטת המזל שלכם להילוך רגיל בחמישי, להחזיר גם אותם לחייכם.

עקרב

ללעקרב שלנו לתת גז, ולאפשר לצד האסרטיבי שלו להגיע החוצה, אחרי שסימן לו מטרה או שתים. כן עקרבים, הגיע הזמן להעיר את האמביציה שלכם, ולתת לה היום ומחר כמה מטרות ראויות.

קשת

הירח הזה במזל אריה מתאים לקשת שלנו ששייך גם הוא ליסוד האש כמו כפפה ליד. זהו זמן מצוין לחשוב על הרחבת אופקים ואזורי פעולה חדשים, ולאפשר לאופטימיות שלכם שרק תגדל בקרוב כשיופיטר שליט המזל שלכם יעבור למזל דלי, מטרות חדשות ומעניינות.

גדי

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, גדיים, ולא לקבל החלטות פזיזות. הירח הזה במזל אריה עלול להביא איתו כמה מאבקי אגו מיותרים, וכשהאגו מעורב כולנו יודעים שכולם מפסיקים… זמן להוריד את מפלס העויינות והחשדנות, ולהתפשר על מה שלא חשוב לכם באמת.

דלי

מיקומו של הירח היום בבית הזוגיות והיחסים מביא איתו קונפליקט מסויים בין המצוי לרצוי, ובין הצורך לפעול באופן סוליסטי לצורך לשתף ולחלוק. זוית פעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לירח לא עושה לכם חיים קלים: חשוב היום להזהר מניתוקים פתאומים, ומגישה תוקפנית כשאנשים מגלים אי הבנה או אטימות לצרכים שלכם.

דגים

הדגיג שייך הרי ליסוד המים, ולכן לא ממש קל לו כשהירח שוהה במזל אריה השייך ליסוד האש. אולי משום כך חשוב ביום שכזה להמנע מדרמות מיותרות, ולחפש תמיד את המכנה המשותף. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט וסולידי עם אנשים שמבינים ואוהבים אתכם כפי שאתם.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר ?

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן