תחזית יומית – יום רביעי 15 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 15/7

ירח בשור 120 יופיטר ופלוטו 60 נפטון

שמש במזל סרטן  120 נפטון 180 יופיטר (יציאה) 180 פלוטו (מדויק!) וסטורן (כניסה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (כניסה)

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה היום במזל שור המעשי, יוצר זוית הרמונית ליופיטר ופלוטו וזוית פרקטית לנפטון – חביב ומעשי למדי, כך זה נראה.

אבל..הזוית המשמעותית היום הפוכה לגמרי במהותה, והיא עלולה בקלות לטרוף את הקלפים ולהפוך את היום הזה לתוקפני אם לא ניזהר, ולהביא איתה כמה ויכוחים ועימותים לשולחן, ואם לא ניזהר עם האנרגיה הזו היא בהחלט עלולה לגרום נזק לאיזה קשר או שנים שיש לנו עם אחרים.

אני מדבר על זוית העימות בין השמש לבין פלוטו היצרי והכוחני.

הזוית הזו יוצרת קונפליקט בין שתי אנרגיה שלכל אחת מהן עוצמה משלה: השמש היא גרעין העוצמה של כולנו שמראה היכן ממוקדים הדברים, ופלוטו הוא כוכב יצרי וכוחני שניחן בגישה טוטאלית עוצמתית במיוחד: קונפליקט בין השנים האלה משול לקונפליקט בין השריף הותיק והטוב של העיירה, לבין אקדוחן כוחני ומטיל אימה, ממש ברחוב הראשי לעיני כולם.

הזוית הזו בעצם גורמת לנו לראות עין בעין את הצד העוצמתי של מי שנמצא ממול ולהחליט אם להתחבר אליו ולשתף איתו פעולה, או לתת לאגו שלנו עדיפות ולהכנס איתו לעימות על אמירת המלה האחרונה…

והתשובה – ממש לא מובנת מאליה.

גם אם אין אדם או ישות כוחנית מולנו, הקונפליקט הזה נמצא בתוכנו: עד כמה אני מוכן ללכת רחוק עם הצד העוצמתי שלי כולל המחיר שאני עלול לשלם על הצעד הזה? עד כמה אני מוכן לא לפחד מהעוצמה האישית שלי, כשאני רוצה להשיג מטרה שנמצאת ממול?

וממקום אחר – עד כמה אני באמת מחוברת לעוצמה שלי בכלל, זו שמורכבת הן משילוב של אינטואיציה, תחושות בטן, עוצמה אישית – וחיבור של כל אלה כדי ללכת עד הסוף למטרה שלי, תהא אשר תהא: בכל מקרה היא רק סיבה שעוזרת לי לחבר את כל החלקים שבי, ואז, כשאני מרגיש אחד, לגמרי אחד, לנוע קדימה ולכבוש את היעדים שלי, או להלחם על העקרונות שלי מול גופים שנמצאים מולי ומסרבים להכיר בכוחי, או..לממש רעיון דרך או אתגר אישיים שלי, וללכת עד הסוף עם הנסיון הזה, בלי לעשות חשבון על המחיר שאני עלול לשלם על העוצמה הזו, על האמת הזו שלי: ללכת עד הסוף.

האם זה מקרה כשהחלה הזוית הזו אתמול, התחילו ההפגנות בירושלים? הם גם היו שם לפני יומיים, אבל אז הם היו תחת זוית העימות בין השמש ליופיטר כוכב השפע, והפעם – תחת זוית העימות בין השמש לכוכב פלוטו העוצמתי והכוחני.

ומשום כך, דווקא הפעם, אפשר היה להרגיש את העומק שמסתתר מאחורי הדברים, מאחורי הקריאה הזו להתחבר לפלוטו של אחד אחד מאתנו, ולחוות את החיבור לקונפליקט קולקטיבי מול עוצמה פלוטונית ממסדית ומערכתית, וללכת, לפחות זמנית – עד הסוף, ועד כמה שאפשר.

האם זה אומר שמחר ומחרתיים שיגיעו הפגנות נוספות החווייה הפלוטונית הזו לא תגיע? לאו דווקא: זויות עם פלוטו פותחות דלת שנשארת פתוחה אם נחליט כך, שכן תחושת העוצמה הראשונית אינה נמחקת, אלא רק מתחזקת בהמשך.

אבל כאמור הקונפליקט הפלוטוני שמשי הזה נוגע לכל אחד מאתנו באופן אישי ובאיזה שטח בחייו שיבחר, וכל אחד יכול לשאול את עצמו ביום שכזה: באיזה שטח אני לא הולך עם הדברים עד הסוף? ומה כדאי לעשות כדי שזה ישתנה? ועוד שאלות ותהיות ומתחתן – הרצון לחוות את העוצמה האישית שלנו עד הסוף, ובאיזה שטח שנבחר.

נכון, זה נשמע קצת פומפוזי, וקצת אידיאליסטי מדי, וקצת מיופייף ובעיקר דרמטי – אבל זה אפשרי, חברים. טרסט מי. דפנטלי. מי כמוני יודע…

כן כן, מהמהם לעצמו האסטרולוג, מרוצה ממה שכתב. הם יבינו. ועכשיו, איפה הקפה שלי?

יום שכזה.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 15/7

טלה

זהו יום נוסף שעיקרו – מימוש תכניות והשקעת מחשבה בנעשה בחשבון הבנק שלכם, טלאים. כעת הזמן לסגור אוברדראפט להחזיר חובות ובעיקר להגדיר מחדש מטרות כלכליות לחודשיים הקרובים,

שור

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומאפשר להשלים תהליכי חשיבה ועשייה שהחלו אתמול. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות הקשורות לשבועיים הקרובים – זה בדיוק הזמן לכך, שוורים.

תאומים

לא ממש היום הטוב שלכם, תאומימים: הירח שוהה יום נוסף במזל שור, דברים קורים לאט ואפילו לאט מדי, מתעכבים או עולים על שרטון, וקצת קשה לכם עכשיו לפעול ולהפעיל. מה עושים? התשובה היא.. לא עושים. מורידים הילוך, נמצאים קצת לבד, ובעיקר נחים.

סרטן

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, סרטנונים. זהו זמן טוב לשדרג את התקשורת החברתית והחברית שלכם, לעשות דברים קצת אחרת, ובעיקר להשקיע קצת בקולגות מקצועיות ובחברים הכיטובים. בערב – יוצאים לבלות עם ידידים.

אריה

זוית מדויקת של עימות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין פלוטו היצרי והכוחני, עלולה להביא איתה ויכוחים חילוקי דיעות ואפילו עימותים עם סמכויות או עם אדם כוחני שנמצא ממול, או שאולי אתם הם אלה שלא יודעים לוותר? נסו לוותר על גישה שכזו. היא רק תזיק לכם.

בתולה

היום הזה מביא איתו גישה פתוחה ומאפשרת בתנאי שתסכימו היום לראות את כל התמונה, ולהסיק מסקנות בהתאם. ואכן, זה היום שבו אנחנו יכולים לקבל החלטות ארוכות טווח שמביאות איתן הארות חדשות ואסימונים נופלים, בתנאי שתסכימו לפעול באומץ ובנחישות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל תאומים הקליל והדינמי והתקשורת שלכם ממשיכה להיות כזו גם היום, אולם הירח שבמזל שור השייך ליסוד האדמה הפרקטי, מכריח אתכם לפעול באופן ביקורתי ופרקטי יותר ולא למסמס עשייה בעודף של מלים. היו כאן ועכשיו.

עקרב

הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשר לשתף בכנות ובאומץ את מה שעובר עליכם עם הפרטנרים שלכם. זוית עימות בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לעימותים: נסו לפתור אותם בדרכי שלום ועל ידי הבנת עומק של הצד השני.

קשת

עימות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין יופיטר כוכב השפע עדיין בסביבה, וכדאי עדיין להזהר עם תכניות פעולה גדולות מדי שעלולות לבלבל ולא לצאת לפועל. הירח במזל שור מכביד מעט והדברים קורים לאט: זמן לא לרוץ קדימה אלא לטפל בכל דבר באופן יסודי.

גדי

חזרתו של מרקורי לקצב רגיל במזל סרטן שממול מתרחשת בהדרגה, ומאפשרת שיפור ושדרוג תקשורת עם פרטנרים ובני זוג במערכות היחסים שלכם. הירח שבמזל שור מדגיש את הצד הרומנטי של הגדיים: זמן לצאת לערב רומנטי עם נפש אהובה,ולפתוח את הלב.

דלי

זמן טוב להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו דליים. נקיון יסודי התארגנות ביתית וארוחת ערב גדולה ומקרבת לבבות – זה בדיוק הזמן לכל אלה. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות גדול לבית ולמשפחה.

דגים

הדגיג שלנו התחיל לתקשר אתמול טוב יותר, והיום התקשורת שלו אפילו משתפרת יותר. זהו זמן טוב לתת למלים שלא ביטאתם בשבועיים האחרונים לצאת, ובגדול. שעות הערב יתאימו לחיזור עדין, ולמלים רכות במיוחד.

 

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר ?

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן