תחזית יומית – יום ראשון – 30 לאוגוסט 20

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

ראשון  30/8

ירח בדלי 150 שמש 90 אורנוס

שמש במזל בתולה 120 אורנוס

מרקורי במזל בתולה 120 אורנוס 180 נפטון (מדויק!)

ונוס במזל סרטן 180 פלוטו (מדויק!) 180 סטורן (כניסה) 120 נפטון

מרס במזל טלה 90 סטורן (יציאה) מאט הילוך

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

בשבוע שנחשב בעיני לאחד המתוחים ביותר שיש כעת,  אין ספק שהיום שפותח אותו הוא אולי היום המתוח ביותר השבוע, ונראה לי שכולנו הרגשנו שזה הולך להיות כך כבר בשבת.

ובאמת, שתי זויות עימות כל כך שונות זו מזו, שכל אחת מהן מפגישה כוכב עם איפיוניים אישיים עם כוכב שהוא סוג של כוח טבע, מרקורי מול נפטון וונוס מול פלוטו, מקצינות שתי אנרגיות שונות לגמרי, כמו סוג של חוף שבו שני זרמים משני כוונים שונים נפגשים באמצעו ויוצרים סוג של מערבולת שמסוכן להכנס אליה.

זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון מביאה איתה ערפול ובלבול מצד אחד, וזוית העימות בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי מביאה איתה קונפליקט כוחני בין הצורך בהרמוניה לבין הצורך לבטא את הרגשות הראשוניים ביותר הקשורים לאגו: שתלטנות, כוחנות, כעסים ותסכול. ועכשיו, לך תבנה מדינה עם שתי זויות סותרות שכאלה ששתיהן מגיעות למיקוד באותו יום עצמו!

אז מילא מדינה – היא כבר תסתדר. אבל מה עושים עם היום הזה שפותח את השבוע הזה?

או קיי – זה במקרו. נסתכל על שאר המרכיבים והפעם של המיקרו: ירח חברתי במזל דלי יוצר בנוסף זוית של מתח לשמש וזוית פעולה לאורנוס התזזיתי…מסתבר שגם בגיזרת המיקרו היום הזה לא שקט, בלשון המעטה…

אבל, זה עשוי להיות שקט לא רע אם נוכל לתרגם אותו נכון לעשייה.

והנה למה אני מתכוון: (ביום כזה – פרשנות חיובית, יאיר, חי יו בית! ? ) – זוית העימות בין מרקורי לנפטון מקשה עלינו לקבל החלטות פרקטיות בגלל מעורבות רגשית גבוהה, אבל היצירתיות שלנו עכשיו חזקה במיוחד: צירוף של יצירתיות אינטואיציה ותחושות בטן יכול להביא איתו יזמה יצירתית חדשה ומעניינת.

היזמה הזו, בצירוף הצורך לוותר על התסכולים והכעסים של הזמן האחרון בזוית של ונוס עם פלוטו יכולה ליצור הזדמנות למשהו חדש לגמרי  – רעיון, יזמה, סטרט אפ, מחווה, גישה – משהו שהבסיס שלו רגשי וההמשך שלו מעשי ובסופו של דבר יתממש דרך שתוף פעולה עם מישהו אחר, שהוא ייצג את הצד הנפטוני ואתם את הצד הפלוטוני – או להיפך…

אם לקצר – הרעיון הוא לנצל את הזויות האלה לטובתנו במקום להיות קרבנות שלה. ננסה להתמקד ביכולת שלנו למצוא לנו פרטנר שיסמל גישה נפטונית או פלוטונית ואנחנו את ההפוכה – שתוף שיוכל להביא איתו פירות נאים של שתוף פעולה כזה או אחר, כך שבמקום לחוות את הדברים ממקום של מגננה ננצל אותם למקום של יזמה ופעולה.

נשמע קצת מורכב, בעיקר כי שתי זויות עוצמתיות מגיעות לדיוקן ממש באותו זמן, אבל מורכב יכול להיות גם מעניין, ואפילו מאוד…

ולגבי הירח וזוית המתח עם השמש וזוית הפעולה עם אורנוס – עצבנות וחוסר שקט מול סמכויות ואפילו חוסר סבלנות לעצמנו מופיעים עכשיו, אבל… כל יזמה מעניינת יצירתית ובעיקר יוזמת יכולה לחבר את הכל ולאתגר אותנו מנטלית ובאופן טבעי – להפוך את העצבנות הזו לגישה חוקרת ומממשת רעיונות עם אנרגיה עוצמתית במיוחד.

ואיך אני יודע את כל זה? כי זה מה שאני עושה בעצמי עם הזויות האלה: מאתר אותן כבר מראש, מוצא לי אתגר שעלה על שרטון לאחרונה או שלא התממש, וכשהין בשטח – עוסק דווקא בו.

פעמים רבות זה מצליח, או לפחות מנטרל את הצד העצבני וההרסני בזויות המתח לטובת אנרגיית עשייה פוריה.

וזה – אפשרי. טראסט מי.

 

@

 

זה ללא ספק שבוע מורכב במיוחד שמצריך גם סרטון וידיאו מושקע במיוחד כדי לעבור אתכם ביחד את השבוע הזה..

הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

 

ראשון 30/8

טלה

הירח הדליי פותח את השבוע מבחינתכם באופן חברתי במיוחד. זהו זמן לקחת את האנרגיה העוצמתית של סוף השבוע ולתרגם אותה היום להרחבת המעגלים החברתיים שלכם, כולל המעגלים המקצועיים עם הקולגות שלכם. זמן טוב להתיידד מחדש עם העולם, ועדיף – עם חיוך..

שור

זה היה אמור להיות היום האמביציוזי של השבוע מבחינתכם עם הירח בבית הקריירה, אבל דווקא היום ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מדויקת של עימות עם פלוטו היצרי, וביומיים שלושה הקרובים חשוב להזהר מאוד ממאבקי כוח ואגו, ותגובות קיצוניות כשאתם מאבדים שליטה. שמרו על עצמכם, ועל תכנסו לריבים ועימותים.

תאומים

על פניו זה נראה כמו היום המעורפל והמבולבל של השבוע, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם יוצר היום זוית מדויקת של עימות עם כוכב נפטון הרגשני, והמעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה לפגוע בריכוז בפוקום ובדיוק שלכם. החלטות הקשורות לנושאי חומר וכספים – עדיף לדחות לאמצע השבוע, אם אפשר.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי ומדגיש את הצורך שלכם להתנהל היום בזהירות מכסימלית. זוית המתח של הירח לשמש וזויות הפעולה שלו לאורנוס רק מקצינים את הסיכון, ומגדילים את הצורך להזהר בכבישים ובדרכים, ולהמנע מהחלטות פזיזות הקשורות לחומר וכספים בחייכם כעת. קרפול!

אריה

הירח שוהה לו היום ומחר בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, אריות. המיקום הזה מאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, לשדרג את הטעון שיפור, ואולי גם לפתוח את השבוע במחשבה על שותפות שתהיה יעילה עבורכם מול אתגרים גדולים במיוחד. שווה מחשבה…

בתולה

זוית של עימות בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין נפטון הרגשי עלולה קצת לבלבל ולערפל אתכם, ולשנות סדרי עדיפויות. הכל הופך רגשי ואפילו רגשני כעת, לפחות לכמה שעות, וכדאי להצמד ביום שכזה לפרטים הקטנים, ולדבוק בלו'ז שקבעתם להיום. השמש ומרקורי ממשיכים להעניק לכם עוצמה וקסם תקשורתי.

 מאזניים

על פניו זה נראה כמו היום הטעון והתוקפני של השבוע, מאזנאים. זוית העימות בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין פלוטו היצרי מגיעה היום לדיוקה, וחשוב מאוד להזהר מפרשנויות מוטעות של דברי אחרים, ובעיקר להמנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי בהחלטות שלכם. הפתיל שלכם קצר במיוחד כעת: חשוב לא לקלקל קשרים יפים בגלל תגובה קיצונית. המנעו מהוצאת כספים שלא לצורך היום, מאזנאים.

עקרב

זוית פעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להקצין עכשיו תגובות ביחסים קרובים ורחוקים, ולהביא איתה יום טעון וחסר פרופורציות מבחינה רגשית. מצד שני זהו זמן מצוין לדבר על דברים שלא דיברתם עליהם זמן רב: כעסים, תסכולים, ומה שמפריע לכם באמת, מתחת לפני השטח. זמן לדבר על מה שבאמת חשוב לכם, ועד עכשיו החזקתם בבטן.

קשת

גם השמש וגם מרקורי שוהים היום בבית הקריירה שלכם, ומספקים דרייב חזק לפעולה ועשייה.  הירח הדליי שוהה בבית התקשורת שלכם, ומשלים את סט הכלים שלכם שיכול לעזור לכם דווקא היום לקדם את מה שחשוב לכם, דרך יזמה תקשורתית ותקשורת אסרטיבית: זמן להגדיר מטרה – ולצאת למימושה.

גדי

הירח שוהה היום בבית החומר והכספים שלכם, והופך את היום הזה למעשי במיוחד. ביחד עם השמש ומרקורי שנמצאים במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, אתם יכולים היום לקדם יזמות גדולות באמת באופן פרקטי, כשונוס במזל סרטן ממול מאפשרת לכם להשקיע במקביל גם בתחום הזוגי ובמערכות היחסים שלכם. זמן מצוין להעביר הילוך, ולרוץ קדימה.

דלי

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, הירח עובר לו למזל שלכם, והקסם הדליי חוזר בהדרגה ביחד עם היכולת שלכם לקדם דברים שחשובים לכם. יום מצוין לפגישות החשובות של השבוע עם אנשים שאיתם אפשר להתייעץ, לקבל משוב או תמיכה, ולרוץ ביחד איתם לעשייה משותפת. בערב – דייט מקסים, אם הלב הדליי המיוחד עדיין פנוי..

דגים

יש לא מעט תכניות לפתיחתו של השבוע הזה, אבל מיקומו של הירח במזל דלי וזוית העימות בין נפטון שליט המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת, ממליצים על זהירות מיוחדת היום בכל מה שקשור ליזמות חדשות והוצאת כספים. זהו יום של השארות מאחורי הקלעים, ודחיית החלטות מעשיות הקשורות לכספים לאמצע השבוע, או לשבוע הבא.

ולמרות הכל – יומקסים!

מיאיר ?

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן