תחזית יומית – יום ראשון 12 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

ראשון 12/7

ירח בטלה צמידות מרס 90 מרקורי 60 סטורן

שמש במזל סרטן  60 אורנוס 120 נפטון 180 יופיטר (כניסה)

מרקורי  בהילוך אחורי מתחיל לעצור מחר קדימה במזל סרטן  90 מרס (יציאה)

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הבוקר הזה נפתח בעוצמה: הירח בצמידות למרס במזל טלה מביאים איתם ים של אנרגיה לא מרוסנת, וזוית פעולה בינם לבין מרקורי כוכב התקשורת מראה שאם לא נזהר במלים שלנו – עלולים להווצר קצרים בתקשורת.

את האנרגיה הלוחמנית הזו יכולנו להרגיש כבר מאתמול בערב, אבל לממש אותה כשהיא עדיין בהילוך האחורי ועוד בעצירה של מרקורי לקראת ההילוך הקדמי היתה שגיאה, וחלק מהעוצמה והאימפקט של כל זה התבזבז לריק. 

לכן חשוב בבוקר הזה וביום הזה בכלל לתעל בחכמה את האנרגיה הזו כדי שלא תצטבר לה ותהפוך לוחמנית עצבנית חסרת שקט ובעיקר מקלקלת יחסים בגלל פרשנויות מוטעות או חוסר סבלנות וסובלנות, ובעיקר כדאי להמנע היום מפטפטנות יתר, עם המרקורי הזה, שגם היא יכולה לעצבן לא מעט.

אבל אין ספק שהאירוע המשמעותי היום הוא חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, אחרי שלושה שבועות של זיגזג מעצבן בין החלטות שעולות מתבטלות וחוזרות שוב, ביטולי פגישות, תיקונים של כלי אלקטרוניקה וחשמל, אי הבנות מעצבנות עם בני משפחה, וחברים שלפני עשרים וחמש שנה נפרדתם ופתאום מגלים אתכם בפייס: היי יאיר.. כן, זה אשכרה קרה לי עם חבר… מעניין.

אבל הבוטום ליין של היום הזה הוא שהדברים לא חוזרים לעצמם צ'יק צ'ק גם כי המדובר בתהליך אם כי קצר, וגם כי לוקח זמן למרקורי להחזיר את עצמו לקצב הדברים שהיה בהם לפני שפרץ להילוך אחורי.

אז מה מאפיין את היום הזה ואיך בעצם להתנהג איתו ובו? בסבלנות. כל גוש האנרגיה הזה נמצא שם באוויר, אבל בדיוק כמו הענן הזה שטוענים את הדברים שלנו מהטלפון עליו, הוא צריך סיסמה ונקודות גישה ואפשרויות תרגום למעשית, כדי שלא נסבול מההיפר הזה או סתם נבזבז אותו על שטויות כמו טכסטים זועמים בפייס הקשורים לביבי או להפגנה של אתמול או למסיכות המעצבנות… די! מה באמת חשוב לכם לעשות היום? עצמו רגע עינים, אתרו את המשהו הזה, ו.. אם אתם לא צריכים לעשות שיחה דחופה בקשר לזה, נסו להתנתק מהמסכים לשעתיים שלוש.

זה אפשרי, זה רצוי, וזה אפילו יעזור לכם להתמקד במה שחשוב באמת בלי הדבר הנורא הזה שרץ לנו כל הזמן מול העינים ונקרא – הסחות דעת.

כן, הסחות דעת וטייס אוטומטי הם האויבים שלנו שאנחנו משתמשים בהם כדי לא להרגיש אשמים על כך שאנחנו בורחים, אבל אעסוק בזה בזמן אחר. כרגע – פשוט לאתר מקום באחד המעגלים בחיינו שזקוק ממש עכשיו להשקעה אנרגטית עוצמתית ממוקדת וקצרת טווח: לאתר, להגדיר, ו..שלאק!

כן, שלאק, גם אם זה אומר שצריך לא לעשות משהו פיזי אלא פשוט להתמקד ולנקות מסביב למטרה האמיתית שלנו את כל מה שקשור לפחדים שעוצרים אותנו או לאימפוטנטיות שגורמת לנו לדחות אותם אחרי הקפה ואחרי מחר ואחרי בכלל..

ואם נצליח לעשות את זה, אפילו רק את זה מכל שאר המעגלים היום שמסתובבים בקצב קצת מהיר יותר דורשים ים של צומי ומרוקנים אותנו בקלות כזו – היום הזה לא התבזבז לריק.

לאתר, להגדיר, לבצע.

במקביל נוכל להרגיש היום כבר את הכניסה לזוית העימות בין השמש ליופיטר שממול ואת המרחבים שהיא מביאה איתה… אבל זה כבר יחכה למחר: היום – הירח ומרס. קדימה.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה למזלות?

 

ראשון  12/7

טלה

השבוע נפתח כשהירח שוהה לו במזל שלכם, מה שאומר – ברגל ימין, וחזק! זהו יום עם קסם אישי ונוכחות עוצמתית שמתאים למימוש תכניות שכבר יומיים שלושה אתם הולכים איתן בראש.. יזמה, טלאים!

שור

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום ומחר, שוורים: הירח הזה שבמזל טלה דורש מכם קצת יותר מדי אקשן ומהר, והשור שלנו לא בנוי לאנרגיה שכזו: עדיף להשאר היום מאחורי הקלעים, ולא לפעול בקדמת הבמה. את הפגישות של השבוע תכננו לשלישי ורביעי.

תאומים

הגיע הזמן לנוע קדימה, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם עובר היום להילוך רגיל, והגיע הזמן לעשות רשימת נזקים של שלושת השבועות האחרונים – כל מה שאיבדתם והתקלקל – ולחשוב איך חוזרים לתלם.. שבוע שמתחיל מעניין.

סרטן

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז האקשן, סרטנונים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, והשבוע נפתח באופן אמביציוזי מבחינתכם. זהו זמן טוב להזיז דברים, אבל להזהר מהצמידות של מרס עם הירח: רגישות ופגיעות יתר עלולות לגרום לריבים מיותרים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נהנית מהאנרגיה העוצמתית של הירח במזל טלה, ונכנסת לאט אל תוך זוית העימות עם כוכב יופיטר: הגיע הזמן להתמקד באתגרים גדולים ומשמחים, אריות!

בתולה

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית ולא לקחת סיכונים, בתולות: הירח ומרס שנמצאים עכשיו במזל טלה עלולים לגרום לכם להגיב באופן קיצוני, ולקלקל יחסים יפים. חשוב במיוחד היום לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, גם בנושאי כספים.

מאזניים

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, כשגם הירח וגם כוכב מרס נמצאים בבית הזוגיות והיחסים שלכם עכשיו. כעת הזמן לפעול באופן משתף וזוגי, להיות קשובים לפרטנרים שלכם, ואם הלב פנוי – לצאת לדייט מסעיר…

עקרב

התחום המקצועי מצריך היום ומחר נוכחות מוגברת ועשייה ממוקדת מטרה, עקרבים. זהו זמן טוב למקד את כל הכוחות במטרה אחת, לפתוח דלת שעד כה היתה סגורה בפניכם, או להתניע מחדש אנרגיה שהיתה עצורה בזמן האחרון. השאר – תלוי בכם..

קשת

ירח טלאי מדגיש את כל מה שקשור לצד היצירתי שלכם, ולצורך בביטוי אישי. זהו זמן טוב להשקיע במה שבאמת מרגיש ומלהיב אתכם, ואם זה מצליח – ללכת עד הסוף. יזמה מקצועית או יצירתית – זה בדיוק הזמן.

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל האנרגיה שלכם כעת היא בעיקר ביתית ומשפחתית. גם הירח וגם מרס במזל טלה מצביעים על צורך לפעול בשתוף פעולה עם בני הבית, אולם אל תתפלאו עם הרוחות מעט סוערות היום כשדברים יוצאים משליטה… סבלנות.

דלי

המלים שלכם משמעותיות במיוחד בפתיחתו של השבוע, דליים: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, והדלי שלנו יכול להזיז דברים בעיקר אחרי שהגדיר באופן מדויק – ובמלים – לאן איך ועם מי הוא רוצה ללכת. זמן טוב לשכנע, וגם לעמוד בהצלחה מול קהל.

דגים

נושאי חומר וכספים מעסיקים אתכם במיוחד בפתיחתו של השבוע הזה, דגים. כעת כשמרקורי מתחיל לנוע שוב קדימה אפשר גם להתחיל לבנות תכנית כלכלית חדשה לטווח ארוך. זמן לסגור אוברדראפט אם אפשר, להחזיר חובות, ולחזור לאיזון.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן