תחזית יומית – יום חמישי 2 ליולי 2020

 

אז… מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 2/7

ירח בקשת 120 מרס 60 סטורן

שמש במזל סרטן  צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים .120 סטורן 60  מרס

מרס במזל טלה 60 סטורן

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .האם מסמל את הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי   

כל הלילה זחל הירח במעלה מזל עקרב מעל הלופוס לכוון מזל קשת (למעלה בקצה התמונה) זה היה לילה ארוך. מזל עקרב הנוקש והעויין התיש את הירח הרגיש שלנו… יומיים במזל הזה הספיקו לו כדי להבין שהוא זקוק לאור שמש, והרבה ממנו. אור שמש חזק, צלול, בהיר…

רק בבוקר הוא סוף סוף הצליח להגיע אל הגבול, סחוט ועייף, עדיין הכובד של העקרב על כתפיו, עבר למזל קשת, והגיע אליו, אל האור.

אבל כעת, בבוקר הזה, אחרי כל האנרגיות האלה שהוציא בלילה – ורבים מאתנו שהיו ערים בלילה הרגישו זאת – הוא כבר מותש. נכון, זהו בוקר אקטיבי ואסרטיבי, אבל כדי להגיע אליו בפול ווליום ובשיא העירנות  ולא לעשות שגיאות בשיפוט – צריך לזחול קצת, לטעון עוד קצת מצברים,ולהרים ראש מנצח לקראת הצהריים.

 

 

אז.. הירח נמצא סוף סוף במזל קשת, והוא יוצר זוית פרקטית לסטורן והרמונית למרס, ובעצם רומז שהיום הזה לא כל כך גרוע, אם רק נצליח להתמקד במה שחשוב לנו באמת, שזה אומר להגדיר את זה במדויק – שזה אישו בפני עצמו – ו… לבצע. כן כן.

ואם נזכור שגם ונוס הולכת קדימה ומתחילה להרחיב שוב את הלב, ומרקורי מתאושש מהפגישה עם השמש, נועץ מבט מאוהב בגבה המתרחק ומקלל בשקט על כך שהיה פסיבי ואיבד את המלים ואפילו את הפרחים לא נתן, והוא נודר נדר שבפעם הבאה שהם נפגשים – אין מצב שזה יהיה רק קפה..

אבל אז הוא חושב רגע, מה בעצם שמש שכזו שהכל סובב סביבה ובלעדיה אין חיים לכל כך הרבה יקומים יכולה למצוא בי, במרקורי הקטן, בצרצר שמדי שלושה חודשים יוצא לגלות של שלושה שבועות ברברס ומנגן הכל הפוך?…

ומכיון שבמזל סרטן ממילא הכל כל כך רגשי ורגשני ואבוד, אז גם מרקורי שלנו מוצף בקלות, ולמרות כל האקשן שמסביב – הוא ואיתו גם התקשורת והחשיבה והאסוציאציות שלנו – רגשניים ונוסטלגיים וקצת אבודים מול פסטיבל הקורונה ששוב מאיים להציף את כולנו, ורק הזכרון של ה 12 ביולי, אז יצא סוף סוף לחופשי מהילוכו האחורי ויחזור לעצמו, מעודד אותו ובעיקר את מי שביטל פגישות ואיבד מפתחות ושכח סלולרי והמחשב שלו התקלקל והווייז נעלם לו בדיוק באמצע הדרך – כל אלה צריכים לחכות רק עוד עשרה ימים שכל השיט הזה יגמר.

ופתאום זה לא נראה נורא כל כך…

אגב – שמעתם חדשות? היום היתה אמורה להיות ההודעה על הסיפוח… איזה סיפוח ואיזה נעליים :-.) מי קובע תאריך לסיפוח כשמרקורי ברטרו? חחח אם טראמפ או ביבי היו עובדים עם אסטרולוג הכל היה נראה אחרת לגמרי. אבל האגו טריפרים האלה הרי יודעים הכל, לא? מזל שלנו… טראמפ בטח היה מפטר את האסטרולוג אחרי חמש דקות, ושרה היתה מגרשת אותו עם המגב… אם נשווה את זה לימי הבינים אז היו כורתים את ראש האסטרולוג אם היתה תבוסה במלחמה, אז יצאנו בזול 🙂

רגע, איך קוראים לתהליך הקצר הזה?חשבון נפש. זעיר, קטן, אפילו קטנוני, אבל חשבון נפש כוכבי פאר אקסלנס שבסופו – אפשר בכל זאת לחוש באופטימיות שחוזרת. כן כן.

 

ולמי שלא ראה את הבליינד הדייט הקוסמי הגדול אתמול

אז הנה הוא – 

הבליינד דייט הגלקטי הגדול בין השמש למרקורי!

ואל תשכחו להירשם כמנויים..

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 2/7

טלה

ירח קשתי מביא איתו אנרגיה טובה סוף סוף אחרי יומיים וחצי מתישים למדי שבהם שהה לו הירח במזל עקרב, והאט את הפעילות שלכם. כעת אפשר לחזור לתלם בגדול: פגישות חשובות ויזמות מעניינות – היום ומחר.

שור

הירח הקשתי קצת מהיר מדי לשור האיטי והסבלן, והתוצאה – יום שעיקרו ריצה אחרי דברים שמתרחשים במהירות רבה מדי, אלא שלכם אסור להסחף אחר הקצב הזה, שוורים. המנעו מהחלטות פזיזות בכל מחיר.

תאומים

הירח עובר היום לבית הזוגיות והיחסים שלכם, אבל התאומים שלנו שעסוק בהילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם במזל סרטן הרגשני, חייב להשקיע היום בשיחות עומק ובירור כדי לפתוח דברים ולדבר על הכל. קדימה.

סרטן

מזל סרטן שייך ליסוד המים הרגשי, אבל כששליט המזל שלכם שוהה במזל קשת השייך ליסוד האש נוצר קונפליקט בין המצוי לרצוי, ובין הצורך לפעול לתחושת הבטחון והשקט שאתם זקוקים לה כעת. חשוב לפעול בקצב שלכם, ולהזהר בכבישים, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל סרטן הרגשי, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה בכל נושא ונושא ומצבי הרוח משתנים במהירות. הירח הקשתי מביא איתו טאץ' מלהיב ואפילו רומנטי: תנו לרגש לדבר, ובעיקר – הקשיבו לו.

בתולה

אחרי יומיים תקשורתיים הגיע הזמן להשקיע בבית, ובבני הבית. הירח עובר למזל קשת המאכלס את בית המשפחה שלכם, והקשת ההרפתקן נאלץ להשקיע בבית ובסביבתו. זמן לארגון סדר ונקיון, ו..לבילוי ביתי.

מאזניים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום, מאזנאים. כעת, כשהירח שוהה בבית התקשורת שלכם וונוס שליטת המזל שלכם סוף סוף הולכת קדימה, הגיע הזמן לקרוא את עצמכם לסדר, אישית ורגשית. זמן לדבר, והרבה…

עקרב

אחרי יומיים וחצי ששהה במזל שלכם, עובר לו הירח למזל קשת המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, עקרבים. כעת הזמן להוריד לרגע הילוך, ואת כל האנרגיה שקיבלתם ביומיים האחרונים ליישם באופן מעשי: זמן לא לדבר עכשיו, אלא לקבוע עובדות בשטח.

קשת

לא ממש הייתם במיטבכם ביומיים האחרונים, ובצדק: הירח הזה במזל עקרב היה באמת מתיש למדי, אבל כעת חוזר לו הירח למזל שלכם, הקסם האישי חוזר בהדרגה, ואיתו גם החיוך. זמן מצוין להגדיר מחדש מטרות והיום ומחר לצאת לאקשן, קשתים. גו גו גו!

גדי

יש לא מעט רעיונות ותכניות ליום הזה, אבל האמת היא שדווקא היום כדאי לעשות קצת פחות, ו..לנוח יותר. הירח הקשתי מדגיש בעיקר את היכולת שלכם לפעול היום מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. תכניות ויזמות חדשות – דחו כבר לשבוע הבא, גדיים.

דלי

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שהיום הזה מתאים בעיקר לתקשורת איתם, דליים. כעת הזמן להתחבר מחדש לחברים הותיקים, להרחיב את המעגל החברתי שלכם בחבר חדש אחד או שנים, ובערב – לצאת לבלות עם כמה חברים. אל תשארו בבית…

דגים

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז האקשן היום, דגיגים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, וזהו זמן טוב לסיים את השבוע בסופר אקשן, בדרייב מטורף של עשייה, וביזמה חדשה אחת לפחות שתריץ את הדמיון שלכם. אז… למה אתם מחכים?

אז.. יומקסים

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן