תחזית יומית – חמישי 28 למאי 2020 – ערב חג השבועות

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  28/5

ירח באריה 60 ונוס

שמש במזל תאומים 120 סטורן 90 מרס (כניסה)

מרקורי במזל תאומים צמידות ונוס (יציאה) 90 נפטון (יציאה)

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה במזל אריה ויוצר בעיקרון רק זוית אחת והיא פרקטית מאוד עם ונוס, אלמנט שמחבר בין שני המיטיבים שלנו ומביא איתו צוות רגשי מתוק לערב החג הזה.

האמת שאי אפשר היה לצפות ליותר מזה בערב חג מבחינת הירח שמסמל בית, משפחה ואפילו נפש והתנהלות ביומיום: הצירוף הזה של הירח עם ונוס מדגיש את היכולת שלנו להפוך את היום הזה, חמישי, ליום מקסים במיוחד, ואת ערב החג הזה לסמלי כמקום שבו אנחנו יכולים להשתחרר קצת מהכבלים שנכרכו סביבנו בחודשים האחרונים, ולהביא דיאלוג פתוח משחרר ובעיקר רגשני ושמח לערב הזה.

כאילו להשלים את האפקט הזה – מרקורי כוכב התקשורת בשמים עדיין כמעט צמוד לונוס הרגשית, צמידות שמחברת לנו קסם – למלים, ומאפשרת לנו לנהל שיחות הנוגעות ממש בלב, ובימים שכאלה כולנו יודעים עד כמה זה, ביחוד זה, חשוב.

אולם, ההשפעות הבעייתיות של השבוע עדיין בסביבה: כוכב מרס במזל דגים יוצר מצבי רוח קיצוניים ואפס אנד דאונס לא צפויים, והשמש בזוית פעולה מתמשכת למרס יוצרת גם היא סוג של מרמור שקט וטאץ' עצבני מתחת לפני השטח, שעלול לגרום לנו להתפרץ בפתאומיות כשדברים יוצאים משליטה, ופה ושם הם אכן יוצאים..

לא נשכח גם את הילוכה האחורי של ונוס שצובע את כל התקופה הזו – כולל החג הזה – בצבע מוזר וייחודי, חלקו נוסטלגי – גם בגלל פסטיבל הקורונה המתמשך – במשפטים סטייל דברים לא יחזרו לעצמם מעכשיו הכל יהיה אחרת ואיזה כיף היה החג פעם ועוד ועוד, וחלקו עטוף במסך של אי ודאות ודאגות כמעט בכל מישור אפשרי, ומונע מאתנו ליהנות בגדול מעוגת הגבינה הקלאסית של החג הזה (אישית מעדיף את זו עם הפירורים, האמת, אלא אם אצליח להתאפק..)

כן החג הזה, ובעצם כמעט כל חג בזמן האחרון, נחגג לו מתוך אווירה אחרת, מהולה במצוקה פחד או ודאות ונוסטלגיה דביקה, שמכריחה אותנו להתנהג הפעם אחרת, ובמקום להפגש פנים אל פנים ברצף המוכר להפעיל קצת יותר את הזום הטלפון ותחושת הבידול והניכור הקלילה שהתרגלנו אליה והאמת – אפילו קצת התמכרנו, תודו…

אולי משום כך את החג הזה הייתי מציע לכולנו לחגוג עם מי שלא חגג באמת בתקופה האחרונה, להיות שם עבור הבודדים שבינינו, ועבור אלה שהבידוד נכפה עליהם ולקח קצת משמחת החיים והאופטימיות הבסיסית שלהם.

לכן גם החלטתי שאקפוץ לאמי ואחגוג איתה את החג הזה, ואפילו אביא לה פרוסת עוגת גבינה של פעם מהסוג שסבתא שלי – אמא שלה – היתה עושה, אם כי אני בספק אם אצליח למצוא כזו.. אבל בהחלט אנסה.

אז.. ערב חג חיובי ואופטימי לכולנו, וכשנחתוך את העוגה נודה בלב גם לירח ולוונוס שעושים לנו חג טעים ומלבב, ואם נסתכל זמן ממושך למעלה נוכל לראות אותם גם שם, חוגגים בלבן, גבוה מעלינו..

אז… חקשמח ומבדח!

מיאיר :-.)

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות בערב החג ובחג? הורוסקופים חמישי-שישבת

טלה
הירח שוהה בחמישי במזל אריה, ומביא איתו יום מלהיב שבו אפשר בשקט לרקום כמה תכניות שמחות לבילוי, ואת החג עצמו – לחגוג עם אנשים אוהבים. אולם הירח הבתולי בשישי ושבת מצביע על צורך להתארגן מחדש, ים של סידורים ומחויבויות צץ לו פתאום, וזהו זמן טוב להשלים פערים מבחינה חברתית, להחזיר ידידים מהעבר לחייכם, ולהשקיע במדורת השבט שלכם. בסופו של יום – שלושה ימים של אקשן, לא תמיד מה שתכננתם, אבל בהחלט יש סיפוק בסופו של דבר אם באמת השקעתם מעצמכם ביחסים עם אחרים.

 

שור

בית ומשפחה – זה הנושא העיקרי בחמישי הזה, מה שאומר שהחג הזה מבחינתכם הוא בעיקר חזרה הביתה, אל הבסיס והשורשים. זמן לחגוג עם המשפחה הקרובה ועם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם, ולהרגיש שוב ביחד. בשישי ושבת האנרגיה משתנה: זהו זמן מצוין לבלות ליהנות ובעיקר לפתוח את הלב… הירח שוהה בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, וזהו זמן מצוין להחזיר את האהבה לחייכם, בין אם המדובר באהבה זוגית או משפחתית. הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם מאותת שלמרות הרצון הטוב והצורך לחזור לשגרה, חייבים לסגור מעגלים שמיצו את עצמם לפני שממשיכים לפתוח הלאה מעגלים חדשים.

 

תאומים

תקשורת – זו מלת המפתח של מזל תאומים, וזו גם מלת המפתח של חמישי שבו הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, והופך את היום הזה לתקשורתי במיוחד.  טלפון זום טבלט מחשב ושיחות מלב אל לב – זהו יומן של המלים, תאומימים. בשישי ושבת האנרגיה כבר שונה: אחרי שבוע מתיש, הגיע הזמן להשקיע בבית ובמשפחה. כעת הזמן לארגן מחדש את הבית וסביבתו, ובעיקר להשקיע בחידוש קשרים עם בני המשפחה, בעיקר עם קרובים רחוקים שקצת נעלמו לכם בזמן הקורונה: להרים טלפונים – ולהפגש.

 

סרטן

החמישי הזה הוא יום לפינוקים, סרטנונים: כעת הזמן לארוחות גדולות, לפינוקים קטנים, למוסיקה טובה, ולסדרות טלביזיה שמזמן הקלטתם ועכשיו הזמן לראות, אם החלטתם להשאר בבית. בשישי ושבת הירח עובר לבית התקשורת שלכם, והסרטנון הביתי שלנו סופסוף יוצא מהבית וקצת יוצא גם מעצמו כדי לפגוש אנשים שמזמן לא ראיתם, חברים שאיתם כיף לטייל ביחד, ושיחות עומק  ונפש עד השעות הקטנות תוך ניקוי משקעים רגשיים שאספתם בבטן ועכשיו הזמן להוציא. זמן לדבר – והרבה…

 

אריה

נראה שחמישי הוא היום שלכם, אריות. הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, והכיוון שתבחרו היום הוא זה שיהיה הדומיננטי בשלושת הימים הקרובים. זהו זמן מצוין לקבל החלטה ולבצע, למרות שהאנרגיה בשישבת תהיה קצת שונה. אבל האריה  תמיד מכתיב את הקצב… אז בחמישי מחליטים – ובשישבת מבצעים, כשהירח שוהה לו בבית המעשי שלכם. זמן מצוין לקניות אם משהו פתוח, לטיולי שטח ב 4X4 ולטאץ' הרפתקני שהרבה זמן לא היה לאריה שלנו. זמן טוב לתת לגוף שלכם להרגיש קצת את האוויר שבחוץ, ולפגוש בכיף נופים אחרים. זה יעשה לכם טוב, אריות.

 

בתולה

נראה שבחמישי הזה אתם לא ממש במיטבכם, בתולות. הירח הזה ששוהה במזל אריה מכריח אתכם להוריד הילוך, וזה בעצם לא רע כל כך להתחיל את ערב החג הזה בהילוך ראשון, ולסיים אותו בהילוך רביעי…אז בחמישי – מורידים הילוך, ונחים לקראת הסופ'ש הזה שדווקא בו תהיו במיטבכם, ולכן כדאי לאסוף כוח לקראתו, ולא להתחיל לעייף את עצמכם כבר בחמישי.  טיול רגלי ארוך במיוחד, מסיבה טובה באמת וביקור חברים – כל אלה מתאימים מאוד לשישי ושבת, ובעיקר ביקור במקום שבו מזמן לא ביקרתם, ומתחשק לכם להעביר את החג בו עם עוגת הגבינה שהבאתם מהבית… חקשמח!

 

מאזניים

פרק הזמן הזה לא ממש מוצא אתכם במיטבכם עדיין, מאזנאים, ובצדק: ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי, וזהו זמן שמתאים בעיקר לסגירת מעגלים ולא לפתיחת חדשים. החמישי הזה הוא יום חברתי במיוחד, ולכן כדאי להשקיע בחברים מכרים ידידים וקרובים, לבקר אותם או להזמין אותם אליכם, ולחדש קשרים. שישי ושבת לעומת זאת יתאימו למנוחה, אחרי שבועיים לא קלים שדי התישו אתכם, האמת. זמן טוב להיות קצת לבד, להתחבר לעצמכם, להתבונן בדברים מבחוץ, ולראות את כל מה שהקלטתם בשבועיים האחרונים ולא יצא לכם לראות..

 

עקרב

נראה שהחג הזה מוצא אתכם בדיוק במקום בו אתם יכולים ליהנות ממנו, ובגדול. הירח באריה בחמישי שם אתכם במרכז האקשן, ואת אור הזרקורים הזה כדאי לנצל כדאי לבלות ערב חג מקסים באווירה קצת שונה, ולהפוך את החג הזה לחג השחרור מהקורונה וממה שעברתם בחודשים האחרונים. בשישבת פעיל במיוחד הצד החברתי שלכם, וזהו זמן לבלות אותו עם ידידים בצימר במקום ירוק או עם חברים שמזמן לא ראיתם וגרים רחוק, והגיע הזמן לבלות ביחד. בכל מקרה, אל תשארו בבית.

 

קשת

הקשת ההרפתקן מקבל מענה הולך בדיוק כשהוא צריך אותו: הירח הזה במזל אריה בחמישי הוא בדיוק המקום שבו אפשר להחליט שאת שלושת הימים הקרובים מבלים בטבע או לידו, והופכים את החג הזה להרפתקני במיוחד, כמו שהקשת אוהב. אבל אם לקשת יש מחויבויות שמונעות יותר מדי טבע ונופים חדשים, כדאי לפחות להכיר חברים וידידים חדשים בסדנאות שונות או במפגשים שמחים, ולהעשיר את המעגלים החברתיים שלכם באנשים שמחים מהסוג שהקשת יכול לצאת איתם לטיול, וליהנות בגדול.

 

גדי

לא ממש היום הטוב של השבוע, החמישי הזה, ולכן כדאי להזהר בו במיוחד. דווקא היום כדאי להתמקד בארגון וסדור הבית, ובחזרה לשקט שלכם, לפני שיוצאים שוב להרפתקאות של העולם. הירח הבתולי של שישבת מביא איתו את הצורך לפגוש לנופים חדשים, ולהכניס רוח רעננה לעולמו המוקפד של הגדי שלנו. זמן טוב לנסיעות ארוכות במיוחד, אפילו לנופש קצר בחו'ל קרוב, ולו רק כדי לשנות את האווירה ואת מצב הרוח שלא היה אופטימי במיוחד לאחרונה.

 

דלי

החמישי הזה מתאים בעיקר לבילוי בשנים, דליים. מיקומו של הירח שם את הדגש על היכולת שלכם ליהנות בעיקר מהקשר הזוגי שלכם, ללא מעורבות רגשית נרגשת עם חבורה של אנשים בחג הזה. מבחינתכם החג הזה השנה הוא אינטימי וזוגי במיוחד, בגלל מיקומו של הירח. גם אקס או אקסית מיתולוגיים יכולים לבוא עכשיו בחשבון, כשהזכרונות מציפים. מיקומו של מרס עלול להביא איתו עצבנות ואי שקט: נסו לא לריב עם אנשים קרובים. מקבץ הכוכבים במזל תאומים שמים את הריגוש והרומנטיקה במרכז תשומת הלב, בסוף השבוע…

 

דגים
שהותו של הירח במזל אריה בחמישי מדגישה את הצורך להפוך את היום הזה ליום הסידורים הגדול של הזמן האחרון כדי לארגן מחדש את כל מה שהצטבר ומעיק עליכם. מחויבויות חברתיות או משפחתיות – זה הזמן להתמודד איתן, ולהיות שם עבור מי שזקוק לכם. מקבץ הכוכבים במזל תאומים השבוע עדיין מדגיש את הצורך בנוכחות ביתית ומשפחתית, אבל הירח שממול בשישבת רומז שזוגיות ויחסים הם האישו עכשיו: נצלו את הזמן הזה כדי לנקות משקעים רגשיים ולפתוח דף זוגי חדש, או…צאו להיכרות חדשה ומעניינת. שווה לנסות…

חקשמח!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן