תחזית יומית – חמישי 23 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

חמישי  23/4

ירח בשור צמידות שמש 90 סטורן

שמש במזל שור 90 סטורן (יציאה) צמידות אורנוס (כניסה)

מרקורי בטלה  60 מרס

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

הירח עובר למזל שור ומצטרף לשמש, והנבחרת הזו של שני החלוצים המרכזיים שלנו מנסה להבטיח לנו קרקע יציבה מתחת לרגלים עד ראשון… האמנם? כמו בפוליטיקה שלנו – גם לכוכבים יש פוליטיקה משלהם, ומה שמבטיחים לנו לא תמיד קורה וגם אם קורה – קורה לפעמים קצת אחרת ממה שהבטיחו…

מי אשם בכל זה, הכוכבים? או אולי האסטרולוג שמסתכל במצב הכוכבים על המחשב, נאנח ביאוש כשכל אחד מהחברה האלה צובט לו בשרוול ומבקש להתבטא, ומנסה גם להיות בסדר עם כולם וגם לומר את האמת, אלא שלא קל לומר בקול רם מול עינו הבוחנת של סטורן שסטורן מכביד, בדיוק כפי שזה לא טקטי לומר שאורנוס הולך לעשות בלגן כשאורנוס מסתכל עליך בעין בוחנת ודיר בלק אם תפשל..

דיפלומטיה? בהחלט. אין ברירה. מזל שאני בכל זאת בן מזל מאזניים, למרות האופק הלוחמני שלי במזל טלה שדווקא עכשיו כדאי לשים בצד, כדאי לא להרגיז אותם, שם בגלקסיה.

אז מה הולך להתרחש היום ובימים הקרובים? ראשי התיבות של למ'ב: לחץ, מתח, ובלגן… כן, צריך להיות יצירתי במיוחד בימים אלה די לומר בקול רם את מה שיקרה דווקא כשכולם דואגים ולחוצים צפופים מתחת למסיכה בין הסלון לשירותים, כשהאביב מתחיל להתפרץ בחוץ כמו חרדים בהפגנה מול לשכת הגיוס. והוא מזכיר לנו שהרבה יותר כיף שם, בשדה, אלא ששם עלולים לקפוץ עליך כמה שוטרים אלימים שסוף סוף יכולים להתפרק על מישהו, כמו שראינו בסרטונים שכולם מפרסמים פה, ואז…

כן, נאנח סטורן, החיים קשים, ולכן צריך סטורן חזק שילחיץ אותך ויאמן אותך עד שגם זה יראה לך בטל בשישים מול יכולת ההשרדות המופלאה שמגלים כולנו בימים אלה. בינתיים – נסה להתנחם ובשמש ובירח שלך, ואני מהצד אשלח זוית אדומה לירח שגם תכביד עליו ועליכם וגם תזכיר לו מי כאן הבוס..

בוטום ליין – יש קרקע מתחת לרגלים, זה נכון, אבל יש גם סטורן נוקשה בשמים, ויש גם אורנוס שמחכה לשמש במבט אגרסיבי בעינים… בין הסדין לפטש, מה שנקרא.

כן, יום טעון אבל בכל זאת מהסוג הבסיסי, שבו כדאי לתת לגוף לדבר קצת יותר בקול רם, ולא לתת לנפש להלחיץ ולהדאיג אותנו, וזה – יקרה בעיקר אם נשקיע היום בעיקר בפרטים הקטנים ובקביעת עובדות בשטח : כל השאר יגיע מעצמו, פרומיס… 

רק סבלנות!

@

 

יזמה חדשה מבחינה עסקית? גישה מקורית לעשייה באינטרנט? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לראות כמה צעדים קדימה הולך ומתחזק.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

@

 

@

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 23/4

טלה

אחרי שלושה ימים של אנרגיה עוצמתית ונוכחות חזקה, הגיע הזמן לתרגם את שתי אלה לעובדות בשטח, טלאים. זמן להתמקד בעובדות ולא בכוונות, לחשוב על התחלה חדשה ומעניינת  ויצירתית, ולעשות סדר בחשבון הבנק.

שור

למרות שהשמש כבר חוגגת לכם יומולדת, נראה שלא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים, אבל כל זה משתנה היום: הירח עובר גם הוא למזל שלכם, וביחד עם השמש מתחיל להזיז דברים, ובמקום לקטר ולהיאנח – לפעול באופן חכם מדויק ובעיקר מעשי. קדימה!

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם  יוצר עכשיו זוית מעשית עם כוכב מרס, ויש לכם יכולת מצוינת כעת לתרגם את הרעיונות והחשיבה המקורית שלכם לעובדות בשטח. אולם היום כדאי להשאר מאחורי הקלעים, לנוח, ואת האקשן – לדחות לראשון או לשני, תאומימים.

 

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה עכשיו במזל שור, והצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד. זהו יום מצוין לשדרג את המעגלים והקשרים החברתיים שלכם, ואת היכולת שלכם להכיר אנשים חדשים שלא הכרתם עד כה, בפייסבוק ובאינטרנט. קחו יזמה, סרטנונים!

אריה

הירח צמוד היום לשמש שליטת המזל שלכם ומאפשר לכם לבטא רגשות באופן חופשי ונעים ולהצליח לשכנע אחרים לפעול בדרך הייחודית שלכם. זהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר חשיבה ביזמות חדשות, ובעיקר בשיתופי פעולה עם אנשים שיכולים לתרום לכם.

בתולה

שהותם של השמש והירח במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, מביא איתו יום נינוח יחסית שבו אפשר להתמקד במטלות שקצת הזנחתם השבוע, ובניקוי שולחן העבודה מהתשלומים והמחויבויות שהצטברו בו. יום מצוין להחלטות ארוכות טווח. שתפו את הפרטנרים שלכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר והתקשורת שלכם ממשיכה להיות קליטה וזורמת. אולם ונוס נכנסה שלשום לזוית הפעולה עם כוכב נפטון והמעורבות הרגשית תלך ותגדל.. התייעצו עם אחרים לגבי ההחלטות שלכם מהיום ועד לסוף השבוע הבא.

עקרב

גם השמש וגם הירח שוהים כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שגורם לעקרב שלנו להפתח קצת יותר, לשתף ברגשות ובתכניות, זמן להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם, לשפר ולשדרג אם צריך בעיקר את התקשורת הזוגית שלכם. אם הלב העקרבי פנוי – זה הזמן לצאת לדייט בזום…

קשת

מרקורי כוכב התקשורת שוהה עכשיו אמנם במזל טלה ואתם נלהבים ונרגשים, אבל גם השמש וגם הירח שבמזל שור מכריחים אתכם להתמקד במה שחייבים, וזה אומר התארגנות מחודשת כעת כמעט בכל התחומים. סדר והגיון ועשייה רציונלית – זה מה שהם מביאים איתם, ומקרקעים אתכם קצת. לא רע.

גדי

הצמידות של השמש והירח במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה והמאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, הופכת את היום הזה ליצירתי במיוחד, ומיקומו של סטורן שליט המזל שלכם במזל דלי מאפשר גם לחשוב מחוץ לקופסה.. קחו יזמה והתמקדו בפעולות שלא עשיתם עד היום.

דלי

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו מרץ ואנרגיה, אבל במקביל נעה השמש קדימה לפגישה עם אורנוס שליט המזל שלכם שתתרחש בעוד כמה ימים, אלמנט שמביא איתו עצבנות וחוסר שקט. חשוב בימים שכאלה לא לנתק קשרים כשדברים לא קורים כפי שרציתם, דליים. גלו איפוק.

דגים

ונוס הרגשית שוהה כעת בבית המשפחה שלכם ומביאה איתה רגעים יפים של קרבה, אולם זוית פעולה שהיא יוצרת עם נפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לערפול ובלבול, ומצבי רוח לא קלים.. נסו להתמקד בכאן ובעכשיו, ואל תאפשרו למצבי הרוח שלכם לשנות תכניות מעשיות שיקדמו אתכם.

ובינתיים – יומקסים

מיאיר :=)

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן