תחזית יומית ובלוג – שלישי 4 לאוגוסט 20

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי

ירח בדלי 180 שמש

שמש במזל אריה  90 אורנוס (יציאה)

מרקורי  במזל סרטן   180סטורן מדויק!)

ונוס  במזל תאומים    150כ סטורן (מדויק!)

מרס במזל טלה         90 יופיטר (מדויק!)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

על פניו זה נראה כמו היום העמוס וטעון ביותר השבוע הן כוכבית והן רגשית, וכדאי שכולנו נשמור על פרופורציות, כי יום כזה ממש מזמין פיצוץ כלשהי, אנרגטי או רגשי, כשכל האנרגיה הדחוסה הזו זקוקה רק לניצוץ אחד ואז.. כן, לפעמים הכוכבים מתעקשים לדחוס  את כל האקשן הזה דווקא ליום אחד ו..תסתדרו שם, אומרים מרקורי וונוס, וצוחקים מעל הכוכבים.

אז מה יש לנו היום? מרקורי כוכב התקשורת זוית מדויקת של עימות עם סטורן הנוקשה, ונוס הרגשית בזוית מדויקת של מתח עם סטורן הנוקשה, ומרס כוכב האקשן בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע והמרחבים. וכולן מדויקות.

לזויות של מרקורי וונוס עם סטורן יש מכנה משותף: הן עוסקות בצורך שלנו להתמודד באופן ישיר או עקיף מול סמכויות, חיצוניות או פנימיות, ומול דמות ביקורתית או שיפוטית שנמצאת מולנו, או בתוכנו.

מרקורי כוכב התקשורת מציב אותנו בזוית של עימות מול מי שנמצא ממול, ומציב את התכנים הרגשיים שלנו הצורך להיות מעשיים, להפסיק לדאוג, ולהתחיל לפעול ולעשות. ביקורת? שיפוט? כל אלה כאן, אם מבחוץ ואם מבפנים, אבל הזוית הזו גורמת לנו בעיקר להיות פרפקציוניסטים, ולהעביר דרך התקשורת שלנו את מה שאנחנו מאמינים בו באמת.

זוית המתח בין ונוס לסטורן מביאה איתה מתחים שעלולים להגיח במערכות היחסים שלנו, בהם הצד הקליל והתקשורתי שלנו עלול לספוג ביקורת לא קלה אולי במקום שבו הרגש נפגש עם המציאות ונוצר מתח בין השנים. כדאי להזהר מריבים שעלולים לצוץ ביחסים אישיים ובין אישיים על רגע מפגשי מציאות ודאגות מול הצורך בחום וחיבה.

הזוית האחרונה – זוית האמביציה בין מרס ליופיטר עליה כבר דיברתי לא מעט, ממשיכה גם היום: זהו זמן מצוין לנסות ולחשוב איך לממש חלומות, אולם הכוונה והאווירה אינן מספיקות: עם הפתיל הקצר הזה כעת נדרשת גם זהירות מפני החלטות פזיזות וקיצורי דרך שרק בעצם מאריכים אותה…

בוטום ליין: אמביציה – כן ובגדול,  פזיזות ודרמות מהירות – ממש לא. תנו להחלטות שמגיעות היום להתבשל עוד קצת, ואל תנסו לממש אותן ממש עכשיו. ו..זהירות.

הירח שוהה לו היום במזל דלי החברתי והפתוח. זוית של קונפליקט בינו לבין השמש מביאה איתה עוד קונפליקט: הצורך בדיאלוג ישיר אך תקיף מול סמכויות, כשעל הפרק – הביטוי הישיר והאותנטי שלנו ושל העקרונות שלנו. גם כשיש קונפליקט – אל תוותרו עליה, על האמת שלכם.

 

וחוצמזה?

מי שלא שמע עדיין את ראפ המחאה שלי – הייתי שמח שיקשיב, ואם ירגיש את המקום שממנו נכתב השיר, שגם ישתף. האמת לפעמים כואבת אבל חייבים לראות אותה כמות שהיא, באומץ  בכנות ובישירות, עיקר אם רוצים שהיא תשתנה.

 

https://youtu.be/I-YwVg5tmIA

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 4/8

קשת

חברים מכרים ידידים וקרובים ואפילו קולגות מקצועיות – היחסים עם כל מי שחולק אתכם את הצד החברתי והחברי שלכם מודגש היום, וזהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המחויבויות החברתיות שלכם, ובעיקר – להרחיב מעגלים חברתיים.

טלה

מרס שליט המזל שלכם יוצר היום זוית פעולה מדויקת יופיטר, אלמנט שמדגיש את האופטימיות ואת הדרייב והרצון לרוץ קדימה, אבל גם את הצד ההרפתקני וחסר הזהירות של הטלה המצוי: זמן מצוין לאתגרים גדולים או לנסיעה לחו"ל או לקשרים עם ח'ול, אך במקביל – לזהירות מקסימלית הן בנושאי כספים והן בכבישים.

שור

על פניו זהו יום מתוח במיוחד, שוורים. זוית של מתח בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין סטורן הנוקשה עלולה לגרום למתחים ולחצים מול מסגרות, ומול בוסים אחראים ואפילו הורים. חשוב ביום שכזה לא לתת למתח לקלקל קשרים יפים, אלא לחפש דרך בינים ומכנה משותף כדי לפעול ביחד, למרות הלחצים.

תאומים

אתם עלולים לחוות את היום המתוח של השבוע, כשמרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית של עימות עם סטורן הנוקשה, אלמנט שעלול להפגיש אתכם עם מינון גבוה במיוחד של ביקורת הן מבחוץ והן מבפנים. תחושות של כובד ומצוקה עשויות לדרבן אתכם היום להגיע להחלטות חשובות ולצאת לדרך חדשה ומעשית במיוחד כדי לפתור בעיות שמציקות לכם.

סרטן

השמש שוהה היום במזל אריה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, סרטנונים, אלמנט ששם את הדגש היום על כל מה שקשור לצורך להשקיע זמן ומחשבה בנעשה בחשבון הבנק, ולפעול באופן חכם ויעיל כדי לסגור אוברדראפט או לשפר את המצב. התמקדו בכאן ובעכשיו, ואל תדחו את המהלך.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל זוית הפעולה שהגיע לשיאה שלשום עם כוכב אורנוס התזזיתי עדיין בסביבה וממשיכה להפעיל אתכם, מה שאומר שזהירות היא עדיין מלת המפתח הן ביחסים קרובים והן בדיאלוג עם העולם: שלטו על הכעס שלכם ואל תנתקו קשרים.

בתולה

הירח הדליי שם את הדגש על התחום המקצועי בחייכם היום, וזהו זמן טוב להפגין גישה מקצועית – או לחילופין לחשוב חכם ומחוץ לקופסה כדי לפתור בעיות שמתעוררות עכשיו. כעת הזמן גם להשקיע קצת יותר בשמירה על בריאותכם, לאכול נכון, ובעיקר לצאת לפעילות פיזית גם כדי לשחרר לחצים ומתחים שמרקורי גורם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית מדויקת של מתח עם כוכב סטורן הנוקשה, אלמנט שמדגיש את הצורך שלכם לשמור על איפוק ולפעול בחכמה במסגרות פעולה עם מי שנמצא לידכם או מולכם: אל תתנו ללחצים להפעיל אתכם ולגרום לכם לקבל החלטות שגויות. אתם שולטים במצב יותר מאשר נדמה לכם.

עקרב

השמש חוגגת עדיין בבית הקריירה והדרייב שלכם, הירח שוהה בבית המשפחה, והיום הזה עלול להפגיש אתכם עם קונפליקט בין השנים האלה. נסו לפעול באופן מדויק ולשלב ביניהם: לתת לאמביציה שלכם לפעול ולהריץ תכניות קדימה, ולהשקיע קצת יותר בבית הבית והמשפחה, עקרבים.

קשת

על פניו זה נראה כמו יום היפר אקטיבי למדי, קשתים: זוית הפעולה בין כוכב מרס ליופיטר שליט המזל שלכם מגיעה היום לדיוקה, והדחף לפעול בצד העצבנות וחוסר השקט שמרס מביא איתו עלולים לגרום לכם לפעול בפזיזות ולקבל החלטות שגויות. בכל מקרה – המנעו מהחלטות הקשורות להוצאות גדולות לפני שתקבלו יעוץ נוסף. הזהרו בדרכים.

גדי

נושאי חומר וכספים דורשים התייחסות מיוחדת היום,כשהירח שוהה לו בבית הכספים שלכם. וזה קורה ביום שגם מרקורי וגם ונוס יוצרים זויות לא קלות לסטורן שליט המזל שלכם: זהו יום מורכב ולא קל, שמזמין חשבון נפש אמיתי הקשור לקשרים ולכספים, ולגישה שלכם בתקופה הקרובה. אל תאפשרו לפחדים שלכם לנהל אתכם.

דלי

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, דליים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולצאת לדרך. זמן לפגישות החשובות של השבוע, בעיקר כאלה הקשורות ליזמות חדשות ולגישה חדשה ומרעננת לגי אזורי פעולה חדשים ולא מוכרים.

דגים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל גדול זה לא ממש היום שלכם, דגיגים: הירח ששוהה במזל דלי הוא מוחצן וחברתי, והדגיג שלנו אינו במיטבו היום, וזקוק לפעילות במינון מועט ובעיקר מאחרי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן להיות קצת לבד, להתבונן בדברים, ולהרהר במשמעות החיים…

ובינתיים – יומקסים

מיאיר  🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן