תחזית יומית ובלוג – יום שני – 26 לאוקטובר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני  26/10

ירח בדגים 120 שמש מרקורי 60 אורנוס

שמש במזל עקרב  90 סטורן (יציאה)  צמידות מרקורי (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  

ונוס במזל בתולה 120 יופיטר 120 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

לפני שאתם כועסים עלי, מודה – זה לא הזמן המועדף לשחרר הורוסקופ, אבל.. הזמנים האלה סוחטים ממני את המיץ למרות שבכלל בעיקרון אני לא מיצי במיוחד.

המפגש אתמול בזום עם רינת בורג ועם עליזה והניתוח שלה, אכן הוציא ממני את המיטב ואת התשוקה האמיתית שלי: להצליח להסביר לעליזה מי היא ומה עובר עליה בשפה הסינית הזו, האסטרולוגיה, וגם לחזק ולעודד וגם להתוות דרך או משעול וגם להפגיש עם המשעול הפנימי בילדות שלא היה בשליטתה.

זה היה מרגש, אבל המפגשים האלה דורשים ממני המון, יותר ממה שנדמה לי. לוקח לי איזה יום יומיים להתאושש, ולצאת מהריכוז הזה ולחזור להיות מה שאני, ילד מזדקן שצריך איזה שמונה כוסות קפה ביום כדי להתניע, ועכשיו בגלל הילוכו האחורי של מרס בבית הראשון שלי והיום בגלל הירח בדגים המעורפל ו…

לא חסר תירוצים. אבל אם לא אקח את עצמי בידים, הידים יקחו אותי לשחק שחמט מהיר או לקלף לחמניה בפיזור נפש או לחפש איזו דרמה בערוץ האן בי איי..

אז חוזרים. חפרתי הרבה, גם לעצמי, וכל זאת בגלל רגשות האשמה האלה שאני מפרסם הורוסקופ או תחזית או בלוג כוכבי, אנא עארף, בשתים בצהרים… פשוט בדיחה, וכל המלים שכתבתי לא יכסו על זה.

אוף.

זהו. ועכשיו, מה בכל זאת קורה בשארית הבדל של היום הזה, שנסחב כמו מטלית לחה על הכיור שלנו?

אז קודם כל – לא נורא הירח הדגי הזה. הוא מביא איתו מצב רוח מספיק מעורפל ויצירתי כדי להחזיר אותנו לדמיון הנעים, סוג של ערפול אילוזי כזה, והוא גם יוצר זוית פרקטית עם אורנוס זוית הרמונית עם השמש כדי שמי מאתנו שיחליט היום לעשות מעשה – לא כמו האסטרולוג הדביק שכותב את הטכסטים האלה – ימצא את הכוכבים מוכנים לעזור לסייע ולפעול איתו באופן הרמוני לגמרי כדי שהדברים אכן יקרו, ובגדול.

אמה מה, צריך ללחוץ על הידית של הדלת הזו, כי היא לא תפתח בעצמה, או קיי? לחיצה חזקה על הידית, יענו לא מהסוג הערסי האגרסיבי שאיך שהוא לוחץ הוא כבר דוחף את הדלת עם הרגל. לא. לחיצה עדינה אך בטוחה, ואז פתילה זהירה, ואז.. טה-רההה! אי אם רדי פור אקשן!

כי ביום שכזה, אקשן הוא שם המשחק, ואם נצליח להזיז את עצמנו לזה – ואל תקחו אותי בתור דוגמא בטח לא חיובית – גם דברים יקרו, ואפילו בנינוחות, וכן, זה מתאים גם לאחרי הצהריים.

השמש מתקרבת למרקורי שמתקרב אליה, היא מקדימה והוא מהקדימה שלה כלומר מאחורה, ויש איזה סקירה בין השנים: הלו, שמת לב שאתה הולך אחורנית? למה? כי התגעגעתי אליך אומר מרקורי, ואז מדביק לה בוסה על הלחי… אבל לא, הבוסה עוד שם, וגם הלחי עוד לא ממש – כרגע זו רק הצהרת כוונות שבהמשך השבוע המפגש הזה יהיה ממש מועיל למי שמנסה לחבר מעשים – למלים, ולא בהכרח בסדר הזה רשמתי לפנינו.

מרס עצמו ממשך לנוע אחורית בלי זויות, כמו חללית במסלול סביב הירח שיצאה משליטה ומכוונון: פשוט שט לו, ואיתו שטים אנחנו, מזוודת כלי עבודה בידינו ואנחנו רעבים לאקשן, אבל… איזה? איך ומתי?

מצטער, אומר מרס, ומרים אף. אני אחראי על האנרגיה, לא על המטרות. תסתדרו! או במלים אחרות – קחו יזמה ותחליטו מה אתם רוצים לעשות – ואני אהיה שם עבורכם, בעיקר אם אתם שייכים למזלות טלה או מאזניים או גדי או סרטן. לשאר אני גם יכול לעזור אבל רק בג'סטות חבריות או באסמס קצר בלבד. הבנתם?

ומה עם ונוס שלנו? היא עדין במזל בתולה, מתחילה לסיים עניינים כי בקרוב מאוד היא עוברת למזל מאזניים, ואם נסתכל טוב נראה שהיא כבר בתהליכי פרידה מהמקום הביקורתי  והעוקצני הזה, וביד השניה מתחילה לחפש את השמלה של חנה'לה ושמלת השבת כי למזל מאזניים עוברים עם ספורט אלגנט: למזל האריסטוקראטי הזה אי אפשר בפחות.

וזה יקרה בקרוב.

ובינתיים בעצם – כל המערכת כולה בסוג של סטנד ביי, לפני שתיכף ונוס עוברת קדימה, מרקורי חוזר בהילוך אחורי למזל מאזניים, מרס חותר על האינסוף בתחילת מזל טולה, וגם אורנוס ונפטון שטים להם ברברס בחלל אי שם, נהנים מפארק הגלקסיה הגדול לפני שהשומר יזכיר להם שמחכים להם בקבלה.

החיים בסטנד בי.

והנה הקפה.. בי בינתים.

@

המפגש מאתמול בערב :שווה להקשיב עד הסוף…

 

 

תחזית אהבה – 25 לאוקטובר 2020

 

 

וזו התחזית השבועית הרגילה  25 לאוקטובר 20

 

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

ומה קורה היום למזלות?

טלה

אחרי כמה ימים חברתיים למדי הגיע הזמן להתכנס מעט, ולטעון את המצברים באנרגיה טריה במקום להתיש את עצמכם, טלאים. הירח שוהה היום במזל דגים, וזה הזמן לנוח, להחליף כוח, ולהתארגן מחדש: מחרתיים  תוכלו לצאת כמו חדשים, ולהמשיך להלחם..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת שלוש זויות הרמוניות נאות עם יופיטר פלוטו וסטורן, ומאפשרת לאלה מכם שלוקחים היום סיכונים ומתמקדים ביזמות חדשות ועשייה בשטח הרמוניה נעימה יחסית. הירח עובר לבית התקשורת שלכם והשור שלנו היום תקשורתי מתמיד.

תאומים

מעניין, אבל דווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, תאומימים. נכון, מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי וזהו זמן לשדרג ולשפר ולא לקדם, אבל מיקומו של הירח בבית הקריירה שלכם מדגיש את היכולת שלכם להזיז דברים, לפעול בחכמה מול סמכויות, ולגרום לדברים לקרות. וזה הכי חשוב…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים,. כמו הסרטן, אלמנט שמביא איתו נינוחות מסויימת כשאתם משנים כיוון ורוצים לפעול, ובעוצמה. זוית הרמונית של הירח לשמש וזוית פרקטית שלו לכוכב אורנוס עשויות לגרום לכל יזמה להצליח היום, אם לא תקחו סיכונים מיותרים, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם במזל עקרב בבית המשפחה ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת, והירח שוהה במזל דגים השייך ליסוד המים גם הוא, מה שאומר שהסכוי שההחלטות החשובות שלכם יתקבלו היום על בסיס רגשי הוא גבוה במיוחד, אריות. אולי משום כך כדאי להזהר היום מרגשנות יתר: התמקדו בעובדות, אחרי שהערפל הרגשי מתפזר לו.

בתולה

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ונמצא מול ונוס הרגשית ששוהה היום ומחר במזל שלכם, צירוף מעניין שמאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, לשתף ברגשות, לדבר בכנות ובאומץ, ולפתוח דברים הקשורים לזוגיתות וליחסים בכלל. שעות הערב יתאימו לבילוי שמח בשנים…

מאזניים

הירח בדגים הוא לא ממש המקום הרגשי החביב על המאזנאים שלנו, אבל דווקא עכשיו אפשר לנצל את הדמיון והיצירתיות שהוא מביא כדי להשקיע יותר בתחום המקצועי, לחשוב מחוץ לקופסה, ולעשות דברים קצת אחרת. יום מצוין להגדיר מחדש את התכניות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה.

עקרב

הנאות, בילויים, קשרים עם ילדים וגישה יצירתית ומקורית – אין ספק שהירח הזה במזל דגים מביא את כל אלה לעקרבון שלנו, ורק השאלה האם הוא ישתמש בכל זה, המזל המופנם שלכם, או שיתן לרגש לדבר… היום הזה מתאים לפתיחת הלב שעליו שומר השריון הקשוח שלכם, ובשעות הערב – לאהבה…

קשת

נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם היום, וכעת אפשר להשקיע אכן קצת יותר בבני הבית ובבית וסביבתו. הירח הדגי ממליץ על הורדת הילוך, שהייה רבה יותר עם אנשים קרובים, שתוף ברגשות, ואפילו מפגש עם בני משפחה נוספים בשעות אחר הצהריים או בערב.

גדי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, גדיים. מיקומו של הירח במזל דגים הופך את הגדי שלנו לתקשורתי במיוחד, ואת המלים שלכם משמעותיות וברות השפעה רבה יותר מהרגיל על מה שקורה: השתמשו בהן בתבונה. שעות הערב יתאימו לשיחה רגשנית במיוחד, ולחיזור עדין אך תקיף.

דלי

נושאי חומר וכספים מצריכים היום מיקוד מיוחד, דליים. זמן לפעול בחכמה בנעשה בחשבון הבנק, לנסות ולסגור אוברדראפט אם אפשר וצריך, ולחשוב כמה צעדים קדימה כולל יזמות חדשות ושתופי פעולה עם אחרים שמשלימים את העשייה שלכם, ומאפשרים לכם ביחד להתמודד עם אתגרים גדולים יותר.

דגים

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם עובר הירח למזל שלכם, ומדגיש את הנוכחות והקסם האישי שלכם, דגיגים. זהו זמן טוב לחזור לעצמכם ולאנרגיה היצירתית הטובה. זהו יום מצוין לפגישות חשובות מכל הסוגים, בלייב או בזום, ולכווני חשיבה מקצועיים חדשים או שדרוג של הישנים לתקופה הקרובה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן