תחזית יומית ובלוג – יום שלישי – 8 לספטמבר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים? 

שלישי 8/9

ירח בשור 120 שמש ויופיטר פלוטו וסטורן משולש גדול

שמש בבתולה 120 אורנוס ויופיטר – משולש הרמוני  180 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס

ונוס במזל אריה  90 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (יציאה) מאט הילוך

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

הירח שוהה גם היום במזל שור הפרקטי ויוצר משולש גדול והרמוני של זויות הרמוניות עם שמש במזל בתולה ועם יופיטר פלוטו וסטורן במזל גדי – כשמחברים את הזויות האלה אנחנו מקבלים תצורה של משולש הרמוני גדול, והוא מתרחש ביסוד האדמה שאליו שייכים שלושת המזלות האלה.

במקביל, זוית העימות של השמש עם נפטון הרגשי הולכת ומתחזקת ומפצירה בנו להגדיר מטרות באופן מדויק ככל האפשר כדי שמצבי הרוח שלנו לא ימסמסו את הרצונות והפעילות שלנו כשהמעורבות הרגשית בינתיים הולכת ומתחזקת.

ובמקביל, מתחזקת גם ההאטה של מרס כוכב האקשן, שמחר יעבור למצב עצירה ומחרתיים להילוך אחורי. איך זה מתבטא? רבים מאתנו מרגישים את ההאטה הזו כשתהליכים שהתחילו לא מזמן מתחילים להיעצר, דברים טכניים הופכים קשים יותר, ואתה מתחיל לשאול את עצמך שאלות לגבי כדאיות מטרה או אפילו תכנון מחודש באופן מבוקר ויעיל יותר.

זה תהליך טבעי, שבסופו מרס יכריח אותנו אולי אפילו להגדיר מחדש את המטרות שלנו בזמן הילוכו האחורי, ולו רק כדי לדייק מטרות ודרכי פעולה, תהליך מאוד חיובי כשלעצמו, ולכן אני אישית מאוד אוהב את ההילוכים האחוריים האלה: הם מכריחים אותי להעיף מבט נוסף, ולקבל עוד מבט על מטרה שנראתה מאוד מדויקת ופתאום הדברים נראים אחרת…

מה חיובי ביום הזה? זוית פרקטית בין מרקורי כוכב התקשורת לונוס הרגשית מאפשרת לנו לתרגם ישירות רעיונות ודרכי פעולה למלים וממלים – למעשים.

זהו מקור נפלא לשיתופי פעולה מסוגים שונים, ולמציאות אנשים שיכולים להשלים תהליכים שאתם כבר מחוברים אליהם, אם טכנית ואם רגשית, ולהפוך ולהיות שותפים לרעיון או לדרך.

וזה בעצם המסר שלי ליום הזה: מצאו לכם פרטנרים, וזה בדיוק הזמן: הזויות הפרקטיות שיש עכשיו במפת השמים – בין ונוס למרקורי, בין השמש לאורנוס ויופיטר, בין הירח לשמש – אלה יום יומיים מצוינים להפנות את החשיבה שלנו קצת החוצה ולשאול את עצמנו אם יש מישהו שיכול לעזור לנו להגדיר מחדש את המטרות שלנו או אפילו להיות שותף לשינוי הזה, וכניסתו של מרס להילוך אחורי בקרוב יכולה להתאים בדיוק לכך, כחלק מהרצון לשנות ולשדרג את היכולות שלנו ולדייק את הדרך.

 

 

ובינתיים – שירו של מרס בהילוך אחורי: אהבתם? שתפו. 

 

 

תחזית האהבה השבועית שלי

 

 

 

ואחרון אחרון: הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 8/9

טלה

הירח שוהה במזל שור המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, טלאים,  אולם כעת האישו הוא לא רק המיקוד בנושאי כספים אלא גם בעצירתו הכמעט מוחלטת של מרס שליט המזל שלכם שמחר יעצור סופית ומחרתיים יתחיל את הילוכו האחורי. דברים כעת בקושי זזים: היו סבלניים, ואל תכעסו.

שור

הירח שוהה גם היום במזל שלכם, שוורים, אלמנט שעוזר לכם לקדם דברים שחשובים לכם במיוחד. שיחות משמעותיות הקשורות לפרק הזמן הקרוב מתאימות ליום שכזה, כשונוס שליטת המזל שלכם שבמזל אריה משדרגת את היחסים בבית ובמשפחה, ומביאה איתה קצת יותר אהבה לדיאלוג הביתי.

תאומים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל אתם לא ממש במיטבכם כעת, תאומימים. הירח שבמזל שור מכריח אתכם להשאר כעת מאחורי הקלעים, ולא לפעול דווקא במרכז הבמה. זוית פרקטית בין מרקורי שליט המזל שלכם לונוס מביאה איתה יכולת של שתופי פעולה יפים ומציאת השותפים הנכונים לשם כך.

סרטן

יום מעניין ואפילו ממוזל עובר על כוחותינו, כשהירח שליט המזל שלכם שוהה במזל שור המאכלס את הצד החברתי שלכם, ויוצר זויות הרמוניות הן עם השמש והן עם יופיטר סטורן ופלוטו, מה שאומר משולש גדול ביסוד האדמה. סרטנים שיקחו יזמה דווקא היום עשויים לגלות שהמציאות הולכת איתם ואפילו רחוק, אם יסכימו לקחת יזמה ולא לוותר על חלומות.

אריה

ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, אריות, ואפילו עוזרת לכם לפתוח את הלב ולגרום לאריה הדרמטי להרגיש שוב את הניצוצות… מיקומה של ונוס ביחד עם זוית הרמונית בין השמש לירח מביאות איתן יום מצוין להתחלות חדשות וגישה חדשה הרמונית ומרעננת, כמו גם יכולת לדחוף קדימה רעיונות ועשייה משותפת. נייס.

בתולה

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, וזוה הולכת להיות שנה  מיוחדת מאוד. מיקומו של הירח מאתגר אתכם וממליץ על מציאת דרכי פעולה יצירתיות יותר, גישה רעננה ולא ביקורתית, וחשיבה מחוץ לקופסה. זהו זמן טוב לחשוב כמה צעדים קדימה, ולא להתמקד רק בכאן ובעכשיו, בתולות.

מאזניים

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, ולא לעשות שטויות. שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו כעת, וחשוב לעשות דברים באופן איטי ומדויק ובעיקר – לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא לא בנושאי כספים ולא בהחלטות ארוכות טווח: את אלה כדאי לדחות למחר או מחרתיים. בערב – שיחות עומק וניקוי משקעים רגשיים שהצטברו בזמן האחרון.

עקרב

הירח ממשיך לנוע מול המזל שלכם, ולאתגר אתכם, עקרבים. זהו זמן להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד אך גם עם ביקורת לא קטנה מצד מי שנמצא ממול. מערכות היחסים שלכם זקוקות כעת לגישה כנה וישירה ושיחות עומק של אחד על אחד. זמן לומר בקול רם את מה שמציק ומפריע לכם, עקרבים.

קשת

היום הזה עדיין מזדחל לאיטו, אבל זוית הרמונית שיוצר הירח עם יופיטר שליט המזל שלכם מביאה אליכם אפשרות לפעול בגישה נינוחה וזורמת, מבלי להתקל בקשיים מיוחדים. אולי משום כך כדאי דווקא ליום הזה להעביר את הדברים שקשים לכם לבצע השבוע, כמו תשלומי עיריה  מוסך וכל הפרטים שמעצבנים את הקשת…

גדי

כוכב מרס ששוהה במזל טלה מתחיל להאט וחייבים כעת לשים דגש על התקשורת שלכם בבית ובמשפחה, גדיים. זהו זמן שבו כדאי וחשוב לשתף את בני הבית ברגשות ובתכניות, ולאפשר לכם לומר בקול אם יש דברים שמפריעים להם. התקופה הקרובה תצריך תקשורת כנה במיוחד עם אנשים קרובים, ודף תקשורתי חדש וישיר איתם. כדאי להתחיל לעבוד על זה כבר עכשיו.

דלי

ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל אריה, ומאפשרת לכם להשקיע קצת יותר מחשבה בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. זהו זמן טוב לתת לרגש לדבר ולא לרק למלים החכמות שלכם, ואם אפשר גם לתת לבן או בת הזוג שלכם מקום גדול יותר בדיאלוג הזוגי, ובעיקר – להקשיב לכם. אם הלב הדליי פנוי, זה בדיוק הזמן לדייט מקסים…

דגים

השמש ממשיכה לנוע מול המזל שלכם, ולהביא איתה את הצורך להרחיב את המעגלים שלכם, ולמצוא לכם שותפים ובני ברית לרעיון או לדרך. מרקורי שבמזל מאזניים מביא איתו צורך לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולדבר על הכל. ונוס במזל אריה עשויה להביא הצלחה מקצועית או לפחות הנאה גדולה יותר מעבודה ומהתחום המקצועי. זמן לחזור לכושר פיזי, לעשות דיאטה אם צריך, ולקפוץ לחדר הכושר.

יומנעים –  מיאיר 🙂 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן