תחזית יומית ובלוג – יום שלישי -1 לספטמבר 20

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  1/9

ירח בדגים 180 שמש 60 מרס

שמש במזל בתולה 120 אורנוס

מרקורי במזל בתולה 60 ונוס 180 נפטון (יציאה) 120 יופיטר פלוטו סטורן

ונוס במזל סרטן 180 פלוטו (יציאה) 180 סטורן (כניסה) 90 מרס (כניסה) 120 נפטון

מרס במזל טלה 90 סטורן (יציאה) מאט הילוך

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

הורוסקופ מאוחר ליום שכבר נמצא בשיאו – זה אחד הסיוטים הגדולים של כל אסטרולוג. זה קורה כשהאימייל נתקע, כשאין אינטרנט .בסביבה, כשהמחשב נופל ונהרס, או כשנגמר החופש, ומגיע היום שבו הולכים לגן או לבית הספר.

נראה שהאפשרות האחרונה היא הקריטית יותר, כי מחשב אפשר לתקן ועם האינטרנט יש על מי לכעוס, אבל כשאתה צריך ללוות את הילד שלך לאוטובוס לבית הספר ואז לנסוע אחרי האוטובוס רק כדי לראות אותו מתרחק פנימה אל שער בית הספר כששומר אכזרי עטוי מסיכה ( ואיפה המסיכה שלך, אה? כן כן, יש לי פה בכיס) עוצר אותך שם, ואתה בוהה בגבו המתרחק של האגוז הזעיר שבקושי נושם מתחת לילקוט הכבד הזה (למה מכריחים אותם לסחוב כאלה ילקוטים, רבאק..) אתה מרגיש שההסטוריה נכתבת ממש ברגע הזה, וקצת קשה להכנס לתוך הבועה, לתפוס ענן פנוי, ולשאול את הירח איך זה מרגיש לו להיות פעם שניה במזל דגים והיום – דווקא בזוית של עימות לשמש. למה עימות? למה צריך תמיד את כל הויכוחים האלה?

לפחות יש לו זוית פרקטית עם מרס, שמאפשרת לו לתלות כביסה או משהו כשהוא מחזיק את המקלות בפה אחד אחד אבל במקביל גם מקשיב לקיטורים שלי ומנענע נמרצות וחושב במקביל אם צריך עוד חבל או כל הכביסה תספיק לחבל אחד..

ירח במזל דגים תמיד מביא לי שטף של אינטואיציה ודמיון, אבל מצד שני כולנו יכולים להרגיש היום את הזוית שתתפוס את תשומת הלב שלנו בימים הקרובים: זוית העימות של ונוס הרגשנית עם סטורן הנוקשה.

וזה מעניין כי מרס עכשיו יוצא מהזוית עם סטורן וונוס נכנסת אליה, אבל כשהיא ממול זה יותר קשה. הזוית הזו מדגישה את הצורך להתבונן לעומק בעין ביקורתיות במערכות היחסים שלנו ובעיקר בגבולוות שלהן: האם המערכת יציבה? האם הגבולות שבנינו מעניקים לנו יציבות – או חונקים אותנו? ואולי זה בכלל הזמן למסד את הקשר? סטורן תמיד קשור לחתימה על חוזים, ומיסוד פורמלי של כל מיני מערכות יחסים.

שותפויות למשל – זהו גם יום מצוין למיסוד שותפות, להכרזה על שתוף פעולה כזה או אחר, ולהחלטות מקצועיות ארוכות טווח. סטורן יכול להיות גם ידיד, יו נואו, לא רק מורה זקן ומעפן, בעיקר כשהוא מכריח אותנו לשים לב לפרטים הקטנים, ולהתמקד בעיקר מעבר להם.

מה עוד קורה היום? מרקורי יוצא מהזוית המעורפלת עם נפטון, השמש ממשיכה לפלרטט עם אורנוס בזוית הרמונית, ומרס מתחיל להאט בדרך לעצירה והפניה אחורה, מהלך שעשרות אסטרולוגים בעולם מחכים לו בנשימה עצורה וכבר כתבו ים של תיאוריות על מה הולך להיות כאן כשזה יקרה.

אני למשל מבחינתי יודע בדיוק מה יקרה: אני קונה לילד סנדלים חדשים. נכון שיש לו סנדלים, אבל הרגלים שלו צמחו, וכשראיתי את זה שמתי לב שגם הוא גבה, החוצפן, ועוד איזה עשר שנים גם יהיה יותר גבוה מאבא.. שים לב שאתה מגיע לי עד הזקן כשאני יושב ליד המחשב. לא נראה לך מוגזם? מי אתה חושב שאתה? תפסיק לגבוה תיכף ומיד, אחרת תיכף תתחיל להתחצף ולבקש את האוטו…

הוא מחייך אלי, העקרב הקשוח הזה שאפילו לא מסתובב אחורנית כשהוא הולך לבית הספר בזמן שאני מת שלפחות ינפנף לי, ואומר: אבא, עוד כמה ימים יש בדיוק, אבל בדיוק, עד שאני אהיה בן שבע? ורק תדע שאני רוצה ליומולדת גם מיקרוסקופ וגם טלסקופ! מעניין, אני אומר לו, זה בדיוק מה שתכננתי לקנות לך, וגם גרימנרופ. מה זה? הוא שואל. זה הדבר הירוק הזה שתיכף יוציא לך את הלשון אם לא תתחיל לחזור להיות עוד פעם קטן, כי אתה כבר בורח לי מהחיבוק.

הבת שלי שעומדת בצד ומקשיבה מתערבת פתאום: אבא, אתה מדבר שטויות! כי אני בכלל לא אבא, אני אומר לה. אני סתם שק קמח. עובדה שאפילו הזקן והשערות שלי לבנים. שניהם מתבוננים זה בזה: נכון, הם לבנים! אז אולי..

הירח הזה בדגים – הוא תמיד גורם לי לחזור ולהיות מי שאני באמת: ילד שמח שממש במקרה גם מבין את שפת הכוכבים, ואולי לא במקרה דווקא.. הזויות שלו היום עם מקבץ הכוכבים במזל גדי בשעות הערב הן מעשיות מאוד, ומאפשרות לכולנו להיות כאן ועכשיו, ובעיקר – לקבוע עובדות בשטח.

בקיצור – מתכוננים לשיא הזוית של ונוס מחר או מחרתיים, וזה אומר רצינות, אחריות, ושתופי פעולה עם כל מי שבאמת, אבל באמת מבין את הראש שלנו ויכול לעשות אתנו דברים מדהימים ולהמציא שטויות שמחות..

ועכשיו, עקרבון – נתנו לכם כבר שעורים בבית הספר? רק כן או לא, בבקשה.

 

 

@

 

זה ללא ספק שבוע מורכב במיוחד שמצריך גם סרטון וידיאו מושקע במיוחד כדי לעבור אתכם ביחד את השבוע הזה..

 

ואי אפשר שבוע בלי תחזית אהבה הרי

 

 

 

 

ואחרון אחרון: הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  1/9

טלה

הירח הדגי הזה הוא לא ממש המקום החביב על הטלה שלנו, שמוצא את עצמו היום שלא במיטבו. אולי משום כך חשוב דווקא היום להוריד הילוך, לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ואת הפגישות החשובות שלכם לדחות לעוד יומיים שלושה כדי שיצליחו,

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לפעול היום באופן חכם ומדויק בעיקר דך המלים שלכם, להפגין כוונות, לשתף ברגשות, ולעמוד בהצלחה מול קהל ו..לדבר. תנו מקום למלים.

תאומים

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז האקשן, תאומימים. מיקומו של הירח בבית הקריירה שלכם הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם ולצאת בפול גז לאקשן, כעת כשזוית העימות עם נפטון נעלמת ובעזרת יופיטר פלוטו וסטורן. קדימה.

סרטן

הירח שוהה היום במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים כמו הסרטן, ולכן התחושה הבסיסית היום היא נינוחה יותר, וזרימת האנרגיה היומיום חלקה יותר. זוית של עימות בין הירח לשמש לעומת זאת עלולה להביא איתה אי הבנות וחילוקי דיעות, וחשוב להקשיב היטב למי שממול. חפשו את המשותף ולא את השונה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית החומר והכספים שלכם ולהביא איתה יכולת מיקוד מכסימלית בכל מה שקשור לכספים עסקים ובטחון כלכלי עכשיו, כשם הזוית ההרמונית שהיא יוצרת עם כוכב אורנוס עוזרת לכם. זמן מצוין לחשיבה מקורית מחוץ לקופסה, ויציאה לאזורים מעשיים לא מוכרים.

בתולה

השמש ממשיכה לחגוג לכם יומולדת במזל שלכם כשגם כוכב מרקורי שוהה אצלכם, גם שהצירוף הזה של עוצמה ותקשורת יכול לשרת אתכם היטב. הירח שנמצא היום ממול בבית היחסים מאפשר לכם להתבונן לעומק ביחסים שבניתם או שאתם רוצים לבנות, להגדיר את הצרכים שלכם מקשר כזה, ולהכיר פרטנרים אם הלב הרגשני פנוי.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת עדיין במזל סרטן הרגשני המאכלס את בית הקריירה שלכם, כשהיא יוצאת לאיטה מזוית העימות עם פלוטו היצרי והכוחני ומיד יוצרת זוית של עימת עם סטורן הנוקשה והמכביד. הזוית הזו מכריחה אתכם להיות מעשיים, ולפתור בעיות הקשורות לחומר כספים ולמסגרות פעולה. התמקדו בעובדות.

עקרב

זוית העימות בין ונוס הרגשית לבין פלוטו שליט המזל שלכם מתפוגגת לאיטה, וגם מינון התוקפנות והאדרנלין שלכם יורד במקביל. כן, הגיע הזמן להוריד הילוך, להרגיע את הרוחות, ולזרום באופן נעים יותר עם היום הזה כשהירח שוהה במזל דגים המאכלס את בית הביטוי האישי היצירתי שלכם. כעת הזמן לתת מקום לרגשות עדינים יותר, ובערב – לצאת לבילוי רומנטי כיפי במיוחד, עקרבים.

קשת

הירח שבמזל דגים שם את הדגש בעיקר על ההתנהלות שלכם בבית ובמשפחה. אם יש לכם צעירים במשפחה היום מתחילים הגנים ובתי הספר, וזהו יום מאוד מיוחד. אם לא – זמן להשקיע בבית ובסביבתו, ובעיקר – בבני הבית. הימים האחרונים היו טעונים ורגשניים למדי, וכעת הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולתת מקום לשקט ולרגיעה הביתיים. אתם זקוקים לזה לא פחות מהם.

גדי

ונוס ממשיכה לנוע במזל סרטן ולרכך את לבבם של הגדיי ממול, אבל כעת מתחילה להתווסף עוד מרככת עדינה שכזו: זו אותה ונוס אבל היא יוצרת כעת זוית של עימות עם סטורן שליט המזל שלכם, ועם הזוית – קונפליקט מסויים בין הצורך להפתח רגשית לבין הצורך לעשות זאת במסגרת מוגדרת ואפילו מעשית. זמן טוב למסד קשרים, אך גם למצוא שותפים לרעיון או לדרך.

דלי

אחרי יומיים במזל שלכם עובר לו הירח לבית החומר והכספים שלכם, ומאפשר לכם לתרגם את כל העוצמה שאגרתם מתחילת השבוע לעשייה בשטח, ולמימוש רעיונות ויזמות. זהו זמן טוב להניח רגלים על הקרקע, ואז להזיז את הצד היצירתי שלכם כדי לקדם נושאים שחשובים שלכם בצירוף של גישה פרקטית עם דמיון יצירתי. זמן טוב לחשיבה מקורית ומעניינת שעשויה גם לשנות קונספט של משהו שאתם עושים עכשיו לעשיה בפורמט אחר.

דגים

אחרי כמה ימים שבהם לא הייתם במיטבכם, העוצמה חוזרת גם אליכם: הירח עובר למזל דגים, הקסם הדגי חוזר לו ביחד עם נוכחות וקסם אישי, וביום הזה כדאי לערוך את הפגישות החשובות של השבוע או לפחות את חלקן, ואת השאר – מחר. יום מצוין להתחלות חדשות וליזמות מעניינות ויצירתיות בכל התחומים, דגיגים.

ובינתיים – שארית יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן