תחזית יומית ובלוג – יום רביעי – 2 לספטמבר 20

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 2/9

ירח בדגים 180 שמש צמידות נפטון 60 יופיטר פלוטו סטורן ואורנוס

שמש במזל בתולה 120 אורנוס

מרקורי במזל בתולה 60 ונוס 180 נפטון (יציאה) 120 יופיטר פלוטו סטורן

ונוס במזל סרטן 180 פלוטו (יציאה) 180 סטורן (מדויק!) 90 מרס 120 נפטון

מרס במזל טלה 90 סטורן (יציאה) מאט הילוך

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

השאלה יום היא לא מה קורה היום בכוכבים אלא מה לא קורה בהם: יזמה פעולה ואנרגיה. ים של אנרגיה. זה מה שחסר. פשוט לא קורה.

כן, אנרגיה: לכוכבים, לכולנו למערכת החינוך, ו..לי. דנפנטלי.

חושב שמעולם לא חוויתי ככה את המולות המדויקת הזו של ונוס סטורן כמו היום עם חוסר האנרגיה הזו.

אחרי הציפיות הפחדים וחוסר הודאות של שליחת הילדים אתמול לבית הספר ולגן, באה העייפות הגדולה, ובעקבותיה גם ההתפרקות הגדולה: עשייה של שעה שעתיים – ושינה. עשייה – ושינה. מאתמול.

אוףף!

חושב על כל מערכת החינוך והלימודים שהתחילה אתמול עם הירח בדגים וונוס שעדיין בקצה זוית העימות עם פלוטו וכניסה לזוית העימות עם סטורן היום שמגיעה לדיוקה – איך תעבור על הקטנים שנת הלימודים הזו?

ועלינו…

טוב נו, די עם הרחמים העצמיים: אלה הכוכבים – וזה מה שקיבלנו. אין מה לקטר.

אבל הפעם באמת היה גודש כוכבי ואנרגטי ממוקד שהביא איתו חיסול אנרגטי ממוקד… לא זכור לי.

או קיי – לטס קאט דט שיט. מה יש לנו היום חוץ מהזוית מועכת האנרגיה הזו?

והתשובה היא : שתי זויות מועכות אנרגיה אחרות! לא פחות ולא יותר.

הראשונה – מרס בעצמו שבזוית פעולה לסטורן הנוקשה שהגיעה לשיאה שלשום… אבל מרס עכשיו בקושי זז: הוא בסך הכל במעלה ה 27 בטלה כשסטורן ב 25 וזה אומר שהזוית הזו עדיין פועלת ביג טיים, עוצרת ומכבידה!!! גם את הכובד של הזוית המועכת הזו אפשר עדיין לחוש בגדול.

זה אומר מרס בזוית פעולה לסטורן כמעט מדויק וונוס בזוית עימות מדויקת לסטורן אבל זה לא הכל: יש עוד משהו קטן לאורחים: צמידות מועכת אנרגיה אחרת, ממש היום, וזו הצמידות בין הירח לכוכב נפטון… מה עשינו לכם שם למעלה, מה?

כן, הצמידות הזו של הירח ונפטון הופכת הכל לרגשי ומועכת את המעט אנרגיה שעוד היתה כאן (אלא אם אתה לא הורה לילד שהולך לביצפר כמובן..). צמידות שכזו היא באמת צומת של ערפול ובלבול לא קטן, ואם נוסיף לכך את הבלגן של מרס ונוס וסטורן, הרי שהצורך עכשיו באיזה משאב אנרגטי שכן יזוז קדימה חזק מתמיד.. מי נשאר?

נוסיף לכך את העובדה שמרס מתחיל ב 14 לחודש ללכת אחורנית וכבר עכשיו אפשר לראות איך הוא מתחיל לארוז, בעדינות אך בתקיפות, מנשנש לו איזה משהו מתוק על המעלה ה 27 של טלה, וכשיגיע ל 28 – ביי ביי פפסי קולה! לאלא ממנו לא נשאב היום יותר מדי, אם בכלל וגם הוא עדיין בזוית פעולה לסטורן אם כי קצת רכה, למי שזוכר..

ואכן, סטורן בשטח – נעלם לו המתח. ובמקרה שלנו – גם האנרגיה.. אבל התוספת הזו לא נמצאת בפתגם של החכם הסיני העתיק ההוא, אה? רק מה שנוח להם הם כותבים: יושבים בשקט על איזה נחל מעוצב היטב, לידם בתנוחת זחילה איזה שמונה גיישות, וכותבים עם נוצה על פפירוס מייד אין צ'יינה את כל הפתגמים האלה שבא לך לתלות עת עצמך, ובגלל זה הם גם מתעקשים על אנונימיות: חכם סיני עתיק.. איפה קונפוציוס כשצריך אותו? אולי בעצם התכוונו לחכם סיני עם תיק.. בטח גם זה חיקוי של ארמני. אוף.

ובכל זאת – שמש ומרקורי פרקטיים במזל בתולה השייך ליסוד האדמה כשמרקורי כבר מחוץ כמעט לזוית עם נפטון לא הולך ברגל… אז איפה הקטש? בלי שום זויות פעולה השנים האלה לא מזריקים אדרנלין לשום ווריד. מכסימום לעצמם, הפרזיטים האגואיסטים. בושה.

מצטערים, אומרים הכוכבים ומנפנפים לעצמם עם איזה ענן מעל הראש: זה מה יש. תעבדו על הרזרבות שאספתם בשבוע הקודם או שפשוט תאטו את הקצב כמו שעושות חברות הסלולר כשאתם עוברים את הלימיט בחשבון: הקצב מואט, והחשבון עולה..

יום שכזה. אשכרה.

מה עושים? עובדים לאט, עושים הפסקת הרהור כל עשר דקות, ומגזימים עם הקפה. אין ברירה – החיים ממשיכים.

אז עד מחר – אני בהאטה. סורי קידוז.

אבל ממחר חוזרים לתחזיות השבועיות ולאהבה ולאקשן האמיתי ולכל הבלגן שאומר הכנות לקראת חזרתו של הג'דיי, יענו מרס, בהילוך אחורי במזל טלה..

יהיה שונה, זה בטוח.

 

 

@

 

זה ללא ספק שבוע מורכב במיוחד שמצריך גם סרטון וידיאו מושקע במיוחד כדי לעבור אתכם ביחד את השבוע הזה..

 

ואי אפשר שבוע בלי תחזית אהבה הרי

 

 

 

 

ואחרון אחרון: הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה לכוכבים?

רביעי 2/9

טלה

גם היום ומחר אתם לא ממש במיטבכם, מה שאומר שכדאי להשלים עם זה שאת הפגישות החשובות שלכם כדאי לדחות לשבוע הבא, ולא לחכות לשישי דווקא. זהו זמן איכות שלכם עם עצמכם: מנוחה, רגיעה (יחסית, עם כל האקשן שמסביב) והתבוננות עומק סביבתית.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזוית עימות מדויקת עם סטורן הנוקשה, מה שמדגיש את הצורך שלכם לפעול באופן חכם ונמרץ בתחום הכלכלי והמקצועי, ולא להתייאש כשמגיעה תחושה של בדידות במערכה: אלה יום יומיים שבהם סטורן בוחן את יכולת ההשרדות שלכם. סבלנות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך להגיח החוצה מתוך זוית העימות עם נפטון הרגשני, ולאט לאט אתם חוזרים לפוקוס והתמונה מצטללת בהדרגה. הירח ששוהה בבית הקריירה שלכם עוזר לקדם דברים שחשובים לכם כעת מול סמכויות, וזה בדיוק הזמן להפעיל נוכחות ועוצמה לשם כך, ולא לדחות.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם עדיין בזוית של עימות לשמש מה שאומר שחשוב לא להסתסכך עכשיו עם בוסים אחראים ואפילו עם הורים. להיפך: חפשו דווקא היום את המכנה המשותף ולא את המפריד. צמידות בין הירח לנפטון מביאה איתה מהעורבות רגשית גבוהה במיוחד וקושי להתמקד בעובדות עצמן ובמה שחשוב באמת. הזהרו מהחלטות רגשניות בנושאי חומר וכספים סרטנונים.

אריה

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, אריות, ולא לעשות שטויות: הירח שוהה לו במזל דגים והמעורבות הרגשית עלולה לגרום לכם היום לטעויות בשיקול דעת, ולהחלטות פזיזות. אולי משום כך כדאי לנסות ולדחות את ההחלטות האלה לשבוע הבא.

בתולה

השמש ומרקורי שוהים עדיין במזל שלכם, אלמנט שמביא איתו הן תקשורת חיובית ובונה והן יכולת מימוש ובצוע במקביל. ירח דגי שנמצא היום מול המזל שלכם מאפשר לכם להתבונן לעומק בפעולות האחרונות שלכם ובעיקר באתגרים שלפניכם, ולבנות תכנית פעולה חכמה ולו'ז מדויק ליומיים הקרובים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם פוגשת היום את סטורן הנוקשה בזוית עימות מדויקת, אלמנט שעלול לגרום לכם לתחושות של כובד מסויים, וצורך לדאוג לכל מה שקשור כעת לחומר וכספים. זהו זמן טוב למסד יחסים זוגיים או שותפות, לחתום על חוזים, ולהזהר מציפיות יתר בכל מה שקשור לאתגרים גדולים: רק אם תשקיעו והרבה – תגיע התוצאה המקווה.

עקרב

הירח וונוס ששוהים גם הם במזלות השייכים ליסוד המים מביאים איתם נינוחות מסויימת בכל מה שקשור לפעולות ולעשייה שלכם עם אחרים. נצלו את המומנטום הזה לשיחות מקצועיות פוריות העוסקות בעיקר בשיתופי פעולה מסוגים שונים, ובעיקר כשזה קשור לאתגרים גדולים במיוחד, עקרבים.

קשת

נושאי בית ומשפחה משמעותיים כעת יותר מתמיד, והם זקוקים להשקעה ולנוכחות רבה יותר שלכם: דברים לא יעשו מעצמם, בעיקר דברים הקשורים לחיבור מחודש בין כולם כדי להשיג שוב את תחושת הביחד. רק עשייה משותפת תשיג עת א המטרה שאתם רוצים כעת. אין קיצורי דרך.

גדי

זוית של עימות בין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם לונוס הרגשית עלול להביא איתו קונפליקט בין הרגש לשכל, ובין הצורך לפתוח את הלב לצורך להגן עליו ולהתמקד בעיקר בצד המעשי והפרקטי של החיים. למרו הקושי נסו בכל זאת ללכת על כל הקופה כי דברים לא יקרו מעצמם, גדיים, כמו שאתם יודעים טוב כל כך…

דלי

הירח שוהה בבית החומר והכספים שלכם, ומכריח אתכם לחשוב קצת אחרת כשמלות המפתח עכשיו הן אחריות מחוייבות וגישה יסודית ואחראית. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם בצורה מדויקת, בעיקר כאלה שעוסקות בשיתופי פעולה ולא בעשייה  סוליסטית. שעות הערב יתאימו למפגש חברתי.

דגים

השמש ומרקורי שבמזל בתולה ממול מאתגרים אתכם כעת, ולמרות שיש תחושות של עייפות החומר בתחומים מסויימים אסור כעת לעזוב דברים שהתחלתם לאחרונה ושדורשים מכם לא מעט. חשוב כעת לשמור על רצף, ולא להסתגר או לפעול מאחורי הקלעים. הפגינו נוכחות ועוצמה!

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן