תחזית יומית ובלוג – יום רביעי 5 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 5/8

ירח בדלי 120 ונוס 150  מרקורי

שמש במזל אריה  90 אורנוס (יציאה)

מרקורי  עובר למזל אריה (!)

ונוס  במזל תאומים .  150 פלוטו (יציאה) 150 סטורן (יציאה)

מרס במזל טלה 90 יופיטר (מדויק!)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

אז.. חג אהבה שמח לכולם! נתחיל מזה. איך ומה? לזה נגיע אחר כך, כי חלקו יופיע גם בשיחה שערכתי אתמול שתופיע היום בוידיאו.

אבל נתחיל את בלוג התחזית היומי שלי בשתי המלים האלה שאני ממש שונא לומר: אמרתי לכם!

אמרתי לכם שאתמול זה היום הטעון של השבוע.

אמרתי לכם שכל גיץ קטן יכול להדליק מדורה גדולה.

אמרתי ואמרתי..

אבל.. רגע, שלא תבינו לא נכון:  את כל זה אני לא כותב בשביל האגו או כדי להראות שאני חכם וצודק, אלא פשוט להראות שוב שיש הגיון במצבי כוכבים, במה שמפעיל אותם, ובדרך שהם מפעילים אותנו ואת עולמנו.

לפעמים זה באמת מתפוצץ כשהמטען מוצא את הגיץ הנכון, וזה מן הסתם נמצא שם במפת הלידה של לבנון ובאיזה טרנזיט שעבר עליה, אבל יש מקרים שאין את הניצוץ הזה, והמטען הזה יכול להמשיך לשבת שם ולחכות, כמו איזה פקיד מס הכנסה זועם שלא קיבל בלילה והוא מחפש מישהו להוציא את זה עליו.

ראש ממשלת לבנון אמר שהמדובר במטען של חומצה חנקתית ששכב שם שש שנים… כלומר, שש שנים היה שם את הפוטנציאל הנפיץ הזה, ורק כשהכל התחבר ומשהו הדליק אותו בעזרת מיקוד של שלושה כוכבים בזוית פעולה מדויקות שהיו צריכים רק איזה סיגריה של איזה פועל שעמד שם או משהו כזה ו..קאבום!

והמשמעות של כל זה היא שלפעמים יש הצטברויות דרמטיות אנרגטיות כאלה במקומות רבים, צפויים יותר או פחות, ורק כדי לעקוב אחרי זה כדי גם לשמור על עצמנו וגם להיות מודעים לכך שהכל, כל מה שאנחנו רואים מסביב – המכוניות, הפרחים, הנשים הרכות, הים – הכל שביר ופריך כמו המציאות שמרכיבה את כל אלה, ומעבר לצורך להזהר כדאי פשוט לחיות את מי שאתה בעוצמה, כי חבל על כל רגע שאתה לא במיטבך כשכל שניה יכול להתאסף לו שוב איזה מטען אנרגטי כזה ממש מעל הראש שלך, כמו הקריקטורות האלה שרואים מישהו הולך ורק מעליו יושב ענן קטן וממטיר עליו גשם, אז.. דירו באלק, ובמלים אחרות – להזהר –  ובמקביל גם לחיות בעוצמה.

ולסיום, כדי שלא נטעה: כוכב מרס ממשיך גם היום את הזוית המדויקת שלו עם יופיטר, כך שגם היום הזה נפיץ במדה מסויימת, והנפיצות הזו עלולה לתפוס אותנו ביחסים שבינו לבינה, למשל, וזה קורה דווקא בחג האהבה… חחח. כן חג אהבה נפיץ לפנינו, אבל אני בתור אחד שיש לו אופק בטלה מאמיץ לפעמים בנפצים קטנים כדי להוציא את האמת הגדולה שמסתתרת מתחתם, ואמת – גם כשהיא כואבת – היא מקום נפלא לחוות אותו בכל חג אהבה שהוא, על אחד כמה וכמה בזה שלפנינו.

זה היה הנאום הקטן והמצחיק שלי שפתח את הבוקר.

האמת שאחרי הפיצוץ של אתמול הכל נראה פתאום קטן, פחות משמעותי, פחות דרמטי, אבל לפחות הבנו משהו:  יש הרבה דברים לא נראים לעין שקורים מתחת לפני השטח. יש באסטרולוגיה משהו שיכול להראות לנו לפחות חלק מהם.. תגלית שכזו.

והיום? הירח שוהה עדיין במזל דלי החברתי שולח זוית הרמונית ונינוחה לונוס וזוית של מתח למרקורי, אבל האירוע המשמעותי היום הוא מעברו של כוכב מרקורי כוכב התקשורת ממזל סרטן למזל אריה.. סופסוף!

כן, אחרי תקופה לא קצרה – הוא גם היה בהילוך אחורי שם במזל סרטן המרקורי הזה – של תקשורת רגשנית ודביקה משהו, סוף סוף אפשר להתחיל להזיז דברים בתקשורת מלהיבה ואקטיבית יותר. מרקורי עובר למזל אריה השייך ליסוד האש, ומחזיר את האש שכל כך חסרה לנו לאחרונה לחיינו, לא לפני שהוא גורם נזק רציני שם בביירות. ולמה מרקורי? מי שעוקב אחרי יודע שבכל פעם שכוכב משמעותי עובר למזל ביסוד האש – במרבית המקרים קורה איזה אירוע אלים ולא קל, כי הכוכבים האלה פשוט עוזרים לזה לצאת החוצה אחרי תקופת דגירה מסויימת… המעבר הפעם היה באמת אלים למדי: מזל שמרקורי לא כיוון קצת יותר דרומה.. שנאמר – תמיד יכול להיות יותר גרוע.

אז הירח הזה במזל דלי ומרקורי שמולו במזל אריה מסמלים ציר מסוים שיפעל היום: היכולת שלנו להתחבר לצד החברתי שלנו ומולו להפעיל את התקשורת האישית היוזמת שלנו, יכולים להניב כמה יזמות חדשות ומעניינות במיוחד היום, ואם אנחנו מרגישים אותן בבטן – הבה ניתן להן גם לצאת, או נחפש את מי שיכול להשלים אותנו בסיפור הזה, וביחד איתו נעשה משהו מדליק, או נערוך שיחה אקטיבית ומדליקה שמזמן לא ערכנו, או סתם נדליק אש כדי לעשות קפה ואז להפגש איתו בזום ולתת לאנרגיה הזו של מרקורי במזל אריה לזרום. יש מצב?

וזה – יכול להיות מעניין.

אבעיי געזונט!

 

מי שלא שמע עדיין את ראפ המחאה שלי – הייתי שמח שיקשיב, ואם ירגיש את המקום שממנו נכתב השיר, שגם ישתף. האמת לפעמים כואבת אבל חייבים לראות אותה כמות שהיא, באומץ  בכנות ובישירות, עיקר אם רוצים שהיא תשתנה.

 

https://youtu.be/I-YwVg5tmIA

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות

רביעי 5/8

טלה

מרס שליט המזל שלכם עדיין שוהה בזוית הפעולה המדויקת שלו עם יופיטר כוכב השפע, וזהו המשך לגל האמביציה והאנרגיה של אתמול: נסו להגדיר לאן לתעל את האנרגיה הזו אבל עשו זאת בחכמה, והזהרו מאופטימיות יתר.

שור

מרקורי כוכב התקשורת עובר היום למזל אריה, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להשתמש בו בחכמה בכל מה שקשור לתקשורת עם בני הבית והמשפחה. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו בשלב הראש, ולדבר על הכל.

תאומים

משהו טוב קורה לכם היום, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם עובר היום למזל אריה המאכלס את.. בית התקשורת שלכם, כמה סמלי.. כן, הגיע הזמן להתנער מהתקשורת הרגשנית של הזמן האחרון, להפשיל שרוולים, ולהפוך את התקשורת שלכם לפעילה אקטיבית ובעיקר – יוזמת.. קדימה.

סרטן

אחרי פרק זמן ארוך יחסית נפרד מכם מרקורי כוכב התקשורת ששהה במזל שלכם ועזר ללא מעט סרטנים לצאת מעצמם ולהפוך לתקשורתיים ועוצמתיים, ועובר למזל אריה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן להציץ בנעשה בחשבון הבנק..

אריה

נראה שאל היכולת שלכם להזיז דברים ולגרום להם לפעול, מצטרף הבוקר גם מרקורי כוכב התקשורת שמוסיף עוד יכולת משופרת: לדבר. כן, הגיע זמן להפעיל את התקשורת שלכם למטרות שחשובות לכם, וזה אומר להגדיר כוונות במלים, לשתף אנשים קרובים, ולאפשר למלים לפעול אתכם ועבורכם.

בתולה

מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל אריה עשוי לעבוד לטובתכם בתקופה הקרובה: מרקורי ישהה מאחורי הקלעים, ינקה משקעים רגשיים שהצטברו שם,  ויעזור לכם להתפייס עם אנשים שאיתם רבתם, ולחפש את המכנה המשותף במקום את המפריד. תנו מקום גדול יותר לדמיון וליצירתיות שלכם כעת.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין שוהה במזל תאומים האוורירי והמתחים שיצרה בזמן הזוית שלה עם פלוטו היצרי נמצאים בירידה, וכדאי עכשיו להוריד את הטונים כשכועסים, אבל הזוית שלה עם סטורן עדיין בסביבה: התמקדו במעשים כדרך להוריד את מפלס הדאגות, במקום לדבר עליהן..

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עובר גם הוא למזל אריה המאכלס את בית הקריירה שלכם שם נמצאת כבר השמש, ועוזר לכם לקדם את מה שחשוב לכם מול סמכויות, לדבר על מה שחשוב לכם באמת, ואפילו לשתף בכעסים ובמה שאתם שומרים בבטן. כעת הזמן לראות את כל התמונה, להסיק מסקנות, ו..לדבר.

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להיות מודגשת במיוחד כעת כשמרקורי עובר למזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש שם נמצאת כבר השמש, והתכניות של הקשת להרחבת אופקים לימודים טיולים וכל מה שמרחיב גם את הדמיון מתחזקות בהתאם. הייתם זקוקים לאש הזו כדי להזיז דברים – וקיבלתם אותה. כעת עם הכלים שיש למרקורי נגמרו התירוצים..

גדי

מעברו של מרקורי למזל אריה שם נמצאת גם השמש לא יעשה לכם חיים קלים בתקופה הקרובה אם תתעקשו לערב את האגו והצורך במלה האחרונה בכל דבר ועניין: חשוב ללמוד עכשיו בעיקר לוותר, לקחת צעד אחורה עם צריך, והיום בעיקר לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, גדיים.

דלי

זה נראה כמו היום שלכם, דליים, כשהירח שוהה לו במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו, אבל הנה עוד הפתעה: מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם ממול, וזהו זמן מצוין להשקיע בתקשורת זוגית, לפתוח דברים עם הפרטנרים, לדבר על הכל, ואם הלב הדליי פנוי – להכנס למסע אינטנסיבי של היכרויות חדשות..

דגים

לא ממש היום הטוב לדגיג שלנו, ולכן כדאי היום להמעיט בפגישות ובשיחות משמעותיות: את אלה כדאי לדחות למחר או מחרתיים. כעת הדגיג מתמקד בעצמו, ובתכניות שלו לשבוע הבא. זמן לרגיעה, שלווה, שיחות שקטות עם אדם קרוב, ובעיקרו מנוחה..

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן