תחזית יומית ובלוג – יום רביעי – 26 לאוגוסט 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  26/8

ירח בקשת 90 נפטון ומרקורי 150 אורנוס  

שמש במזל בתולה 120 מרס

מרקורי במזל בתולה 120 אורנוס 

ונוס במזל סרטן 60 אורנוס 180 יופיטר (יציאה) 120 נפטון

מרס במזל טלה  90 סטורן (מדויק!).

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

הירח עובר סוף סוף למזל קשת (בעצם עבר אתמול בשעות הערב פחות או יותר ומי שהרגיש – חייך..) ואחרי שלושה ימים טעונים ומכבידים חלק מהאנרגיה שלנו שהיתה קשורה לירח הזה במזל עקרב, משתנה. אבל זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה למרס עדיין בסביבה, ואיתה גם הכובד, תחושת העייפות, ופה ושם גם הרצון המוזר להסתגר, לחבר את עצמנו לשקע של טעינה כמו בסלולרי, ולא לזוז עד שהספרה 100 אחוז תופיע לנו בפינה השמאלית הגבוהה של גלגל העין..

אז זהו, שהאנרגיה הזו של הירח במזל קשת אמורה לתת תשובה לזה, לפחות זמנית, אבל הזוית שיוצר הירח בהמשך עם נפטון הרגשי קצת מערפלת ומבלבלת, מביאה איתה מצבי רוח משתנים ונדנדה רגשנית שכזו של אפים ודאונים, ופה ושם מבצבצת מתוכם איזו דקה או שתים של שמחה פנימית, סוג של ברק שכזה, שמאפיל על כל הקשיים המשתנים של הקליפה החיצונית היומית הזו, ומביא לנו מבפנים שתים שלוש הארות איטיות – וזה קורה האמת בזמן שהמזגן מתחיל סוף סוף לפעול ומביא איתו משב קריר ומרענן – שהכל, אבל באמת הכל, אפשרי.

אני נשען אחורנית בזהירות על הכסא מול המחשב אבל מיד מזדקף כי העור המטוגן על הכתפיים והצוואר שלי מחזיר אותי למציאות ולעובדות: כשהולכים לים – לא מספיק לשבת על החול בגופיה, כי השמש תשרוף אותך בצוואר ובכתפיים, טמבלון..

וכך, בזהירות מטוגנת שכזו, אני שמח שלפחות האצבעות לא נשרפו להן בזמן ששיחקנו במשחק המוכר של אני בוהה בכם כשאתם משחקים במשחק שנקרא בנה-את-המגדל-ופרוץ-בבכי-בכל-פעם-כשהים מפיל-אותו, הזוגה מציעה להם כל עשר דקות פיתה שרופה עם זעתר או שניצל שנשאר מאתמול ובסוף אני אוכל אותם (כי לא זורקים אוכל טה נה נה),  בוח בקפדנות כל פיסת אצה או זכוכית שהים שטף לחוף מקרוב וצריך לקבל החלטה אם להכניס לשקית שניקח הביתה או שלא, והזמן חולף לו באיטיות עצלה שכזו, כמו שדמיינתי מראש…

כן, דמיון לא חסר לי, רק שלא הצלחתי לדמיין את הקריאה 'אבא נשרפת!' כשהם בוחנים אותי מקרוב, והיא אומרת לו 'אבא שלנו שרוף!'. 'חרוך', אני מתקן אותה בזהירות, 'רק חרוך', וכבר מבין שזה יעלה לי ביוקר אם לא אמצא אחר כך את האלוורה שתמיד מסתתרת אחרי הים, פיקחית שכזו, כי היא יודעת שצ'יק צ'ק תיגמר אם נמצא אותה.

ועכשיו, כשאני צריך לכתוב את ההורוסקופ ומדי כמה דקות לסובב את עצמי מול המאוורר כי חלק אחר מתחיל לבעור לי בגוף ללא אזהרה מוקדמת, אין לי ברירה מסתבר ואני צריך לקצר כי לשכב על סדין בחדר ממוזג יותר כיף מאשר לשבת מול מחשב בחדר ממוזג. עובדות החיים. והנה גם היום למדתי משהו על התנהגות גופים חרוכים בחלל.

מה עוד יש לנו היום? הירח הזה בקשת מסתבר לא יוצר רק זוית פעולה עם נפטון העגמומי אלא גם עם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, וזה אומר אכן סוג של מעורבות רגשית במלים שלנו, אבל רגע – למה לא גם סוג של מעורבות מילולית ברגשות שלנו? הממ.. וזה אומר שלא רק יכולת הביטוי שלנו הופכת רגשית יותר, אלא גם הצורך למלל את הרגשות שלנו באופן מילולי מתגבר. מעניין. תגליונת שכזו.

ועוד זוית הירח יוצר: זוית של מתח עם אורנוס, מה שאומר שפה ושם לקראת סופו של היום נחוש בחוסר שקט, ורצון לנסוע אולי לכמה נופים אחרים… געגוע שכזה.

ונוס מתחילה לצאת מזוית העימות עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים אבל הרצון לנסוע להחליף אוויר ואווירה ולפגוש נופים לא מוכרים עדיין בסביבה, ועם השמים שנפתחים לאט אז אולי.. אולי.. לא, זה יחכה.

ואחרון אחרון – זוית הפעולה של מרס עם סטורן הנוקשה עדיין מדויקת, מה שאומר : רגעים מעניינים של כובד ובדידות פה ושם, בצד היכולת להשקיף באופן תלת מימדי על המהלכים האחרונים שלנו, לראות מה לא יצא טוב או מה לא יצא בכלל, ולקבל החלטות אופרטיביות (תמיד רציתי להשתמש במלה הזו, היא נשמעת כל כך מקצועית, כל כך.. מקצועית. כן. ? ) ופרקטיות לשבועיים שלושה הקרובים.

ועוד מעט גם מרס יכנס להילוך אחורי… אבל לזה מגיע בהמשך. בינתיים אסטרולוג חרוך תיכף יסגור את המחשב וינסה לשכב על הסדין בלי זעקות כאב רמות מדי, כדי לא להדאיג את הילדים (אבא סובל..). מצד שני, רבאק – מה עם הגישה שאומרת שהורים דווקא צריכים לשתף את הילדים בהכל אחרת יאשימו את עצמם או יכעסו מתישהו שלא שיתפו אותם? אז, אבא עושה שטויות, אבא יושב בגופיה בים, אבא נחרך, ואז אבא סובל ומשלם על הטעויות שלו. משלם ביג טיים.

מה נותר? לאחל יומקסים למי שהיה חכם מספיק לא להיחרך בים מול הילדים שלו, ולאבד את מעט הסמכותיות שעוד נותרה לו.  כי אין, אין דבר יותר פאתטי מאבא חרוך שלא מוכן להודות בשגי..איי! איי!! מודה, מודה. רק שמישהו ימרח לי קצת אלוורה לפני שאני נכנס למיטה, וירגיע את מרס שכבר מתחיל לדאוג מהסטורן הזה שלא נותן לו לזוז שלושה ימים רצופים. צמד חמד, מרס ואני, אה? שני קוטרים. איי!

 

@

ועדיין, בלי אהבה – בעיקר עכשיו – קשה. זו תחזית האהבה שלי לשבוע הזה.

 

וזה שיר הזעקה שכתבתי על האלימות שדיברתי עליה קודם, וכל יום שעובר מוכיח תודות לאנשים כמו ניסו גואטה שלא רק שהיא לא נעלמת אלא רק מתגברת. אשמח אם תשתפו כדי שהזעקה תמשיך ותעבור ולא תעצור עד שתגיע לכל מי שבאמת יכול לעשות משהו בעניין. מר אוחנה, למשל.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  27/8

טלה

אחרי יומיים וחצי טעונים ולא קלים הסכים הירח אתמול בערב לעבור למזל קשת והיום הוא מופיע שם במלוא הדרו. זהו מקום אנרגטי מצוין לטלה שלנו, ובעיקר מקום הרפתקני לטלאים שאוהבים לנסוע לטייל ולפגוש נופים חדשים, היום ומחר.

שור

ירח קשתי הוא לא ממש המקום האידיאלי לשור האיטי והיסודי שלנו, ושוורים רבים הולכים דווקא עכשיו קצת לאיבוד עם האנרגיות המהירות האלה, ומקבלים החלטות גרועות. זהירות. ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מהזוית עם יופיטר, והאמביציה נרגעת לאיטה.

תאומים

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, תאומימים, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך והיכולת שלכם להשקיע קצת יותר בזוגיות וביחסים הקרובים. זמן טוב להיות שם עבור אדם קרוב באמת זקוק לכם כעת. שעות הערב יתאימו לבילוי בשנים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת השייך ליסוד האש, וכרגיל צירוף של המים של יסוד הסרטן והאש של הקשת עלול ליצור מעורבות רגשית גבוהה ולא מעט דרמות. זוית פעולה של הירח עם נפטון עלולה להביא איתה ערפול ובלבול: נסו לדחות החלטות הקשורות לכספים ועסקים.

אריה

זוית הרמוניות של השמש שליטת המזל שלכם עם מרס מביאה איתה יכולת לעבוד נכון בשתוף חכם עם אחרים ולנצל בחכמה את המשאבים שלכם. הירח הקשתי מביא איתו מעורבות מרגשת ונלהבת, ואת הצורך לפעול בעיקר מתוך אהבה וריגוש. יום יצירתי.

בתולה

השמש ומרקורי שוהים במזל שלכם, וכרגיל חגיגות יום ההולדת לבתולות האופייניות הן מאופקות למדי: זוית הרמונית בין השמש למרס וזוית דומה בין מרקורי שליט המזל שלכם למרס מביאות איתן יום הרמוני יחסית ויכולת לקדם בשקט את מה שחשוב לכם באמת.

מאזניים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מאזנאים הירח שוהה לו במזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם והמלים שלכם הופכות משמעותיות היום מהרגיל. זוית העימות של ונוס עם יופיטר מביאה איתה עדיין גל של אמביציה ואופטימיות, אולם חשוב להבדיל בין הרצוי למצוי, ובין מה שאפשרי למה שלא.

עקרב

נושאי חומר וכספים משמעותיים היום יותר מאשר בימים אחרים, עקרבים, והירח ששוהה כעת בבית החומר והכספים שלכם מכריח אתכם לשים דגש מיוחד על הוצאות מיותרות, ושמירה על מה שיש. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות גדול לבית ולעצמכם, עקרבים. אל תקנו מה שאין לכם צורך בו כעת.

קשת

אחרי שלושה ימים שבהם לא הייתם במיטבכם הירח עובר גם למזל שלכם, קשתים. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – זה בדיוק הזמן לשים עליהם כעת את הדגש, ולהתמקד במה שיש. זוית העימות בין ונוס ליופיטר עדיין עלולה לגרום לאופטימיות חסרת בסיס. זהירות.

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל זוית הפעולה בין מרס לסטורן שליט המזל שלכם והירח המהיר שבמזל קשת רומזים שהיום הזה חשוב מאוד לפעול באופן ממוקד מטרה ובעיקר – לשמור על פרופיל נמוך. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות עדיף בשבוע הבא.

דלי

ירח קשתי מביא איתו מעורבות חברתית רבה מהרגיל, דליים, אם במדיה החברתית ועם במעגלים החברתיים החשובים לכם. נצלו את הימים הקרובים כדי לסיים מעגלים שמיצו את עצמם, דליים. השמש ומרקורי במזל בתולה מדגישים את הצורך בזהירות מכסימלית כעת, בין אם המדובר בחשבון הבנק ובין אם המדובר בנהיגה בדרכים.

דגים

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז האקשן היום, דגיגים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם והתדמית שלכם מודגשת במיוחד. זהו זמן טוב לעשות מהלך משמעותי קדימה, להשקיע ביזמה חדשה ומעניינת, לשדרג יחסים עם סמכויות ולהזהר מהחלטות רגשניות ושגויות בגלל זוית בין הירח לנפטון שליט המזל שלכם: התמקדו בעובדות!

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר  ?

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן