תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 8 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  8/10

ירח בתאומים 150 סטורן 60 מרס

שמש במזל מאזניים 90 יופיטר (כניסה)

מרס במזל טלה בהילוך אחורי  90 סטורן (יציאה) 90 פלוטו (מדויק!)

מרקורי במזל עקרב  180 אורנוס (מדויק!) 120 נפטון

ונוס במזל בתולה 120 אורנוס 60 מרקורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

על פניו, זה נראה כמו היום המאתגר של השבוע. אני לא כותב היום הבעייתי או הקשה או המסוכן – אני כותב מאתגר כדי כל אחד יחליט עם עצמו איך לנהוג בו, ואיך יוכל להפוך את האלמנטים המורכבים שיש בו למקום מצמיח ועוצמתי, ולא למקום בעייתי.

ימים כאלה הם מאתגרים בעיני, כי אני מכיר ויודע שכשאנחנו מצליחים להפוך את האנרגיות האלה לאנרגיות בונות העוצמה שלהן אפילו חזקה יותר מהאנרגיות הרגילות, בעיקר מכיון שטיבה הוא דיסהרמוני ופורץ, ולא מבוקר ובשליטה.

אבל היום הזה הוא משהו מיוחד: זוית המתח האלימה בין פלוטו למרס בהילוכו האחורי מגיעה לדיוקה ביחד עם זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס כוכב השינויים והניתוקים שגם היא בדיוקה: שתי מלכודות מוצלבות לפנינו, כמו שתי קרני לייזר האחת לרוחב ואחת לאורך בחדר הכספות של בנק ממוצע, שאמורות למנוע כל פורץ מלהצליח לחדור פנימה מבלי שיגלו אותו, כמו בסרטי האקשן המוכרים.

שתי זויות שכאלה מפעילות את כולנו בעוצמה, ומינון הדרמות עלול להיות היום באופן לא מפתיע להגיע לשיא, ביחד עם תגובות של אלימות מילולית ופיזית, מלחמה על עקרונות, ניתוקים וסופר אקשן שרובו עלול להתרחש בווליום גבוה למדי.

זוית המתח היום של הירח עם סטורן ממש לא תורמת עם תחושות הכובד שהיא מביאה…

ודווקא עכשיו, בשתי הזויות האלה עם הסופר אקשן שהן מביאות, אנחנו נמצאים בסגר טוטאלי.

אני מסתכל על הילדים שלי שמשחקים על השטיח כבר משעה מוקדמת, ומתבונן בסטטיסטיקות שמופיעות עכשיו בטלביזה. מה אחוז הילדים שנדבקים בקורונה בבתי הספר? חמישה אחוזים, וזה נכון גם לתיכונים. חמישים אחוזים מהם הם חרדים מה שאומר שמשקלם באוכלוסיה אמנם קטן יותר אבל התנאים הצפיפות וכל זה גדולים יותר. זה אומר שמתוך שנים וחצי האחוזים בילדי בית הספר שכוללים גם את הכיתות הגבוהות שם ההדבקות רבות יותר כפי שנטען אולי אחוז אחד קטן בקושי קשור לילדי כיתות א' וב' והגנים עוד בכלל…

אחרי שנתנו את האחוזים האלה בחדשות הבוקר שמעתי שיחה עם אב מודאג שטען שכל הילדים שהוא מכיר בדכאון, שהם אפילו לא רוצים לצאת ולשחק עם חברים, והדכאון שלהם רק הולך ומעמיק.. מה הם חושבים להם שם, למעלה? למה צריך לסגור את הילדים האלה עם אחוז הדבקה נמוך כל כך? הרי הנזק שנגרם להם זה לדורות… הכל פוליטי אמרה המנחה והוא הסכים. הסגר לילדים הקטנים ממש לא הכרחי ורק תוקע את ההורים בבית בלי יכולת לעבוד ומכניס אותם וגם את ההורים לדכאון.

פאקקק!

תחושת חוסר האונים הזו כאבא, כשמישהו למעלה מקבל החלטות גרועות הנוגעות לילדיו בזמן שברור לגמרי שאין לו ילדים קטנים והוא רק חושב פוליטיקה והפגנות, מכניסה אותי למקום כועס ומתוסכל. מה עושים עם כל הכעס הזה? ואז אני נזכר בשתי הזויות האלה שמגיעות ממש היום לדיוקן, עוצר את עצמי, ולא מאפשר למקבלי ההחלטות האלה, שמאמין שלפחות לחלקם יש בהחלט כוונות טובות, לגרום לי להתפרץ.

אבל חוסר שדרה ועליבות שכזו מול ראש ממשלה שחשוב לו בעיקר הצורך לעצור את ההפגנות, מסתבר, ורק במצב חירום הוא יכול לעשות זאת, ובמצב חירום זהו סגר טוטאלי שבו כמובן רבים משרי הממשלה לא מצייתים כולל מערכת החינוך החרדית ועוד ועוד עושים לי ממש רע על הלב.

והילדים שלי משחקים על הרצפה של הסלון. הזעם גואה ומתחזק.

לא, אני אומר לעצמי, סבלנות, אתה יודע שהמדובר בתהליך… הרי אתה בעצמך אומר את זה לאחרים.. אבל האבא שבי לא יכול להתאפק, בטח לא עם הזויות האלה. כשזה יגמר אני מבטיח לפצות אותם על זה. ברקע מתחיל בובספוג לריב עם פטריק על קציצת הסרטן הפריך, בזמן שפלנקטון מנסה לגנוב את המתכון. הפנים שלהם מחייכים. אני מתחיל להירגע. מישהו רוצה חביתה? רק משהו מתוק, אומרת מיה. הוא אפילו לא מגיב.

אני מסתכל עליהם, מנסה להבין איך יעברו את כל זה, ומה יזכרו מכל זה כשיהיו מבוגרים. עצוב לי. אני רוצה לעשות להם משהו טוב, משהו כיפי, חושב וחושב ו.. מצאתי! קציצת סרטן פריכה! יש!! עכשיו צריך רק להשיג את המתכון… מישהו יודע מה הטלפון של פטריק?

 

 

 

וביום כזה למרות הכל – קצת אהבה 🙂

 

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

ומה קורה למזלות ביום המתוח של השבוע?

 

חמישי  8/10

טלה

על פניו היום הזה הוא היום המסוכן של השבוע מבחינתכם, והמדובר גם במחר או מחרתיים: זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין פלוטו היצרי והכוחני מגיעה לדיוקה והפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב להזהר היום מתגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, ולהמנע מתגובות קיצוניות. בי קול!

שור

ירח תאומי בזוית של מתח לסטורן מכביד על התקשורת שלנו, ומביא איתו מינון גבוה של שיפוט וביקורתיות, בנוסף לכובד שמביא איתו מרס. אולם זויות הרמוניות שיוצרת ונוס עם אורנוס ומרקורי מצביעות על אפשרות נאה של שתופי פעולה. קחו יזמה, שוורים!

תאומים

גם היום שוהה הירח במזל שלכם בשעות הבוקר והצהריים, מה שאומר שהנוכחות והקסם האישי שלכם בשיאם. אולם מרקורי שליט המזל שלכם עדיין בזוית מדויקת מול אורנוס התזזיתי, אלמנט שעדיין עלול לגרום לקצרים בתקשורת, ולניתוקי קשרים. יום לפעול בו בזהירות מכסימילית ולא לפעול באופן פזיז.

סרטן

זה היום השלישי שבו אתם עדיין לא במיטבכם, סרטנונים, וכדאי לפעול בזהירות מכסימלית, בעיקר בשעות הבוקר והצהריים, ולדחות החלטות חשובות ופגישות משמעותיות למחר או מחרתיים. כעת הזמן לטעון מצברים, בעיקר כשהירח שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח עם סטורן הנוקשה. המנעו מביקורתיות יתר.

אריה

חברים מכרים ידידים וקרובים – מיקומם של אלה בחייכם מודגש היום במיוחד, אריות. זהו זמן לפעול באופן מדויק יותר ובעיקר להשקיע קצת יותר ברשתות החברתיות ובהרחבת המעגלים החברתיים אך גם המקצועיים שלכם. שעות הערב יתאימו לקפה אמיתי או וירטואלי עם חבר טוב במיוחד, אריות.

בתולה

נראה שאתם נמצאים היום באור הזרקורים, בתולות: הירח שוהה בבית הקריירה שלכם ומעודד יזמות מסוגים שונים, ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם ומביאה איתה נוכחות וקסם אישי מודגשים, וגם דואגת לכך שהיום אתם מושכים במיוחד… אם הלב הבתולי פנוי – תנו לשנים האלה אפשרות לעזור לכם להכיר נפש תאומה מזדמנת.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה מאחורי הקלעים במזל בתולה, ועדיין מכבידה עליכם. הירח התאומי לעומת זאת מביא איתו צורך ללמוד משהו חדש, להרחיב אופקים, ולראות את כל התמונה ומזוית קצת אחרת. זמן טוב לחדש קשרים עם ח'ול או ידידים שמזמן לא ראיתם, מאזנאים.

עקרב

זוית הפעולה של כוכב מרס בהילוכו האחורי אל פלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי בפעולות ובחשיבה שלכם ולתגובות קיצוניות כשדברים נראים כאילו יוצאים משליטה. חשוב לא להגיב מהבטן אלא מהראש, ולא להכנס לעימותים ומאבקי כוח ואגו שעלולים בקלות להסלים. השארו רגועים.

קשת

הירח ממשיך לנוע ממול במזל תאומים ולהמשיך לאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, להשקיע בפרטנרים שלכם ובדיאלוג הזוגי בכלל, ולקבל החלטות הקשורות ליחסים בתקופה זו. זוית פעולה בין השמש ליופיטר מתחילה להכניס גישה אופטימית למערכת

גדי

השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ומחדדת את הרצון להתמסר לאמביציה שלכם, גדיים. כוכב מרס עדיין בזוית פעולה לסטורן שליט המזל שלכם, וביחד עם הירח שבזוית של מתח לסטורן מביאים איתם יום לחוץ ומתוח שעלול לגרום לכם לקבל החלטות שגויות בגלל תחושות של כובד וביקורתיות. התייעצו עם אחרים.

דלי

הירח התאומי מביא איתו מינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים, גישה שמתחזקת כשאורנוס שליט המזל שלכם עדיין בזוית של עימות למרקורי כוכב התקשורת שנמצא ממול. זמן טוב לשנות את הגישה לפתוחה ומאפשרת יותר, ולפתור בעיות עם חשיבה מקורית מחוץ לקופסה, דליים. תנו צ'אנס לאפשרויות שלא הכרתם עד כה, ולאנשים חדשים.

דגים

הירח ששוהה היום עדיין בבית המשפחה שלכם, וונוס הרגשית ששוהה בבית הזוגיות והיחסים, יכולים לשתף פעולה ולחזק את הקשרים במשפחה תוך שתוף ברגשות ודיבור על הכל, ותוך חיזוק מיוחד לצד הזוגית במערכות היחסים והקשבה אמיתית לפרטנרים שלכם. השקיעו בהם, דגיגים, וזה יחזור אליכם.

ובינתיים… יום זהיר

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן