תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 3 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 3/9

ירח בדגים 180 מרקורי 120 ונוס 60 סטורן

שמש במזל בתולה 120 אורנוס

מרקורי במזל בתולה 60 ונוס 120 יופיטר פלוטו סטורן 150 מרס

ונוס במזל סרטן  180 סטורן  (יציאה) 90 מרס (מדויק!)

מרס במזל טלה 90 סטורן (יציאה) מאט הילוך

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

 

אין, אין רגע דל: או סקנדל – או פסטיבל. והשבוע הזה – שבו נמצא גם היום הזה – מוכיח שזה נכון בחיים בכלל, ובטח כשהמדובר בכוכבים.

הנה רק יצאה ונוס ממש עכשיו מהזוית המכבידה עם סטורן הנוקשה, לא הספקנו לנשום – והיא כבר בדיאלוג אגרסיבי עם כוכב מרס שמגיע לדיוקו היום ומביא איתו ריבים עימותים וויכוחים שיכולים להתיש אותנו ופה ושם גם סקס משובח, אבל לא כזה שיכול להשכיח את הלפני והאחרי, אלא אם אתה בן 17 פלוס… כן, איפה הימים שבהם אפשר היה לחוות כל זוית לגופה בלי ששאר הכוכבים והזויות במפה יעשו לך נו ונו נו עם האצבע? סקס היה סקס נקודה. כל השאר זה עולם שלא קשור אליו בכלל, או אלינו: אנחנו רק הלכנו על הענן הפרטי שלנו, ושהעולם יקפוץ…

אז זהו, שעכשיו אנחנו אלה שקופצים כי מזכירים לנו, ושולחים לנו אסמסים ומזכירים לנו הבטחות  אבל בעיקר כי עכשיו לנו חשובה גם ההרמוניה והזוגיות עצמה והשקט השמח כשיש הסכמה בכל ובעיקר החיבוק, והסקס – הוא כבר לא הופך לפקטור החשוב בחיים. החיים הופכים.

ואת כל זה כתבתי כדי להזכיר שהזויות האלה בין ונוס לפלוטו או למרס אכן יש בהן מיניות לא קטנה, אבל כשזה כל מה שיש הן עלולות לרוקן אותנו, ולגרום לנו לבהות בעצב בטלביזיה או בתקרה כשהוא נגמר ואם אין שם אהבה, אפילו בטיפונת – לזרות הזו יש מחיר כבד. אוהו. (אני בטוח שאלה שקוראות אותי עכשיו מנידות ראש להסכמה, אבל לא בטוח שגם הגברים מהנהנים.:-) ),

אז כן, הזוית הזו בין מרס לונוס כשהיא מופיעה רק כלשעצמה ובאופן מדויק – כמו היום למשל – עלולה גם לרוקן אותנו אם זה כל מה שיש, ולכן אם כבר המנגנון מופעל ואין שם איזה רגש תומך או לפחות פיסת קרבה או חיבוק פוטנציאלי – עדיף שלא..(והנה בנות, אתן עדות שגבר חי אמר את המשפט הזה! שחור על גבי לבן! 🙂 )

 זוית הפעולה המדויקת בין מרס לונוס ביום הזה, היא מתנה או קללה? תחליטו אתם. נראה שהשבוע כל יום קיבל זוית מדויקת אחרת, וזה כשלעצמו נדיר, אבל אישית אני חוגג כי כיף לי להתבונן בזה לעומק ולאפשר למקלדת להוציא ממני את כל המלים האלה שאין לי מושג בכלל מהיכן הן מגיעות אבל אני סומך עליהן כל כך שאני אפילו לא קורא את זה עכשיו אלא רק בסוף.

אז מה עוד יש לנו היום, חוץ מזוית האדרנלין הזו? הנה עוד אחת משמעותית: הירח עדיין במזל דגים הרגשני בזוית עימות למרקורי כוכב התקשורת, זוית שיכולה להוציא מאתנו את המיטב היישר מהקישקעס של הירח הרגשי ישר למקלדת – טינג! אבל זה בתנאי שאנחנו הולכים על הכל אסוציאטיבית בלי לחשוב – אימפולסים נטו! וכן, זה אפשרי.

וזה נכון לכתיבה אבל גם נכון לשיחות מדויקות אינטואיטיביות, רגשניות, ובעיקר מפתיעות, כי היום המלים עשויות להגיע היישר מהתחת של המודע (כך אני קורא לתת מודע) ולנחות למישהו על הצלחת ולהפתיע אותו ואת עצמנו שאמרנו אותן בכלל, אז אולי זה יהיה האישו של היום הזה? המלים המפתיעות על הצלחת, עם כוס יין אדום ליד, ולב – איך לא – פתוח לרווחה לקלוט, אבל גם להגיב מהבפנוכו שלו (אם כבר בפנוכו אז עד הסוף).

אז הנה אני מוצא את עצמי פתאום מקדש את התת מודע למרות שלא לזה התכוונתי, אבל אם זה תת מודע אז כן, נלך עם זה, כי זו בגדול גם האמת שלי, האותנטית והישירה, בלי משחקים: זה אני, וזה מה יש.

אז מתחת לכל הזויות ההרמוניות של הירח והשמש החלטתי להתייחס רק לשתי זויות בעצם: זוית הפעולה בין ונוס למרס, וזוית העימות בין הירח למרקורי. ולמה? כי זויות פעולה ע ו ב ד ו ת. אני מת עליהן. עם זויות הרמוניות אני יכול לקשט את הסלון, ולהוסיף וואזה עם פרחים (ורודים) ואז לא לזוז עד הערב. הרמוניה שכזו… אכן, אבל אקשן אין פה, רק פריז דקורטיבי ואפס פעולה.

ואם כבר מדברים – היום גם נוצרת זוית של מתח בין מרקורי למרס שתגיע לשיאה בסופ'ש, ומכל הזויות זו עלולה לגרום את הכי הרבה נזק בתקשורת מתוחה שרק מחפשת להתפוצץ על מישהו או סיבה ספציפית להתרפק על מישהו ספציפי ואם לא נמצא? אנחנו נמצא, אוהו.. הדרמות הקטנות כבר באויר. זו, הזוית המאניאקית הבת זונה הזו, יכולה להרוס יחסים שלמים בשפיץ של רגע ולבעוט בבטן של הקשר ואז להתאבל עד הערב.

אז.. נשימה עמוקה, עכשיו ובסופ'ש, והחלטה ששולטים – בעיקר על הפה שלנו, ועל המלים הרעות שמנסות להכנס בבטן של מישהו ולהראות לו מי כאן הבוס.

ומי באמת הבוס המדובר? האגו, איך לא. ואם נאפסן אותו כבר היום ונוציא אותו רק ביום ראשון עם הבטחה שיתנהג יפה – שיחקנו אותה בשלושה ימים בטוחים יחסית. יחסית – כי הוא תמיד יחפש דרך לצאת מהכלוב ולהלחם.. אז כדאי שאפסיק עכשיו לפני שאתן לו עוד רעיונות.

חמישי שמייח,חברים! (בשאיפה, ברור. רק בשאיפה ? ).

 

 

@

 

זה ללא ספק שבוע מורכב במיוחד שמצריך גם סרטון וידיאו מושקע במיוחד כדי לעבור אתכם ביחד את השבוע הזה..שתיכף נגמר.

 

ואי אפשר שבוע בלי תחזית אהבה הרי..

 

 

 

 

ואחרון אחרון: הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

ומה קורה היום בכוכבים?

חמישי 3/9

טלה

הירח שוהה לו יום נוסף במזל דגים ורק ממש משעות הערב יעבור לטלה ויחזיר אליכם את האנרגיה הטובה. אבל היום הזה זוית הפעולה בין ונוס למרס שליט המזל שלכם מגיעה לדיוקה,ואיתה מגיע גם לשיאו חוסר השקט שלכם. זמן מצוין לשחייה ספורט והרבה מגע, אבל הרמוניה ולאבי דאבי – לא היום. סורי…

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם כוכב מרס, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך לפעול בזהירות מכסימלית, ואם אפשר – לשים את האגו בצד כשמקבלים החלטות, כי הוא עלול להיות היום מפגע לא קטן… מה כן? סקס, והרבה או סתם מגע נעים, ואפילו חיבוקי יספיק. יום פיזי לפנינו: העיקר שלא תריבו…

תאומים

הירח שוהה בבית הקריירה, השמש ומרקורי בבית המשפחה, ולכו תנסו לחבר בין שני התחומים ההפוכים האלה מבחינת זמן איכות… זה לא יהיה קל. זהו זמן טוב לאפשר לאמביציה שלכם להתבטא, ובגדול: אל תפחדו לרוץ קדימה, למרות שקונפליקט תקשורתי עלול להתגלות היום אבל… קטן עליכם. תנו גז.

סרטן

ירח דגי וונוס במזל שלכם ממשיכים להזרים אנרגייה מימית רגשנית כמו שהסרטנון אוהב, בזמן השמש ומרקורי במזל בתולה בבית התקשורת שלכם הופכים את התקשורת שלכם כעת למדויקת ואפקטיבית מתמיד. אז מה על הסרטנון המופנם לעשות? להתמקד ביזמות חדשות ו..לדבר, והרבה. קדימה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה המאכלס את בית הכספים שלכם שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת, והשנים מאפשרים לכם לעשות עבודת עומק על נושאי חומר וכספים, לסגור אוברדראפט, לבדוק עבודות חלופיות, ואפילו לפצוח בסטרט אפ חדש ומעניין… ימים שכאלה.

בתולה

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת שוהים עדיין במזל שלכם, ומאפשרים לכם מרחב פעולה לא קטן של תכנון וחשיבה פלוס ביצוע מוגדר היטב. הירח ששוהה לו גם היום במזל דגים מאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובדיאלוג בכלל. זהו זמן טוב לדבר על מה שחשוב לכם באמת, ולא לדחות למחר.

מאזניים

הירח הדגי הזה הוא אחד המקומות שהמאזנאי לא ממש אוהב: זה בגלל רגישות היתר, ובגלל ששיקול הדעת שלו כעת אינו במיטבו, והוא עלול לקחת סיכונים מיותרים. אבל כעת הכובד של זוית העימות של ונוס עם מרס שליט המזל שלכם כעת מדויקת: נסו לא לריב עם העולם, ובעיקר לא עם הפרטנרים שלכם, ולא עם עצמכם..

עקרב

הצד היצירתי שלכם מודגש היום, ואפשר ורצוי להשתמש בו הן בתחום המקצועי, והן בנושאי חומר וכספים. המשימה כעת היא לא לעבוד שינויים גדולים מדי ולהשאיר את בסיס הפעולה כמו שהוא, אבל בכל זאת להתחיל לבצע שינויים הן בגישה והן בחשיבה, ובעיקר להוריד את השיפוט העצמי החריף.

קשת

השמש ומרקורי שבבית הקריירה שלכם עדיין נותנים גב לתכניות הפעולה והיזמה שלכם, קשתים. כעת הזמן למקד את כל האנרגיה שלכם במטרה אחת – מטרה קצת קשה לקשתים, זה נכון – להגדיר אותה באופן מדויק, ולפעול בכל הכוח כדי שהיא תושג.

גדי

זוית הפעולה עם כוכב מרס וזוית העימות עם ונוס שיצר סטורן שליט המזל שלכם גרמו לכם לימים טעונים ולא קלים, אבל כעת כשזויות הפעולה האלה מתפוגגות לאיטן אפשר לשוב לחשיבה מעשית של כאן ועכשיו ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי. אל תוציאו עכשיו כספים שלא לצורך, גדיים.

דלי

הצד הפרקטי שלכם פעיל היום במיוחד, והדלי שלנו יכול כעת להתמקד בעיקר במטרות לטווח ארוך, ולא רק בכיבוי שריפות או בכאן ובעכשיו. זהו זמן טוב לא רק לעסוק בחומר, אלא בעיקר לשוחח לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם אנשים קרובים כדי לגרום להם להתקרב קצת יותר. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, דליים.

דגים

הירח שוהה לו יום נוסף במזל שלכם, דגיגים, ומאפשר להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ולקדם יזמות חדשות הקשורות לחודשיים הקרובים. זוית העימות בין מרקורי לנפטון שליט המזל שלכם משתחררת בהדרגה, וסופסוף אפשר לחשוב בצלילות ולראות את כל התמונה, דגיגים.

ובינתיים – יומנעים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן