תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 27 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 27/8

ירח בקשת 90 שמש  120 מרס  

שמש במזל בתולה 120 מרס

מרקורי במזל בתולה 120 אורנוס 180 נפטון (כניסה)

ונוס במזל סרטן 60 אורנוס 180 יופיטר (יציאה) 120 נפטון

מרס במזל טלה 90 פלוטו )יציאה) 90 סטורן (מדויק!) מאט הילוך

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

הירח ממשיך להעניק לנו מהאנרגיה השמחה שלו וגם יוצר זוית פעולה לשמש שמכריחה אותה לומר לו או קיי קיבלתי עבור, אחרת היא סתם תמשיך להתחמם לה שם בשמש במזל בתולה עם הזוית ההרמונית שלה למרס..

כן, אין כמו זוית פעולה מכוכב שנמצא ביסוד האש לעורר נרדמים או מדוכאים, אבל אנרגיה קשתית צריכה כיוון היא בקלות יכולה להתפזר או להפוך אלימה, וכדי להחליט מראש לאין מזרימים אותה, כמו במשפך צהוב עם ציור גדול של סמיילי ליד הידית.

אז מה יש לנו.. זוית פעולה לשמש שמכריחה אותה לתרגם אור לכוח וזוית הרמונית למרס שאמורה להרגיע אותו ולהוציא ממנו את החלקים הטובים פותחות את הבוקר, אבל זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון הרגשני מביאה איתה מעורבות רגשית קצת גבוהה מדי ומצבי הרוח משתנים במהירות, אולי אפילו מהירות גבוהה מדי, בעיקר בגלל התסכול על כך שאין באמת איך למצות את האנרגיה, ורובה נשארת בגדר הבטחה מעורפלת. באסה.

אז מה עושים? אנחנו הולכים ונחלשים, הילדים הולכים ומתחזקים, הקולות שלכם הופכים רמים יותר, ויום שלישי שבו הולכים לבית הספר ולגן נראה רחוק מתמיד.. אני והזוגה מסתכלים זה בזו: איך נשרוד את הימים האלה?.. אני עוד מלקק פצעים מיום הים המתיש הזה, אחרי גרירת כל החבילות האלה בחול העמוק רק כדי שהם ישבו שם מול המים יחפשו אצות או יבנו מגדל בן רגע (כזה שבונים אותו והוא נהרס בן רגע).

כן, לוקח זמן להתאושש מימים משפחתיים כאלה, אבל הילדים מתחדשים בשניה ומלאי אקשן ומתעקשים לקפוץ מהשידה למיטה ולנקוע רגלים ואחר כך לקום כאילו כלום ושוב לקפוץ ושוב לצרוח…

רצית ירח במזל קשת, הוא אומר לי וצוחק, אז קבל ושתוק! מקבל, אני אומר. שותקני.

כוכב מרס מתחיל לקרטע לקראת סופו של מזל טלה. עוד מעט יעצור ויתחיל לנוע בהילוך אחורי וזה אמור לקרות בימים הקרובים. כשזה יקרה – הכל ישתנה (או שלא). מעט הכוח שהצלחתי לאגור בקיץ הזה גם הוא יעלם. שיט.

אני מסתכל בדאגה על כוכב מרס עובר מעלה מעלה בקושי רב.. שלושה ימים נתקע במעלה ה 26 במזל טלה, אחרי כך שלושה ב 27 ועכשיו הצליח בצפרניים להגיע למעלה ה 28, נושף ומתנשף.. אני עוקב אחריו בדריכות, כמו אחרי קטר ישן (זוכרים את הספר הקטן הכחול?) שמטפס בעלייה עם כל הרכבת מאחוריו ואין לו ממש כוח… עוד מאמץ קטן, אני מתחנן אליו. לפחות עד תחילת שנת הלימודים, רבאק… רק תחשוב על זה: שנת לימודים שמתחילה כשמרס בהילוך אחורי? הלו? מה זה אומר – שהילדים ילבשו את המסיכות הפוך? שההורים יצטרכו ללמד במקום המורים? ים של תרחשים רץ לי בראש, אבל כרגע, ברגע הזה, אני צריך לאצור כל טיפת אנרגיה מול הילדים שלי כדי שלא יראו את האבא שלהם לא רק חרוך, אלא גם מתפרק: אסור שיקרה! בטח לא אם הוא יתמוטט לי שם בגלקסיה מול העינים..

אין ברירה: חייבים לסמוך עליהם, על הכוכבים. הרבה פעמים כיסחו לי את הצורה, אבל תמיד ידעתי מה יקרה ולא היו הפתעות, וכשלא הייתי מוכן – הגיע לי! אבל רבאק, מה אשמים הילדים? מה אפשר לעשות – לכתוב להם איזה פוסט מתחנן, או לשלוח זר פרחים לאינבוקס כדי שיבינו את הרמז?

שליטה, זה כל הסיפור, וזאת לא קיימת היום. אין ברירה – נסיים את ההורוסקופ הזה נשתה קצת קפה ונלך להתחנף קצת לילדים, לראות איתם את הסידרה הזו שנקראת אוגי והמקקים (שהיא אשכרה מצחיקה האמת) ולהתחנן שיבינו את אבא.. אפילו אתן להם לשבת לי שעה על הכתפיים ולקחת אותם שק קמח למרות שהשק האמיתי פה הוא אני.. אבל (במבטא פולני בולט) מה לא עושים בשביל ילדים?..

יום שכזה. עוד אחד,כלומר. ועברו רק שעתיים…

 

 

@

ועדיין, בלי אהבה – בעיקר עכשיו – קשה. זו תחזית האהבה שלי לשבוע הזה.

 

וזה שיר הזעקה שכתבתי על האלימות שדיברתי עליה קודם, וכל יום שעובר מוכיח תודות לאנשים כמו ניסו גואטה שלא רק שהיא לא נעלמת אלא רק מתגברת. אשמח אם תשתפו כדי שהזעקה תמשיך ותעבור ולא תעצור עד שתגיע לכל מי שבאמת יכול לעשות משהו בעניין. מר אוחנה, למשל.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

 

 

ומה קורה היום בכוכבים?

חמישי 27/8

טלה

הירח שוהה לו גם היום במזל קשת ואתם נהנים מאוד מאנרגיית האש הזו שהגיעה אתמול ומפרה אתכם מאוד גם היום. זהו זמן מצוין לראות את כל התמונה, ולהנות משפע של רעיונות מבריקים וגישה יצירתית ומעניינת. זמן טוב לתכנן לכם נסיעונת כדי לחגוג את סיום אוגוסט, אלא אם אתם כבר באמצע נסיעה עכשיו..

שור

הירח הקשתי המהיר הזה עלול לגרום לכם גם היום להחלטות פזיזות ולשיקול דעת גרוע, אלמנט שכדאי לקחת בחשבון כשאתם נמצאים בכבישים או רחוקים מהבית. חשבו פעם נוספת לפני כל החלטה, נהגו בזהירות, ובעיקר על תכעסו על דברים שאין ביכולתכם לשנות, כמו פוליטיקה למשל.. התמקדו בכאן ובעכשיו.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס כעת לתוך זוית של עימות עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל, והמעורבות הרגשית שלכם גדלה והולכת. חשוב בימים שכאלה לשמור על בהירות וצלילות מחשבה, ולא לערב רגשות בהחלטות פרקטיות. התמקדו כעת בעיקר בפרטים הקטנים כי הם אלה שיעשו בסופו של דבר את ההבדל.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה כעת במזל קשת השייך ליסוד האש, והסרטנון שלנו אסרטיבי מתמיד, אולם האסרטיביות הזו עלולה לגרום לכם לאבד ריכוז ולבזבז אנרגיה על הסחות דעת, במקום על העיקר. כעסים כעת – מחוץ לתחום. התמקדו במה שחשוב לכם כעת במיוחד. זויות פעולה בין הירח לשמש ולמרקורי עלולות לגרום לויכוחים וחילוקי דיעות מיותרים: נסו לוותר ולהתמקד בעיקר.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית החומר והכספים שלכם ומביאה אליכם פרק זמן שממוקד באופן מעשי במיוחד בנעשה בחשבון הבנק, ובנושאי חומר וכספים בכלל. הירח הקשתי מביא איתו אנרגיה חמה ואוהבת שמדגישה את הרצון לפעול היום בעיקר מתוך אהבה… בערב – רומנטיקה, והרבה ממנה.

בתולה

נושאי בית ומשפחה על הפרק כעת, בתולות, כשהירח שוהה לו במזל קשת, ומצליח לתרגם את כל האנרגיה שמביאים איתם השמש ומרקורי שבמזל שלכם לשדרוג הבית וסביבתו, ובעיקר לשדרוג התקשורת עם בני הבית והמשפחה. זהו זמן מצוין לארגן מחדש את הבית, לשנות אווירה, ובעיקר לשתף את בני הבית בתכניות וברגשות, בתולות.

מאזניים

הירח ממשיך לנוע גם היום בבית התקשורת שלכם, אלמנט שמדגיש את הצורך לעשות דברים קצת אחרת ובעיקר לשנות גישה: לדבר על הדברים לפני שהם קורים, לתכנן תכניות, ורק אז כשהכל ברור ומובן – להגדיר מטרה, ולצאת לדרך. אל תתנו למלים לצאת לפני שאתם מוכנים גם להפעיל אותן בחכמה באופן מעשי, ולתרם אותן לעובדות בשטח, מאזנאים.

עקרב

גם היום שוהה הירח בבית החומר והכספים שלכם, והעקרב שלנו יכול להגדיר מחדש את המקום הכלכלי אליו הוא רוצה להגיע ובו להיות בחודשיים הקרובים. כעת הזמן לסגור אובדראפט אם אפשר, לקחת הלוואה אם צריך,ולהתארגן מחדש באופן אקטיבי לקראת סיומו של אוגוסט, והמהלכים הראשונים בשבוע הבא שמשמעותיים במיוחד עבורכם.

קשת

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם, ועוזר לכם להשלים תהליכים שהתחילו היום, לקבל החלטות, ומחר או בתחילת השבוע הבא גם להתחיל לחשוב על ביצוען. נצלו את סוף השבוע הזה לנסיעה אחרונה ולטעינת מצברים לפני שאתם נכנסים לסוג אחר של אקשן בשבוע הבא, שידרוש מכם לא מעט דיוק ומיקוד.

גדי

על פניו נראה שאתם לא ממש במיטבכם כעת, גדיים, אלמנט שדורש מכם לעשות היום קצת פחות-ולנוח יותר. כעת הזמן להוריד בעדינות הילוך, ולתת לצד הגדיי האסרטיבי שלכם לנוח קצת, ולמצוא גם זמן פנאי שמח לעצמו במקום לדאוג או לתרגם את הדאגות האלה לפעולות מנע בהמשך: חשוב לא פחות כעת להשקיע בעצמכם, ובמה שחשוב לגוף ולנפש, גדיים. אל תזניחו את הצרכים שלכם.

דלי

חברים מכרים ידידים וקרובים – את היום הזה כדאי להקדיש להם, אם במחשבה ואם במעשה. זהו זמן טוב להרים טלפונים לחברים שקצת נעלמו לאחרונה מתחת למזגן, ולהשקיע קצת יותר מעצמכם בהיכרויות עם אנשים חדשים ומעניינים, והרחבת המעגלים החברתיים שלכם כולל דיאלוג חדש ומעניין עם קולגות מקצועיות.

דגים

זוית של עימות שמתחילה להתפתח עכשיו בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם לצאת קצת מהפוקוס, ולהכנס למעורבות רגשית גבוהה מדי במלים שלכם, ובעיקר בזהוי כוונות אצל הזולת. נסו להמנע מפרשנויות מוטעות, ומפרשנות רגשנית שתביא להחלטות מוטעות. מצד שני, זהו זמן להתחבר מחדש לאינטואיציה לדמיון ולהשראה שלכם, ולחזור וליצור, אם בצבע ואם במלים…

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן