תחזית ובלוג יומי – שלישי 11 לאוגוסט 2020

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שלישי  11/8

ירח בשור צמידות אורנוס 90 סטורן 90 מרקורי

שמש במזל אריה  120 מרס

מרקורי  במזל אריה 90 אורנוס (יציאה)

ונוס  במזל סרטן ללא

מרס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה אחורנית) .הגל השני?..

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

 

אחרי יומיים שבהם הזוית המרכזית בכוכבים שהפעילו אותנו היתה זוית הפעולה של אורנוס התזזיתי למרקורי כוכב התקשורת – והיא עדיין שם אגב אבל בהחלט חלשה יותר – נצמד היום הירח בשעות הבוקר והצהריים אל אותו כוכב אורנוס תזזיתי, אלמנט שעשוי – או עלול ? – להביא איתו תפניות מעניינות היום, שינויים פתאומיים בסדר היום שלנו, ושינויים כאלה ואחרים במצב הרוח שלנו.

איזה שינויים? תלוי איך אנחנו מתייחסים לאורנוס הזה: כפקטור שמביא איתו גישה רעננה יכולת התחדשות וגירוי מנטלי מהיר, או כמשהו שמפריע לסדר היום שלנו שאנחנו מנסים להצמד אליו וככזה הוא בהחלט מטרד…

אז זהו, שאורנוס הוא לא זה ולא זה: הוא סוג של כוח טבע שגורם לנו לא להתקע במשהו שכבר מיצינו אותו אלא להמשיך הלאה, וכך הוא מונע סטגנציה – תקיעות – במקום מסויים, והמשך של אנרגיית חיים.

כך אני מתייחס אליו, וכך כדאי להתייחס אליו בכלל: אורנוס הוא לא מכשול מעצבן – כפי שרבים מתייחסים אליו או חווים אותו – אלא כוח טבע חיובי וידידותי, ואם נקשיב לעצמנו, אני מתכוון נקשיב באמת, נוכל אפילו לזהות אותו אצלנו גם כשהשינוי הזה מתחיל, למרות שהוא עלול להיות פחות סימפטי בהתחלה כמו למשל..פיטורים של לקוחה שלי, שהיתה חלק מצוות של נוער בסיכון, אבל כעת כשהתקציבים מתנדנדים כמו הממשלה כולה מפטרים שם.

היא חוותה את זה קשה, אבל הצעתי לה להתיידד עם אורנוס, ועם רוחו של השינוי: נסי לחשוב עצמאית, אמרתי לה. קחי יזמה – ואולי תנסי לתת חלק מהשירותים האלה באופן עצמאי ובתשלום סמלי? היא הסכימה לחשוב על זה, וכבר דיברה עם חברה בנושא.

זוג רק דוגמא קטנה. אורנוס מאפשר לנו לפגוש חלק מהפחדים הגדולים שלנו כמו פיטורים אוברדראפט הסטרי או ריב וניתוק – בעיקר במצבים שבהם לא היינו נוקטים צעד לשינוי מרצוננו הטוב – ואז, כשאין ברירה, התושייה והיזמה שבתוכנו מתגייסים לפעולה, ומביאים איתם פתרונות מעניינים, רובם בכוון עצמאי יותר.

לפעמים זה יכול לקחת יותר מרגע, אבל במקום להתאבל על מה שהיה – אורנוס שונא מצבי אבל כאלה, האמת, הוא אפילו צוחק מהם, השובביניו – בוא נחשוב יצירתית וזה אומר אישית אינדיבידואלית מערכתית או היקפית – תנו לדמיון לראות את אוסף היכולות שלנו כמו כלב שמריח חולצה של פושע נמלט, ואז תנו לו לראות למה אפשר לחבר אותן לכאן ולעכשיו או לפחות תטעינו את הממורי שלהם במשימה הזו – זה מה שאני עושה בדרך כלל, אגב – ואז עזבו את הכל ושתו קפה טוב, ותחשבו על משהו אחר.

מתישהו במהלך היום הזה או במהלך הימים הקרובים, יתחילו אאוט אוף דה בלו לעלות במוחנו כל מיני אפשרויות מעניינות שלא חשבנו עליהן: תת המודע שלנו אלוף בלעשות עבודה עם המקומות האלה, וכשאנחנו עוזבים אותו לנפשו הוא טס בין מגירות הזכרון האינפו והשכל, מחבר ומצרף, ומביא איתו תוצאות מתישהו.

אני תמיד, אבל תמיד, עושה זאת גם בזמן משבר וגם בזמן שאני מצליח לצפות משבר וכבר מראש טוען ומכין אותו לסיטואציה, ואז כשהמשבר מגיע במקום לחוות נפילה ודאון רגשני כמו בעל ירח בדגים אופייני, אבל מגיב בחיוך ובריח מסעיר של הרפתקה שמתחילה ברגע הזה, הרפתקה שעוסקת תמיד ביכולת להמציא את עצמך מחדש כך או אחרת.

והיכולת הזו – היא היא אורנוס במיטבו.

הצמידות הזו בין הירח לאורנוס, צמידות בת כמה שעות בלבד שהרבה אסטרולוגים בכלל לא מתייחסים אליה כפקטור משמעותי, אני עם זכוכית המגדלת החביבה שלי נותן לה ולעוד מיקרו זויות שכאלה פוקוס גדול במיוחד כי דווקא הן משפיעות אולי יותר מכל דבר אחר על היומיום שלנו.

למה אני חושב כך? עניין של נסיון רב שנים, יכולת למקד את הפוקוס במה שחשוב באמת, ו..אורנוס פעיל במיוחד במפת הלידה שלי בזוית הזו למרקורי, שתמיד מחפש את הזוית החיובית שקשורה לצמיחה.. כי בלעדיה, מה שווה הכל? אז לכן בכל פעם שאורנוס נמצא בשטח, ומופיע המתח – אני מנסה להראות את הצד החיובי שלו, ואיך אפשר להשתמש בו נכון – ובחכמה.

אבל יש עוד כמה דברים שקורים במפת הכוכבים של היום הזה, והם לא פחות משמעותיים. ועל כך, אחרי התגובות החיוביות שקיבלתי אתמול על הרעיון – בסרטון הוידיאו שממש במקרה יש פה איתי ?

יום שכזה..

 

ברגע האחרון לפי בקשתם של רבים הוספתי עוד תחזית: תחזית אהבה שבועית… קראתי לזה – אהבה בזכוכית מגדלת. נכון שזה מתחיל מאמצע השבוע אבל לפחות זה מגיע לחצי הטוב שלו, חוץ מהזוית של פלוטו עם מרס.. וסליחה על הגרון הצרוד שלי הפעם.

 

והנה שוב ראפ המחאה שלי. האמת – האמת שלי, כמובן, אך ורק 🙂 – לפעמים כואבת אבל חייבים לראות אותה כמות שהיא, באומץ  בכנות ובישירות, בעיקר אם רוצים שהיא תשתנה.

 

https://youtu.be/I-YwVg5tmIA

 

 

ולמי שמתעניין בקוד הזוגי ובאסטרולוגיה של היחסים – הנה השיחה השלישית שלי עם רויטל מערוץ הזוגיות והיחסים לגבי הכוכבים וחג האהבה, והקונפליקט בין הקוד הזוגי ולקוד ההורי

 

ולמי שגם רוצה יעוץ איתי:

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי 11/8

טלה

הירח ששוהה לו היום במזל שור מדגיש את הצורך לעשות כמה שנויים בסדרי העדיפויות שלכם, ולחשוב מעשית. זוית הפעולה עם פלוטו של מרס שליט המזל שלכם מביאה איתה לחצים שיתחזקו בהמשך. גלו איפוק ואורך רוח, טלאים.

שור

אחרי כמה ימים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם מגיע גם הזמן שלכם, שוורים. הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן לקחת את העניינים בידים, להפשיל שרוולים ולגשת לאקשן. יום שמתאים לפגישות החשובות של השבוע, שוורים.

תאומים

יש לא מעט תכניות ליום זה, אבל בגדול כדאי לדחות אותן למחרתיים: אתם לא ממש במיטבכם היום. הירח שוהה לו במזל שור, וכדאי להוריד הילוך. זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לאורנוס מתחילה להתפוגג, אבל עדיין המתחים והלחצים גבוהים מאוד. חשוב לא לנתק קשרים ביום שכזה.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל שור המאכלס את הבית החברתי שלכם, סרטנונים, אבל דווקא עכשיו נצמד לו הירח לכוכב אורנוס התזזיתי, צמידות שמביאה איתה גישה עצבנית ומתוחה וצורך להיות קצת יותר לבד מהרגיל. קחו קצת ספייס, ונסו להוריד את הלחץ בשיחות רגועות ובקצת ספורט. אל תיעלמו לפרטנרים שלכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם וליצור זוית הרמונית עם כוכב מרס, זוית שתומכת בפעילות שלכם ומאפשרת לכם לקדם תכניות ללא הפרעה. הירח שוהה היום בבית הקריירה שלכם ומביא איתו יום אמביציוזי במיוחד: זה הזמן להגדיר תכניות באופן מדויק, ולרוץ קדימה עם הביצוע.

בתולה

מיקומם של השמש ומרקורי במזל אריה עלול ליצור לחצים מאחורי הקלעים, ודאגות מיותרות. נסו לנקות עכשיו משקעים רגשיים שהצטברו, בתולות. הירח שבמזל שור מביא איתו צורך להרחיב אופקים. זהו זמן טוב לרוץ קדימה עם רעיונות חדשים וגישה מקורית שיכולה להצליח בתקופה הקרובה אם תמצאו את השותף המתאים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל סרטן הרגשני, אולם חוסר זויות לכוכבים אחרים עלול לפגוע ביכולת שלכם לתרגם רעיונות ויזמות לכלל עשייה עם אחרים. כעת הזמן להתבשל קצת עם עצמכם לגבי רעיונות חדשים או שיתופי פעולה מכל סוג. הירח שבמזל שור היום ממליץ על פעילות זהירה ועל זהירות מיוחדת בכבישים ובדרכים, מאזנאים.

עקרב

הירח שוהה היום מול המזל שלכם ומאכלס את בית הזוגיות והיחסים, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בשותפוית ובבני או בנות הזוג שלכם, עקרבים. זהו זמן טוב לשתף בתכניות וברעיונות אך גם ברגשות שהצטברו, כדי לפתוח דף תקשורתי חדש.

קשת

כוכב מרס במזל טלה והשמש ומרקורי במזל אריה מאפשרים לכם לפעול בנינוחות גבוהה יחסית, אולם הירח ששוהה היום במזל שור עלול להאט את פעילותכם ולגרום לכם פה ושם לחוש שדברים לא זזים מהר מספיק, או זזים בכלל. במקום לכעוס נסו לפעול בגישה יסודית ואיטית יותר, בעיקר בתחום המקצועי.

גדי

הירח שוהה היום במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, והמאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, גדיים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר מעצמכם במה שבאמת מדליק ואהוב עליכם. זמן טוב לפתוח את הלב ובשעות הערב לאפשר לאהבה להכנס.. זמן טוב לערב רומנטי אמיתי, גדיים, קחו יזמה.

דלי

המתחים והלחצים עקב זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת ואורנוס שליט המזל שלכם שהגיע אתמול לשיאם נמצאים היום בירידה, דליים, אבל עדיין כדאי להזהר מאוד ממצבי רוח משתנים במהירות שגורמים להחלטות פזיזות, ומהצורך לכעוס ולנתק קשרים כשהכעס עולה. איפוק וסבלנות הם ממש מאסט היום בכל מה שקשור לתקשורת שלכם.

דגים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, דגיגים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלו, והקסם האישי נמצא היום בתקשורת של הדגיגון שלנו שאם יקח יזמה יצליח לקדם את מה שחשוב לו באמת, לשכנע אחרים, ואפילו לעמוד בהצלחה מול קהל. זמן לתת לרגש לדבר, אבל גם למלים שהוא אומר – להשמע, ובקול רם.. תנו לעולם לשמוע אתכם.

ובינתיים –  יומקסים!

מיאיר ?

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן