תחזית יומית ובלוג – שני 10 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  10/8

ירח בטלה 90 סטורן 60 ונוס

שמש במזל אריה  120 מרס

מרקורי  במזל אריה 90 אורנוס (מדויק!)

ונוס  במזל סרטן ללא

מרס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה אחורנית)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

אין ספק – זה אחד הימים העצבניים ביותר של השבוע, ואולי אפילו העצבני ביותר. איך אני יודע? כי גם אני, למרות שאני יודע את זה כבר כמה ימים, בכל זאת לא התאפקתי ורבתי עם זוגתי שעישנה במרפסת, ועם הילדה שהתעקשה בבוקר על מוצץ, ועם זה שהמציא את הקורקינט שנגמרה לי הבטריה בה עוד בדרך לגן, ועם הטכנאי שהיה אמור להתקשר ולא התקשר, ואפילו עם הכלב, למרות שאין לי כלב ואני מתכנן לקנות לילדים, וברור לי לגמרי שאם היה הייתי גם רב איתו למרות שאני ממש רע בלריב עם כלבים, אבל בטח לא הייתי מתאפק… והנה כבר אני כותב עשר שורות על כל העצבים האלה ועוד לא הגיעה צהריים.

אבל.. האורנוס הזה בזוית המדויקת למרקורי הוא לא היחיד היום שמעצבן. יש עוד כמה, שלא זוכרים לך עד כמה אתה נחמד שאתה מתאר אותם בפיוטיות שכזו, ולכן החלטתי היום להשתמש בצד היצירתי של הזוית שבין אורנוס למרקורי ולהפוך אותה לסוג של פריצת דרך חיובית – להתחיל להראות את ההורוסקופ היומי הזה על מפת הלידה כל בוקר. זה עלול להתיש אותי? אולי.. אבל בא לי לנסות, וכשבא לי לנסות משהו אחר אני שוכח שאני כועס ומעביר את האנרגיה הזו למחלקה אחרת – זו של פלוטו. מזל שיש לי במפת הלידה שלי את זוית הפעולה הזו בין אורנוס למרקורי, כך שאני מכיר אותה מקרוב ולמרות הכל כעסתי.. הזוגה, הקורקי.. הכלב.. ולא אזכיר שמות

אבל הנה היא פה, המפה, בסרטון הזה, ודרך ההסבר שלי אולי דרכה תבינו טוב יותר על מה אני מדבר…

 

 

 

בינתיים.. כל מי שלא שמע עדיין את ראפ המחאה שלי – הייתי שמח שיקשיב, ואם ירגיש את המקום שממנו נכתב השיר, שגם ישתף. האמת לפעמים כואבת אבל חייבים לראות אותה כמות שהיא, באומץ  בכנות ובישירות, עיקר אם רוצים שהיא תשתנה.

 

https://youtu.be/I-YwVg5tmIA

 

 

ולמי שמתעניין בקוד הזוגי ובאסטרולוגיה של היחסים – הנה השיחה השלישית שלי עם רויטל מערוץ הזוגיות והיחסים לגבי הכוכבים וחג האהבה, והקונפליקט בין הקוד הזוגי ולקוד ההורי

 

ולמי שגם רוצה יעוץ איתי:

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

ומה קורה היום במזלות?

שני 10/8

טלה

גם היום השני של השבוע מביא איתו דגש עוצמתי על המזל שלכם, טלאים: גם הירח וגם מרס שליט המזל שלכם שוהים כעת כאן ביחד, ומאפשרים לכם יום נוסף של מגוון אפשרויות של עשייה כשאתם במיטבכם באופן יחסי. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – נסו להעביר אותן להיום, ולרוץ קדימה.

שור

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל הבעייה היא שאתם לא ממש במיטבכם כעת, שוורים: הירח ומרס במזל טלה מביאים איתם אנרגיה תוקפנית שלא ממש מתאימה לאופיו הנוח והיציב של השור האופייני, וגורמים לכם היום שלא להיות במיטבכם. מה עושים? מורידים הילוך בשעות הבוקר והצהריים, ומחכים בסבלנות. משעות הערב – האקשן חוזר אליכם, שוורים. קדימה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל אריה ומגביר את עוצמתו של התאומימון שלנו, כשהוא משמש לו מעין רפלקטור עוצמתי. אולם היום מגיעה לשיא זוית הפעולה בין מרקורי לכוכב אורנוס והופכת את היום  הזה למסוכן של השבוע: עצבנות וחוסר שקט עלולים לגרום לכם לקבל החלטות שגויות. שינויים פתאומיים במצב הרוח עלולים לגרום לכם לפעול באופן לא צפוי. נסו להמנע מניתוקי קשרים מכל סוג.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה יום נוסף בבית הקריירה שלכם ומביא איתו גישה אמביציוזית וקרייריסטית שמתחזקת על ידי זוית הפעולה של הירח עם סטורן הנוקשה. המיקום הזה מדגיש את הצורך שלכם להיות ממוקדי כיוון ומטרה בעיקר היום, ולא למסמס את האנרגיה שלכם בהסחות דעת מיותרות: מה אתם רוצים באמת? זה הזמן לקבל החלטות לגבי התקופה הקרובה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם ביחד עם כוכב מרקורי, כשהיא מאפשרת לכם כר נפלא של עשייה יזמה ושיתופי פעולה נאים עם מי שמוכן לקחת חלק בעשייה שאתם מובילים עם האנרגיה העוצמתית והשליטה של האריה: נסו לרכז את הכוחות למטרה אחת ספציפית, ולא לבזבז אותם על כמה מטרות במקביל.

בתולה

מיקומם של הירח ומרס במזל טלה מהווים את אחד המיקומים הפחות מוצלחים עבור בני הבתולה. במקום סדר דיוק ומיקוד בפרטים הקטנים מביאה איתה החבילה הטלאית הזו אנרגיה מתפרצת חסרת גבולות ושליטה עשייה אימפולסיבית וכעסים מזדמנים: נסו לעצור את התהליך, לשלוט בקצב הדברים, ובעיקר להשאר ממוקדים במטרה שלכם.

 מאזניים

גם היום הזה מצטיין בחוסר איזון, ובגישה עצבנית: כוכב מרס ועדיין גם הירח שוהים בבית הזוגיות והיחסים שלכם ממול, ומאתגרים אתכם לשמור על איפוק ואורך רוח בימים מרגיזים במיוחד. ביום שכזה חשוב לא לריב עם הפרטנרים שלכם, מאזנאים. אתם עלולים להרגיש עכשיו חולשה ולא להיות במיטבכם פיזית. מומלץ לא להגזים בפעילות ולהזהר מאוד בכבישים ובעיקר – לא לריב על שטויות…

עקרב

מטלות משימות ומחויבויות – את היום הזה כדאי להקדיש לשלישיה הזו, עקרבים. בין אם המדובר בתשלומי חשבונות בירורים מסוגים שונים עיריה או מוסך – היום כדאי לנקות את כל המטלות שהצטברו על שולחן העבודה שלכם, לשלם חשבונות שדחיתם עד כה, ולנקות את הלוח אחרי שסיימתם לעשות וי על הכל, ולו רק כדי להרגיע את הראש הדואג.

קשת

זוית המתח בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שרשרת של החלטות פזיזות בגלל עודף בטחון עצמי או חוסר בתשומת לב לפרטים הקטנים, וחבל. זה נכון גם ביחסים, וגם בקניות מיותרות שרק מעיקות על החשבון. המנעו היום מהוצאת כספים שלא לצורך, ומחתימה פזיזה על הסכמים וחוזים.

גדי

נושאי בית ומשפחה ובעיקר היחסים בתוך המשפחה ממשיך לדרוש לא מעט תשומת לב גם היום, וכדאי להמנע מלעורר ויכוחים לא הכרחיים וביקורת ושיפוט שהגדי כל כך אוהב: היום זה עלול לקלקל יחסים, ולא לשפר או לשדרג אותם כפי שדווקא הייתם רוצים. יום להחלטות הקשורות לבית ולסביבתו, כולל החלטות על שינוי מקום מגורים, או שיפוצים שהגיע הזמן לבצע.

דלי

זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם מגיעה היום לדיוקה, אלמנט שמדגיש את הצורך שלכם בזהירות מכסימלית הן במלים שלכם ובתקשורת בכלל, והן בכבישים. כעת לא הזמן להתנתק כשנדמה לכם שדברים יוצאים משליטה: נסו לפתוח אותם ולדבר לעומקו של כל נושא, תוך נסיון לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, שעלולים לגרום בדיוק לקצרים התקשורתיים האלה.

דגים

הצורך בקרקע יציבה מתחת לרגלים הן ביחסים והן בחשבון הבנק מתחזק היום, וזהו זמן טוב היום לדבר על הדברים, ולשתף את הפרטרים שלכם. כעת הזמן לסגירת אוברדראפט אם אפשר, להחזר חובות, ולבניית תכנית כלכלית לחודשים הקרובים שמתאימה את עצמה למצב שלכם בימים אלה, ולחוסר הודאות הכללי. הגיע הזמן לשינוי הגישה, ולחשיבה חכמה לטווח ארוך שלוקחת בחשבון את כל המרכיבים, גם את אלה שאולי לא ממש נוח לכם לראות כרגע. בערב – בילוי שקט.

ובינתיים – יומקסים ורגוע

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן