תחזית ובלוג יומי – יום שלישי 28 ליולי 20

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 28/7

ירח בעקרב 90 שמש 120 מרקורי

שמש במזל אריה  90 אורנוס (כניסה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (מדויק!)

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס 90 נפטון (מדויק!) 150 יופיטר

מרס במזל טלה 90 יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן הגל השני?..

פלוטו בגדי  

 

על פניו זה נראה כמו היום המועמד ביותר לפורענות השבוע: גם הזוית בין מרס למרקורי וגם הזוית בין נפטון לונוס מגיעות כעת לדיוקן, מה שהופך את היום הזה לנפיץ רגשני ודרמטי במיוחד, ומן הסתם נראה זאת בכל כיוון באופן כזה או אחר.

אז ככה: הזוית בין מרקורי למרס מכריחה אותנו לשקול מלים ולחשוב פעמיים לפני שאנחנו כועסים או מתפרצים על מישהו, כי התוצאות עלולות להיות לא קלות…

הזוית בין לונוס שגם היא מגיעה היום לדיוקה מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ערפול ובלבול, וקושי להתמקד במה שחשוב באמת. משום כך קל לנו כעת להסחף במצבי הרוח המשתנים שלנו, וגם ההחלטות שלנו עלולות  להיראות כך:  רגשניות, פזיזות, ובנויות על סיפוקים של רגע ולא על חשיבה פרקטית ויציבה.

אם נוסיף לכך את זוית הפעולה שגם היא תגיע בקרוב לדיוקה בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי, שגם היא לא ממש מוסיפה יציבות ובריאות לאיש מאתנו, נבין שהמתח של הימים האחרונים שחלקו אכן היה בונה, עלול להשתנות עכשיו במהירות ולהפוך לשרשרת של החלטות גרועות שעוסקות בתגובה לגירויים ולמלים שנאמרות, שעדיף היה שלא היו מתקבלות.

במקביל נכנס מרס לאטו גם לזוית פעולה עם כוכב יופיטר, זוית שמביאה איתה דרייב חזק לתנועה קדימה לשינוי אווירה ולכל מה שקשור להרחבת אופקים ואזורי פעולה, וגם שם – המלים 'שלווה ורגיעה' לא ממש קיימות באיפיון הזוית הזו…

לסיכום – אנחנו שקועים עכשיו במערכת של לחצים מכוונים שונים, לחצים ומתחים לא צפויים, והמטרה שלנו היא לנסות ולא להכנע לאף אחד מהם ולקבוע עמדה כזו או אחרת או לתת לדחפים שלנו לשלוט בנו, אלא לנסות ולגלות איפוק ושליטה מכסימליים עד כמה שאפשר.

ו..כן, זה אפשרי. זה לא יהיה ממש קל כי קשה לצפות מהיכן זה יתחיל ומהיכן תפתח הרעה. אני למשל כבר נכשלתי הבוקר לפחות פעמיים במוקשים הקוסמיים המעצבנים האלה, ועכשיו אני מפחד לנוע קדימה או הצידה רק כדי שלא להחמיר את המצב..:-)

יום שכדאי לעטוף את כולו בשתי מלים: מודעות – וזהירות. יתכן וגם הייתי יכול להוסיף עוד מלים מרגיעות כמו הכלה, איפוק ואמפטיה, אבל מכיון שאני יודע מה אפשרי ומה לא – או לפחות משער – לא הייתי מתחייב עליהן. לצערי…

כן כן, יום שכזה. דפנטלי.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

ומה קורה היום בכוכבים?

שלישי 28/7

טלה
אחרי יומיים הרמוניים יחסית נכנס הירח למזל עקרב ולא עושה לכם חיים קלים. על פניו זהו יום טעון ולא קל, כשהאנרגיה העקרבית הזו דורשת מכם התמסרות טוטאלית לכל מה שאתם עושים, אבל גם לא לקחת סיכונים מיותרים.. קרפול.

שור

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם ממול ומדגיש את הצורך לפעול היום בשתופי פעולה ולא לבד. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה מדויקת עם נפטון הרגשני ושיקול הדעת שלכם לא במיטבו. זמן להתאהב אבל להשאר עם שתי רגלים על הקרקע.. 

תאומים

נושאי עבודה ומקצועי דורשים היום קצת יותר תשומת לב מצדכם, תאומימים, כשהירח העקרבי שם את הדגש על מצוינות ואיכות, או לחילופין – גישה אחרת וחשיבה מחוץ לקופסה. זוית מדויקת בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב מרס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת ולכעסים פתאומיים. זהירות!

סרטן

היום הזה שבו שוהה הירח שליט המזל שלכם במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, עוזר לחשיבה ועשייה נינוחה יותר, אולם הירח שמול אורנוס התזזיתי עלול להביא איתו שינוים פתאומיים במצב הרוח והחלטות קיצוניות. החלטות משמעותיות באמת – נסו לדחות למחר, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול להביא איתה עצבנות חוסר שקט, ובעיקר החלטות פזיזות. נסו לספור עד עשר לפני שאתם מחליטים, לשתף אנשים שאתם סומכים עליהם, ואולי גם לדחות את ההחלטות לשבוע הבא.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר היום זוית פעולה מדויקת לכוכב מרס האגרסיבי, וחוסר השקט הזה משפיע גם עליכם. חשוב כעת להמנע מגישה צינית או ביקורתית כשדברים לא קורים כפי שרציתם, לגלות איפוק כשמרגיזים אתכם, ולחכות עם שינויים שרציתם או שחשבתם לעשות. זה לא הזמן.

מאזניים

על פניו זה נראה כמו היום הבעייתי של השבוע: ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה מדויקת היום לכוכב נפטון המטשטש ומערפל, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד אך מקשה על קבלת החלטות מעשיות. פעלו בזהירות, וחכו עוד יומיים שלושה בסבלנות…

עקרב

הירח שוהה לו היום במזל שלכם,  מה שאומר שהקסם האישי שלכם – בשיאו. זהו זמן טוב לקחת פיקוד על הדברים שחשובים לכם, למרכז מידע ולהתמקד במה שחשוב באמת, אם בשטח התכנון ואם בשטח הביצוע. זמן מצוין לפגישות חשובות, ולעמידה בפני קהל.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל האמת שדווקא היום אתם לא ממש במיטבכם: שהותו של הירח היום במזל עקרב מדגישה את הצורך להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולהתבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי. כעת הזמן לטעון מצברים, קשתים.

גדי

הירח מדגיש היום את הפעילות החברתית שלכם, ובעיקר את היכולת שלכם להשתמש בחכמה וביעילות בדיאלוג וביחסים שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב לצאת מעצמכם, ולמצוא לכם בני ברית לרעיון או לעשייה. בערב – מפגש עם חברים שמזמן לא ראיתם.

דלי

זוית הפעולה של השמש עם כוכב אורנוס הולכת ומתקדמת בהדרגה, ואיתה גם עולים המתחים והלחצים שלכם, גם בכל מה שקשור לבוסים אחראים ואפילו הורים, וגם בדיאלוג ביחסים הקרובים. זמן לשתף ברגשות, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולא להשאיר כעסים ותסכולים בבטן.

דגים

זוית פעולה מדויקת בין ונוס הרגשית ונפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי, לבלבול ולערפול בצד המעשי, ולאיבוד פוקוס מסויים. יום שבו חייבים להשאר ממוקדים בכל מחיר, ובעיקר להתמקד בפרטים הקטנים והמעשיים ולא בתכניות הגדולות והמעורפלות, שעלולות להשתנות במהירות.

ובינתיים – יום זהיר..

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן