תחזית ובלוג יומי – יום ראשון – 9 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

 ראשון 9/8

ירח בטלה 120 שמש 90 יופיטר פלוטו וסטורן

שמש במזל אריה  120 מרס

מרקורי  במזל אריה 90 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל סרטן ללא

מרס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה אחורנית) .הגל השני?..

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

 

הירח ומרס שוהים הבוקר במזל טלה ופותחים את השבוע הלחוץ שלנו: אמנם הירח שולח זוית הרמונית לשמש, שאומרת שאם נתמקד במה שחשוב לנו באמת ונצא לפעולה חלקה בלי יותר מדי התברברויות נקבל גם סיוע כלשהו מאנרגיה נוספת, אבל זויות הפעולה שלו עם יופיטר פלוטו וסטורן מרמזות שלמרות שהשבוע הזה נפתח אנרגטית ברגל ימין, אנו עלולים להתקל כבר על הבוקר בכמה גלים של אנרגיה שונה.

ראשית – הזוית של הירח עם יופיטר. זו זוית אמביציוזית ומעניינת אבל..לא אובייקטיבית. הירח הוא רגשי מאוד והזוית הזו מכניסה אותנו למוד של אמביציה זעירה, רצון להתלהב ולהדלק על משהו, להלחם עבור משהו… זו זוית מעירה ומאירת עינים, אבל מוגבלת בכוחה. התלהבות יופיטרית ירחית לא מספיקה בדרך כלל, כי מיד אנחנו פוגשים את הזוית של הירח עם פלוטו.

הזוית הזו יותר עוצמתית, ללא ספק: היא עלולה לעורר בנו פחדים גדולים, אבל גם תשוקה גדולה. מקבץ הכוכבים הגדול עכשיו ביסוד האש מאוד מעורר אנרגטית, אבל פלוטו דורש יותר מזה: הוא דורש עומק ומשמעות. אם נוכל להתחיל את הבוקר בחקירה של המקום הזה, ונמצא לנו מטרה שכזו להתביית עליה – היום הזה יראה אחרת.

זוית הפעולה השלישית עלולה להיות המתסכלת מכולם: זו הזוית של הירח עם סטורן הנוקשה, שכאילו מנחיתה אותנו על הקרקע אחרי הפתיחה האנרגטית הטובה: היא מזכירה לנו מה קורה בחשבון הבנק, מזכירה לנו את המחויבויות שיש לנו היום שחייבים לבצע גם אם הן לא נעימות, והיא מזכירה לנו את הכאן והעכשיו שלנו, והוא לא תמיד חביב כידוע, אבל.. זו סטירה קטנה על הבוקר שמעירה ומחזירה למציאות שקוראים לה: כאן – ועכשיו.

מצוין. אז בצהרים אפשר לומר סופית שאנחנו כמעט מוכנים ליום הזה.. סוג של יקיצה מאוחרת לקראת מה שחשוב לנו באמת.

ומי עוד מתעורר הבוקר לקראת שבוע חדש? ונוס שלנו.. מגיחה החוצה מהפוך במזל סרטן, ביתית חמימה מכילה ואמפטית מתמיד, מוכנה עם הגישה הרגשנית שלה ליום החדש הזה, אך כמה מצער – בלי שום זוית לשום כוכב… וזה – עלול להיות כל השבוע. ונוס שלנו.. כל כך חיכתה להיות במזל סרטן, אבל המשפחה לא כאן – היא לבד במזל המוזר הזה,  וגם בלי שום זוית לכוכב אחר שאפשר לשתות איתו קפה על הבוקר.. באסה.

מי כן סופר עירני וכבר באקשן – מרקורי כוכב התקשורת שלנו כי זוית הפעולה בינו לבין אורנוס התזזיתי כבר בפעולה, מה שאומר יזמות תקשורתיות, תקשורת מוחצנת ואסרטיבית, לחץ להלחם על עקרונות ולהוציא את כל המלים האלה שמצטברות שם, ובמקביל – הצורך לפעול לבד, באופן סוליסטי ואפילו מרדני משהו נגד כל ממסד או ארגון או בעצם כל מי שמנסה לומר לנו מה לעשות…

מחר הזוית הזו תגיעה לשיאה, מה שאומר שמחר נצטרך להיות סופר זהירים בדיאלוג שלנו עם העולם ועם האנשים הקרובים אלינו.

ומרס.. כן, לא נשכח את הערס הזה. הוא מתעורר לבוקר חדש שבו הוא נהנה לבד במזל טלה.. אבל מישהו כבר דופק לו על החלון, ודיר בלק אם לא יענה: זהו דון פלוטו, שמתחיל עכשיו את הזוית שלו שתלווה אותנו לאורך השבוע, זוית עצבנית ואלימה, שממנה – כדאי שניזהר, אוהו..

כנכן, כך הולך ונפרם לו היום הזה, הולך ונפתח לו השבוע הזה, ואנחנו נחשפים יותר ויותר להשפעות שלו כבר מהשעות הראשונות.

אני כותב את ההורוסקופ, ומולי הילד שלי שחוגג היום בגן את יום ההולדת שלו: הוא עקרב ויום ההולדת האמיתי יגיע רק עוד שלושה חודשים, אבל עוד שבוע יסגרו את הגן פה, והוא רוצה להספיק לחגוג יומולדת אחרון בגן כי עוד חודש ילך בפעם הראשונה לבית הספר..הוא התעורר כבר, שוב על הספה בסלון ומחייך אלי את החיוך התמים שלו. עקרבון שלי.. לא מזל קל להוולד בו, אבל נראה לי שבחיים האלה שלא הולכים להיות קלים במיוחד, אולי דווקא עדיף להיות עקרב קשוח, מאשר מאזנאי שמתעופף לכל רוח, כמוני..

בוקרטוף, מתוקי! ובוקרטוף לכל מי שתמיד מפציר לי לכתוב מוקדם את ההורוסקופ.. אז הנה, קיבלתם. בוקרטוף!

 

בינתיים – גם השבוע, כי זה חשוב, כל זמן שהתהליך הזה ממשיך:

אז.. מי שלא שמע עדיין את ראפ המחאה שלי – הייתי שמח שיקשיב, ואם ירגיש את המקום שממנו נכתב השיר, שגם ישתף. האמת לפעמים כואבת אבל חייבים לראות אותה כמות שהיא, באומץ  בכנות ובישירות, עיקר אם רוצים שהיא תשתנה.

 

https://youtu.be/I-YwVg5tmIA

 

 

ולמי שמתעניין בקוד הזוגי ובאסטרולוגיה של היחסים – הנה השיחה השלישית שלי עם רויטל מערוץ הזוגיות והיחסים לגבי הכוכבים וחג האהבה, והקונפליקט בין הקוד הזוגי ולקוד ההורי

 

ולמי שגם רוצה יעוץ איתי:

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון 9/8

טלה

השבוע הזה נפתח כשבגדול – אתם במיטבכם, טלאים. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, זוית הפעולה של מרס עם יופיטר עדיין מריצה אתכם קדימה, אבל אפשר כבר לחוש את הזוית עם פלוטו, שמתחילה ליצור לחצים ומתחים שרק יגדלו. שמרו על עצמכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל סרטן הרגשני, ואפשר לומר שהשור שלנו מתחיל להתרכך, להיות עדין יותר, ולהיות יותר קשור לבית. אולם חוסר זויות של ונוס עלול לגרום לכם להרגיש לבד, והירח היום במזל טלה דורש מכסימום מנוחה ומינימום פעילות. הקשיבו לו.

תאומים

המתחים הולכים ומתחזקים ומחר יגיעו לשיאם: זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב אורנוס עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט, ופה ושם גם קצרים בתקשורת. נסו להקשיב קצת יותר למי שנמצא ממול או לידכם, ולהמנע מציניות או שיפוט יתר.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית הקריירה שלכם, מה שאומר שהסרטנון שלנו פותח את השבוע כשהוא באור הזרקורים, וזוית הרמונית של הירח עם השמש רק מאפשרת לו להקסים את העולם. אולם זויות פעולה עם יופיטר פלוטו וסטורן מראות על שלושה סוגי לחצים שקצת מקלקלים לכם את ההרמוניה ולחץ לא מומלץ להחלטות.. חכו איתן למחר.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם וזוית הרמונית שהיא יוצרת עם כוכב מרס מאפשרת שיתופי פעולה נאים שיכולים להתגבר על הקשיים של הזמן האחרון, ולגייס כוחות נוספים שיעזרו לכם להתמודד עם אתגרים גדולים באמת. כל שאתם צריכים למצוא את האדם הנכון – ולשתף פעולה…

בתולה

הירח הזה במזל בתולה שאתם פוגשים בתחילת השבוע לא ממש עושה טוב לדרך קבלת ההחלטות שלכם כמו גם לדרך שבה אתם מממשים אותן. חשוב היום ומחר לא לקחת סיכונים מיותרים, ולנוע עקב בצד אגודל כשאתם כבר פועלים בעיקר במישור הכספיו והכלכלי. אל תוציאו כספים שלא לצורך.

מאזניים

דיאלוג – זה בדיוק מה שאתם זקוקים לו בפתיחת השבוע, כשהמדובר בדיאלוג ישיר בגובה העינים כדרך לפתרון בעיות ביחסים או אפילו התחלות חדשות. היכרויות מעניינות ואפילו דייט. שיחות בארבע עינים עוזרות לכם כעת להתמקד במה שחשוב באמת: היחסים הקרובים שלכם. השקיעו בהם.

עקרב

התחום המקצועי ונושאי עבודה בגלל זקוקים כעת להרבה יותר אקשן מצדכם כמו גם מינון גבוה יותר של אחריות ומחוייבות, עקרבים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, ובעיקר לגלות יכולת אלתור כשדברים לא קורים כמו שרציתם בגלל משבר הקורונוה. היו יצירתיים!

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים ולגישה שונה ומאפשרת נדרשת מכם בימים אלה, קשתים: כעת הזמן לראות את כל התמונה, ובעזרת מינון המזלות ביסוד האש הגבוה היום יחסית – ירח ומרס בטלה שמש ומרקורי באריה – גם ליצר לכם הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה יצירתיים ולעשייה באזורי פעולה לא מוכרים, ובמלים אחרות – להעז בגדול לחשוב – ולפעול – אחרת.

גדי

נראה שהאמביציה חוגגת היום ומחר, כשגם הירח וגם כוכב מרס שוהים כעת בבית הקריירה שלכם, מחזקים את הדרייב שלכם לעשייה ולפעולה, כשמלות המפתח הן יציאה מאזור הנוחות שלכם, לקיחת סיכונים מסויימת תוך כדי עשייה ספונטנית שנלווית אליה תקשורת שירה וכנה יותר, ופתיחות רבה יותר לרעיונות חדשים ויזמות מעניינות. חשוב במיוחד כעת לא לריב עם סמכויות, למרות שמרס אף מקצין את הנטייה הזו.

דלי

זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם הולכת ומקצינה כעת ומחר תגיעה לשיאה. זה עלול להביא איתו קצרים בתקשורת עם אנשים קרובים, אי הבנות הן רגשית והן מקצועית, וטעויות בשיקול הדעת. נסו לוותר עכשיו על גישה דעתנית וצינית, ולהתמקד בעובדות כפי שהן, בלי שיפוט אחרים.

דגים

נושאי חומר וכספים מעסיקים אתכם בפתיחתו של השבוע, ועשויים להביא איתם דיאלוג מעשי וחכם עם מנהל סניף הבנק או יועץ כלשהו שיעזור לכם לקבל החלטות הקשורות כעת לכספים, השקעות, וחלוקת משאבים חכמה במה שיש לכם. יום טוב למסע קניות גדול בשעות אחר הצהריים לבית למשפחה ו..לעצמכם.

יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן