תחזית ובלוג יומי – בלוג הכוכבים של סוף השבוע 7-9 לאוגוסט 20

אז.. מה קורה בסופ'ש בכוכבים?

שישי 7/8

ירח בדגים צמידות נפטון 60 יופיטר פלוטו סטורן 90 ונוס

שמש במזל אריה  90 אורנוס (יציאה)

מרקורי  במזל אריה 90 אורנוס (כניסה) יופיטר (יציאה) 180 פלוטו (יציאה) סטורן (יציאה)

ונוס  במזל תאומים 150  סטורן (יציאה)

מרס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה)

יופיטר במזל גדי (בהילוך אחורי)

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 8/8

ירח בטלה 120 מרקורי ושמש 90 ונוס

שמש במזל אריה  90 אורנוס (יציאה)

מרקורי  במזל אריה 90 אורנוס (כניסה)

ונוס  עוברת למזל סרטן (!) . 

מרס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה)

יופיטר במזל גדי (בהילוך אחורי)

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

 

אפשר לומר שהשישי והשבת בסופ'ש הזה שונים למדי. הירח הדגי הזה בשישי מביא איתו אווירה מוזרה, לא ברורה, ואפילו מעט מדכדכת. מה קורה שם למעלה? לא בר שזו הצמידות שלו לנפטון שעוד יותר רגשני ממנו.. קורה.

הבוקר נפתח בשמים אפורים, ואפילו קריר, אבל עכשיו כבר חם – שינה את דעתו, הבוקר הזה, בטח בגלל הירח הדגי הזה שטען שקר לו וזה לא הוגן, אז שינו לו: אם קודם היה מעורפל וקריר, עכשיו מעורפל וחם..מרוצה? הירח המשתנה הזה – תמיד יש לו מה להגיד, בעיקר כשהוא במזל דגים המוזר הזה.

וכך גם נראה בעיקרון השישי שלנו: מעט מעורפל, חסר קו פעולה ברור, הוא לא ממוקד, ושרוי עליו סוג של דאון מרגיז כזה כמו אחרי איזה הנג אובר מעצבן.

כשהסעתי את הילד שלי עם הקורקינט לגן, הוא הסתכל למעלה ואמר: תגיד החורף מגיע? אין מצב, אמרתי לו, זה הקיץ מעמיד פנים. ליד הגן הוא שאל אותי: בחוצלארץ לשמים יש צבעים אחרים? ברורר, אמרתי לו: צבעים אחרים, גשם אחר.. אפילו עננים אחרים. וזה בגלל שיש הרבה אנשים אחרים שמטיילים מתחתם ותמיד הם נראים מכאן יותר שמחים.(עמוק בתוכי שמעתי את סבתא שלי אומרת: מה איתך? למה לבלבל את הילד?..)

האמת שגם אני התבלבלתי קצת ביום הזה, כשהיה קצת קריר, ופתאום קלטתי את הגעגוע שלי לקרירות הזו, לצמרור העדין של העור..אפילו הקורקינט כאילו הזדקפה ושאפה את המולוקולות הקרירות: אחחח… כנכן, יש למה לשאוף. רק שהבטריה לא תגמר לי בדרך חזרה.

אבל זו רק היתה פטה מורגנה. החום חזר, ואיתו גם חוסר האנרגיה הזה. ירח בדגים, נו.. סוג של עגמומיות חסרת מובן וגעגועים למשהו לא ברור.. רק זה היה חסר לי עכשיו, הפואטיקה הזו, בזמן שיש כל כך הרבה דברים שמחכים ליד חזקה ובוטחת וחד משמעית, ואני נמס לי..

אבל אחר כך הסתכלתי במצב הכוכבים והבנתי למה הפכתי פיוטי: זו ונוס. עכשיו בשישי הזה היא מסיימת לארוז ונפרדת מכל החברים החדשים שרכשה לה כשהיתה במזל תאומים שבו שטה קדימה ואחורה בחודשים האחרונים, עם הפלירטוט התאומי הזה והמלים השנונות, ועכשיו היא צריכה לעבור למזל סרטן, וזה אומר לחזור הביתה, לשניצל והירקות המאודים וכל הרגשות הדביקים האלה שמשתנים מהר כל כך, והצורך האינסופי בחיבוק או במלים כמו 'מכילה' או 'מנחמת' שהיא מכניסה לכל משפט..גיב מי א ברייק עם המכילה הזו, וגם מהאוכל המנחם הזה במסטרשף נגמר לי סופית. אוף.

כן, שישי מוזר מגיע אלינו, שבו הקצוות החדים של השבוע שעברנו עם כל הזויות הקשות של ונוס והשמש עם אורנוס והמרס הזה בטלה שצוחק בכל פעם שיש פיצוץ מתחילים להתעגל ופתאום הכל נראה רך יותר, אפשרי.. יופי! תנו לנוח. אז כן, אולי בכל זאת הונוס הזו שעוברת למזל סרטן בשבת היא לא קונספט רע כל כך לפתוח בו את השבוע, ואולי גם יגיעו בו בהמשך עוד קטנות רגשניות מתוקות שכאלה, סופגניות קוסמיות שמביאות בועות של מצב רוח טוב בלתי צפוי אך מחובק אינטנסיבית בעליל.

ואז הסתכלתי במפת השמים של השבוע הקרוב שאעלה מחר, והבנתי שכדאי וצריך וחשוב ליהנות כמה שאפשר יותר מהירח הדגי ומונוס בסרטן בסופ'ש הזה כי השבוע הבא מכין לנו כמה הפתעות לא פשוטות..

שויין. נתמקד בסופ'ש.

הירח הדגי הזה בשישי יוצר זוית פעולה לונוס שלנו, מה שאומר שהצורך הזה בחיבוק אפילו יתגבר,  וזויות פרקטיות עם יופיטר פלוטו וסטורן מראות על אפשרות לתכנן טיולונים קטנים כאלה למקומות בהם יש טבע נעים ונטול מטיילים עד כמה שאפשר שבהם אפשר לצנוח בלי אזהרה מוקדמת על עשביה רכה ולהרהר במשמעות החיים..

אבל השמחה קצרה מדי, כי כבר בשבת האקשן חוזר: הירח עובר למזל טלה האסרטיבי שם נמצא כבר כוכב מרס, וביחד עם השמש ומרקורי במזל אריה – כן צריך לקנות מתנות לאיזו לביאה שחוגגת יומולדת – מביא איתו הרבה אש לשמים המעוננים שלנו, מה שאומר שכבר בשבת אפשר יהיה להרגיש את חוסר השקט שיגדל וימלא את השבוע המתקרב.

אבל לפחות בשעות הראשונות של הבוקר עוד אפשר להרהר קצת לפני שהילדים מתנפלים עליך ומתחילים למרוט אותך ולריב מי ישים ראש על הבטן הגדולה שלך: זה האבא שלי אז זאת גם הבטן שלי! הוא צועק. לא נכון הוא שלי! הבטן מקשיבה ולא מאמינה: היא מסתכלת אלי מלמטה למעלה: ואתה עוד מנסה להוריד אותי עם כל הירקות האלה.. תתבייש! סוף סוף אוהבים אותי פה.. הילדים זה המורים שלנו נכון? אתה בעצמך אומר את המשפטים האלה!

טוף, אין ברירה. בשבת נצטרך למצוא איזו סיבה לטיול אסרטיבי לילדים, כי עם הכוכבים האלה בטלה אין מצב שהם ישבו בשקט. ולא רק זה – בשבת כבר נוכל כולנו להרגיש את הזוית הקשה הזו בין מרקורי לכוכב אורנוס, זוית לא פשוטה שמביאה איתה חוסר סבלנות וקצרים בתקשורת… כן,כבר בשבת אפשר להרגיש בה.

או קיי, ניסע, אני אומר להם. ועכשיו תנו לאבא ולבטן שלו כמה שעות לנוח ולאסוף כוח… רוצים בינתיים לראות בטלביזיה את אוג והמקקים? אז כן, הם רוצים, והם טסים לסלון לריב על השלט.

ניצלתי. אתה רואה, אולי בכל זאת אני לא כל כך נורא, אומר הירח הדגי, ומלטף ברוך את מצחי המודאג. תנוח, הוא אומר. יש לך שבת אסרטיבית מחר, ושבוע סופר אגרסיבי בהמשך: אתה הולך להזדקק לכל טיפת סבלנות ואורך רוח שיש לך, תאמין לי.

ובינתיים:

מי שלא שמע עדיין את ראפ המחאה שלי – הייתי שמח שיקשיב, ואם ירגיש את המקום שממנו נכתב השיר, שגם ישתף. האמת לפעמים כואבת אבל חייבים לראות אותה כמות שהיא, באומץ  בכנות ובישירות, עיקר אם רוצים שהיא תשתנה.

 

https://youtu.be/I-YwVg5tmIA

 

 

ולמי שמתעניין בקוד הזוגי ובאסרולוגיה של היחסים – הנה השיחה השלישית של עם רויטל מערוץ הזוגיות והיחסים לגבי הכוכבים וחג האהבה, והקונפליקט בין הקוד הזוגי ולקוד ההורי

 

ולמי שגם רוצה יעוץ איתי:

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה למזלות בסופ'ש?

טלה

השישי הזה לא ממש מוצא אתכם במיטבכם: הירח הדגי משאיר אתכם חסרי אנרגיות, וזהו זמן טוב לוותר על בילוי מעייף או חברותא מיותרת, ופשוט ללכת לישון מוקדם. אבל בשבת העוצמה חוזרת, ביחד עם הירח למזל שלכם: זמן לבילוי כיפי, לטיול שמח, ולכל אקשן אפשרי.

שור

המתחים לא קטנים בשישי הזה וונוס שליטת המזל שלכם בזוית של מתח לסטורן הנוקשה לא עושה לכם חיים קלים. זהו יום ביקורתי ודואג. שעות הערב יתאימו לבילוי עם חברים שמזמן לא ראיתם. בשבת – מורידים הילוך, מתחברים לעצמכם, שמים את הטלפון בצד, וטוענים מצברים לקראת שבוע מעייף שבפתח.

תאומים

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז האקשן בשישי הזה: מסיבה טובה, מפגש חברתי ואפילו דייט – השישי הזה שם אתכם במקום שבו תרצו להיות, ובעוצמה. בשבת – חברים מכרים ידידים וקרובים: זה הזמן להשקיע בהם, לבלות איתם, ולהשלים חוסרים בעדכונים איתם לגבי השבועיים האחרונים. נעים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים בצמידות לנפטון, מה שאומר מעורבות רגשית גבוהה במיוחד כמו שהסרטן אוהב…זמן זמן לבלות מחוץ לבית בחיק הטבע או אצל חברים שגרים רחוק. בשבת – הירח עובר למזל טלה, וחוזרים הביתה: זהו זמן איכות משפחתי של שיחות צחוקים וקרבה. זמן לראות ביחד את כל מה שהקלטתם לאורך השבוע, וליהנות בכיף.

אריה

הירח שוהה לו במזל דגים, לא ממש המקום החביב על האריה שלנו, ואולי משום כך כדאי לפעול ולבלות בזהירות בשישי הזה ולא לקחת סיכונים בכבישים. בגדול זה משתנה בשבת: הירח עובר למזל טלה שגם הוא שייך ליסוד האש, והאש של כך חסרה לכם אתמול חוזרת בגדול. זמן להליכה בחוף הים, לריצה בפארק, או לבילוי משפחתי שמח.

בתולה

הירח שוהה בשישי בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגיש את הצורך דווקא ביום הזה לבלות בשנים. שיחות זוגיות שקטות, מלים רכות וחיבוק לאור הירח – מומלצים. אם הלב פנוי – שישי מתאים להיכרות חדשה. בשבת נוסעים לבקר חברים, אך חשוב להזהר מאוד עכשיו בכבישים, ולא לקחת סיכונים מיותרים גם בדרכים וגם במלים שלכם. בי קול!

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל תאומים הקליל, אבל הירח הזה שבמזל דגים מדגיש בעיקר את הצורך להשקיע במחויבויות משפחתיות. זמן להרים טלפון, ליהנות מארוחה מושקעת אצל ההורים או חברים, וליהנות מהחברותא. בשבת – הדגש כעת הוא על זוגיות ויחסים קרובים. זמן טוב לשיחות עומק של אחד על אחת כדרך לפתור בעיות שהתעוררו לאחרונה, לשתוף אמיתי במה שמרגיש לכם ולהעמקת הקשר, או יציאה לדייט מקסים.

עקרב

הירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם בשישי הזה והעקרב שלנו יכול ליהנות מיום מלהיב ומרגש ובערב – בילוי רומנטי כיפי, וים של אהבה, בתנאי שיצא קצת מעצמו, ויסכים לפתוח את הלב. בשבת – זמן להשקיע במחויבויות חברתיות ואישיות, לארח ידידים וחברים שמזמן לא ראיתם, ולהחזיר לחייכם אנשים קרובים שקצת התרחקו לאחרונה.

קשת

השישי הזה נראה ביתי במיוחד, קשתים: הירח שוהה במזל דגים ומדגיש את הצורך של הקשת ההרפתקן לחוש לפעמים גם טעמם של בית ומשפחה ממקום שמח ומכבד. זמן מצוין לחזק קשרים עם בני הבית, ולדבר אחרי האוכל על הכל. בשבת עובר הירח למזל טלה המאכלס את בית הבילויים והרומנטיקה שלכם, קשתים. זמן מצוין ליהנות מכל הלב, ובעיקר ליהנות מטאץ' רומנטי אמיתי כמו שהקשת המלהיב יודע לייצר – ולסחוף אחריו את הפרטנר המתאים..

גדי

סוף השבוע הזה נראה תקשורתי במיוחד כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, ומדגיש את הרצון להפתח סוף סוף אחרי כמה ימים שקטים ומופנמים, וליהנות מסדרת מפגשים כיפיים עם חברים שכיף לפטפט איתם ולחלוק את מה שעובר עליכם. הדגש עור לבית ולמשפחה בשבת: זמן לארגן את הבית, לנקות ולסדר, ולהכין ארוחה טובה כדי לארח בני משפחה או חברים לשעות יפות של ביחד.. מגיע גם להם ליהנות אתכם מהטאץ' הביתי הזה, נכון? אז קדימה.

דלי

הירח הדגי מביא איתו טאץ' נהנתני לדלי שלנו. השישי הזה יתאים למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם. בערב – בילוי סולידי. בשבת – תקשורת אסרטיבית ושמחה מביאה איתה סדרת מפגשים עם חברים קרובים ואנשים שאתם אוהבים לפטפוט שמח וליציאה כיפית מהשגרה. זהו זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולתת צ'אנס לאנשים חדשים להתתקרב קצת יותר.

דגים

הירח שוהה לו במזל שלכם בשישי הזה, והופך את היום הזה לכיפי במיוחד עבורכם. זהו זמן לא רק לנוכחות שמחה ומליאת קסם, אלא גם ליציאה למקום בילוי חדש ולא מוכר, ולמפגשים עם אנשים חדשים ומעניינים. בשבת – חוזרים לסתלבט עדין ונהנתני עם אוכל טוב, חברותא נעימה, מוסיקה שקטה, ושעות רגועות עם אנשים שמקבלים אתכם כפי שאתם, דגיגים. שעות הערב של שבת יתאימו לשיחות נפש עד השעות הקטנות.

ובינתיים – סופ'ש נעים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן