קחי סרטנון לדייט

*קחי סרטנון לדייט

בן מזל סרטן הוא גבר שזקוק להרגיש בבית כבר בפגישה הראשונה, ואת התחושה הזו גורמים לו בעיקר שני גורמים: הים, ואוכל ביתי. כמו כל מזלות המים, הסרטן נרגע כשרחש הגלים מלווה את השניצל שלו, וסרטן רגוע הוא סרטן מאושר. מסעדה טובה מול היום, היא בהחלט מקום טוב לפתוח בו.

מצד שני,  אם יש לכם אמון בו ואם כבר מדברים על אוכל ביתי – למה לא באמת להפגש אצלו בבית, ולתת לו לבשל לכם ארוחה טובה? מכיון שאוכל ובית הם החלקים החשובים בחייו בדרך כלל (חוץ מאימו, כמובן) אין דבר שישמח אותו יותר.

מה מביאים? בקבוק יין איטלקי צונן, ומתכון מבית אמא: אם היין טוב באמת, ואת המתכון הוא לא מכיר, מן הסתם ירויח פעמיים. אם הסרטן הוא לא מהסוג הבשלני – אולי כדאי להציע לו לבשל ביחד, אלמנט מקרב לבבות כשהידים נפגשות להן במקרה מעל החסה הנקצצת ופירורי הלחם של השניצל: והסרטן כמו שאמרתי זקוק להרבה מאוד קרבה ויחס אישי כדי להפתח.

על מה מדברים? ראשית מתפעלים מהבית. מהר מאוד תגלו שהסרטן גם בנה כמה דברים לבד, או קנה כמה מזכרות נאות שאפשר לדבר עליהן, והמחמאות יפתחו את השריון הסרטני די מהר. כדי שתזכרו שהסרטן בוחן שוב ושוב אם אתם באמת מתאימים לאוירה ולבית עצמו, וכדאי להפגין רגישות והשתלבות.

במה להתמקד? בסיפור על המשפחה, על הורים, ועל בילויים עם בני הבית. המשפחתיות חשובה לסרטן, אבל חשוב לא לערב את בן או בת הזוג הקודמים שלכם, כדי שלא להעיק על הסרטנון. תנו לו להרגיש שאתם במסע תגליות משפחתי בתקופה הקרובה, והשיחה תפרח לה.

כמה רחוק ללכת? זה תלוי בשני גורמים: כמה רחוק הלכתם בשיחה,  וכמה הרבה אכלתם. לא מומלץ להכנס למיטה על שניצל ותוספות למשל, שלא לדבר על הקינוח, מסיבות טכניות מובנות. מצד שני, מנוח מתוחכמות של צדפות ופירות ים בהחלט יאפשרו כמה נשיקות פתיחה נעימות, כדי להבין מי בעצם נגד מי, כל זמן שלא אכפת לכם שלסרטן שלכם יש ריח של לובסטר עסיסי. ואולי בעצם כן?

איך נפרדים? בנשיקה, והבטחה לטלפון מיידי. הסרטן נקשר מהר, ואם לא יתקשר אליכם דקה אחרי שהגעתם הביתה ויבקש לדעת עם הגעתם בשלום, משהו לא עבד בערב הזה. טלפון למחרת בצהריים (מכס-ימום) שיודה על ערב מוצלח, בהחלט הכרחי.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן