מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל סרטן: רגשנות, סנטימנטליות, ותקשורת חמה וביתית.

סגנון התקשורת של מרקורי במזל סרטן השייך ליסוד המים האמוציונלי, הוא איטי, מופנם, רגשי מאוד, וזקוק להרבה בטחון סביבו כדי להיות במיטבו. כל דבר קטן משפיע על התקשורת הזו, שחלקה מילולי וחלקה אינו מילולי אלא אינטואיטיבי ותחושתי במיוחד. לכן בפרק הזמן שבו מרקורי שוהה במזל הזה, נראה תגובות רגשניות מאוד ברשתות החברתיות לכל נושאי הבית המשפחה והילדים שלנו, ורגישות יתר לכל מה שעלול לגרום לזעזוע לשקט ולבטחון האישי שלנו.

התקשורת של מרקורי במזל סרטן עשויה להיות סודית במיוחד, והאינפורמציה המעברת היא בגוון מאוד אישי, וחשיפתה לאחרים עלולה להפוך אותו לפגיע מאוד. אולי משום כך כעת אנחנו דיסקרטים יותר, בניגוד לשבועות הקודמים שבהם מרקורי היה במזל תאומים ובהם שיתפנו דברנו ויצרנו המון קשרים חדשים: כעת כל זה מואט, אנחנו חוזרים לעצמנו ולסביבתנו הקרובה, ולקשרים המשפחתיים, קרובים ורחוקים, שקצת התרחקנו מהם לאחרונה.

זהו מרקורי רגיש במיוחד לכל ניואנס וזה משפיע עלינו בהתאם: כל שינוי של טון בקול, בחירת מלים או אינטונציה, מצבי הרוח שמשתנים במהירות משפיעים עלינו במהירות, וסגנון התקשורת שלנו הוא מאוד מאוד אישי, ואנחנו נוטים כעת להיעלב בקלות ולהגיב במהירות מהבטן באופן רגשי מבלי לחשוב פעמיים, וכך גם יוצרים דרמות קטנות מכל עניין שרובן מיותרות, בעיקר כי לעיתים קרובות זו רק הפרשנות האישית שלנו, לטוב ולרע.

כן, בתקופה הזו שמרקורי שוהה במזל סרטן – הכל אישי, הכל רגשי, הכל טעון וזקוק לבטחון – זו התמצית של סגנון המרקוריאלי הזה, ולכן אנו עלולים לעיתים לגלות קושי לפעול ולעשות דברים שאיננו מחוברים אליהם רגשית, או לחילופין לקחת צעד אחורנית ולהתבונן בדברים ממקום אובייקטיבי ולא מעורב רגשית, מה שגורם לנו לקחת כל דבר באופן אישי מדי, כמכוון ישירות אלינו.

מצד שני, דווקא עכשיו כשמרקורי במזל סרטן יש אפשרות ואפילו נטייה לדבר יותר על רגשות, לשתף ולחלוק את מה שבאמת עובר עלינו, לדבר על המשפחה ואנשים הקרובים לנו, וגם בשיחות המשפחתיות עצמן נגלה נטייה גבוהה יותר להתכנס ביחד סביב מדורת שבט כזו או אחרת, לפתוח דברים לעומק, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו בינינו לבין בני המשפחה, ולנהל שיחות נפש ועומק, ןאם אכן נצליח להגיע לתחושת בטחון אישי ברמה גבוהה כדי להפתח ולדבר, ללא חשש להפגע. לשם כך אנחנו צריכים מרחב בטוח, ואנשים שמכירים אותנו היטב ואנחנו סומכים עליהם, יותר מאשר להפתח בפני זרים.

בתקופה הקרובה נחוש כולנו ברגישות יתר, נהפוך מעורבים רגשית במינון גבוה כמעט בכל פעולה, והצורך בתקשורת חמה ומקרבת עם אנשים מוכרים ואהובים יהיה חזק במיוחד. כן, אומר מרקורי, הגיע הזמן להפנות את האנרגיה התקשורתית שלנו לא החוצה אלא פנימה, ולחזור אל הבסיס, אל השורשים, והבית.

בניגוד לתקשורת של השבועות הקודמים – כעת הזמן לתקשורת איטית, זהירה, עדינה. לעיתים מחושבת היטב כדי שלא לקחת סיכונים, ומתן בטחון ואמון למי שאתנו או לפרטנרים שלנו לשיחה.

גם המגע שלנו כעת משתנה: הוא יהיה עדין, מעמיק, טיפולי, חם, אוהב, רגיש ורגשני. אולי משום כך בימים שאנחנו חשים נסערים ולא בטוחים, זהו זמן טוב להעניק חיבוק חם זה לזה, מסג' כתפיים או רקמות, ושנת כפיות כיפית.

מרקורי שכזה..

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן